Het is gewoon geen snelle baan. Schulting FTW.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:24 schreef StephanL het volgende:
Bizar dat Schulting nog steeds eerste is
Dit dus. Ik ben er nog niet zo zeker van dat mensen er overheen gaan.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:24 schreef StephanL het volgende:
Bizar dat Schulting nog steeds eerste is
Nou...quote:Op maandag 9 februari 2026 18:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben er nog niet zo zeker van dat mensen er overheen gaan.
Uiteraard niet,quote:
We staan weer achter Holland als geen man vrouwquote:Op maandag 9 februari 2026 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nederland straks helemaal oranje?
11e kan nogquote:Op maandag 9 februari 2026 18:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Niet verwacht dat Schulting nog zo hoog zal eindigen.
Dat kan mij niet schelenquote:
Bert, Bert van Oranje.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nederland straks helemaal oranje?
Dat niet natuurlijk.quote:
Ik hoop 't wel, maar hoop is uitgestelde teleurstellingquote:
Alleen Joepquote:Op maandag 9 februari 2026 18:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben er nog niet zo zeker van dat mensen er overheen gaan.
Jup. Bovenbeentjes.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schaatssters kunnen in het algemeen ook goed wielrennen omdat dat het zelfde spiergroep is, klopt dat?
ja, maar dat is op een andere sitequote:Op maandag 9 februari 2026 18:24 schreef Mani89 het volgende:
Bestaat er ook een gouden medaille voor beste kondt,
Is het voor de glijders of werkers een voordeel?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:24 schreef kilon het volgende:
Miho lijkt toch echt in het voordeel met haar 1500 meter capaciteiten en de binnenbaan.
Nils weet daar alles vanquote:Op maandag 9 februari 2026 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schaatssters kunnen in het algemeen ook goed wielrennen omdat dat het zelfde spiergroep is, klopt dat?
Haar billenquote:
Rondje 32 als slotronde?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Met deze omstandigheden wordt die gigantisch
Ja.Sven Kramer kon aardig wielrennen volgens mij.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eerder dezelfde apotheker.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2026 18:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit is ook al binnen voor Schulting
ERG jammerquote:
Scheve schaats?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:27 schreef Strani het volgende:
Wat grappig. Jackson en Bowe komen allebei uit Ocala, Florida. Nou niet echt de plek waar je verwacht dat er veel goede schaatsers geboren worden.
(Ik heb een tijdje gedatet met een vrouw uit Ocala, maar dat was geen goede schaatster).
Dat valt continu op.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wüst heeft er weinig kijk op, valt mij zo nu en dan op.
Allemaal begonnen met wieltjesquote:Op maandag 9 februari 2026 18:27 schreef Strani het volgende:
Wat grappig. Jackson en Bowe komen allebei uit Ocala, Florida. Nou niet echt de plek waar je verwacht dat er veel goede schaatsers geboren worden.
(Ik heb een tijdje gedatet met een vrouw uit Ocala, maar dat was geen goede schaatster).
Een scheve schaats?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:27 schreef Strani het volgende:
Trolquote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat switchen van baan, is dat ooit eens fout gelopen? kan toch niet anders.
1 van de weinigen die niet kunnen schaatsen?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:27 schreef Strani het volgende:
75-jarige milf in retirement village florida?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:27 schreef Strani het volgende:
Die site ken ik.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:26 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ja, maar dat is op een andere site
Vraag het aan Sven Kramerquote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er is zelfs iemand ooit een rondje vergeten.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja zo vaakquote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Google eens op Sven Kramer Vancouver 2010quote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee is nooit gebeurdquote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bij Sven Kramer. Al was dat vooral het niet switchen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er is een tamelijk bekend voorbeeld hiervan ja,quote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoek maar op Sven Kramerquote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgen, als ze met de klok mee gaan schaatsen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo als dat zo was zag ze er wel goed uit voor haar leeftijd!quote:Op maandag 9 februari 2026 18:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
75-jarige milf in retirement village florida?
Je moet nog een rondje!!quote:Op maandag 9 februari 2026 18:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Er is zelfs iemand ooit een rondje vergeten.
LinkedIn staat er vol mee.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is een pijnlijke vraag voor ons Nederlandersquote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |