Laten we daar maar niet eens aan beginnenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jake?
What about zijn denkbeelden?
Helaas. Wel een Middelburg trouwens.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
België heeft geen dorpje dat Haarlem heet?
Als Putin ooit zou overwegen ergens een bom te smijten, dan zou dit een minder vervelende locatie zijn.quote:
Is dat NOS? KIJK ES DAN!quote:
Dat lijkt mij sterk met deze tijd.quote:
Laten we daar maar niet eens aan beginnenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jake?
What about zijn denkbeelden?
Nou snap ik waarom de Nederlanders geen medailles willen winnen.quote:
Wellesquote:Op maandag 9 februari 2026 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee echt totaal niet er moeten er nog 16
ja het blijft natuurlijk een proleetquote:Op maandag 9 februari 2026 17:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij is steenrijk ja. Maar het ging om hoe die eruit ziet en bijloopt.
Wel, ze heeft haar racestring weer aan en bleef dit keer staanquote:Op maandag 9 februari 2026 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eddy Wally?quote:Op maandag 9 februari 2026 17:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
In Guantanamo Bay draaien ze betere muziek.
quote:
Dat waren nog eens tijdenquote:
Ja, dat weet ik.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Helaas. Wel een Middelburg trouwens.
Of je verandert je post 5xquote:Op maandag 9 februari 2026 17:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee dat is niet beter bij schaatsen. Hersman wil ik wel horen.
quote:Op maandag 9 februari 2026 17:54 schreef TheVulture het volgende:
Is dit nou de vriendin van Sablikova?
reeds besprokenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:54 schreef TheVulture het volgende:
Is dit nou de vriendin van Sablikova?
valt zeker niet tegen.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In prijs?quote:
Denk het wel maar 1:13 laag wordt het waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik denk dat 1.13 er vandaag ook niet in zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |