Wss mediatraining gehadquote:Op maandag 9 februari 2026 18:13 schreef Felagund het volgende:
Een vrij normaal interview met Leerdam, ze kan het dus wel.
Dat gevoel krijg ik ook wat meer. Maar schijnbaar zijn haar trainingstijden wel goed, dus zou het wat uitmakenquote:Op maandag 9 februari 2026 18:12 schreef Remco het volgende:
Ik voel aan alles dat als Leerdam er compleet doorheen zakt we een interview krijgen dat ze al weken aan de pijnstilling zit oid.
Hatersssssquote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef Faraday01 het volgende:
Het vertrouwen hier is niet groot in Leerdam
jellyquote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik gun het die Jake vooral niet.
De plaatselijke LRC gaat best aardigquote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef Faraday01 het volgende:
Het vertrouwen hier is niet groot in Leerdam
Dat mag geen verbazing wekken. Die van Angel Daleman ook, neem ik aan?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef Regilio_ het volgende:
Papa en mama Leerdam zijn (ook) wel goed tokkie zo te zien. Holy mozes.
quote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik gun het die Jake vooral niet.
"Beter reageer je zo en zo en zo maar niet zo en zo en zo"quote:
Boerenkoolstamppot (met spekjes en rookworst en mosterd)quote:
Agreed. Hopelijk komt dat er ook uit.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef vaarsuvius het volgende:
De sportvrouw Jutta staat boven de privé Jutta, zolang ze dat in het oog houdt vind ik haar prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |