Tot nu toe is de winnende tijd wel al twee keer een OR geweest, dus ik denk dat het voor een medaille niet genoeg isquote:Op maandag 9 februari 2026 17:42 schreef Max23 het volgende:
Denk dat het een normale tijd is van Schulting. Iedereen zit wel zo ver van hun PR af
Dat klopt, maar het niveau op de 5km bij de mannen was natuurlijk ook zeer goed dit seizoen. Bij de 1000 meter vrouwen was dit een stuk minder.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tot nu toe is de winnende tijd wel al twee keer een OR geweest, dus ik denk dat het voor een medaille niet genoeg is
Hallo maxquote:Op maandag 9 februari 2026 17:42 schreef Max23 het volgende:
Denk dat het een normale tijd is van Schulting. Iedereen zit wel zo ver van hun PR af
Nee dat zeker niet. Maar dat was ook nooit verwachtquote:Op maandag 9 februari 2026 17:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tot nu toe is de winnende tijd wel al twee keer een OR geweest, dus ik denk dat het voor een medaille niet genoeg is
Ze rijdt een traag ritme dus dan heb je relatief veel glijfase.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat niet positief dan? Ik heb wel het gevoel dat ze het niet alleen op techniek doet maar op brute kracht. Of is hier een hoger tempo beter?
Dat doen ze bij veel sporten. Ook alleen maar over Vonn bij het skiën.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:43 schreef Zorro het volgende:
De NOS die net doet alsof Leerdam de enige deelnemer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |