Oh ja nee dan wordt het lastig. Maakt niet uit, ik vind wel iemand anders die ook de boerenkool op de juiste wijze eetquote:Op maandag 9 februari 2026 18:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, en deze meneer () ruil ik voorlopig ook niet in @:Strani
Wat heb je gegeten?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
Snel gegeten. Klaar voor Femke en Jutta.
Alles minder dan goud is slecht #geentopsportklimaatquote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Schulting tijd is zo slecht nog niet. Rijdt gewoon top-10.
Spaghettiquote:
Ik vond het een betekenisvolle rit, met een roerend karakter.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef koffieleuk het volgende:
Erik van Dijk een beetje met de cadans van Cornald Maas die alle feitjes in de 90 seconden voor het nummer gaat proppen
Had je hier moeten blijvenquote:
400 meter is dat.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel meter is 1 rondje? (schaatsleek hier)
Urgent ook, met een boodschap.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond het een betekenisvolle rit, met een roerend karakter.
Ik lig ook al klaar, maar verwacht niet dat ze langs komenquote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
Zonder saus?quote:
Ik was er ook al vroeg bij (tussen 17u en 1730u)quote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gun het je van hartequote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja nee dan wordt het lastig. Maakt niet uit, ik vind wel iemand anders die ook de boerenkool op de juiste wijze eet
Ligt er aan of je met de klok mee of tegen gaatquote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lollo en Eutrem reden gewoon geweldige tijden. Ik denk dat #2-#6 met name tegenvallen.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:59 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik weet niet of het typisch Olympische spelen is maar het valt op dat bijna alle tijden tussen de 1,5 en 2 seconden langzamer zijn dan wat je normaal zou verwachten. laaglandbaan plus hoge luchtdruk?
Bolognesequote:
Alleen spinazie (?)quote:Op maandag 9 februari 2026 18:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was er ook al vroeg bij (tussen 17u en 1730u). Snel maar een spinazie a la crème gemaakt,
.
400.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hard starten en dan alles op alles zetten dat elke slag raak is?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:22 schreef hhh38 het volgende:
Normaal is trage omstandigheden in het voordeel van de middellange afstand rijders. Maar volgens mij moet je gewoon snel starten en hopen dat je het volhoudt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |