Del Carmen Jansquote:Op maandag 9 februari 2026 17:49 schreef Szura het volgende:
Ceylin Alvarado praat Vlaamser dan deze dame
Die gaat gewoon de toerist uithangen.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:46 schreef mitt het volgende:
De Koning straks aan het bier met Jake Paul..
Hij is steenrijk ja. Maar het ging om hoe die eruit ziet en bijloopt.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:49 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
je hebt die steentjes in zijn oren niet gezien? daar kan je denk ik een jaar lang de daklozen opvang van betalen in een gemiddelde stad
België heeft geen dorpje dat Haarlem heet?quote:Op maandag 9 februari 2026 17:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat “Haarlem” gaf het al een beetje weg.
de verwachting was dat zowel Suus als de ritten na haar ongeveer 1 a 2 sec sneller warenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat was vooraf de verwachting van al deze ritten t.o.v. Schulting?
Jake?quote:Op maandag 9 februari 2026 17:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij is steenrijk ja. Maar het ging om hoe die eruit ziet en bijloopt.
Dat schulting het wel tot de dweil zou overleven. Maar dan was wel een 1.14 van Schulting verwacht.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat was vooraf de verwachting van al deze ritten t.o.v. Schulting?
Laten we daar maar niet eens aan beginnenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jake?
What about zijn denkbeelden?
Helaas. Wel een Middelburg trouwens.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
België heeft geen dorpje dat Haarlem heet?
Als Putin ooit zou overwegen ergens een bom te smijten, dan zou dit een minder vervelende locatie zijn.quote:
Is dat NOS? KIJK ES DAN!quote:
Dat lijkt mij sterk met deze tijd.quote:
Laten we daar maar niet eens aan beginnenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jake?
What about zijn denkbeelden?
Nou snap ik waarom de Nederlanders geen medailles willen winnen.quote:
Wellesquote:Op maandag 9 februari 2026 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee echt totaal niet er moeten er nog 16
ja het blijft natuurlijk een proleetquote:Op maandag 9 februari 2026 17:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij is steenrijk ja. Maar het ging om hoe die eruit ziet en bijloopt.
Wel, ze heeft haar racestring weer aan en bleef dit keer staanquote:Op maandag 9 februari 2026 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eddy Wally?quote:Op maandag 9 februari 2026 17:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
In Guantanamo Bay draaien ze betere muziek.
quote:
Dat waren nog eens tijdenquote:
Ja, dat weet ik.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Helaas. Wel een Middelburg trouwens.
Of je verandert je post 5xquote:Op maandag 9 februari 2026 17:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee dat is niet beter bij schaatsen. Hersman wil ik wel horen.
quote:Op maandag 9 februari 2026 17:54 schreef TheVulture het volgende:
Is dit nou de vriendin van Sablikova?
reeds besprokenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:54 schreef TheVulture het volgende:
Is dit nou de vriendin van Sablikova?
valt zeker niet tegen.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In prijs?quote:
Denk het wel maar 1:13 laag wordt het waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik denk dat 1.13 er vandaag ook niet in zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |