SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 I BOWE Brittany USA
O KOK Femke NED
14 I YAMADA Rio JPN
O LAMARCHE Beatrice CAN
15 I TAKAGI Miho JPN
O LEERDAM Jutta NED
POLLWhat can change the nature of a man?
Zou leuk zijn voor het Nederlandse schaatsen, maar ik gun die achterlijke Amerikaanse engnek zijn feestje niet.quote:
nou nou dat is wel heel optimistischquote:
Deze is gereekst.quote:
Ja, wat boeit mij het wie haar vriend is of dat het een irritante aandachtsmevrouw is op social media.quote:
Jij kunt helemaal niet reeksenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:40 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Ik heb teveel adrenaline in mijn knuisten
Ik kan dat niet op commando maar ik waardeer het aanbodquote:Op maandag 9 februari 2026 17:41 schreef Coco het volgende:
@:vainsteinsvainsteins
Moest snel zijn want geen reeks, je mag de TT kiezen hoor.
Is dat niet positief dan? Ik heb wel het gevoel dat ze het niet alleen op techniek doet maar op brute kracht. Of is hier een hoger tempo beter?quote:Op maandag 9 februari 2026 17:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is dan vrij matig voor Joeta want die rijdt volledig op druk
Tot nu toe is de winnende tijd wel al twee keer een OR geweest, dus ik denk dat het voor een medaille niet genoeg isquote:Op maandag 9 februari 2026 17:42 schreef Max23 het volgende:
Denk dat het een normale tijd is van Schulting. Iedereen zit wel zo ver van hun PR af
Dat klopt, maar het niveau op de 5km bij de mannen was natuurlijk ook zeer goed dit seizoen. Bij de 1000 meter vrouwen was dit een stuk minder.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tot nu toe is de winnende tijd wel al twee keer een OR geweest, dus ik denk dat het voor een medaille niet genoeg is
Hallo maxquote:Op maandag 9 februari 2026 17:42 schreef Max23 het volgende:
Denk dat het een normale tijd is van Schulting. Iedereen zit wel zo ver van hun PR af
Nee dat zeker niet. Maar dat was ook nooit verwachtquote:Op maandag 9 februari 2026 17:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tot nu toe is de winnende tijd wel al twee keer een OR geweest, dus ik denk dat het voor een medaille niet genoeg is
Ze rijdt een traag ritme dus dan heb je relatief veel glijfase.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat niet positief dan? Ik heb wel het gevoel dat ze het niet alleen op techniek doet maar op brute kracht. Of is hier een hoger tempo beter?
Dat doen ze bij veel sporten. Ook alleen maar over Vonn bij het skiën.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:43 schreef Zorro het volgende:
De NOS die net doet alsof Leerdam de enige deelnemer is
Dat was ook zo'n feest jaquote:Op maandag 9 februari 2026 17:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doen ze bij veel sporten. Ook alleen maar over Vonn bij het skiën.
Brrrrrrrquote:Op maandag 9 februari 2026 17:46 schreef mitt het volgende:
De Koning straks aan het bier met Jake Paul..
Typisch NOSquote:Op maandag 9 februari 2026 17:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doen ze bij veel sporten. Ook alleen maar over Vonn bij het skiën.
Dat is onze koning.quote:
Dat zal ie minder erg vinden dan dat biertje met Putin in Sochiquote:Op maandag 9 februari 2026 17:46 schreef mitt het volgende:
Ja. Die zou je normaal gesproken wat kleingeld geven zodat die wat te eten kan kopen als je die rondom een station tegenkomt.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:45 schreef TheVulture het volgende:
Dat je op zo'n pannenkoek als Jake Paul kan vallen, echt verbijsterend
Prins pils moet niets hebben van zo'n proleetquote:Op maandag 9 februari 2026 17:46 schreef mitt het volgende:
Koen Verweij was natuurlijk ook al geen brave registeraccountantquote:Op maandag 9 februari 2026 17:46 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Over een paar jaar settelt Jutta gewoon met een type Bob de Jong en is alles weer goed
Ik zie het wel gebeurenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:46 schreef mitt het volgende:
Tuurlijk niet maarja hij heeft geen keus zoals wel vakerquote:Op maandag 9 februari 2026 17:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Prins pils moet niets hebben van zo'n proleet
je hebt die steentjes in zijn oren niet gezien? daar kan je denk ik een jaar lang de daklozen opvang van betalen in een gemiddelde stadquote:Op maandag 9 februari 2026 17:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Die zou je normaal gesproken wat kleingeld geven zodat die wat te eten kan kopen als je die rondom een station tegenkomt.
Neequote:Op maandag 9 februari 2026 17:48 schreef Gretzl het volgende:
Schulting in ieder geval een diploma lijkt het
Del Carmen Jansquote:Op maandag 9 februari 2026 17:49 schreef Szura het volgende:
Ceylin Alvarado praat Vlaamser dan deze dame
Die gaat gewoon de toerist uithangen.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:46 schreef mitt het volgende:
Hij is steenrijk ja. Maar het ging om hoe die eruit ziet en bijloopt.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:49 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
je hebt die steentjes in zijn oren niet gezien? daar kan je denk ik een jaar lang de daklozen opvang van betalen in een gemiddelde stad
België heeft geen dorpje dat Haarlem heet?quote:Op maandag 9 februari 2026 17:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat “Haarlem” gaf het al een beetje weg.
de verwachting was dat zowel Suus als de ritten na haar ongeveer 1 a 2 sec sneller warenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat was vooraf de verwachting van al deze ritten t.o.v. Schulting?
Jake?quote:Op maandag 9 februari 2026 17:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij is steenrijk ja. Maar het ging om hoe die eruit ziet en bijloopt.
Dat schulting het wel tot de dweil zou overleven. Maar dan was wel een 1.14 van Schulting verwacht.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat was vooraf de verwachting van al deze ritten t.o.v. Schulting?
Laten we daar maar niet eens aan beginnenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jake?
What about zijn denkbeelden?
Helaas. Wel een Middelburg trouwens.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
België heeft geen dorpje dat Haarlem heet?
Als Putin ooit zou overwegen ergens een bom te smijten, dan zou dit een minder vervelende locatie zijn.quote:
Is dat NOS? KIJK ES DAN!quote:
Dat lijkt mij sterk met deze tijd.quote:
Laten we daar maar niet eens aan beginnenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jake?
What about zijn denkbeelden?
Nou snap ik waarom de Nederlanders geen medailles willen winnen.quote:
Wellesquote:Op maandag 9 februari 2026 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee echt totaal niet er moeten er nog 16
ja het blijft natuurlijk een proleetquote:Op maandag 9 februari 2026 17:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij is steenrijk ja. Maar het ging om hoe die eruit ziet en bijloopt.
Wel, ze heeft haar racestring weer aan en bleef dit keer staanquote:Op maandag 9 februari 2026 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eddy Wally?quote:Op maandag 9 februari 2026 17:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
In Guantanamo Bay draaien ze betere muziek.
quote:
Dat waren nog eens tijdenquote:
Ja, dat weet ik.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Helaas. Wel een Middelburg trouwens.
Of je verandert je post 5xquote:Op maandag 9 februari 2026 17:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee dat is niet beter bij schaatsen. Hersman wil ik wel horen.
quote:Op maandag 9 februari 2026 17:54 schreef TheVulture het volgende:
Is dit nou de vriendin van Sablikova?
reeds besprokenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:54 schreef TheVulture het volgende:
Is dit nou de vriendin van Sablikova?
valt zeker niet tegen.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In prijs?quote:
Denk het wel maar 1:13 laag wordt het waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik denk dat 1.13 er vandaag ook niet in zit
Nou ja, Bosker en Van de Bunt waren gisteren al naar de subtop gezaktquote:Op maandag 9 februari 2026 17:55 schreef Szura het volgende:
Erik doet alsof het een wereldprestatie is dat Schulting nu op kop staat
Goedenavondquote:
Heb nog wat koffie.quote:
Op de 1 of andere manier lukt me dat steeds beter.quote:
Mwoah hij geeft aan dat het verassend is dat de tijd nog staat, niet dattie zo goed is.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:55 schreef Szura het volgende:
Erik doet alsof het een wereldprestatie is dat Schulting nu op kop staat
Die is net afgewerkt in de fabriquequote:Op maandag 9 februari 2026 17:56 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vind het jammer dat @:capuchon-jongen hier zijn landgenotes niet aanmoedigt
Affligem en daarna een 0,0 radler want dat is alles wat ik nog in huis hebquote:
Misschien doet er nog iemand mee die op loopafstand van de schaatsbaan woont.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:56 schreef Arizona het volgende:
Is er ook nog een moeder bij? Zo ja, dan hoop ik dat ze dat minstens 23 keer gaan benoemen.
#Lollobrigida.
Die bedoelde ik ja.quote:
ik weet niet of het typisch Olympische spelen is maar het valt op dat bijna alle tijden tussen de 1,5 en 2 seconden langzamer zijn dan wat je normaal zou verwachten. laaglandbaan plus hoge luchtdruk?quote:Op maandag 9 februari 2026 17:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mwoah hij geeft aan dat het verassend is dat de tijd nog staat, niet dattie zo goed is.
Joy Beune en Jutta samen in mijn kingsize bed is dolle duik avond bohhhhhhquote:Op maandag 9 februari 2026 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:rambodirk en ik juichen ook voor Joetta
Kok kan 1500m , dus die kan dit welquote:Op maandag 9 februari 2026 17:58 schreef wimderon het volgende:
De sprinters vallen allemaal compleet stil, dat wordt niets voor Kok.
Het lijkt mij juist wel Leerdam-ijs, omdat die constant druk zet op het ijs.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:58 schreef wimderon het volgende:
De sprinters vallen allemaal compleet stil, dat wordt niets voor Kok.
Welke rit is dat woensdag?quote:
Ik mis Eddy.quote:
Laatste rit! Nu is er een dweil.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet leerdam nog?
Want zit klaar
Zie OPquote:Op maandag 9 februari 2026 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet leerdam nog?
Want zit klaar
Zo, ik word er wel wat moe van steeds hoor. Kan niet eens een OWS livetopic volgen zonder dat het toch best een groot gedeelte gaat over het uiterlijk van de schaatssters (en dan druk ik het netjes uit). Dat was ook al toen Beune e.d. moesten rijden. Het verneukt het topic een beetje imo.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
We houden het even vrouwvriendelijk
Shit, door deze post herinner ik me weer dat ik koffie had gezet. Nu helemaal koud.quote:
Daar kan ik geen tijdstip vindenquote:
Geef mij Atje Keulen-Deelstra maar.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zo, ik word er wel wat moe van steeds hoor. Kan niet eens een OWS livetopic volgen zonder dat het toch best een groot gedeelte gaat over het uiterlijk van de schaatssters (en dan druk ik het netjes uit). Dat was ook al toen Beune e.d. moesten rijden. Het verneukt het topic een beetje imo.
Omdat je een te hoge smaakstandaard hebt. Als je die verlaagt, zijn dingen veel vaker lekkerquote:Op maandag 9 februari 2026 18:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Shit, door deze post herinner ik me weer dat ik koffie had gezet. Nu helemaal koud.
Waarom is koude koffie eigenlijk zo goor?
dweil welquote:Op maandag 9 februari 2026 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daar kan ik geen tijdstip vinden
Ik tot op zekere hoogte ook. Maar dit specifieke pad heb ik wat meer moeite mee.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik gun Leerdam goud, ik kan mensen die eigen pad kiezen in leven wel waarderen.
Dit ga ik regelen!quote:Op maandag 9 februari 2026 18:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zo, ik word er wel wat moe van steeds hoor. Kan niet eens een OWS livetopic volgen zonder dat het toch best een groot gedeelte gaat over het uiterlijk van de schaatssters (en dan druk ik het netjes uit). Dat was ook al toen Beune e.d. moesten rijden. Het verneukt het topic een beetje imo.
Koude koffie smaakt vaak vies doordat het afkoelproces de chemische samenstelling verandert, wat leidt tot een bittere, wrange of juist slappe smaak. Terwijl warme koffie aromatische oliën vrijgeeft, stollen deze bij afkoeling, wat de smaak negatief beïnvloedt. Daarnaast is het vaak een kwestie van verwachting: we verwachten een warme, aromatische ervaring.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Shit, door deze post herinner ik me weer dat ik koffie had gezet. Nu helemaal koud.
Uiteindelijk kies je altijd je eigen pad.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Rond 18:39 moet ze, eerst rond 18:33 Femke Kok.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daar kan ik geen tijdstip vinden
Kortweg omdat het koffiearoma bestaat uit honderden verschillende stoffen, waarvan een heel gedeelte vluchtig. Ook als je koffie heet houdt verandert het aroma.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:03 schreef Zwansen het volgende:
Het is eigenlijk vooral dat de subtop en de rijders daarachter veel slechter rijden dan normaal. De toppers rijden wel gewoon goede tijden.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:59 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik weet niet of het typisch Olympische spelen is maar het valt op dat bijna alle tijden tussen de 1,5 en 2 seconden langzamer zijn dan wat je normaal zou verwachten. laaglandbaan plus hoge luchtdruk?
Barney Syndroom.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:58 schreef wimderon het volgende:
Ik voelmeneigegoed.
Op de training viel alles.
Tao!quote:Op maandag 9 februari 2026 18:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Uiteindelijk kies je altijd je eigen pad.
Hoe duur is kaartje dan? 120?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:07 schreef Redefine het volgende:
De Vrij en Dumfries kunnen die kaartjes wel betalen.
quote:
Ja hallo, wij zijn hier zeer serieus met de sport bezig, en kijken totaal niet naar strakke schaatspakken en lichamen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met combinatie van het capuchonnetje van het schaatspak. Dan is het de hoofdprijs voor me
TJ Flowersquote:Op maandag 9 februari 2026 18:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Morozova ook.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:55 schreef Faraday01 het volgende:
Omstandigheden extreem lastig. Miho ziet haar kansen stijgen
Coldbrew zorgt wel voor verdeling in de koffiewereldquote:Op maandag 9 februari 2026 18:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Koude koffie smaakt vaak vies doordat het afkoelproces de chemische samenstelling verandert, wat leidt tot een bittere, wrange of juist slappe smaak. Terwijl warme koffie aromatische oliën vrijgeeft, stollen deze bij afkoeling, wat de smaak negatief beïnvloedt. Daarnaast is het vaak een kwestie van verwachting: we verwachten een warme, aromatische ervaring.
Hier zijn de belangrijkste redenen waarom koud geworden, oorspronkelijk warme koffie vies smaakt:
Chemische veranderingen: Bij het afkoelen veranderen de smaakstoffen in de koffie. De zure smaken verdwijnen en maken plaats voor een meer bittere en wrange smaak.
Stollende oliën: De oliën in koffie (die voor de geur en smaak zorgen) stollen wanneer de koffie afkoelt, wat resulteert in een minder lekkere smaakbeleving.
Verkeerde verwachting: IJskoffie is vaak lekker omdat het is gezet met de intentie om koud te drinken (vaak met melk, suiker of siroop). Koud geworden, oorspronkelijk hete koffie, mist deze toevoegingen en heeft vaak een dunne, "platte" smaak.
Oxidatie: Zodra koffie is gezet, begint het te oxideren. Hoe langer de koffie staat en afkoelt, hoe minder vers de smaak wordt.
Verschil met ijskoffie/cold brew
Het is belangrijk om onderscheid te maken tussen koud geworden hete koffie en echte ijskoffie. IJskoffie en cold brew worden op een andere manier gezet (of snel afgekoeld) om juist de zoete en zachte smaken naar boven te halen, zonder de bittere nasmaak.
ach Joepquote:Op maandag 9 februari 2026 18:08 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik wens Jake Paul Erben Wennemars als schoonvader toe
150 en meeste begint bij 180.quote:
De media zegt dat ze groter is dan het schaatsen zelf.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:09 schreef Arcee het volgende:
5 miljoen volgers op instagram who cares.
Dat wil toch niet zeggen dat mensen geen voorkeur voor een andere atleet mogen hebben? Ik denk inderdaad niet dat het Leerdam veel boeit dat ik Femke prefereer.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:09 schreef Arcee het volgende:
5 miljoen volgers op instagram who cares.
Oh mja.. nog net te doen. Maar voor 1 afstand wel veel idd.quote:
190 om 280 was het geloof ik toen we jaar geleden kochtenquote:
NBC heeft haar op de voorpagina. De nos is onder de indruk.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De media zegt dat ze groter is dan het schaatsen zelf.
Van wie is dat liedje ook alweer net bij ABN Amro reclame sporter in rolstoel?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:09 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben dat Milano-liedje al wel enige tijd zat, overigens.
Hier word je niet vrolijk van toch?quote:
Hij heeft letterlijk een tokkie op zijn hoofdquote:Op maandag 9 februari 2026 18:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier word je niet vrolijk van toch?
Graag alleen over schaatsen postenquote:
Het is vooral voor de Italianen zelf erg duur.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh mja.. nog net te doen. Maar voor 1 afstand wel veel idd.
En mist niemand sfeer/kleintje pils?
@nosquote:Op maandag 9 februari 2026 18:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Graag alleen over schaatsen posten
Wss mediatraining gehadquote:Op maandag 9 februari 2026 18:13 schreef Felagund het volgende:
Een vrij normaal interview met Leerdam, ze kan het dus wel.
Dat gevoel krijg ik ook wat meer. Maar schijnbaar zijn haar trainingstijden wel goed, dus zou het wat uitmakenquote:Op maandag 9 februari 2026 18:12 schreef Remco het volgende:
Ik voel aan alles dat als Leerdam er compleet doorheen zakt we een interview krijgen dat ze al weken aan de pijnstilling zit oid.
Hatersssssquote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef Faraday01 het volgende:
Het vertrouwen hier is niet groot in Leerdam
jellyquote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik gun het die Jake vooral niet.
De plaatselijke LRC gaat best aardigquote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef Faraday01 het volgende:
Dat mag geen verbazing wekken. Die van Angel Daleman ook, neem ik aan?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef Regilio_ het volgende:
Papa en mama Leerdam zijn (ook) wel goed tokkie zo te zien. Holy mozes.
quote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
"Beter reageer je zo en zo en zo maar niet zo en zo en zo"quote:
Boerenkoolstamppot (met spekjes en rookworst en mosterd)quote:
Agreed. Hopelijk komt dat er ook uit.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef vaarsuvius het volgende:
De sportvrouw Jutta staat boven de privé Jutta, zolang ze dat in het oog houdt vind ik haar prima
Is wel overdreven zo.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Die gaan ze op de 500 meter compleet uitlichten. Gewoon een begrijpelijke keuze van de NOS.
Ze loopt al wat langer mee vriendquote:Op maandag 9 februari 2026 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
"Beter reageer je zo en zo en zo maar niet zo en zo en zo"
simpel toch
Nee hoor, bungelen ergens onderinquote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef franklop het volgende:
[..]
De plaatselijke LRC gaat best aardig
Er zijn genoeg redenen om Jake Paul weinig leuke dingen te gunnen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]heeft ie je vroeger gepest ofzo
Ik gun Jake wel weer een goede poffert op zijn kaak.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Geen zilveruitjes?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boerenkoolstamppot (met spekjes en rookworst en mosterd)
quote:Op maandag 9 februari 2026 18:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oh, dat eten wij ookquote:Op maandag 9 februari 2026 18:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Idd, mag ook wel beeeetje over (alle) anderen gaan. Oh jee 5 miljoen insta volgers. Doet ze toch echt zelf.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:15 schreef Dazalbest1 het volgende:
3 Nederlander en het gaat alleen over Leerdam
In Amerika kijken ze nu gewoon dr Phil en rad van fortuinquote:
Kok was aan de beurt voor de eerste rit.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:15 schreef Dazalbest1 het volgende:
3 Nederlanders en het gaat alleen over Leerdam
Ik zag het inderdaad. Wel vrij hoge divisie en maar 4 punten van plek 10quote:
Jullie zijn niet toevallig getrouwd?quote:
Zijn gewoon jaloerse users. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat ze het ineens zo verprutsen. Het kan wel, maar er is geen enkele aanwijzing voor.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef Faraday01 het volgende:
Toch niet beter kunnen krijgen?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vraag me oprecht af hoe een bekende Youtuber zoals Jake paul op het idee heeft gekomen om een schaatsster aan de haak te slaan.
Versterken elkaars status icm billen van Jutta.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vraag me oprecht af hoe een bekende Youtuber zoals Jake paul op het idee heeft gekomen om een schaatsster aan de haak te slaan.
Je bent te jongquote:
Miepmiepmiepquote:Op maandag 9 februari 2026 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn genoeg redenen om Jake Paul weinig leuke dingen te gunnen.
Dat zou wel heel toevallig zijn als we het niet wetenquote:Op maandag 9 februari 2026 18:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jullie zijn niet toevallig getrouwd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |