Vergeleken met de Q kan het alleen nog maar mee gaan vallen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
De F1 race morgenochtend wordt 1 grote teleurstelling.
Ik vrees het ook. Minstens 2 rode vlaggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Daar hebben ze bij het ESF wel ervaring meequote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon een dubieuze selectieprocedure.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Daarom heb ik zoveel overtuigingskrachtquote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar hebben ze bij het ESF wel ervaring mee
Die drie kunnen ook wel samen, is allemaal sport.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sport posts straks naar SPT, F1 en VBL.
Onderscheid moet er zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die drie kunnen ook wel samen, is allemaal sport.
Eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Onderscheid moet er zijn.
Zo kan je het zien jaquote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eens.
Schaatsen en F1 is allebei rondjes rijden. De één op eigen kracht en de ander met een auto,
Ojaa die hebben we straks in drievoudquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Meke Hogwarts Legacy als je van Harry Potter houdt.
Voetbal is ook gewoon rondjes rennenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eens.
Schaatsen en F1 is allebei rondjes rijden. De één op eigen kracht en de ander met een auto,
Ik heb hem 4x (Switch, PC, PS5 en xbox)quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ojaa die hebben we straks in drievoud(Switch, PC, PS5
). Daar heb ik hem op de Switch al in simpel omdat het vechten anders niet lukt
Ik dacht ze naar Links naar Rechts gingenquote:
Ninja Gaiden!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ojaa die hebben we straks in drievoud(Switch, PC, PS5
). Daar heb ik hem op de Switch al in simpel omdat het vechten anders niet lukt
Ze lopen rondjes om de bal heen.quote:
Vast een uitstekende keuze voor als je niet zo goed bent in vechtenquote:
GIT GUD.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Vast een uitstekende keuze voor als je niet zo goed bent in vechten
Meke he, niet ik! Ik heb Cuphead een paar keer uitgespeeldquote:
Noice. Ninja Gaiden Black op Very Hard is mijn proudest achievement.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Meke he, niet ik! Ik heb Cuphead een paar keer uitgespeeld
Dat ga ik niet proberenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Noice. Ninja Gaiden Black op Very Hard is mijn proudest achievement.
Senhit wil nog steeds SerhatGod verslaanquote:Op zondag 8 maart 2026 00:49 schreef BillDauterive het volgende:
OkIk lees net dat Boy George naar het songfestival gaat met Senhit. Ik heb met beiden niets. Het liedje is ook niet veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |