SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 I BOWE Brittany USA
O KOK Femke NED
14 I YAMADA Rio JPN
O LAMARCHE Beatrice CAN
15 I TAKAGI Miho JPN
O LEERDAM Jutta NED
poll
Ohquote:Op maandag 9 februari 2026 18:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent te jong![]()
Maar in Spanje wonen is wel een pré
Ja, als je wit genoeg en pro-ICE bent vast wel.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Miepmiepmiep
Prima gast, kun je vast gezellig een biertje mee drinken
Ik heb aan alleen boerenkool wel genoeg.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Nederland hier niet wint dan zijn de rapen gaar.
I know!quote:Op maandag 9 februari 2026 18:18 schreef Strani het volgende:
[..]
OhDat hoor ik niet vaak meer, dat ik te jong ben.
Mwah heb hem een camera kapot zien slaan van een cameraman die wat lachte met hem. Was wel beetje in schokquote:Op maandag 9 februari 2026 18:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Miepmiepmiep
Prima gast, kun je vast gezellig een biertje mee drinken
Die zou op deze baan niets hebben klaargespeeld.quote:
Is wel handig bij het schaatsen!quote:
Owh, en deze meneer (quote:Op maandag 9 februari 2026 18:20 schreef Starflyer het volgende:
Eerste rit na de dweil is geen voordeel
Dat zei ik 4 ritten geleden alquote:Op maandag 9 februari 2026 18:20 schreef Redefine het volgende:
Race van Schulting blijkt dan toch beter dan gedacht.
Ik mis nu wel de boerenkoolquote:Op maandag 9 februari 2026 18:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, en deze meneer () ruil ik voorlopig ook niet in @:Strani
AEROSOL’EDquote:
Nee, niet alle Kazakken zijn Russen. Kazakken zijn een Centraal-Aziatisch Turkse etnische groep en vormen de meerderheid (ca. 61-70%) van de bevolking in het onafhankelijke land Kazachstan. Russen vormen een grote minderheidsgroep (ca. 15-24%) in datzelfde land.quote:
Oh ja nee dan wordt het lastig. Maakt niet uit, ik vind wel iemand anders die ook de boerenkool op de juiste wijze eetquote:Op maandag 9 februari 2026 18:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, en deze meneer () ruil ik voorlopig ook niet in @:Strani
Wat heb je gegeten?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
Snel gegeten. Klaar voor Femke en Jutta.
Alles minder dan goud is slecht #geentopsportklimaatquote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Schulting tijd is zo slecht nog niet. Rijdt gewoon top-10.
Spaghettiquote:
Ik vond het een betekenisvolle rit, met een roerend karakter.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef koffieleuk het volgende:
Erik van Dijk een beetje met de cadans van Cornald Maas die alle feitjes in de 90 seconden voor het nummer gaat proppen
Had je hier moeten blijvenquote:
400 meter is dat.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel meter is 1 rondje? (schaatsleek hier)
Urgent ook, met een boodschap.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond het een betekenisvolle rit, met een roerend karakter.
Ik lig ook al klaar, maar verwacht niet dat ze langs komenquote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
Zonder saus?quote:
Ik was er ook al vroeg bij (tussen 17u en 1730u)quote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gun het je van hartequote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja nee dan wordt het lastig. Maakt niet uit, ik vind wel iemand anders die ook de boerenkool op de juiste wijze eet
Ligt er aan of je met de klok mee of tegen gaatquote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lollo en Eutrem reden gewoon geweldige tijden. Ik denk dat #2-#6 met name tegenvallen.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:59 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik weet niet of het typisch Olympische spelen is maar het valt op dat bijna alle tijden tussen de 1,5 en 2 seconden langzamer zijn dan wat je normaal zou verwachten. laaglandbaan plus hoge luchtdruk?
Bolognesequote:
Alleen spinazie (?)quote:Op maandag 9 februari 2026 18:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was er ook al vroeg bij (tussen 17u en 1730u). Snel maar een spinazie a la crème gemaakt,
.
400.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hard starten en dan alles op alles zetten dat elke slag raak is?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:22 schreef hhh38 het volgende:
Normaal is trage omstandigheden in het voordeel van de middellange afstand rijders. Maar volgens mij moet je gewoon snel starten en hopen dat je het volhoudt
Hangt ervan af hoe groot je het rondje maaktquote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan had ik niet kunnen werkenquote:
Het is gewoon geen snelle baan. Schulting FTW.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:24 schreef StephanL het volgende:
Bizar dat Schulting nog steeds eerste is
Dit dus. Ik ben er nog niet zo zeker van dat mensen er overheen gaan.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:24 schreef StephanL het volgende:
Bizar dat Schulting nog steeds eerste is
Nou...quote:Op maandag 9 februari 2026 18:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben er nog niet zo zeker van dat mensen er overheen gaan.
Uiteraard niet,quote:
We staan weer achter Holland als geen man vrouwquote:Op maandag 9 februari 2026 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nederland straks helemaal oranje?
11e kan nogquote:Op maandag 9 februari 2026 18:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Niet verwacht dat Schulting nog zo hoog zal eindigen.
Dat kan mij niet schelenquote:
Bert, Bert van Oranje.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nederland straks helemaal oranje?
Dat niet natuurlijk.quote:
Ik hoop 't wel, maar hoop is uitgestelde teleurstellingquote:
Alleen Joepquote:Op maandag 9 februari 2026 18:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben er nog niet zo zeker van dat mensen er overheen gaan.
Jup. Bovenbeentjes.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schaatssters kunnen in het algemeen ook goed wielrennen omdat dat het zelfde spiergroep is, klopt dat?
ja, maar dat is op een andere sitequote:Op maandag 9 februari 2026 18:24 schreef Mani89 het volgende:
Bestaat er ook een gouden medaille voor beste kondt,
Is het voor de glijders of werkers een voordeel?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:24 schreef kilon het volgende:
Miho lijkt toch echt in het voordeel met haar 1500 meter capaciteiten en de binnenbaan.
Nils weet daar alles vanquote:Op maandag 9 februari 2026 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schaatssters kunnen in het algemeen ook goed wielrennen omdat dat het zelfde spiergroep is, klopt dat?
Haar billenquote:
Rondje 32 als slotronde?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Met deze omstandigheden wordt die gigantisch
Ja.Sven Kramer kon aardig wielrennen volgens mij.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eerder dezelfde apotheker.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2026 18:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit is ook al binnen voor Schulting
ERG jammerquote:
Scheve schaats?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:27 schreef Strani het volgende:
Wat grappig. Jackson en Bowe komen allebei uit Ocala, Florida. Nou niet echt de plek waar je verwacht dat er veel goede schaatsers geboren worden.
(Ik heb een tijdje gedatet met een vrouw uit Ocala, maar dat was geen goede schaatster).
Dat valt continu op.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wüst heeft er weinig kijk op, valt mij zo nu en dan op.
Allemaal begonnen met wieltjesquote:Op maandag 9 februari 2026 18:27 schreef Strani het volgende:
Wat grappig. Jackson en Bowe komen allebei uit Ocala, Florida. Nou niet echt de plek waar je verwacht dat er veel goede schaatsers geboren worden.
(Ik heb een tijdje gedatet met een vrouw uit Ocala, maar dat was geen goede schaatster).
Een scheve schaats?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:27 schreef Strani het volgende:
Trolquote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat switchen van baan, is dat ooit eens fout gelopen? kan toch niet anders.
1 van de weinigen die niet kunnen schaatsen?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:27 schreef Strani het volgende:
75-jarige milf in retirement village florida?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:27 schreef Strani het volgende:
Die site ken ik.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:26 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ja, maar dat is op een andere site
Vraag het aan Sven Kramerquote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er is zelfs iemand ooit een rondje vergeten.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja zo vaakquote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Google eens op Sven Kramer Vancouver 2010quote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee is nooit gebeurdquote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bij Sven Kramer. Al was dat vooral het niet switchen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er is een tamelijk bekend voorbeeld hiervan ja,quote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoek maar op Sven Kramerquote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgen, als ze met de klok mee gaan schaatsen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo als dat zo was zag ze er wel goed uit voor haar leeftijd!quote:Op maandag 9 februari 2026 18:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
75-jarige milf in retirement village florida?
Je moet nog een rondje!!quote:Op maandag 9 februari 2026 18:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Er is zelfs iemand ooit een rondje vergeten.
LinkedIn staat er vol mee.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is een pijnlijke vraag voor ons Nederlandersquote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is duidelijk dat Britse bloed.quote:
Beetje een Belgen opmerking ditquote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Olympisch diploma!quote:
Klopt Tuitert wist ook alle wb uitslagen en outsiders. Wust had geen idee.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat valt continu op.
Wennemars en Tuitert hoor je ook continu zeggen dat ze trainingswedstrijden of trainingen hebben gekeken, die en die coach uit het buitenland gesproken hebben. Dat hoor je bij de andere analisten uit de huidige poule nooit.
Ik probeer de grap te zien. Maar kan die niet vinden.quote:
Die jongen maakt geen grappen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:30 schreef OmniRocket het volgende:
Iedereen die in de grap van @:capuchon_jongen trapt, haha
ben je nu aan het trollen? dat is hier een nationaal traumaquote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ho maarquote:Op maandag 9 februari 2026 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had Kim in de pronoKijk eens dom
Neejoh, Leerdam, Kok en Takagi gaan nog wel onder de tijd van Jacksonquote:Op maandag 9 februari 2026 18:31 schreef Faraday01 het volgende:
Die misser van Suus kan wel eens duur worden voor brons
Mwah ik ben hier echt als absolute leek. Weet niets van schaatsgeschiedenis, ken geen namen (behalve Jutta leerdam en Bart Swings)quote:Op maandag 9 februari 2026 18:30 schreef OmniRocket het volgende:
Iedereen die in de grap van @:capuchon_jongen trapt, haha
Nah daar heeft ze geen seconde mee verlorenquote:Op maandag 9 februari 2026 18:31 schreef Faraday01 het volgende:
Die misser van Suus kan wel eens duur worden voor brons
Ik ookquote:Op maandag 9 februari 2026 18:31 schreef Troel het volgende:
Ik loop overigens volgens mij zeker een halve minuut achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |