Nou ja, Bosker en Van de Bunt waren gisteren al naar de subtop gezaktquote:Op maandag 9 februari 2026 17:55 schreef Szura het volgende:
Erik doet alsof het een wereldprestatie is dat Schulting nu op kop staat
Goedenavondquote:
Heb nog wat koffie.quote:
Op de 1 of andere manier lukt me dat steeds beter.quote:
Mwoah hij geeft aan dat het verassend is dat de tijd nog staat, niet dattie zo goed is.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:55 schreef Szura het volgende:
Erik doet alsof het een wereldprestatie is dat Schulting nu op kop staat
Die is net afgewerkt in de fabriquequote:Op maandag 9 februari 2026 17:56 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vind het jammer dat @:capuchon-jongen hier zijn landgenotes niet aanmoedigt
Affligem en daarna een 0,0 radler want dat is alles wat ik nog in huis hebquote:
Misschien doet er nog iemand mee die op loopafstand van de schaatsbaan woont.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:56 schreef Arizona het volgende:
Is er ook nog een moeder bij? Zo ja, dan hoop ik dat ze dat minstens 23 keer gaan benoemen.
#Lollobrigida.
Die bedoelde ik ja.quote:
ik weet niet of het typisch Olympische spelen is maar het valt op dat bijna alle tijden tussen de 1,5 en 2 seconden langzamer zijn dan wat je normaal zou verwachten. laaglandbaan plus hoge luchtdruk?quote:Op maandag 9 februari 2026 17:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mwoah hij geeft aan dat het verassend is dat de tijd nog staat, niet dattie zo goed is.
Joy Beune en Jutta samen in mijn kingsize bed is dolle duik avond bohhhhhhquote:Op maandag 9 februari 2026 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:rambodirk en ik juichen ook voor Joetta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |