Nou ja, Bosker en Van de Bunt waren gisteren al naar de subtop gezaktquote:Op maandag 9 februari 2026 17:55 schreef Szura het volgende:
Erik doet alsof het een wereldprestatie is dat Schulting nu op kop staat
Goedenavondquote:
Heb nog wat koffie.quote:
Op de 1 of andere manier lukt me dat steeds beter.quote:
Mwoah hij geeft aan dat het verassend is dat de tijd nog staat, niet dattie zo goed is.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:55 schreef Szura het volgende:
Erik doet alsof het een wereldprestatie is dat Schulting nu op kop staat
Die is net afgewerkt in de fabriquequote:Op maandag 9 februari 2026 17:56 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vind het jammer dat @:capuchon-jongen hier zijn landgenotes niet aanmoedigt
Affligem en daarna een 0,0 radler want dat is alles wat ik nog in huis hebquote:
Misschien doet er nog iemand mee die op loopafstand van de schaatsbaan woont.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:56 schreef Arizona het volgende:
Is er ook nog een moeder bij? Zo ja, dan hoop ik dat ze dat minstens 23 keer gaan benoemen.
#Lollobrigida.
Die bedoelde ik ja.quote:
ik weet niet of het typisch Olympische spelen is maar het valt op dat bijna alle tijden tussen de 1,5 en 2 seconden langzamer zijn dan wat je normaal zou verwachten. laaglandbaan plus hoge luchtdruk?quote:Op maandag 9 februari 2026 17:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mwoah hij geeft aan dat het verassend is dat de tijd nog staat, niet dattie zo goed is.
Joy Beune en Jutta samen in mijn kingsize bed is dolle duik avond bohhhhhhquote:Op maandag 9 februari 2026 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:rambodirk en ik juichen ook voor Joetta
Kok kan 1500m , dus die kan dit welquote:Op maandag 9 februari 2026 17:58 schreef wimderon het volgende:
De sprinters vallen allemaal compleet stil, dat wordt niets voor Kok.
Het lijkt mij juist wel Leerdam-ijs, omdat die constant druk zet op het ijs.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:58 schreef wimderon het volgende:
De sprinters vallen allemaal compleet stil, dat wordt niets voor Kok.
Welke rit is dat woensdag?quote:
Ik mis Eddy.quote:
Laatste rit! Nu is er een dweil.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet leerdam nog?
Want zit klaar
Zie OPquote:Op maandag 9 februari 2026 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet leerdam nog?
Want zit klaar
Zo, ik word er wel wat moe van steeds hoor. Kan niet eens een OWS livetopic volgen zonder dat het toch best een groot gedeelte gaat over het uiterlijk van de schaatssters (en dan druk ik het netjes uit). Dat was ook al toen Beune e.d. moesten rijden. Het verneukt het topic een beetje imo.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
We houden het even vrouwvriendelijk
Shit, door deze post herinner ik me weer dat ik koffie had gezet. Nu helemaal koud.quote:
Daar kan ik geen tijdstip vindenquote:
Geef mij Atje Keulen-Deelstra maar.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zo, ik word er wel wat moe van steeds hoor. Kan niet eens een OWS livetopic volgen zonder dat het toch best een groot gedeelte gaat over het uiterlijk van de schaatssters (en dan druk ik het netjes uit). Dat was ook al toen Beune e.d. moesten rijden. Het verneukt het topic een beetje imo.
Omdat je een te hoge smaakstandaard hebt. Als je die verlaagt, zijn dingen veel vaker lekkerquote:Op maandag 9 februari 2026 18:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Shit, door deze post herinner ik me weer dat ik koffie had gezet. Nu helemaal koud.
Waarom is koude koffie eigenlijk zo goor?
dweil welquote:Op maandag 9 februari 2026 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daar kan ik geen tijdstip vinden
Ik tot op zekere hoogte ook. Maar dit specifieke pad heb ik wat meer moeite mee.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik gun Leerdam goud, ik kan mensen die eigen pad kiezen in leven wel waarderen.
Dit ga ik regelen!quote:Op maandag 9 februari 2026 18:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zo, ik word er wel wat moe van steeds hoor. Kan niet eens een OWS livetopic volgen zonder dat het toch best een groot gedeelte gaat over het uiterlijk van de schaatssters (en dan druk ik het netjes uit). Dat was ook al toen Beune e.d. moesten rijden. Het verneukt het topic een beetje imo.
Koude koffie smaakt vaak vies doordat het afkoelproces de chemische samenstelling verandert, wat leidt tot een bittere, wrange of juist slappe smaak. Terwijl warme koffie aromatische oliën vrijgeeft, stollen deze bij afkoeling, wat de smaak negatief beïnvloedt. Daarnaast is het vaak een kwestie van verwachting: we verwachten een warme, aromatische ervaring.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Shit, door deze post herinner ik me weer dat ik koffie had gezet. Nu helemaal koud.
Uiteindelijk kies je altijd je eigen pad.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik gun Leerdam goud, ik kan mensen die eigen pad kiezen in leven wel waarderen.
Rond 18:39 moet ze, eerst rond 18:33 Femke Kok.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daar kan ik geen tijdstip vinden
Kortweg omdat het koffiearoma bestaat uit honderden verschillende stoffen, waarvan een heel gedeelte vluchtig. Ook als je koffie heet houdt verandert het aroma.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:03 schreef Zwansen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |