Hou gewoon je muil dicht antisemitische boomer! Jij bent zeker erelid van de AVRO die ons het Songfestival door de neus boren met hun woke boomknuffelidealenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Je meot je bek houwe fred ga lekker thuis de gestapo uithange
Nou, ik ben benieuwd!
We willen scherpe discussies. Dus Fred moet zijn bek meer opentrekken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Je meot je bek houwe fred ga lekker thuis de gestapo uithange
Nou, ik ben benieuwd!
Ahh heerlijk dit. Nu wordt het eindelijk óns forum Fredquote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hou gewoon je muil dicht antisemitische boomer! Jij bent zeker erelid van de AVRO die ons het Songfestival door de neus boren met hun woke boomknuffelidealen![]()
Wel lekker dat Cyan en H_T nu niets hoeven doen. Het mag immers schuren.
Ik denk dat deze stijl inderdaad wel meer adverteerders gaat trekken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh heerlijk dit. Nu wordt het eindelijk óns forum Fred
Amai, Belgische adverteerdersquote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat deze stijl inderdaad wel meer adverteerders gaat trekken.
quote:
Nou @Strani, daar gaan onze gezappige onderonsjes.quote:regels vastleggen voor hoe we dingen zeggen. minder grof. minder denigrerende termen.
en moetquote:crew behoort zich volledig aan de policy te houden
quote:minder strikt modereren
We gaan er gewoon wat ongezelligs van maken met z'n allenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Nou @:Strani, daar gaan onze gezappige onderonsjes.
Goed idee, ik begin alvast.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
We gaan er gewoon wat ongezelligs van maken met z'n allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Een tripje boeken, wat een luiheid.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:39 schreef Strani het volgende:
Zojuist een tripje geboekt voor het midden van mei om naar Sevilla te gaanMet een dagtrip naar Córdoba en misschien ook nog één naar Cádiz.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:39 schreef Strani het volgende:
Zojuist een tripje geboekt voor het midden van mei om naar Sevilla te gaanMet een dagtrip naar Córdoba en misschien ook nog één naar Cádiz.
Het wordt voor hem tijd voor een pelgrimstocht naar Santiago de Compostela.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een tripje boeken, wat een luiheid.
Vroeger ging men gewoon lopen, het is niet dat je helemaal naar het buitenland gaat ofzo.
Sevilla is altijd leukquote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:39 schreef Strani het volgende:
Precies, daar kan hij na Sevilla naartoe lopen en dan in een driehoekje terug naar huis.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het wordt voor hem tijd voor een pelgrimstocht naar Santiago de Compostela.
In zijn geval eerder een Fredgrimstocht naar Torremolinos denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het wordt voor hem tijd voor een pelgrimstocht naar Santiago de Compostela.
Je bent er lekker vroeg bij om het te vieren.quote:
AVROTROSquote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:57 schreef Fred_B het volgende:
FB / FOK! plan de campagne #1
[..]
Zeg het maar jongens, wie moet ons gaan sponsoren?
“De De Ruyter Hagelslag ESF SC”
“Het Hans Grohe Kranen Nieuwtjes en Geruchten Topic”
“De Slagerij Gerrit Kreukniet Wie gaat er voor Nederland reeks”
“Het EaSytoys Forum - ESF”
Ze komt toch standaard.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Om dat te vieren is ze vandaag aangekondigd voor het grote songfestivalfeest (uiteraard)
Dat is misschien meer iets voor de serverruimte. Dat als FOK! down is wij met een woedende menigte het Cornald Maasgebouw bestormen.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed idee, ik begin alvast.https://www.entreemagazin(...)leiden-opent-in-juniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit, Roger? Ik dacht dat Leiden de Spanjaarden had weggejaagd?
Vriendin van me had me een paar maanden terug uitgenodigd om mee te gaan naar Torremolinos, op haar kosten. In één kamer met een tweepersoonsbed.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In zijn geval eerder een Fredgrimstocht naar Torremolinos denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |