Beni Loba? Waar heeft die verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Een DJ wordt lastig ja, dat geef ik toe. Nou is het ook niet eerlijk om een stad als Leiden te vergelijken met een hele regio. Misschien moeten we het houden op... eens kijken... de plaats Benilloba? Dan heb je denk ik wel een mooie vergelijking
Een ruïnedorp met minder inwoners dan een flinke flat een goede vergelijking met een studentenstad met 130.000 mensen?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Een DJ wordt lastig ja, dat geef ik toe. Nou is het ook niet eerlijk om een stad als Leiden te vergelijken met een hele regio. Misschien moeten we het houden op... eens kijken... de plaats Benilloba? Dan heb je denk ik wel een mooie vergelijking
Deze gaat overigens wel weer over SC's.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel dat theekransje-gedoe.
Uiteraard is het goed als er ook meer reuring buiten een SC is. Maar als je SC's gaat schrappen omdat het niet binnen het thema van het forum valt, dan houdt je denk ik heel weinig SC"s meer over. Waardoor users ook weer afhaken. Nou verwacht ik niet het zo'n vaart zal lopen met het 'schrappen' van SC's. Maar FOK! zou voor mij alleen maar tijdens evenementen de moeite waard zijn als deze SC er niet zou zijn.quote:Dan op z'n minst hopen dat SC'ers ook hun spuisels eens gewoon in een ander topic willen zetten, buiten hun vaste groepje.
SC's buiten het forum halen waar ze in staan en in een algemeen SC forum zetten is ook een optie. Als het namelijk over ALLES gaat zie ik niet in waarom de SC specifiek in een themaforum moet staan als dat thema toch niet gevolgd wordt
Ik zie echt totaal geen verschil?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een ruïnedorp met minder inwoners dan een flinke flat een goede vergelijking met een studentenstad met 130.000 mensen?
Ik geloof dat ze een raar soort kaas hebben waar ze trots op zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde een vergelijking maken over alle mooie dingen die de regio Valencia te bieden heeft en dan wat Leiden zoal kan bieden, maar voor Leiden kan ik behalve een niet onverdienstelijke DJ weinig bedenken.
Helemaal eens, ik zie dat niet als haalbare stap als men er meer interactie aan over wil houden. Je stoot er juist alleen maar mensen mee af.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze gaat overigens wel weer over SC's.
[..]
Uiteraard is het goed als er ook meer reuring buiten een SC is. Maar als je SC's gaat schrappen omdat het niet binnen het thema van het forum valt, dan houdt je denk ik heel weinig SC"s meer over. Waardoor users ook weer afhaken. Nou verwacht ik niet het zo'n vaart zal lopen met het 'schrappen' van SC's. Maar FOK! zou voor mij alleen maar tijdens evenementen de moeite waard zijn als deze SC er niet zou zijn.
Ja oké eerlijk is eerlijk, die is best lekker.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze een raar soort kaas hebben waar ze trots op zijn
Nog nooit gehad geloof ikquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké eerlijk is eerlijk, die is best lekker.
Ik bel je opticien wel, ik neem aan dat je de cijfers op je telefoon ook niet meer kunt zien.quote:
Dat zeg je nou wel, maar ik heb jou gewoon in de Epstein files zien staan met een jonge Queso.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Jonge Leidse niet?
Edit: Sorry, ik bedoel Jonge Leidse van boven de 18.
Geen zorgen, beetje goede Leidse is toch vaak wel 30+quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Jonge Leidse niet?
Dat is veel te oud voor Straniardo DiCaprio.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen zorgen, beetje goede Leidse is toch vaak wel 30+
Niet dat ik weet!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Jonge Leidse niet?
Jonge Leidse is ook gewoon komijnekaasquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:41 schreef H_T het volgende:
Oh wacht, ik heb wel komijnekaas gegeten. Dat schijnt in de buurt te liggen
Goudse met komijn is 'gewoon komijnekaas', Leidse kaas is een klasse apart.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Jonge Leidse is ook gewoon komijnekaas
Ja, vooruit dan maar weer.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goudse met komijn is 'gewoon komijnekaas', Leidse kaas is een klasse apart.
Goudse lijkt lekkerder omdat er meer vet in zit.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:52 schreef Strani het volgende:
Ik had hier kunnen zeggen dat Goudse met komijn lekkerder is, maar dan zou de strijd met Roger voor altijd een grimmiger stadium ingaan en dat is het me niet waard.
Zit daar ook onnodige curry bij?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goudse lijkt lekkerder omdat er meer vet in zit.
Wij hebben dat soort trucjes niet nodig, Leidse kaas is lekker ook met minder vet.
Curry is zelden onnodig.quote:
Nou ja, bij bijvoorbeeld het plakken van een lekke fietsband heb je het ook weer niet per se nodigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |