Dat gevoel krijg ik ook wat meer. Maar schijnbaar zijn haar trainingstijden wel goed, dus zou het wat uitmakenquote:Op maandag 9 februari 2026 18:12 schreef Remco het volgende:
Ik voel aan alles dat als Leerdam er compleet doorheen zakt we een interview krijgen dat ze al weken aan de pijnstilling zit oid.
Hatersssssquote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef Faraday01 het volgende:
Het vertrouwen hier is niet groot in Leerdam
jellyquote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik gun het die Jake vooral niet.
De plaatselijke LRC gaat best aardigquote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef Faraday01 het volgende:
Dat mag geen verbazing wekken. Die van Angel Daleman ook, neem ik aan?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef Regilio_ het volgende:
Papa en mama Leerdam zijn (ook) wel goed tokkie zo te zien. Holy mozes.
quote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
"Beter reageer je zo en zo en zo maar niet zo en zo en zo"quote:
Boerenkoolstamppot (met spekjes en rookworst en mosterd)quote:
Agreed. Hopelijk komt dat er ook uit.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef vaarsuvius het volgende:
De sportvrouw Jutta staat boven de privé Jutta, zolang ze dat in het oog houdt vind ik haar prima
Is wel overdreven zo.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Die gaan ze op de 500 meter compleet uitlichten. Gewoon een begrijpelijke keuze van de NOS.
Ze loopt al wat langer mee vriendquote:Op maandag 9 februari 2026 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
"Beter reageer je zo en zo en zo maar niet zo en zo en zo"
simpel toch
Nee hoor, bungelen ergens onderinquote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef franklop het volgende:
[..]
De plaatselijke LRC gaat best aardig
Er zijn genoeg redenen om Jake Paul weinig leuke dingen te gunnen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]heeft ie je vroeger gepest ofzo
Ik gun Jake wel weer een goede poffert op zijn kaak.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Geen zilveruitjes?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boerenkoolstamppot (met spekjes en rookworst en mosterd)
quote:Op maandag 9 februari 2026 18:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oh, dat eten wij ookquote:Op maandag 9 februari 2026 18:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Idd, mag ook wel beeeetje over (alle) anderen gaan. Oh jee 5 miljoen insta volgers. Doet ze toch echt zelf.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:15 schreef Dazalbest1 het volgende:
3 Nederlander en het gaat alleen over Leerdam
In Amerika kijken ze nu gewoon dr Phil en rad van fortuinquote:
Kok was aan de beurt voor de eerste rit.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:15 schreef Dazalbest1 het volgende:
3 Nederlanders en het gaat alleen over Leerdam
Ik zag het inderdaad. Wel vrij hoge divisie en maar 4 punten van plek 10quote:
Jullie zijn niet toevallig getrouwd?quote:
Zijn gewoon jaloerse users. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat ze het ineens zo verprutsen. Het kan wel, maar er is geen enkele aanwijzing voor.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef Faraday01 het volgende:
Toch niet beter kunnen krijgen?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vraag me oprecht af hoe een bekende Youtuber zoals Jake paul op het idee heeft gekomen om een schaatsster aan de haak te slaan.
Versterken elkaars status icm billen van Jutta.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vraag me oprecht af hoe een bekende Youtuber zoals Jake paul op het idee heeft gekomen om een schaatsster aan de haak te slaan.
Je bent te jongquote:
Miepmiepmiepquote:Op maandag 9 februari 2026 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn genoeg redenen om Jake Paul weinig leuke dingen te gunnen.
Dat zou wel heel toevallig zijn als we het niet wetenquote:Op maandag 9 februari 2026 18:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jullie zijn niet toevallig getrouwd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |