Kibbeling gegeten, haar geknipt, vlees gehaald, gamen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:53 schreef NailQueen het volgende:
Wat doen jullie deze zaterdagmiddag? Ik heb een beetje een saaie zaterdag. Ik wilde iets plannen met een vriendin maar dat ging niet door. Toen dacht ik om een lenteschoonmaak te houden maar alles is nog spic en span. Dan maar naar het winkelcentrum maar daar is het op de zaterdag altijd erg druk en wat ik moet hebben hadden ze niet. Dus dan maar online bestellen.
Wij hebben net een stuk gewandeldquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:53 schreef NailQueen het volgende:
Wat doen jullie deze zaterdagmiddag? Ik heb een beetje een saaie zaterdag. Ik wilde iets plannen met een vriendin maar dat ging niet door. Toen dacht ik om een lenteschoonmaak te houden maar alles is nog spic en span. Dan maar naar het winkelcentrum maar daar is het op de zaterdag altijd erg druk en wat ik moet hebben hadden ze niet. Dus dan maar online bestellen.
Ik had vanmorgen wedstrijd. Nu aan het gamen, terwijl ik het WK allround schaatsen op tv aan het kijken ben.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:53 schreef NailQueen het volgende:
Je eigen haar ?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kibbeling gegeten, haar geknipt, vlees gehaald, gamen.
Een sportsgame zou het wel compleet maken. Zelf doen, kijken en spelenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen wedstrijd. Nu aan het gamen, terwijl ik het WK allround schaatsen op tv aan het kijken ben.
Wat meubels uit elkaar gehaald en mijn fietszadel vervangen. En daarnaast WK allround kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:53 schreef NailQueen het volgende:
Vriendin met de tondeuse.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je eigen haar ?
[ afbeelding ]
Hier ook een rustige zaterdag. WK Schaatsen kijken, krant lezen en gewoon lekker relaxen.
Yakuzaquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:17 schreef Meke het volgende:
Voor alle gamers, wij hebben sinds vandaag een PS5, wat zijn leuke spellen/aanraders?![]()
Ik vind vooral exploration games met een doel leukEn niet te moeilijk haha, vechten en tegelijk om me heen kijken of racen waarbij je niet van een weg mag vallen snap ik nog niet zo goed
![]()
![]()
Ik vind Lego City Undercover bijv leuk op de Switch
Horizon Zero dawn/Forbidden West, Stray (als je van katten houdt). Astro Boy.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:17 schreef Meke het volgende:
Voor alle gamers, wij hebben sinds vandaag een PS5, wat zijn leuke spellen/aanraders?![]()
Ik vind vooral exploration games met een doel leukEn niet te moeilijk haha, vechten en tegelijk om me heen kijken of racen waarbij je niet van een weg mag vallen snap ik nog niet zo goed
![]()
![]()
#Kale Stigs zijn neefquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vriendin met de tondeuse.
[..]
Yakuza
Je zou een maand PlayStation Plus Premium kunnen nemen daar zitten veel goede games tussen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:17 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
Dit soort posts moeten straks naar B&H gaan.quote:
En al een hele rits aan posts naar GAM.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit soort posts moeten straks naar B&H gaan.
Wordt die niet opgeheven?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit soort posts moeten straks naar B&H gaan.
Je bent in de war met de plaatjes op de FP.quote:
Sport posts straks naar SPT, F1 en VBL.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
En al een hele rits aan posts naar GAM.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sport posts straks naar SPT, F1 en VBL.
Kunnen we straks deze SC opheffen.quote:
Samenvoegen met alle andere SC's en dan één grote SC voor het hele forum.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kunnen we straks deze SC opheffen.
Het is wel een vrij dood gedeelte van het forum.quote:
Samenvoegen met SHO en/of meer in die hoek.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is wel een vrij dood gedeelte van het forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |