Dat ga ik niet proberenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Noice. Ninja Gaiden Black op Very Hard is mijn proudest achievement.
Senhit wil nog steeds SerhatGod verslaanquote:Op zondag 8 maart 2026 00:49 schreef BillDauterive het volgende:
OkIk lees net dat Boy George naar het songfestival gaat met Senhit. Ik heb met beiden niets. Het liedje is ook niet veel.
Is het ookquote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat ga ik niet proberenHet moet wel een beetje leuk blijven
Ik wil gewoon ontspannen, maar dat mag wel met een beetje uitdaging.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is het ook
Mag van mij best wat uitdaging in een game zitten
Ninja Dog mode voor jou dus.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil gewoon ontspannen, maar dat mag wel met een beetje uitdaging.
Roger, dit was je laatste werkdag van de week! De week is nog niet nieuw namelijkquote:Op zondag 8 maart 2026 16:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, eerste werkdag van de nieuwe week zit er weer op.
Was maar een paar uurtjes en geen volledige werkdag, maar ik tel hem toch lekker mee.
Als het anders was kan Luctor op zaterdag al beginnen met het weekend afsluitenquote:Op zondag 8 maart 2026 16:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Roger, dit was je laatste werkdag van de week! De week is nog niet nieuw namelijk
De mindere van de twee. De muziek wedstrijd.quote:
Het WK is net een paar minuten afgelopen, eerst daar even van bijkomen.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:14 schreef Strani het volgende:
Over ruim drie maanden begint alweer het WK. Met vooralsnog ook Iran als deelnemer.
Man man wat gaat het een gezellig toernooi worden.
Explosief.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:14 schreef Strani het volgende:
Over ruim drie maanden begint alweer het WK. Met vooralsnog ook Iran als deelnemer.
In Texas.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar staan de wedstrijden van Iran gepland?
Twee keer in Inglewood en de derde in Seattle. Dat is die pride match tegen Egypte.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar staan de wedstrijden van Iran gepland?
Die wordt hilarisch om de verkeerde redenen.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Twee keer in Inglewood en de derde in Seattle. Dat is die pride match tegen Egypte.
quote:Op zondag 8 maart 2026 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik neem dat de VS wordt uitgesloten door de FIFA voor het aanvallen van een soeverein land.
Boem op Texas.quote:
Grote boem.quote:
Jawel, maar ik wil wel het idee hebben dat ik een eerlijke kans krijg en niet te gefrustreerd raken door technische issues. Ik heb recent Lion King voor de SNES gespeeld op de Xbox en daar is het veel te makkelijk om een sprong net te missen zonder dat je echt een idee hebt wat er nou aan de hand isquote:Op zondag 8 maart 2026 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is het ook
Mag van mij best wat uitdaging in een game zitten
Nee joh, dat doet de winnaar van de FIFA Peace Prize vast niet en ik zie geen reden om dat te checkenquote:Op zondag 8 maart 2026 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik neem dat de VS wordt uitgesloten door de FIFA voor het aanvallen van een soeverein land.
Ik zie ze Iran nog wel uitsluiten. Trump en Infantino kunnen dat samen wel bepalen en dan gebeurd het ook gewoon.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:14 schreef Strani het volgende:
Van het vorige toernooi in Qatar heb ik (bewust) amper wat gezien: gaat nu weer gebeuren. Lekker rustig.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:14 schreef Strani het volgende:
Nouke nouke.quote:
Zulke games waren sowieso al moeilijk om de verkeerde redenenquote:Op zondag 8 maart 2026 19:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil wel het idee hebben dat ik een eerlijke kans krijg en niet te gefrustreerd raken door technische issues. Ik heb recent Lion King voor de SNES gespeeld op de Xbox en daar is het veel te makkelijk om een sprong net te missen zonder dat je echt een idee hebt wat er nou aan de hand is
Aaneengesloten werkdagen tellen als een week wmb, met daartussen vrij wat het weekeind is.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Roger, dit was je laatste werkdag van de week! De week is nog niet nieuw namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |