En wat als je in een jutezak naar binnen gesleept wordt terwijl er iemand 'welkom in Spanje' roept?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er geen pepernoten en chocoladeletters op de kaart staan kan het nooit ècht Spaans zijn
Ah die staan eropquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er geen pepernoten en chocoladeletters op de kaart staan kan het nooit ècht Spaans zijn
Dat eerste uiteraard eens. Maar dat tweede (over het nieuws) dat moeten we als users toch lekker zelf weten.quote:SC topics: daar moeten ook gewoon de regels gelden. geroddel, achterklap, gebash etc over users mogen ook daar niet. SC topics zijn een plek om over alledaagse dingen te kletsen, niet om al het nieuws dat er is te bespreken. Daar zijn topics voor.
Eens. Als men daadwerkelijk gaat controleren wat in een SC zoal besproken wordt, dan zijn we snel weg natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:40 schreef Redefine het volgende:
Overigens nog over de (mogelijk) nieuwe regels op het forum.
[..]
Dat eerste uiteraard eens. Maar dat tweede (over het nieuws) dat moeten we als users toch lekker zelf weten.
Zeker. Vooral ook omdat er in het relevante topic waar dat nieuws of wat anders dan over gaat, een hele andere dynamiek kan hangen of het bijvoorbeeld zo snel gaat dat je voor die drie opmerkingen die je wilt maken geen zin hebt om in dat topic mee te doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens. Als men daadwerkelijk gaat controleren wat in een SC zoal besproken wordt, dan zijn we snel weg natuurlijk.
Ik snap die gedachte ook wel ja en voor algemeen nieuws werkt dat wel. Maar voor wat net daarbuiten valt zie je dat veel topic amper van de grond komen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:44 schreef Strani het volgende:
Ik snap de gedachte erachter trouwens wel. Dat men wil dat meer topics actief blijven. Maar zo werkt het niet als je tegelijkertijd juist niet zorgt dat die topics een beetje een normale toon behouden. En het lijkt erop dat dat erger zal gaan worden.
Dat gecombineerd metquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:40 schreef Redefine het volgende:
Overigens nog over de (mogelijk) nieuwe regels op het forum.
[..]
Dat eerste uiteraard eens. Maar dat tweede (over het nieuws) dat moeten we als users toch lekker zelf weten.
enquote:> centrale topics op de schop. [...] Sluiten
Straks 42 landen zonder centrale topics, maar met een eigen topic voor elk nieuwtje voor elk land.quote:Elk nieuwsbericht moet eigenlijk een forumtopic zijn
Dat kan nog beter Roger. Elke deelnemer aan de nationale voorrondes een eigen topicquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat gecombineerd met
[..]
en
[..]
Straks 42 landen zonder centrale topics, maar met een eigen topic voor elk nieuwtje voor elk land.
Misschien ook een topic voor elk commentaar van elk jurylid over elke deelnemer in elke ronde van elk nationaal festival.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan nog beter Roger. Elke deelnemer aan de nationale voorrondes een eigen topic
Zonder racistische randjes krijg je een theekransje en dat moeten we natuurlijk met zijn allen niet willen he.quote:Scherpe stellingen die juist veel discussie uitlokken.
Gevaar: racistisch taalgebruik en persoonlijke aanvallen liggen op de loer, maar zonder scherpe randjes krijg je dus wat FOK! nu min of meer aan het worden is: theekransjes van SC's waarbij in die SC's vrijwel alles gezegd kan en mag worden, maar alles daarbuiten moet bestaan uit mensen die hun eigen mening willen zien rondzingen en verder niets.
Telt alleen als je daarna wordt afgeranseld met een roequote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En wat als je in een jutezak naar binnen gesleept wordt terwijl er iemand 'welkom in Spanje' roept?
En daarna in een zak op de stoomboot wordt gesmeten op weg terug naar Spanje.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Telt alleen als je daarna wordt afgeranseld met een roe
Ik heb het vermoeden dat Ons Dan het niet so heeft op SC's.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:01 schreef Redefine het volgende:
Ik ben even die hele post aan het lezen.
[..]
Zonder racistische randjes krijg je een theekransje en dat moeten we natuurlijk met zijn allen niet willen he.
Nou ja die laatste gaat niet over SC's maar over discussies in het algemeen. Waarbij die opmerking ook wel een stukje dubieuzer is dan SC's anders willen aanpakken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Ons Dan het niet so heeft op SC's.
We klikken natuurlijk ook niet genoeg op andere topics dus we leveren te weinig op
Ja nee ik bedoel dat theekransje-gedoe.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja die laatste gaat niet over SC's maar over discussies in het algemeen. Waarbij die opmerking ook wel een stukje dubieuzer is dan SC's anders willen aanpakken.
Maar bijna alles is toch ook gewoon racistisch in de kern?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:01 schreef Redefine het volgende:
Ik ben even die hele post aan het lezen.
[..]
Zonder racistische randjes krijg je een theekransje en dat moeten we natuurlijk met zijn allen niet willen he.
Nee ok, dan is het goed. Ik twijfelde omdat het er vrij donker was en er werd weinig gegeten, maar zo te horen was ik dan toch op de juiste plek.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Telt alleen als je daarna wordt afgeranseld met een roe
Nou ja het gaat hier al vaak fout als jij weer het Leidse ras wil afzetten tegen het Valenciaanse ras. Dan hebben de mods vervolgens weer hun handen vol en moet de SC weer tijdelijk op slot.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar bijna alles is toch ook gewoon racistisch in de kern?![]()
WK voetbal is gewoon 'welk ras kan het beste voetballen', OS is min of meer hetzelfde verdeeld over meer sporten.
Om nog maar te zwijgen over onze grote geliefde wedstrijd 'welk land produceert het beste liedje waar alleen europese landen aan mee mogen doen met uitzondering van een paar daarbuiten mits ze wit genoeg zijn'.
Ik wilde een vergelijking maken over alle mooie dingen die de regio Valencia te bieden heeft en dan wat Leiden zoal kan bieden, maar voor Leiden kan ik behalve een niet onverdienstelijke DJ weinig bedenken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja het gaat hier al vaak fout als jij weer het Leidse ras wil afzetten tegen het Valenciaanse ras. Dan hebben de mods vervolgens weer hun handen vol en moet de SC weer tijdelijk op slot.
En dan heb ik de Catalanen er nog niet eens bijgehaald.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja het gaat hier al vaak fout als jij weer het Leidse ras wil afzetten tegen het Valenciaanse ras. Dan hebben de mods vervolgens weer hun handen vol en moet de SC weer tijdelijk op slot.
En voor Valencia kon je zelfs dat niet vinden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde een vergelijking maken over alle mooie dingen die de regio Valencia te bieden heeft en dan wat Leiden zoal kan bieden, maar voor Leiden kan ik behalve een niet onverdienstelijke DJ weinig bedenken.
Nou ja Leiden heeft een mooi oud centrum en een oude universiteit. Maar in de regio Valecnia kun je inderdaad wel alicante op.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde een vergelijking maken over alle mooie dingen die de regio Valencia te bieden heeft en dan wat Leiden zoal kan bieden, maar voor Leiden kan ik behalve een niet onverdienstelijke DJ weinig bedenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Een DJ wordt lastig ja, dat geef ik toe. Nou is het ook niet eerlijk om een stad als Leiden te vergelijken met een hele regio. Misschien moeten we het houden op... eens kijken... de plaats Benilloba? Dan heb je denk ik wel een mooie vergelijkingquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En voor Valencia kon je zelfs dat niet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |