Dat zei ik 4 ritten geleden alquote:Op maandag 9 februari 2026 18:20 schreef Redefine het volgende:
Race van Schulting blijkt dan toch beter dan gedacht.
Ik mis nu wel de boerenkoolquote:Op maandag 9 februari 2026 18:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, en deze meneer () ruil ik voorlopig ook niet in @:Strani
AEROSOL’EDquote:
Nee, niet alle Kazakken zijn Russen. Kazakken zijn een Centraal-Aziatisch Turkse etnische groep en vormen de meerderheid (ca. 61-70%) van de bevolking in het onafhankelijke land Kazachstan. Russen vormen een grote minderheidsgroep (ca. 15-24%) in datzelfde land.quote:
Oh ja nee dan wordt het lastig. Maakt niet uit, ik vind wel iemand anders die ook de boerenkool op de juiste wijze eetquote:Op maandag 9 februari 2026 18:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, en deze meneer () ruil ik voorlopig ook niet in @:Strani
Wat heb je gegeten?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
Snel gegeten. Klaar voor Femke en Jutta.
Alles minder dan goud is slecht #geentopsportklimaatquote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Schulting tijd is zo slecht nog niet. Rijdt gewoon top-10.
Spaghettiquote:
Ik vond het een betekenisvolle rit, met een roerend karakter.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef koffieleuk het volgende:
Erik van Dijk een beetje met de cadans van Cornald Maas die alle feitjes in de 90 seconden voor het nummer gaat proppen
Had je hier moeten blijvenquote:
400 meter is dat.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel meter is 1 rondje? (schaatsleek hier)
Urgent ook, met een boodschap.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond het een betekenisvolle rit, met een roerend karakter.
Ik lig ook al klaar, maar verwacht niet dat ze langs komenquote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
Snel gegeten. Klaar voor Femke en Jutta.
Zonder saus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |