Het is eigenlijk vooral dat de subtop en de rijders daarachter veel slechter rijden dan normaal. De toppers rijden wel gewoon goede tijden.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:59 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik weet niet of het typisch Olympische spelen is maar het valt op dat bijna alle tijden tussen de 1,5 en 2 seconden langzamer zijn dan wat je normaal zou verwachten. laaglandbaan plus hoge luchtdruk?
Barney Syndroom.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:58 schreef wimderon het volgende:
Ik voelmeneigegoed.
Op de training viel alles.
Tao!quote:Op maandag 9 februari 2026 18:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Uiteindelijk kies je altijd je eigen pad.
Hoe duur is kaartje dan? 120?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:07 schreef Redefine het volgende:
De Vrij en Dumfries kunnen die kaartjes wel betalen.
quote:
Ja hallo, wij zijn hier zeer serieus met de sport bezig, en kijken totaal niet naar strakke schaatspakken en lichamen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met combinatie van het capuchonnetje van het schaatspak. Dan is het de hoofdprijs voor me
TJ Flowersquote:Op maandag 9 februari 2026 18:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik gun Leerdam goud, ik kan mensen die eigen pad kiezen in leven wel waarderen.
Morozova ook.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:55 schreef Faraday01 het volgende:
Omstandigheden extreem lastig. Miho ziet haar kansen stijgen
Coldbrew zorgt wel voor verdeling in de koffiewereldquote:Op maandag 9 februari 2026 18:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Koude koffie smaakt vaak vies doordat het afkoelproces de chemische samenstelling verandert, wat leidt tot een bittere, wrange of juist slappe smaak. Terwijl warme koffie aromatische oliën vrijgeeft, stollen deze bij afkoeling, wat de smaak negatief beïnvloedt. Daarnaast is het vaak een kwestie van verwachting: we verwachten een warme, aromatische ervaring.
Hier zijn de belangrijkste redenen waarom koud geworden, oorspronkelijk warme koffie vies smaakt:
Chemische veranderingen: Bij het afkoelen veranderen de smaakstoffen in de koffie. De zure smaken verdwijnen en maken plaats voor een meer bittere en wrange smaak.
Stollende oliën: De oliën in koffie (die voor de geur en smaak zorgen) stollen wanneer de koffie afkoelt, wat resulteert in een minder lekkere smaakbeleving.
Verkeerde verwachting: IJskoffie is vaak lekker omdat het is gezet met de intentie om koud te drinken (vaak met melk, suiker of siroop). Koud geworden, oorspronkelijk hete koffie, mist deze toevoegingen en heeft vaak een dunne, "platte" smaak.
Oxidatie: Zodra koffie is gezet, begint het te oxideren. Hoe langer de koffie staat en afkoelt, hoe minder vers de smaak wordt.
Verschil met ijskoffie/cold brew
Het is belangrijk om onderscheid te maken tussen koud geworden hete koffie en echte ijskoffie. IJskoffie en cold brew worden op een andere manier gezet (of snel afgekoeld) om juist de zoete en zachte smaken naar boven te halen, zonder de bittere nasmaak.
ach Joepquote:Op maandag 9 februari 2026 18:08 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik wens Jake Paul Erben Wennemars als schoonvader toe
150 en meeste begint bij 180.quote:
De media zegt dat ze groter is dan het schaatsen zelf.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:09 schreef Arcee het volgende:
5 miljoen volgers op instagram who cares.
Dat wil toch niet zeggen dat mensen geen voorkeur voor een andere atleet mogen hebben? Ik denk inderdaad niet dat het Leerdam veel boeit dat ik Femke prefereer.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:09 schreef Arcee het volgende:
5 miljoen volgers op instagram who cares.
Oh mja.. nog net te doen. Maar voor 1 afstand wel veel idd.quote:
190 om 280 was het geloof ik toen we jaar geleden kochtenquote:
NBC heeft haar op de voorpagina. De nos is onder de indruk.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De media zegt dat ze groter is dan het schaatsen zelf.
Van wie is dat liedje ook alweer net bij ABN Amro reclame sporter in rolstoel?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:09 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben dat Milano-liedje al wel enige tijd zat, overigens.
Hier word je niet vrolijk van toch?quote:
Hij heeft letterlijk een tokkie op zijn hoofdquote:Op maandag 9 februari 2026 18:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier word je niet vrolijk van toch?
Graag alleen over schaatsen postenquote:
Het is vooral voor de Italianen zelf erg duur.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh mja.. nog net te doen. Maar voor 1 afstand wel veel idd.
En mist niemand sfeer/kleintje pils?
@nosquote:Op maandag 9 februari 2026 18:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Graag alleen over schaatsen posten
Wss mediatraining gehadquote:Op maandag 9 februari 2026 18:13 schreef Felagund het volgende:
Een vrij normaal interview met Leerdam, ze kan het dus wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |