abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219926790
Nieuwe TT omdat de trauma aanval zo goed als verdwenen zijn.

Balans en stabiliteit is nu het doel waarbij het belangrijk is attent te blijven op mijn valkuilen waarvan de soms opborrelende gevoelens voor K het gevaarlijkst zijn.
Balans telt ook voor het werk ik werk veel extra bovenop mijn contracturen
Balans moet er ook zijn in de assertiviteit, soms is het slimmer dingen te laten gaa..

Namenlegenda

K = Kim
A = Alicia
L =.Lauren
pi_219926814
@ChildoftheStars

Ik vind het zo eerlijk gezegd prima, het kan op daten lijken wat we nu doen maar ik zie het gewoon als gezellige uitjes
pi_219927013
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 18:10 schreef Cupfighter het volgende:
@:Childofthestars

Ik vind het zo eerlijk gezegd prima, het kan op daten lijken wat we nu doen maar ik zie het gewoon als gezellige uitjes
Het was absoluut geen kritiek hoor

Als het goed is dan is het goed toch?
pi_219927208
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het was absoluut geen kritiek hoor

Als het goed is dan is het goed toch?
Zo zag ik het ook niet hoor
Ik moet mijn verstand goed van mijn gevoel blijven onderscheiden
pi_219929111
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 18:10 schreef Cupfighter het volgende:
het kan op daten lijken wat we nu doen maar ik zie het gewoon als gezellige uitjes
De scheidslijn is soms dun, niks mis mee.
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 18:55 schreef Cupfighter het volgende:
Ik moet mijn verstand goed van mijn gevoel blijven onderscheiden
Waarom zou je het krampachtig afhouden? Als jullie wat voor elkaar voelen en dat groeit, dan is dat toch prima?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219929617
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 23:08 schreef r_one het volgende:

[..]
De scheidslijn is soms dun, niks mis mee.
[..]
Waarom zou je het krampachtig afhouden? Als jullie wat voor elkaar voelen en dat groeit, dan is dat toch prima?
Omdat we het nu leuk hebben samen en dat niet wil verpesten door die stap te nemen, ze begint nu zelf ook wat iniatief te nemen wat ik wel fijn vind, alles heel langzaam opbouwen met haar , voorzichtigheid is belangrijk met haar dat voel ik goed aan, het is leuk zo , ik ben zeer tevreden met ons contact zo, mocht het uitgroeien tot meer dan zou dat mooi zijn maar als het blijft tot wat het nu is dan vind ik het ook prima, we zijn nu goede vrienden
pi_219931995
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 06:54 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Omdat we het nu leuk hebben samen en dat niet wil verpesten door die stap te nemen, ze begint nu zelf ook wat iniatief te nemen wat ik wel fijn vind, alles heel langzaam opbouwen met haar , voorzichtigheid is belangrijk met haar dat voel ik goed aan, het is leuk zo , ik ben zeer tevreden met ons contact zo, mocht het uitgroeien tot meer dan zou dat mooi zijn maar als het blijft tot wat het nu is dan vind ik het ook prima, we zijn nu goede vrienden
Duidelijk en mooi gezegd ^O^
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219941488
Vandaag zei iemand op de inloop tegen me dat ze het fijn vond om met mij een spel te spelen, ik zei dat het wederzijds was, we spelen veel rummicub samen en dat gast heel gemoedelijk en sportief
Toch leuk om te horen dat iemand mijn gezelschap waardeert

Een ander wil voor mij zorgen tot en met mijn dood, ook handig gezien mijn spierziekte die niet beter word, ze schrijft dat ik zo geen beroep hoef te doen op de zorg en er 24 uur voor mij is, het enige wat ze terug wil is wat liefde en aandacht, een aanbod wat niet te weigeren is toch
De vraag is alleen wie voor wie gaat zorgen als de dame in kwestie K is
pi_219943154
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 17:08 schreef Cupfighter het volgende:
Een ander wil voor mij zorgen tot en met mijn dood, ook handig gezien mijn spierziekte die niet beter word, ze schrijft dat ik zo geen beroep hoef te doen op de zorg en er 24 uur voor mij is, het enige wat ze terug wil is wat liefde en aandacht, een aanbod wat niet te weigeren is toch
De vraag is alleen wie voor wie gaat zorgen als de dame in kwestie K is
Dit klinkt heel vreemd, verdacht en ook niet realistisch!

En dit bericht komt van iemand waarvan je nu niet weet wie het is?

Ik zou zelf dat soort dingen nooit aan wie dan ook beloven. Niet omdat ik mensen graag in de steek laat, maar omdat ik niet in de toekomst kan kijken, dus ik weet niet of ik mijn beloften in de toekomst kan waarmaken. Als die persoon en niet bij heeft nagedacht of ze zo'n belofte kan waarmaken, ga er dan maar vanuit dat zij dat soort dingen zegt om jou over te halen in te gaan op haar wens.

Als het echt waar is wat je zegt, dan is het gegarandeerd K. en dan weet je zelf het antwoord hoe je daarop moet reageren.
pi_219943198
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:26 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Dit klinkt heel vreemd, verdacht en ook niet realistisch!

En dit bericht komt van iemand waarvan je nu niet weet wie het is?

Ik zou zelf dat soort dingen nooit aan wie dan ook beloven. Niet omdat ik mensen graag in de steek laat, maar omdat ik niet in de toekomst kan kijken, dus ik weet niet of ik mijn beloften in de toekomst kan waarmaken. Als die persoon en niet bij heeft nagedacht of ze zo'n belofte kan waarmaken, ga er dan maar vanuit dat zij dat soort dingen zegt om jou over te halen in te gaan op haar wens.

Als het echt waar is wat je zegt, dan is het gegarandeerd K. en dan weet je zelf het antwoord hoe je daarop moet reageren.
Het was wat sarcastisch geschreven van mij maar dat briefje is 100 procent van K, was ondertekend met je eeuwige liefje K
pi_219943336
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:31 schreef Cupfighter het volgende:
je eeuwige liefje K
Wat is 't toch ook een schatje O+
.
pi_219943544
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:55 schreef r_one het volgende:

[..]
Wat is 't toch ook een schatje O+
Een hartje van goud heeft ze
pi_219945127
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 21:37 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Een hartje van goud heeft ze
'denk eerder van beton
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219945513
quote:
99s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
'denk eerder van beton
Hmm nee ze kan echt heel lief zijn, ik weet ook bijna zeker dat ik als ik er op in zou gaan dat ze me gaat helpen waar mogelijk maar het heeft een prijs, mevrouw moet wel verwend worden en knalt daarbij elke mogelijke grens over
pi_219948157
Gesprek gehad met JL, met het binnendringen van het flatgebouw zou ik in de toekomst wat mee kunnen mocht ze dat nog een keer doen.
Voor de briefjes in de bus is het bijna onbegonnen werk om daar een zaak van te maken tenzij het echte dreigementen worden.
Het hinten naar Melanie is een twijfelgeval maar nog te mager om iets mee te doen
In alle gevallen zou er wat mee gedaan kunnen worden als ik er duidelijk psychisch leed van zou hebben, met het hinten naar Melanie zit ze daarmee wel op het randje maar het belemmert niet mijn functioneren in de maatschappij en dat moet duidelijk aantoonbaar zijn voor een rechter

Advies is alles bewaren en opschrijven wat ze doet, nergens op in gaan, op het moment dat ik haar vrijwillig binnenlaat of zelf contact ga zoeken met haar zijn de klachten weinig tot niets meer waard
Ook acties zoals foto’s sturen van andere dames met haar lingerie hoe ludiek dan ook horen daarbij, haar geen aandacht geven is en blijft de beste optie
pi_219949990
Misschien leest ze hier wel mee, want dan weet ze namelijk dat je nog heel erg met haar bezig bent.

Je zou aangifte kunnen doen als ze brandende strijkers door jouw brievenbus gooit, maar uiteraard doet de politie niks met briefjes met "Ik mis je!". Ik snap wel dat het jou triggert en dat jij bang bent dat het haar lukt om met haar acties jouw leven kapot te maken. Toch is de keus aan jou om het zover te laten komen.

Je kan er ook voor kiezen om helemaal geen aandacht te schenken aan haar en haar acties. Wat ze bij jou door de bus gooit, kan je net als reclame-folders direct bij het papier-afval gooien. Je weet dat hoe je ook op haar reageert - positief of negatief - ze jou hoe dan ook met narigheid en ellende opzadelt.

Misschien helpt het jou door te bedenken dat of je haar nou wilt straffen voor wat ze jou geflikt heeft of je maakt je juist zorgen om haar, want ze is overduidelijk niet gelukkig met zichzelf: in beide gevallen doe je er alleen maar goed aan door haar te negeren. Ik weet overigens dat het in de praktijk heel moeilijk kan zijn. Bij mij is het een proces van jaren geweest en ik merk wel dat ik wat resultaat heb bereikt, maar het is eigenlijk nog niet genoeg.
pi_219950393
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:40 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Hmm nee ze kan echt heel lief zijn, ik weet ook bijna zeker dat ik als ik er op in zou gaan dat ze me gaat helpen waar mogelijk maar het heeft een prijs, mevrouw moet wel verwend worden en knalt daarbij elke mogelijke grens over
o|O o|O o|O o|O o|O o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219950544
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 15:59 schreef Cupfighter het volgende:
Gesprek gehad met JL, met het binnendringen van het flatgebouw zou ik in de toekomst wat mee kunnen mocht ze dat nog een keer doen.
Voor de briefjes in de bus is het bijna onbegonnen werk om daar een zaak van te maken tenzij het echte dreigementen worden.
Het hinten naar Melanie is een twijfelgeval maar nog te mager om iets mee te doen
In alle gevallen zou er wat mee gedaan kunnen worden als ik er duidelijk psychisch leed van zou hebben, met het hinten naar Melanie zit ze daarmee wel op het randje maar het belemmert niet mijn functioneren in de maatschappij en dat moet duidelijk aantoonbaar zijn voor een rechter
Strafrechtelijk of civielrechtelijk?
quote:
Advies is alles bewaren en opschrijven wat ze doet,
Met welk doel?

Al met al weinig nieuws onder de zon dus.
Heb je er ook maar iets aan gehad (wat je nog niet wist)?

En je begeleider was ook mee?
De begeleider die vond dat je het gesprek met K aan moest gaan?
Wat vond hij/zij ervan?
.
pi_219950552
quote:
99s.gif Op woensdag 28 januari 2026 20:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
o|O o|O o|O o|O o|O o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
.
pi_219950559
Ik ga mijn best doen het onderwerp K zoveel mogelijk te laten rusten hier
Misschien is de aandacht die ik haar hier geef ik mijn topic ook niet gezond
pi_219950579
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 20:54 schreef Cupfighter het volgende:
Die intentie had je al, is niet nieuw.
.
pi_219950611
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 20:51 schreef r_one het volgende:

[..]
Strafrechtelijk of civielrechtelijk?
[..]
Met welk doel?

En je begeleider was ook mee?
De begeleider die vond dat je het gesprek met K aan moest gaan?
Wat vond hij/zij ervan?
Strafrechtelijk dacht ik

Doel om zoveel mogelijk te verzamelen denk ik

De begeleiding is het nu duidelijk dat een gesprek not done is
pi_219950620
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 20:56 schreef r_one het volgende:

[..]
Die intentie had je al, is niet nieuw.
Ik moet daar nog beter op letten van mezelf
Jullie mogen me op de vingers tikken als ik het teveel doe
pi_219950742
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 20:58 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Strafrechtelijk dacht ik

Doel om zoveel mogelijk te verzamelen denk ik

De begeleiding is het nu duidelijk dat een gesprek not done is
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 20:51 schreef r_one het volgende:
.
pi_219950768
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 21:07 schreef r_one het volgende:

[..]
[..]

Eerlijk gezegd niet
Ja sorry ik ben niet op mijn best nu
pi_219950788
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 21:08 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd niet
Ja sorry ik ben niet op mijn best nu
Is niet erg. We zijn geduldig :P
.
pi_219950887
Was gewoon een kut dag zo
Had er wat meer van verwacht
pi_219950976
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 21:17 schreef Cupfighter het volgende:
Was gewoon een kut dag zo
Had er wat meer van verwacht
Het JL kan ook geen ijzer met handen breken.

(had je in de loop van de tijd / topics daar ook al een paar keer voorzichtig op proberen voor te bereiden, geen hoge verwachtingen van een gesprek met het JL te moeten hebben :{w )
.
pi_219951034
SPOILER
Dit is trouwens klinkklare onzin :{w
.
  woensdag 28 januari 2026 @ 21:33:04 #30
495039 Cupfighter
pi_219951067
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 21:25 schreef r_one het volgende:

[..]
Het JL kan ook geen ijzer met handen breken.

(had je in de loop van de tijd / topics daar ook al een paar keer voorzichtig op proberen voor te bereiden, geen hoge verwachtingen van een gesprek met het JL te moeten hebben :{w )
Klopt het ligt ook niet aan hun
K weet gewoon goed wat ze doet om binnen de lijnen te blijven

Zaak is me niet meer te laten frustreren daardoor
En dat duiveltje van mijn schouder afgooien dat ze soms lief is
  woensdag 28 januari 2026 @ 21:34:24 #31
495039 Cupfighter
pi_219951083
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 21:31 schreef r_one het volgende:
SPOILER
Zo had ik het begrepen, misschien ligt het aan mij dat ik het verkeerd gehoord heb
  woensdag 28 januari 2026 @ 21:40:02 #32
62881 r_one
R1
pi_219951161
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 21:34 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Zo had ik het begrepen, misschien ligt het aan mij dat ik het verkeerd gehoord heb
Gezien de gedetailleerdheid van die feitelijke woorden ben ik bang dat je het heel goed gehoord hebt (maar verkeerd voorgelicht bent).
.
  woensdag 28 januari 2026 @ 21:41:23 #33
495039 Cupfighter
pi_219951169
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 21:40 schreef r_one het volgende:

[..]
Gezien de gedetailleerdheid van die feitelijke woorden ben ik bang dat je het heel goed gehoord hebt (maar verkeerd voorgelicht bent).
Mag ik vragen wat er anders gezegd had kunnen worden?
  woensdag 28 januari 2026 @ 21:46:36 #34
62881 r_one
R1
pi_219951241
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 21:41 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Mag ik vragen wat er anders gezegd had kunnen worden?
Die opmerking had helemaal niet gezegd moeten worden, het is onzin en onzin laat zich niet ´anders zeggen´.

Het gaat om het oogmerk waarmee K jou psychische angst aan wil jagen, niet om het aantoonbare resultaat dat jij daarop gaat disfunctioneren.

Pas als jij schade wilt verhalen, komt het laatste in beeld.
.
  woensdag 28 januari 2026 @ 21:47:59 #35
495039 Cupfighter
pi_219951263
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 21:46 schreef r_one het volgende:

[..]
Die opmerking had helemaal niet gezegd moeten worden, het is onzin en onzin laat zich niet ´anders zeggen´.

Het gaat om het oogmerk waarmee K jou psychische angst aan wil jagen, niet om het aantoonbare resultaat dat jij daarop gaat disfunctioneren.

Pas als jij schade wilt verhalen, komt het laatste in beeld.
Dank je wel!
  woensdag 28 januari 2026 @ 22:10:54 #36
62881 r_one
R1
pi_219951474
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 21:47 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dank je wel!
GG,GD!
.
  donderdag 29 januari 2026 @ 14:06:52 #37
458758 PabstBlueRibbon
pi_219955337
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 20:54 schreef Cupfighter het volgende:
Misschien is de aandacht die ik haar hier geef ik mijn topic ook niet gezond
Ik hoop niet dat je mijn post als aanval opvat, want zo is het absoluut niet bedoelt. Wat ik al zei: ik heb makkelijk praten, maar ik ervaar niet wat jij ervaart en jij moet het per slot van rekening doen. Ik denk gewoon met je mee.

Als K jou bezig houdt, dan is dat zo. Ik kan zeggen dat je moet stoppen met over K beginnen, maar daarmee gaat ze niet uit jouw hoofd. Of beter gezegd: daarmee gaat het verlangen wat je via K hoopt te vervullen niet weg.

Volgens mij zijn er maar 2 mensen die tegen jou hebben gezegd dat je het te vaak over haar hebt: ik en nog een andere user. Ik mag ervan vinden wat ik wil en ik mag tegen jou zeggen wat ik ervan vind. Maar mijn mening is toch niet jouw verantwoordelijkheid?

Als je van jezelf vind dat je haar teveel aandacht geeft, lijkt mij dat het jou meer gaat helpen om duidelijk te krijgen wat erachter zit.

Misschien helpt het maken van een G-schema daarbij? Of weet je zelf iets anders waardoor je meer in contact kan komen met jezelf, wat jij zelf met jouw leven wilt?
  vrijdag 30 januari 2026 @ 14:28:21 #38
495039 Cupfighter
pi_219963098
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:06 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Ik hoop niet dat je mijn post als aanval opvat, want zo is het absoluut niet bedoelt. Wat ik al zei: ik heb makkelijk praten, maar ik ervaar niet wat jij ervaart en jij moet het per slot van rekening doen. Ik denk gewoon met je mee.

Als K jou bezig houdt, dan is dat zo. Ik kan zeggen dat je moet stoppen met over K beginnen, maar daarmee gaat ze niet uit jouw hoofd. Of beter gezegd: daarmee gaat het verlangen wat je via K hoopt te vervullen niet weg.

Volgens mij zijn er maar 2 mensen die tegen jou hebben gezegd dat je het te vaak over haar hebt: ik en nog een andere user. Ik mag ervan vinden wat ik wil en ik mag tegen jou zeggen wat ik ervan vind. Maar mijn mening is toch niet jouw verantwoordelijkheid?

Als je van jezelf vind dat je haar teveel aandacht geeft, lijkt mij dat het jou meer gaat helpen om duidelijk te krijgen wat erachter zit.

Misschien helpt het maken van een G-schema daarbij? Of weet je zelf iets anders waardoor je meer in contact kan komen met jezelf, wat jij zelf met jouw leven wilt?
Nee ik zag die post niet als een aanval

Ik wil minder over K schrijven omdat ik dat zelf nu wil

Tja het is enorm zwak maar dame in de twintig die erg knap is en wat al te graag mij terug wil , K was erg knuffelig en behoorlijk seks gericht, zeg eerlijk dat ik dat wel mis vooral het knuffelen met haar, ik moet maar denken dat ze ook op dat gebied geen rekening met hield, ze was onvoorspelbaar daarin

Een G schema is inderdaad een optie
  vrijdag 30 januari 2026 @ 16:42:05 #39
62881 r_one
R1
pi_219964207
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 14:28 schreef Cupfighter het volgende:
Tja het is enorm zwak maar dame in de twintig die erg knap is en wat al te graag mij terug wil , K was erg knuffelig en behoorlijk seks gericht, zeg eerlijk dat ik dat wel mis vooral het knuffelen met haar, ik moet maar denken dat ze ook op dat gebied geen rekening met hield, ze was onvoorspelbaar daarin

:{w
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 20:59 schreef Cupfighter het volgende:
Jullie mogen me op de vingers tikken als ik het teveel doe
Tik tik tik ....
.
  vrijdag 30 januari 2026 @ 18:24:58 #40
495039 Cupfighter
pi_219964979
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 16:42 schreef r_one het volgende:

[..]
:{w
[..]
Tik tik tik ....
Ja sorry ik gaf alleen antwoord op een vraag
  vrijdag 30 januari 2026 @ 18:40:37 #41
62881 r_one
R1
pi_219965099
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 18:24 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja sorry ik gaf alleen antwoord op een vraag
Ja sorry, het maakt mij geen flaus aus hoor, maar je vroeg om een alert.
.
  vrijdag 30 januari 2026 @ 18:50:39 #42
495039 Cupfighter
pi_219965159
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 18:40 schreef r_one het volgende:

[..]
Ja sorry, het maakt mij geen flaus aus hoor, maar je vroeg om een alert.
Dat is waar
Fijn dat je meedenkt

Overigens vanmorgen door een auto van de weg gereden die leek mij totaal niet te zien terwijl ik mijn licht aan had, weinig schade gelukkig
Een lichte hersenschudding en wat blauwe plekken
  vrijdag 30 januari 2026 @ 21:15:23 #43
421867 greysbones
pi_219966252
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 18:50 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat is waar
Fijn dat je meedenkt

Overigens vanmorgen door een auto van de weg gereden die leek mij totaal niet te zien terwijl ik mijn licht aan had, weinig schade gelukkig
Een lichte hersenschudding en wat blauwe plekken
:o

Goed in de gaten houden !
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  zaterdag 31 januari 2026 @ 09:44:26 #44
495039 Cupfighter
pi_219968256
Ik heb vannacht goed geslapen, beetje hoofdpijn nog en soms wat duizelig bij bukken
Gewoon even rustig aan doen en in de gaten houden
  Moderator zaterdag 31 januari 2026 @ 11:00:29 #45
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219968671
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:44 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb vannacht goed geslapen, beetje hoofdpijn nog en soms wat duizelig bij bukken
Gewoon even rustig aan doen en in de gaten houden
Sterkte en beterschap. :*

Ik heb jaren terug een flinke val de fiets gemaakt. Zulke naweeën kan paar dagen door duren.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 31 januari 2026 @ 11:02:38 #46
495039 Cupfighter
pi_219968695
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:00 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Sterkte en beterschap. :*

Ik heb jaren terug een flinke val de fiets gemaakt. Zulke naweeën kan paar dagen door duren.
Dank je wel
  zaterdag 31 januari 2026 @ 20:01:55 #47
495039 Cupfighter
pi_219972296
Vanmiddag wat oude schrijfsels tegen gekomen die geschreven zijn tijdens dissociaties
Ik schrok er wel een beetje van
Ik heb ze bij het oud papier gedaan
  zondag 1 februari 2026 @ 19:11:18 #48
495039 Cupfighter
pi_219980581
Vanmiddag bij mijn broer op bezoek geweest
Spelletje Hitster gedaan met zijn drietjes,, 1 keer gewonnen en 1 keer net verloren,leuk spel om te spelen
  zondag 1 februari 2026 @ 21:50:20 #49
166143 George_of_the_Jungle
pi_219981570
Doe het rustig aan CF, een hersenschudding moet je serieus nemen, hoe licht ook. Liever een paar dagen extra rust dan eentje te weinig.
  zondag 1 februari 2026 @ 22:00:58 #50
495039 Cupfighter
pi_219981604
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 21:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Doe het rustig aan CF, een hersenschudding moet je serieus nemen, hoe licht ook. Liever een paar dagen extra rust dan eentje te weinig.
Ja ik merk het dat ik me iets te druk heb gemaakt
Stapje terug ff
  dinsdag 3 februari 2026 @ 14:18:58 #51
495039 Cupfighter
pi_219993137
Na een rustig dagje is de hoofdpijn bijna weg en ben ik niet meer duizelig
Vandaag en morgen ook nog even rustig aan doen
  dinsdag 3 februari 2026 @ 20:14:53 #52
421867 greysbones
pi_219996055
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:18 schreef Cupfighter het volgende:
Na een rustig dagje is de hoofdpijn bijna weg en ben ik niet meer duizelig
Vandaag en morgen ook nog even rustig aan doen
euh ja en liefst wat langer ook
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  dinsdag 3 februari 2026 @ 20:25:29 #53
495039 Cupfighter
pi_219996150
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 20:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
euh ja en liefst wat langer ook
Dus donderdag nog niet gaan werken?
  dinsdag 3 februari 2026 @ 20:26:19 #54
421867 greysbones
pi_219996159
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 20:25 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dus donderdag nog niet gaan werken?
als je denkt dat het kan
zou wel goed in de gaten houden of je geen hoofdpijn krijgt
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  dinsdag 3 februari 2026 @ 21:01:06 #55
495039 Cupfighter
pi_219996373
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:

[..]
als je denkt dat het kan
zou wel goed in de gaten houden of je geen hoofdpijn krijgt
Dat hou ik zeker in de gaten
Zondag was ik wat over de grens gegaan en dat heb ik wel gevoeld
  donderdag 5 februari 2026 @ 13:22:08 #56
495039 Cupfighter
pi_220007956
Vandaag gewerkt, niet overgewerkt natuurlijk in deze situatie maar het ging goed, nergens last van gehad
  Moderator donderdag 5 februari 2026 @ 15:38:50 #57
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220008946
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 13:22 schreef Cupfighter het volgende:
Vandaag gewerkt, niet overgewerkt natuurlijk in deze situatie maar het ging goed, nergens last van gehad
Dat is mooi.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 7 februari 2026 @ 11:20:43 #58
495039 Cupfighter
pi_220024351
Donderdag naar het ziekenhuis geweest, urologie, mijn spierziekte brengt met zich mee dat ik lastig mijn plas kan ophouden, als ik moet dan moet, telt ook voor de ontlasting.
En ja dat gaat helaas ook wel eens mis.
Als eerste stap ga ik medicatie krijgen voor dat, wat voor het plassen een oplossing zou kunnen zijn en er is een kans dat het voor de ontlasting ook werkt

Maandag moet ik naar het ziekenhuis naar ergotherapie
  zondag 8 februari 2026 @ 19:37:03 #59
421867 greysbones
pi_220040248
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:20 schreef Cupfighter het volgende:
Donderdag naar het ziekenhuis geweest, urologie, mijn spierziekte brengt met zich mee dat ik lastig mijn plas kan ophouden, als ik moet dan moet, telt ook voor de ontlasting.
En ja dat gaat helaas ook wel eens mis.
Als eerste stap ga ik medicatie krijgen voor dat, wat voor het plassen een oplossing zou kunnen zijn en er is een kans dat het voor de ontlasting ook werkt

Maandag moet ik naar het ziekenhuis naar ergotherapie
Lijkt me erg lastig
Hopelijk helpt de medicatie
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  zondag 8 februari 2026 @ 20:02:09 #60
495039 Cupfighter
pi_220040470
Ik heb een stap genomen waar ik veel kritiek op ga krijgen, maar ik vind van mezelf dat ik open en eerlijk moet blijven.
Ik heb deze beslissing genomen omdat dit teveel negatieve energie gaat kosten en het me sloopt, de beslissing die ik nu genomen heb kan het ook erger maken maar dat risico neem ik

Ik heb afgelopen week gesproken met K en haar ouders bij hun thuis, we waren het alle 3 erover eens dat dit voor niemand wat oplost, ik heb open kaart gespeeld, gevaarlijk maar wel eerlijk.
We hebben afspraken gemaakt, K en ik gaan weer contact hebben, op vriendschappelijke basis maar ik bepaal de frequentie hiervan, ik heb voorgesteld om niet bij mij thuis af te spreken maar in de stad
Dit aankijken hoe dit gaat, ik heb wel aangegeven dat ik gevoelig ben voor lichamelijk contact met haar, K gaf aan graag te knuffelen, ik ga dan verliefd worden en dat wil ik niet, ik heb aangegeven geen relatie te willen en. Ik heb aangegeven dat ik graag zie dat K hulp zoekt voor bepaalde zaken.
Ik heb
K vindt dat ik onduidelijk ben in mijn grenzen, ik heb aangegeven nu direct mijn grens te leggen maar dat ze dan wel gerespecteerd moeten worden en dat het gemanipuleer afgelopen moet zijn
Ik zei daarom zit ik hier, ik ben het moe. Maar hou er mee op, je krijgt niet altijd je xin.

Ik geef aan wanneer we afspreken en de frequentie daarvan om te starten,
K mag mij niet pushen daarin
K moet op de afspraken, los van een hittegolf natuurlijk geen uitdagende kleding aan doen
K mag ook geen briefjes en foto’s meer in de bus gooien ,
Ik heb K weer op de app, geen gebel, alleen appen , en ook daar geen foto’s

De ouders gaven dat je tegen K heel duidelijk moet zijn
En mijn nee moet niet steeds weer een ja worden want dan denkt ze, oh ik krijg mijn zin toch wel

Het is een gok die ik neem, maar ik moest iets want dit kon ik gewoon niet meer aan
  zondag 8 februari 2026 @ 20:15:20 #61
38824 Droopie
pi_220040578
Hell To The Liars
  zondag 8 februari 2026 @ 20:23:03 #62
364037 ChildoftheStars
pi_220040630
Goed dat je eerlijk bent
Uhm... tja... het is niet aan mij om hier een mening over te hebben. Ik hoop dat de keuze goed voor je uitpakt.
En ik hoop dat je echt goed op je grenzen en jezelf let. Dat je dit ook echt uit eigen wens doet en niet alleen maar om "van het gezeur af te zijn"
Ik hoop dat je voet bij stuk houdt wat je grenzen betreft
  zondag 8 februari 2026 @ 20:26:09 #63
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220040672
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:02 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb een stap genomen waar ik veel kritiek op ga krijgen, maar ik vind van mezelf dat ik open en eerlijk moet blijven.
Ik heb deze beslissing genomen omdat dit teveel negatieve energie gaat kosten en het me sloopt, de beslissing die ik nu genomen heb kan het ook erger maken maar dat risico neem ik

Ik heb afgelopen week gesproken met K en haar ouders bij hun thuis, we waren het alle 3 erover eens dat dit voor niemand wat oplost, ik heb open kaart gespeeld, gevaarlijk maar wel eerlijk.
We hebben afspraken gemaakt, K en ik gaan weer contact hebben, op vriendschappelijke basis maar ik bepaal de frequentie hiervan, ik heb voorgesteld om niet bij mij thuis af te spreken maar in de stad
Dit aankijken hoe dit gaat, ik heb wel aangegeven dat ik gevoelig ben voor lichamelijk contact met haar, K gaf aan graag te knuffelen, ik ga dan verliefd worden en dat wil ik niet, ik heb aangegeven geen relatie te willen en. Ik heb aangegeven dat ik graag zie dat K hulp zoekt voor bepaalde zaken.
Ik heb
K vindt dat ik onduidelijk ben in mijn grenzen, ik heb aangegeven nu direct mijn grens te leggen maar dat ze dan wel gerespecteerd moeten worden en dat het gemanipuleer afgelopen moet zijn
Ik zei daarom zit ik hier, ik ben het moe. Maar hou er mee op, je krijgt niet altijd je xin.

Ik geef aan wanneer we afspreken en de frequentie daarvan om te starten,
K mag mij niet pushen daarin
K moet op de afspraken, los van een hittegolf natuurlijk geen uitdagende kleding aan doen
K mag ook geen briefjes en foto’s meer in de bus gooien ,
Ik heb K weer op de app, geen gebel, alleen appen , en ook daar geen foto’s

De ouders gaven dat je tegen K heel duidelijk moet zijn
En mijn nee moet niet steeds weer een ja worden want dan denkt ze, oh ik krijg mijn zin toch wel

Het is een gok die ik neem, maar ik moest iets want dit kon ik gewoon niet meer aan
Hiermee voed je K dus. Zij weet duidelijk hoe ze je kan krijgen waar ze je wil. Ze zal nooit stoppen. Je hebt een tijd de deur dicht weten te houden, maar nu zet je die toch weer op een kier. Het is jouw leven, jouw keuze, maar dan ook niet meer klagen als ze je alsnog teveel lastigvalt. De aanhouder wint en in dit geval is zij dat.
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  zondag 8 februari 2026 @ 20:32:51 #64
421867 greysbones
pi_220040733
Heel eerlijk
Niet slim
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  zondag 8 februari 2026 @ 20:39:01 #65
495039 Cupfighter
pi_220040772
quote:
17s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Hiermee voed je K dus. Zij weet duidelijk hoe ze je kan krijgen waar ze je wil. Ze zal nooit stoppen. Je hebt een tijd de deur dicht weten te houden, maar nu zet je die toch weer op een kier. Het is jouw leven, jouw keuze, maar dan ook niet meer klagen als ze je alsnog teveel lastigvalt. De aanhouder wint en in dit geval is zij dat.
Het is een keus, de deur dicht houden koste mij teveel energie
Ik neem een risico, dat besef ik
  zondag 8 februari 2026 @ 20:42:04 #66
421867 greysbones
pi_220040794
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:39 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is een keus, de deur dicht houden koste mij teveel energie
Ik neem een risico, dat besef ik
Ik denk dat jij je vergist in hoeveel energie je dit gaat kosten
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  zondag 8 februari 2026 @ 20:42:11 #67
495039 Cupfighter
pi_220040796
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed dat je eerlijk bent
Uhm... tja... het is niet aan mij om hier een mening over te hebben. Ik hoop dat de keuze goed voor je uitpakt.
En ik hoop dat je echt goed op je grenzen en jezelf let. Dat je dit ook echt uit eigen wens doet en niet alleen maar om "van het gezeur af te zijn"
Ik hoop dat je voet bij stuk houdt wat je grenzen betreft
Nee want wat zij wil krijgt ze niet, we hebben allebei water bij de wijn gedaan met als doel een goede vriendschap te krijgen
  zondag 8 februari 2026 @ 20:43:26 #68
364037 ChildoftheStars
pi_220040808
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:42 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee want wat zij wil krijgt ze niet, we hebben allebei water bij de wijn gedaan met als doel een goede vriendschap te krijgen
Ik heb het gevoel dat het doel geen vriendschap is, maar rust... Kan er naast zitten, maar als het wel het geval is, dan denk ik dat het tegen gaat vallen

Maar goed... zoals ik zei, het niet aan mij en ik hoop voor je dat het een goede keuze voor je is
  zondag 8 februari 2026 @ 20:45:12 #69
495039 Cupfighter
pi_220040821
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb het gevoel dat het doel geen vriendschap is, maar rust... Kan er naast zitten, maar als het wel het geval is, dan denk ik dat het tegen gaat vallen

Maar goed... zoals ik zei, het niet aan mij en ik hoop voor je dat het een goede keuze voor je is
Ja ook rust, vriendschap is het einddoel
  zondag 8 februari 2026 @ 20:58:28 #70
511221 Hetekip
Depressief
pi_220040929
Ach je kan de deur altijd weer dichthouden kijk het gewoon eens aan. Alleen zorgen dat je niet verliefd wordt.

En daar heb je vaak minder controle over. Is ook het enige zwakke punt in het plan.
Mensen, het spijt me, ik mag niemand meer liken.
  zondag 8 februari 2026 @ 21:05:43 #71
495039 Cupfighter
pi_220040991
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:58 schreef Hetekip het volgende:
Ach je kan de deur altijd weer dichthouden kijk het gewoon eens aan. Alleen zorgen dat je niet verliefd wordt.

En daar heb je vaak minder controle over. Is ook het enige zwakke punt in het plan.
Dat is een gevaar inderdaad waar ik heel goed op moet letten
  zondag 8 februari 2026 @ 22:00:15 #72
pi_220041381
Succes, en wees eerlijk naar jezelf toe als zij jouw grenzen niet respecteer, dat moet consequenties hebben.
  zondag 8 februari 2026 @ 23:43:15 #73
62881 r_one
R1
pi_220042000
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:02 schreef Cupfighter het volgende:

Tja ............. :{

Volgens mij was je de afgelopen maanden bijzonder duidelijk in je grenzen en haar zin heeft ze nu (zoals altijd) alsnog gekregen.

quote:
De ouders gaven dat je tegen K heel duidelijk moet zijn.
En welke concrete medewerking heb je van de ouders toegezegd gekregen? Wat was/is hun rol in deze?

Ik lees heel veel ik-boodschappen en eisen die je gesteld hebt maar hoe werd daarop -vooral door K- gereageerd? Heeft zij ook toegezegd zich aan dat eisenpakket te houden of hoorde ze jou slechts aan?

[ Bericht 9% gewijzigd door r_one op 08-02-2026 23:50:59 ]
.
  maandag 9 februari 2026 @ 11:05:46 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220043975
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:42 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat geloof je toch zelf diep van binnen ook niet??
  maandag 9 februari 2026 @ 12:28:13 #75
495039 Cupfighter
pi_220044766
quote:
99s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik denk dat jij je vergist in hoeveel energie je dit gaat kosten
Ik neem een risico dat besef ik maar zoals het nu ging was het ook slopend. steeds scherp moeten zijn , het lijkt erop dat ze gewonnen heeft maar ik hoop hierzelf ook wat mee te winnen de toekomst zal het moeten uitwijzen of dit de goede keuze is geweest
  maandag 9 februari 2026 @ 12:49:05 #76
495039 Cupfighter
pi_220044953
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 23:43 schreef r_one het volgende:

[..]
Tja ............. :{

Volgens mij was je de afgelopen maanden bijzonder duidelijk in je grenzen en haar zin heeft ze nu (zoals altijd) alsnog gekregen.
[..]
En welke concrete medewerking heb je van de ouders toegezegd gekregen? Wat was/is hun rol in deze?

Ik lees heel veel ik-boodschappen en eisen die je gesteld hebt maar hoe werd daarop -vooral door K- gereageerd? Heeft zij ook toegezegd zich aan dat eisenpakket te houden of hoorde ze jou slechts aan?
Haar ouders sprongen in wanneer nodig, ik ben zeer duidelijk geweest in het begin van het gesprek naar haar moeder, ik gaf aan dat als ze zou beginnen met mijn prinsesje dat ik ga vertrekken, ze keek dasr wel van op maar ze heeft het niet gedaan

Qua grenzen. Ik moet ze sneller aangeven, heel direct zijn.ik geef ze wel aan maar vaak pas als ze er al een paar is over gegaan, zeker nu er weer contact gaat komen is dit erg van belang

K luisterde en gaf aan moeite te hebben met de kledingregel en het geen knuffel geven
Ik zei ik knuffel ook niet met andere contacten en je kleding is in mijn ogen in ons contact een manipulatie middel.
Met dat laatste was ze het niet eens, ik zei tegen haar dat het voor mij wel zo aanvoelde.
Ze zei je vindt me mooi daar kan ik niks aan doen.
Ik zei dat klopt, maar ik vind het lastig als je teveel decollete hebt ik wil dat je daar rekening mee houdt in je kleding, je weet heel goed wat ik bedoel, ze zei niks maar haar glimlach zei genoeg.

K gaf zelf ook nog dingen aan die zij graag wil
Daar gaan we het nog verder over hebben, sommige dingen daarvan zijm voor mij een brug te ver in een vriendschap dat heb ik ook gezegd
  maandag 9 februari 2026 @ 12:50:07 #77
495039 Cupfighter
pi_220044962
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 11:05 schreef BE het volgende:

[..]
Dat geloof je toch zelf diep van binnen ook niet??
Jawel anders was ik het niet aangegaan
  maandag 9 februari 2026 @ 12:52:28 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220044985
Ik kan niet ontkennen dat ik steeds vaker het idee krijg dat je minstens de helft verzint.
The love you take is equal to the love you make.
  Forum Admin maandag 9 februari 2026 @ 13:15:18 #79
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_220045246
quote:
17s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Op een kier? Dat ding staat wagenwijd open :D
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  maandag 9 februari 2026 @ 13:35:00 #80
62881 r_one
R1
pi_220045456
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:49 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zei dat klopt, maar ik vind het lastig als je teveel decollete hebt ik wil dat je daar rekening mee houdt in je kleding, je weet heel goed wat ik bedoel, ze zei niks maar haar glimlach zei genoeg.
Succes kerel ^O^
:{

SPOILER
En van de lingeriesetjes en pikante foto's in je brievenbus zag ze vast ook niet in dat dat nogal 'bijzonder' is die te verspreiden binnen de friendzone? :{w
.
  maandag 9 februari 2026 @ 13:38:13 #81
62881 r_one
R1
pi_220045479
quote:
3s.gif Op maandag 9 februari 2026 13:15 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Op een kier? Dat ding staat wagenwijd open :D
De garagedeur nog wel :X
.
  maandag 9 februari 2026 @ 14:35:44 #82
495039 Cupfighter
pi_220045972
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 13:35 schreef r_one het volgende:

[..]
Succes kerel ^O^
:{

SPOILER
En van de lingeriesetjes en pikante foto's in je brievenbus zag ze vast ook niet in dat dat nogal 'bijzonder' is die te verspreiden binnen de friendzone? :{w
Ze heeft aangegeven te stoppen met dingen in de brievenbus te gooien
  maandag 9 februari 2026 @ 14:38:08 #83
495039 Cupfighter
pi_220045996
Vandaag in het ziekenhuis geweest, de spasticiteit van de spieren is minder, de kracht is er nog wel, er gaat gekeken worden of er hulpmiddelen ingezet kunnen worden voor de slechte dagen
  maandag 9 februari 2026 @ 14:50:48 #84
421867 greysbones
pi_220046105
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:35 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
ja ze heeft bereikt wat ze wilde
dus niet meer nodig
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 9 februari 2026 @ 14:52:56 #85
62881 r_one
R1
pi_220046124
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:35 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja duh, ze komt het je nou persoonlijk aanbieden, inclusief inhoud, aan de andere kant van de voordeur. Met een grote glimlach .... ;)
.
  maandag 9 februari 2026 @ 14:56:03 #86
268312 Sarabi
pi_220046157
quote:
15s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan niet ontkennen dat ik steeds vaker het idee krijg dat je minstens de helft verzint.
Het topic moet wel een beetje actief blijven.
  maandag 9 februari 2026 @ 15:09:57 #87
495039 Cupfighter
pi_220046245
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik heb persoonlijk geen zin in deze discussie, je kan en mag het niet geloven maar reageer dan niet
  maandag 9 februari 2026 @ 15:12:42 #88
495039 Cupfighter
pi_220046267
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:52 schreef r_one het volgende:

[..]
Ja duh, ze komt het je nou persoonlijk aanbieden, inclusief inhoud, aan de andere kant van de voordeur. Met een grote glimlach .... ;)
Ja ze heeft een stukje terrein gewonnen, dat ontken ik niet, maar ze zal haar kleding wel aanhouden in een horeca gelegenheid mag ik hopen
  maandag 9 februari 2026 @ 15:15:54 #89
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220046284
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:09 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb persoonlijk geen zin in deze discussie, je kan en mag het niet geloven maar reageer dan niet
Ik geloof je nog wel, maar begin het wel bizar te vinden. Ik hoop dat je dat ook begrijpt. Eerst ga je all-in bij de politie om je aangifte zo sterk mogelijk te krijgen, dan blijkt dat dat niet kan en ga je compleet de andere kant op. Nogmaals, jouw leven, jouw keuzes, maar ik begrijp soms echt niets van die keuzes.
|| justdiggit.org ||
  maandag 9 februari 2026 @ 15:19:25 #90
62881 r_one
R1
pi_220046308
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:12 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja ze heeft een stukje terrein gewonnen, dat ontken ik niet, maar ze zal haar kleding wel aanhouden in een horeca gelegenheid mag ik hopen
Zie je ze zelf nou echt niet wapperen?
.
  maandag 9 februari 2026 @ 15:25:12 #91
495039 Cupfighter
pi_220046352
quote:
17s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Ik geloof je nog wel, maar begin het wel bizar te vinden. Ik hoop dat je dat ook begrijpt. Eerst ga je all-in bij de politie om je aangifte zo sterk mogelijk te krijgen, dan blijkt dat dat niet kan en ga je compleet de andere kant op. Nogmaals, jouw leven, jouw keuzes, maar ik begrijp soms echt niets van die keuzes.
Ik snap dat , maar ik hield het gewoon niet meer vol, dus vandaar deze switch
  maandag 9 februari 2026 @ 15:27:05 #92
495039 Cupfighter
pi_220046365
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:19 schreef r_one het volgende:

[..]
Zie je ze zelf nou echt niet wapperen?
[ afbeelding ]
Ik zie dat ze kansen gaat krijgen te manipuleren zo, het is aan mij om me daar tegen te wapenen of mis ik nog iets?
  maandag 9 februari 2026 @ 15:33:08 #93
62881 r_one
R1
pi_220046402
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik zie dat ze kansen gaat krijgen te manipuleren zo, het is aan mij om me daar tegen te wapenen of mis ik nog iets?
Laat ik dan nóg duidelijker zijn: in het gesprek heeft ze je al bespeeld en jou om haar vinger gewonden. Ze heeft lak aan jouw grenzen.

Wat wil je dan nog "wapenen"? :?
.
  maandag 9 februari 2026 @ 15:38:28 #94
268312 Sarabi
pi_220046434
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:09 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Op een discussieforum kan je ook reacties krijgen die niet in je straatje passen.
  maandag 9 februari 2026 @ 15:47:05 #95
495039 Cupfighter
pi_220046488
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Op een discussieforum kan je ook reacties krijgen die niet in je straatje passen.
Dat is zo, daar ga ik ook gewoon op in zoals je ziet maar op dit punt is het lastig een discussie te voeren want hoe bewijs je of iets wel of niet waar is, ik vind dat behoorlijk zinloos en heb daar geen trek in
  maandag 9 februari 2026 @ 15:51:14 #96
495039 Cupfighter
pi_220046522
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:33 schreef r_one het volgende:

[..]
Laat ik dan nóg duidelijker zijn: in het gesprek heeft ze je al bespeeld en jou om haar vinger gewonden. Ze heeft lak aan jouw grenzen.

Wat wil je dan nog "wapenen"? :?
Ik heb duidelijk aangegeven wat ik graag wil in ons contact ik zou niet weten hoe ik dit anders had kunnen doen, ik zie niet dat ze me al om haar vinger gewonden heeft, wat heb ik gemist?
  maandag 9 februari 2026 @ 15:55:22 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220046563
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:51 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb duidelijk aangegeven wat ik graag wil in ons contact ik zou niet weten hoe ik dit anders had kunnen doen, ik zie niet dat ze me al om haar vinger gewonden heeft, wat heb ik gemist?
En dat werkte eerder zo goed, hè, toen je je grenzen aangaf.
  maandag 9 februari 2026 @ 15:56:31 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220046575
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]
We kunnen ons verheugen op een langlopende soap waarin K. ongetwijfeld haar tieten weer in de strijd zal gooien.
  maandag 9 februari 2026 @ 15:58:01 #99
495039 Cupfighter
pi_220046607
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En dat werkte eerder zo goed, hè, toen je je grenzen aangaf.
Niet echt omdat ik ze te laat aan gaf, ik geef toe dat ze een lastige is op dit gebied maar ik moet gewoon heel duidelijk zijn en geen dingen op zijn beloop laten
  maandag 9 februari 2026 @ 15:59:48 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220046635
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:58 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Niet echt omdat ik ze te laat aan gaf, ik geef toe dat ze een lastige is op dit gebied maar ik moet gewoon heel duidelijk zijn en geen dingen op zijn beloop laten
Geloof je het zelf?
  Forum Admin maandag 9 februari 2026 @ 16:00:30 #101
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_220046648
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:58 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dus tot nu toe, met de aangiftes en de boodschap dat je haar niet in je leven wilde, was je niet duidelijk?
Sorry hoor, maar je wilt haar gewoon in je leven.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  maandag 9 februari 2026 @ 16:01:27 #102
495039 Cupfighter
pi_220046666
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Geloof je het zelf?
Ik blijf erbij dat k zelf een stukje sturing heb gehad in haar gedrag, of ik er invloed op heb door dit te veranderen weet ik nog niet
  maandag 9 februari 2026 @ 16:03:34 #103
268312 Sarabi
pi_220046686
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]
We kunnen ons verheugen op een langlopende soap waarin K. ongetwijfeld haar tieten weer in de strijd zal gooien.
Ik kan niet wachten *O* op zich is het wel goedkoop vermaak
  maandag 9 februari 2026 @ 16:04:59 #104
62881 r_one
R1
pi_220046694
quote:

[..]
Dit:
quote:
K gaf aan moeite te hebben met de kledingregel en het geen knuffel geven

quote:
je kleding is in mijn ogen in ons contact een manipulatie middel.
Met dat laatste was ze het niet eens

quote:

quote:
je weet heel goed wat ik bedoel, ze zei niks maar haar glimlach zei genoeg.

quote:
K gaf zelf ook nog dingen aan die zij graag wil

quote:
sommige dingen daarvan zijm voor mij een brug te ver
.
  maandag 9 februari 2026 @ 16:06:55 #105
495039 Cupfighter
pi_220046713
quote:
3s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:00 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Dus tot nu toe, met de aangiftes en de boodschap dat je haar niet in je leven wilde, was je niet duidelijk?
Die waren duidelijk daar viel geen speld tussen te krijgen, het gaat hierin vooral in punten eerder in ons contact
En ja ik wil het graag weer proberen een contact op te bouwen dat ontken ik niet anders had ik dit ook niet gedaan maar wel onder wat voorwaarden, de manipulerende K zoek ik niet, ik zoek de leuke kanten binnen haar die ze zeker heeft maar te weinig laat zien richting mij
  maandag 9 februari 2026 @ 16:08:00 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220046717
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:06 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Die waren duidelijk daar viel geen speld tussen te krijgen, het gaat hierin vooral in punten eerder in ons contact
En ja ik wil het graag weer proberen een contact op te bouwen dat ontken ik niet anders had ik dit ook niet gedaan maar wel onder wat voorwaarden, de manipulerende K zoek ik niet, ik zoek de leuke kanten binnen haar die ze zeker heeft maar te weinig laat zien richting mij
Met haar leuke kanten bedoel je haar fijne karakter?
  maandag 9 februari 2026 @ 16:08:30 #107
62881 r_one
R1
pi_220046718
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:06 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Met
boter
en
suiker
.
  roze maandag 9 februari 2026 @ 16:09:42 #108
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220046721
Ja dit zal vast goed gaan. :')
Your beauty never ever scared me.
  maandag 9 februari 2026 @ 16:11:52 #109
495039 Cupfighter
pi_220046729
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:04 schreef r_one het volgende:

[..]
Dit:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Klopt die heb ik niet gemist, ik vind dat zij haar zegje ook mag doen , het is aan mij of ik daar aan toe geef
  maandag 9 februari 2026 @ 16:12:57 #110
495039 Cupfighter
pi_220046735
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja ik heb het over karakter waar ze zeker leuke kanten heeft
  maandag 9 februari 2026 @ 16:19:20 #111
62881 r_one
R1
pi_220046790
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:11 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt die heb ik niet gemist, ik vind dat zij haar zegje ook mag doen , het is aan mij of ik daar aan toe geef
Je snapt het echt niet hè ?! 8)7
De herstart is al compleet verkeerd :{w
Het vergoelijken en accepteren is NU al begonnen :X

Succes met je 'wapening' Cup, ik haak af, kan dit niet langer aanzien.
.
  maandag 9 februari 2026 @ 16:32:30 #112
495039 Cupfighter
pi_220046858
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:19 schreef r_one het volgende:

[..]
Je snapt het echt niet hè ?! 8)7
De herstart is al compleet verkeerd :{w
Het vergoelijken en accepteren is NU al begonnen :X

Succes met je 'wapening' Cup, ik haak af, kan dit niet langer aanzien.
Jammer ik waardeer je bijdrage echt
  maandag 9 februari 2026 @ 16:37:09 #113
62881 r_one
R1
pi_220046891
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:32 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Jammer ik waardeer je bijdrage echt
Ik kom wel weer terug als je weer bij zinnen bent. :s)

Alleen ga ik je dan niet meer helpen deze shitzooi op te ruimen.
.
  maandag 9 februari 2026 @ 18:16:53 #114
421867 greysbones
pi_220048210
quote:
3s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:00 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Dat denk ik ook
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 9 februari 2026 @ 18:32:52 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220048606
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Als je in staat was geweest je daartegen te wapenen had je je nu niet tot deze zogenaamde vriendschap laten manipuleren. :+

quote:

[..]
Je hebt al ontelbare keren aangegeven wat je wilde, namelijk geen contact... hoe kun je nou denken dat ze jouw grenzen nu wel gaat respecteren...

Srsly... ik snap dat je moe werd hoor, van dat gekut... maar je bent hier echt geen stap mee opgeschoten. Sterker nog... ik denk dat je heel wat stappen terug hebt gezet...
  maandag 9 februari 2026 @ 18:36:56 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220048788
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Die toffe momenten waarin ze vanuit pure zorgzaamheid refereerde aan Melanie bijvoorbeeld! Dat laat toch geen enkele twijfel over dat ze echt het allerbeste met hem voor heeft! :D _O- :D

Nou ja, genoeg gelachen... ik haak ook af... :{ Succes ermee!
  maandag 9 februari 2026 @ 19:13:29 #117
421867 greysbones
pi_220049696
Vind het heel moeilijk
heb inderdaad ook het idee dat je 1 kilometer terug gaat in je proces
en ik wil je niet kwetsen
maar zie ook niet hoe we je hier een luisterend 'oog' kunnen bieden als jouw keuze naar mijn idee een hele vreemde is
ik laat het ook even hierbij
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 9 februari 2026 @ 19:23:15 #118
495039 Cupfighter
pi_220049891
Ik begrijp dat mijn keus slecht valt, dat had ik ook wel ingeschat
Het is ook afwachten of ik de goede keus heb gemaakt, ik neem risico en dat weet ik
Ik besef ook dat als ik op mijn muil ga met deze keus dat mensen zeggen “ zie je wel”

Deze keus is vooral gemaakt om rust te creëren
Bijkomende zaken zijn dat ik inderdaad iets zie in het karakter van K wat ik leuk vind
K kan een leuk gezelschap zijn als ze mijn grenzen respecteert of ze dat gaat doen is afwachten ik begrijp dat veel mensen denken dat ze dit niet gaat doen, ik geef haar een kans wat onverstandig word gevonden wat ik begrijp gezien haar geschiedenis maar ik wil het graag proberen.
Proberen is ook echt proberen, ik heb geen contract met haar gesloten , ze weet dat dit wel een soort laatste kans is en als ze die verprutst het einde vriendschap is
  maandag 9 februari 2026 @ 19:24:58 #119
268312 Sarabi
pi_220049917
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:23 schreef Cupfighter het volgende:
ze weet dat dit wel een soort laatste kans is en als ze die verprutst het einde vriendschap is
_O- mag ik even lachen
  maandag 9 februari 2026 @ 19:31:28 #120
495039 Cupfighter
pi_220050029
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]
_O- mag ik even lachen
Dat mag, dat is gezond
  maandag 9 februari 2026 @ 19:31:34 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220050031
Het ging jou toch nooit om vriendschap, joh. Waarom dan nu ineens wel.
  maandag 9 februari 2026 @ 19:50:24 #122
495039 Cupfighter
pi_220050329
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:31 schreef Lienekien het volgende:
Het ging jou toch nooit om vriendschap, joh. Waarom dan nu ineens wel.
Hoe kom je tot deze conclusie?
Omdat ik haar mooi vind?

Vriendschap kan mooier zijn dan een relatie dat zie ik in het contact met L
  maandag 9 februari 2026 @ 19:51:56 #123
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220050355
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:50 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Hoe kom je tot deze conclusie?
Omdat ik haar mooi vind?

Vriendschap kan mooier zijn dan een relatie dat zie ik in het contact met L
Ik geloof je niet meer.
  maandag 9 februari 2026 @ 19:52:37 #124
495039 Cupfighter
pi_220050368
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik geloof je niet meer.
Dat mag
  maandag 9 februari 2026 @ 20:55:22 #125
495039 Cupfighter
pi_220051180
Keuzes hebben consequenties dat begrijp ik
  maandag 9 februari 2026 @ 22:04:29 #126
62881 r_one
R1
pi_220051771
.
  maandag 9 februari 2026 @ 22:14:59 #127
495039 Cupfighter
pi_220051882
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 22:04 schreef r_one het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap je bedenkingen
Terugdraaien kan ik dit niet, ik heb deze beslissing genomen
Ik besef dat ik onderuit kan gaan en als dat gebeurd zal ik dat ook eerlijk toegeven
  maandag 9 februari 2026 @ 23:17:54 #128
62881 r_one
R1
pi_220052154
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 22:14 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik snap je bedenkingen
Terugdraaien kan ik dit niet, ik heb deze beslissing genomen
Ik besef dat ik onderuit kan gaan en als dat gebeurd zal ik dat ook eerlijk toegeven
Kijk eens GOED naar de foto :{w
Het weerspiegelt exact jouw huidige situatie met K
.
  maandag 9 februari 2026 @ 23:21:47 #129
62881 r_one
R1
pi_220052175
En als je het echt niet ziet:
SPOILER
.
  dinsdag 10 februari 2026 @ 06:35:52 #130
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220052654
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 23:17 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik geloof dat je punt wel duidelijk is :s)
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 10 februari 2026 @ 06:58:25 #131
13309 nostra
ask why
pi_220052702
Seksuele aantrekkingskracht en gewoon vrienden zijn gaat nooit samen. Niet als zij jou niet wil, niet in deze situatie waar je dat nota bene allebei wil en zij psychisch gestoord is en jij kwetsbaar.

Anyway, waardeer je eerlijkheid, maar je graaft wel echt je eigen gat zo.
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
Visions of greed you wallow
  dinsdag 10 februari 2026 @ 08:43:50 #132
495039 Cupfighter
pi_220053017
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 23:17 schreef r_one het volgende:

[..]
Het is duidelijk ja
  dinsdag 10 februari 2026 @ 18:01:33 #133
495039 Cupfighter
pi_220057922
Vandaag hoorde ik op de inloop dat ze me gisteren gemist hadden,.ik ben er altijd op maandag en dinsdagmorgen maar moest gisteren naar het ziekenhuis.

Daar is trouwens besproken dat ik voor de slechte dagen een rollator zou kunnen gebruiken.
Dit is vooral voor binnen en korte afstanden naar de supermarkt bijvoorbeeld, grotere afstanden doe ik op de e bike.
Toevallig hoorde ik dat er op de inloop 2 mensen waren die er eentje hadden waarvan ik gebruik kan maken dus dat scheelt in ieder geval weer eentje kopen

Zeg eerlijk dat het even vreemd voor me zal zijn om er gebruik van te maken maar het is beter dan vallen natuurlijk
  dinsdag 10 februari 2026 @ 18:12:55 #134
458758 PabstBlueRibbon
pi_220058002
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 08:43 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is duidelijk ja
Kan je beschrijven wat je hoopt te bereiken door weer met die meid aan te pappen?

Je beseft nu toch wel dat de politie jou niet meer serieus neemt als het in de toekomst weer gebeurt dat zij jou gaat stalken en obsessief gaat lastigvallen? En de andere vrouw waarmee je iets hebt, want vindt zij ervan?
  dinsdag 10 februari 2026 @ 18:15:19 #135
38824 Droopie
pi_220058025
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 18:08 schreef Cupfighter het volgende:
Nieuwe TT omdat de trauma aanval zo goed als verdwenen zijn.

Balans en stabiliteit is nu het doel waarbij het belangrijk is attent te blijven op mijn valkuilen waarvan de soms opborrelende gevoelens voor K het gevaarlijkst zijn.
Balans telt ook voor het werk ik werk veel extra bovenop mijn contracturen
Balans moet er ook zijn in de assertiviteit, soms is het slimmer dingen te laten gaa..

Namenlegenda

K = Kim
A = Alicia
L =.Lauren
Je handelingen komen trouwens totaal niet overeen met je doel wat je jezelf gesteld hebt.

Heb je deze keuze wel langs je eigen meetlat gelegd? Of kon je gewoon moeilijk nee zeggen.

Kan me voorstellen dat je in vlaag van opwelling ben gaan praten (fout 1 en dat daarna mams en K toch goed op je inpraatte en jij tekende bij het kruisje.

Enige waar (nou ja, heb nog wel meer bedenkingen) ik echt heel verbaasd over ben.
Zijn jouw begeleiders mongolen ofzo of de hulp zo laagdrempelig dat jij alles kan en mag doen wat je wilt.
In mijn beleving breng jij jezelf op deze maniet mentaal en fysiek in een hele gevaarlijke situatie.

Dat wijf is knettergek, mits alle verhalen van je over haar kloppen.

Mssn kan ze een keer een account aanmaken als ze hier meeleest.
Een beetje goede stalker zoekt hun slachtoffer ook online op :P
Hell To The Liars
  dinsdag 10 februari 2026 @ 18:26:19 #136
495039 Cupfighter
pi_220058112
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 18:12 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Kan je beschrijven wat je hoopt te bereiken door weer met die meid aan te pappen?

Je beseft nu toch wel dat de politie jou niet meer serieus neemt als het in de toekomst weer gebeurt dat zij jou gaat stalken en obsessief gaat lastigvallen? En de andere vrouw waarmee je iets hebt, want vindt zij ervan?
Rust is het hoofddoel, of ik dat er mee bereik is afwachten
L is een vriendin met wie ik af en toe lekker ga eten in de stad, zij vindt dit een goede beslissing,mijn familie geeft dezelfde reactie als de meeste mensen hier
  dinsdag 10 februari 2026 @ 18:35:07 #137
495039 Cupfighter
pi_220058194
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 18:15 schreef Droopie het volgende:

[..]
Je handelingen komen trouwens totaal niet overeen met je doel wat je jezelf gesteld hebt.

Heb je deze keuze wel langs je eigen meetlat gelegd? Of kon je gewoon moeilijk nee zeggen.

Kan me voorstellen dat je in vlaag van opwelling ben gaan praten (fout 1 en dat daarna mams en K toch goed op je inpraatte en jij tekende bij het kruisje.

Enige waar (nou ja, heb nog wel meer bedenkingen) ik echt heel verbaasd over ben.
Zijn jouw begeleiders mongolen ofzo of de hulp zo laagdrempelig dat jij alles kan en mag doen wat je wilt.
In mijn beleving breng jij jezelf op deze maniet mentaal en fysiek in een hele gevaarlijke situatie.

Dat wijf is knettergek, mits alle verhalen van je over haar kloppen.

Mssn kan ze een keer een account aanmaken als ze hier meeleest.
Een beetje goede stalker zoekt hun slachtoffer ook online op :P
Klopt ik heb een beslissing genomen waarvan ik hoop meer rust te krijgen

Mijn begeleiding is erg laagdrempelig, ik kan doen wat ik wil

Ik ben het gesprek in gegaan met als doel het stalken te stoppen, het eerste wat ik kreeg te horen dat ze zei dan moet je stoppen mij te negeren.
Toen zijn we verder in gesprek gegaan en heb ik toegezegd het contact weer fe herstellen omder voorwaarde.

K is niet knettergek maar wel ontspoord, zou ook graag zien dat ze hulp gaat zoeken maar dat is en blijft haar eigen keus om wel of niet te doen
  dinsdag 10 februari 2026 @ 20:05:18 #138
364037 ChildoftheStars
pi_220059146
Sorry
Maar als iemand zegt stop te stalken op het moment je diegene aandacht geeft... dat is toch scheef

Als een boef die zegt te stoppen met stelen als je geld geeft
  dinsdag 10 februari 2026 @ 20:15:26 #139
464230 saparmurat_niyazov
Türkmenbashi
pi_220059279
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 18:26 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Rust is het hoofddoel, of ik dat er mee bereik is afwachten
L is een vriendin met wie ik af en toe lekker ga eten in de stad, zij vindt dit een goede beslissing,mijn familie geeft dezelfde reactie als de meeste mensen hier
Ook volstrekt onbegrijpelijk. Je hebt haar eerder verteld hoe knettergek K is toch? Vervolgens herstel je het contact en is het "ja goed idee, slim van je".
  dinsdag 10 februari 2026 @ 20:18:32 #140
495039 Cupfighter
pi_220059326
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry
Maar als iemand zegt stop te stalken op het moment je diegene aandacht geeft... dat is toch scheef

Ik geef toe dat het scheef is
Maar ik wil gewoon van dat gestalk af
  dinsdag 10 februari 2026 @ 20:19:54 #141
495039 Cupfighter
pi_220059352
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ook volstrekt onbegrijpelijk. Je hebt haar eerder verteld hoe knettergek K is toch? Vervolgens herstel je het contact en is het "ja goed idee, slim van je".
L heeft al eens voorgesteld het contact te herstellen, toen zag ik daar nog niks in
  dinsdag 10 februari 2026 @ 20:23:01 #142
Türkmenbashi
pi_220059400
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:19 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
L heeft al eens voorgesteld het contact te herstellen, toen zag ik daar nog niks in
Als ik het me goed herinner (we zijn inmiddels nogal wat delen verder) was ze nog niet goed op de hoogte van de situatie met K toen ze dat voorstelde, toch?
  dinsdag 10 februari 2026 @ 20:23:57 #143
495039 Cupfighter
pi_220059409
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Als ik het me goed herinner (we zijn inmiddels nogal wat delen verder) was ze nog niet goed op de hoogte van de situatie met K toen ze dat voorstelde, toch?
Dat klopt
Ze weet inmiddels de story van K en vind dat ze een kans verdient om een andere kant te laten zien van haar

[ Bericht 4% gewijzigd door Cupfighter op 10-02-2026 20:37:53 ]
  dinsdag 10 februari 2026 @ 20:40:14 #144
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220059606
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry

Nouja, dat laatste werkt tot op zekere hoogte wel
SPOILER
en is daarom wat lastiger te vergelijken, maar het is wel op zijn minst bewonderenswaardig dat deze keuze is gemaakt.

Het is nu ongeveer een week sinds dat gesprek, @Cupfighter? Merk je al verschil?

[ Bericht 0% gewijzigd door TheGirlNextDoor op 10-02-2026 20:49:11 ]
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 10 februari 2026 @ 20:47:25 #145
38824 Droopie
pi_220059670
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:23 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat klopt
Ze weet inmiddels de story van K en vind dat ze een kans verdient om een andere kant te laten zien van haar
Weet je wat ik bijzonder vind, in mijn belevingswereld zou iedereen die ik ken (en op Fok! blijkbaar ook) je aan je haren bij haar wegtrekken.

Maar jouw kringetje van mensen stimuleren het geven van een (4e of 5e) kans van haar.

Misschien was het juridisch niet het beste advies wat ik een half jaar geleden gaf.
Maar als jij een maat zou hebbeb die haar na de zoveelste doldwaze actie een paar klappen voor dr smoel had gegeven, had ik daar begrip voor op kunnen brengen.

Maar iemand die je Melanie aanvallen bewust triggert, snachts opeens in je huis staat etc etc.
Politie, Juridisch Loket etc etc

"Hey Cupfighter, geef die meid een tweede kans"
Jij laat straks een meid in je huis die jouw grenzen meerdere keren heeft overschreden en jij denkt rust te vinden door je deur wagenwijd open te zetten.

Heel bijzonder, maar je zegt hetzelf, het is jouw keuze en t zijn jou consequenties..

Maar serieus gast, het treinongeluk wat jou straks te wachten staat, zien we allemaal van mijlenver aankomen.
Hell To The Liars
  dinsdag 10 februari 2026 @ 20:50:17 #146
495039 Cupfighter
pi_220059687
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Nouja, dat laatste werkt tot op zekere hoogte wel
SPOILER
en is daarom wat lastiger te vergelijken, maar het is wel op zijn minst bewonderenswaardig dat deze keuze is gemaakt.

Het is nu ongeveer een week sinds dat gesprek, @:Cupfighter? Merk je al verschil?
Ik heb sinds het gesprek geen stalk acties van haar ondervonden
  dinsdag 10 februari 2026 @ 20:51:06 #147
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220059691
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:50 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb sinds het gesprek geen stalk acties van haar ondervonden
En met welke frequentie stalkte ze je? Kon daar gerust een week tussen zitten?
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 10 februari 2026 @ 20:55:16 #148
495039 Cupfighter
pi_220059724
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
En met welke frequentie stalkte ze je? Kon daar gerust een week tussen zitten?
Om de drie dagen ongeveer, het is nog wel te snel om al te juichen
  dinsdag 10 februari 2026 @ 20:57:46 #149
495039 Cupfighter
pi_220059748
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:47 schreef Droopie het volgende:

[..]
Weet je wat ik bijzonder vind, in mijn belevingswereld zou iedereen die ik ken (en op Fok! blijkbaar ook) je aan je haren bij haar wegtrekken.

Maar jouw kringetje van mensen stimuleren het geven van een (4e of 5e) kans van haar.

Misschien was het juridisch niet het beste advies wat ik een half jaar geleden gaf.
Maar als jij een maat zou hebbeb die haar na de zoveelste doldwaze actie een paar klappen voor dr smoel had gegeven, had ik daar begrip voor op kunnen brengen.

Maar iemand die je Melanie aanvallen bewust triggert, snachts opeens in je huis staat etc etc.
Politie, Juridisch Loket etc etc

"Hey Cupfighter, geef die meid een tweede kans"
Jij laat straks een meid in je huis die jouw grenzen meerdere keren heeft overschreden en jij denkt rust te vinden door je deur wagenwijd open te zetten.

Heel bijzonder, maar je zegt hetzelf, het is jouw keuze en t zijn jou consequenties..

Maar serieus gast, het treinongeluk wat jou straks te wachten staat, zien we allemaal van mijlenver aankomen.
L is de enige in mijn omgeving die mijn actie goedkeurt

Het is niet de bedoeling dat K bij mijn thuis komt, de afspraken zijn in de stad op neutraal terrein
  dinsdag 10 februari 2026 @ 21:08:27 #150
Türkmenbashi
pi_220059824
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

Het is niet de bedoeling dat K bij mijn thuis komt, de afspraken zijn in de stad op neutraal terrein
En als ze de afgebakende grenzen van de afspraken overschrijdt?
  dinsdag 10 februari 2026 @ 21:10:05 #151
495039 Cupfighter
pi_220059836
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
En als ze de afgebakende grenzen van de afspraken overschrijdt?
Dan is het einde contact dat weet ze zelf ook
  dinsdag 10 februari 2026 @ 21:14:50 #152
38824 Droopie
pi_220059867
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:10 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
En hoe gaat dan gebeuren?
Jij zegt "hier stopt het" en zei zegt "nee hoor, wij horen bij elkaar" en herhaalt deze praktijken.
Hell To The Liars
  dinsdag 10 februari 2026 @ 21:18:56 #153
351235 Meridiaan
pi_220059899
Ze heeft je weer helemaal in haar macht en waar ze je hebben wil, en je wil het gewoon niet zien :{
  dinsdag 10 februari 2026 @ 21:21:48 #154
Türkmenbashi
pi_220059924
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:10 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja? Heeft K de afgelopen periode waarin je geen contact wilde dat gerespecteerd? Nee. En nu heb je laten zien dat blijven aandringen en over jouw grenzen heengaan helpt. Dus de volgende keer dat ze iets doet wat je niet wilt en jij haar niet meer wilt zien, heeft ze nog meer reden om niet naar je wensen te luisteren, want uiteindelijk geef je toch wel toe.
  dinsdag 10 februari 2026 @ 21:24:29 #155
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220059949
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:55 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Om de drie dagen ongeveer, het is nog wel te snel om al te juichen
Goed dat je je dat beseft.
Was zelf vooral nieuwsgierig :)
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 10 februari 2026 @ 21:24:51 #156
495039 Cupfighter
pi_220059955
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:14 schreef Droopie het volgende:

[..]
En hoe gaat dan gebeuren?
Jij zegt "hier stopt het" en zei zegt "nee hoor, wij horen bij elkaar" en herhaalt deze praktijken.
Er is nu met haar ouders erbij dit afgesproken
  dinsdag 10 februari 2026 @ 21:27:01 #157
495039 Cupfighter
pi_220059972
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja? Heeft K de afgelopen periode waarin je geen contact wilde dat gerespecteerd? Nee. En nu heb je laten zien dat blijven aandringen en over jouw grenzen heengaan helpt. Dus de volgende keer dat ze iets doet wat je niet wilt en jij haar niet meer wilt zien, heeft ze nog meer reden om niet naar je wensen te luisteren, want uiteindelijk geef je toch wel toe.
Denk dat ik nu iets sterker staan omdat haar ouders erbij waren
Haar moeder zei nog nu moet je je wel gedragen he
  dinsdag 10 februari 2026 @ 21:27:18 #158
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220059974
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:24 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Er is nu met haar ouders erbij dit afgesproken
Fijn als de afspraak door alle partijen even serieus wordt opgevat, maar we weten inmiddels dat de mama van K haar hier niet in gaat tegenhouden
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 10 februari 2026 @ 21:28:54 #159
495039 Cupfighter
pi_220059982
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Fijn als de afspraak door alle partijen even serieus wordt opgevat, maar we weten inmiddels dat de mama van K haar hier niet in gaat tegenhouden
Ik denk dat mama K er ook genoeg vsn heeft
  dinsdag 10 februari 2026 @ 21:34:21 #160
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220060016
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:28 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik denk dat mama K er ook genoeg vsn heeft
Ik hoop echt dat dit gaat brengen wat nodig is. Ik vrees (net als vrijwel iedereen hier) wel dat dat niet het geval zal zijn en je alleen maar verder in K dr zwarte gat wordt gezogen (nee, geen pun intended) met alle gevolgen van dien.

Maargoed; prepare for the worst, pray for the best. Is alles wat we kunnen doen :)
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 10 februari 2026 @ 22:47:05 #161
pi_220060426
Maar het is dus aan jou om te bepalen wanneer elkaar te ontmoeten? En als je dan gewoon nooit aangeeft af te willen spreken, denk je dat ze dat zou accepteren?
  dinsdag 10 februari 2026 @ 23:07:53 #162
168093 Soury
Squeek
pi_220060493
In je eerste topic had je het over dat je verschillende persoonlijkheden hebt. Ik zie wel dat er een obsessie is maar dan meer van jou kant naar K ipv andersom. Het lijkt allemaal wat ver gezocht (de ouders die een relatie stimuleren met een 20 jaar oudere man, een vriendin van K. die wil dat je met haar doorgaat, zelfs de therapeuten. Ineens is er weer een andere jonge dame die graag met je gaat winkelen en andere uitjes. Waarom zou iemand dat willen met een redelijk vreemde man? en die is ook positief over het besluit qua omgang)

Het komt allemaal wat te veel als een fantasie over. Alle dingen die gebeurt zijn van een goed uitziende jonge vrouw die slipjes en foto's door de brievenbus gooit bij een man van 50+.

Ook heb ik wat dingen gelezen voordat die door jou of een mod verwijderd zijn. Zit het niet allemaal in je hoofd?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 10 februari 2026 @ 23:33:41 #163
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220060590
Ik vind het ook allemaal lastig te geloven dat ouders van een jongere dame hun dochter zo steunen en bijzetten van het stalken van man van 50+ waar ze een relatie mee heeft gehad en ze alle grenzen van over is gegaan met raar gedrag. Zelfs een ouder zal wel in zien dat constante ermee bezig zijn en constant briefjes en dingen sturen niet gezond is voor Cupfighter en ook niet voor haar mentale gezondheid. En dan voor hun toch wel volwassen dochter overleg gaan inplannen om deze man te dwingen toch contact te hebben met hun knettergekke dochter.
  dinsdag 10 februari 2026 @ 23:47:18 #164
Türkmenbashi
pi_220060619
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 23:07 schreef Soury het volgende:
In je eerste topic had je het over dat je verschillende persoonlijkheden hebt. Ik zie wel dat er een obsessie is maar dan meer van jou kant naar K ipv andersom. Het lijkt allemaal wat ver gezocht (de ouders die een relatie stimuleren met een 20 jaar oudere man, een vriendin van K. die wil dat je met haar doorgaat, zelfs de therapeuten. Ineens is er weer een andere jonge dame die graag met je gaat winkelen en andere uitjes. Waarom zou iemand dat willen met een redelijk vreemde man? en die is ook positief over het besluit qua omgang)

Het komt allemaal wat te veel als een fantasie over. Alle dingen die gebeurt zijn van een goed uitziende jonge vrouw die slipjes en foto's door de brievenbus gooit bij een man van 50+.

Ook heb ik wat dingen gelezen voordat die door jou of een mod verwijderd zijn. Zit het niet allemaal in je hoofd?
Eerlijk gezegd is dit iets wat ik ook in toenemende mate vrees. Ik wil TS er absoluut niet van beschuldigen dat hij opzettelijk gebeurtenissen verzint om te trollen ofzo, maar hij heeft immers wel een historie van disassociatief-achtig gedrag, en ik vraag me dan ook af wat de kans is dat de situatie met K (deels) het gevolg van wanen kan zijn. Uiteraard zal een intelligente stalker je proberen te manipuleren, maar een terugkerend thema in deze reeks lijkt wel dat K de magische vermogens heeft om vaak net op momenten dat TS zwak is acties uit te halen en iedereen tot haar ouders aan toe voor haar karretje te spannen. Kan het wel een slimme meid zijn, ze kan vast niet gedachtelezen. Tevens, en het is lastig dit te omschrijven zonder respectloos over te komen (zo is het niet bedoeld) is het mij niet duidelijk wat K nou precies uit deze onstopbare obsessie probeert te halen. Een man die haar vader had kunnen zijn en met toenemende gezondheidsproblemen kampt. @Cupfighter je hebt ook niet toevallig een groot fortuin achter de hand, toch?
  woensdag 11 februari 2026 @ 00:05:32 #165
267783 praadje
pi_220060667
Cupfighter, ik ga even eerlijk zijn. Ik heb me een beeld gevormd van jou op basis van wat je allemaal hebt geschreven in dit topic.
Jij, man van 50+, mist een paar voortanden, niet moeders mooiste zoals je zelf schreef, drugsverleden, psychiatrisch verleden, geen financiële middelen, afhankelijk van begeleiding, een aftakelende ziekte.
Wat denk jij zelf dat een (zoals jij zelf beschrijft) bloedmooie vrouw van midden 20 van jou wil? Waarom denk je dat haar ouders dit stimuleren?
Wat valt er voor haar (en haar ouders) te winnen denk jij?
Ben je er zeker van dat dit echt is wat K (en haar ouders) willen?
En hoe ga je K in een eventuele relatie inpassen? Want geen enkele vrouw tolereert zo'n type als K in het leven van haar partner, dat geef ik je op een briefje. Je krijgt nu rust denk je maar wat gaat dit voor de toekomst betekenen, heb je daar over nagedacht?

[ Bericht 0% gewijzigd door praadje op 11-02-2026 00:29:30 ]
  woensdag 11 februari 2026 @ 00:15:03 #166
168093 Soury
Squeek
pi_220060686
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 23:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd is dit iets wat ik ook in toenemende mate vrees. Ik wil TS er absoluut niet van beschuldigen dat hij opzettelijk gebeurtenissen verzint om te trollen ofzo, maar hij heeft immers wel een historie van disassociatief-achtig gedrag, en ik vraag me dan ook af wat de kans is dat de situatie met K (deels) het gevolg van wanen kan zijn. Uiteraard zal een intelligente stalker je proberen te manipuleren, maar een terugkerend thema in deze reeks lijkt wel dat K de magische vermogens heeft om vaak net op momenten dat TS zwak is acties uit te halen en iedereen tot haar ouders aan toe voor haar karretje te spannen. Kan het wel een slimme meid zijn, ze kan vast niet gedachtelezen. Tevens, en het is lastig dit te omschrijven zonder respectloos over te komen (zo is het niet bedoeld) is het mij niet duidelijk wat K nou precies uit deze onstopbare obsessie probeert te halen. Een man die haar vader had kunnen zijn en met toenemende gezondheidsproblemen kampt. @:Cupfighter je hebt ook niet toevallig een groot fortuin achter de hand, toch?
Ik vind het lastig omdat tegengas meestal niet getolereerd wordt in dit soort topics maar ik zit eigenlijk al heel lang op mijn handen. Als ik dit als een roman zou lezen zou ik het dichtslaan omdat het een slecht verhaal is. Wat me best wel stoort is dat er heel veel users waaronder ook een aantal die zelf redelijk in de knoop zitten die meeleven. Ik denk dat er een ander soort hulp nodig is mocht het zo zijn als ik denk.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 11 februari 2026 @ 00:58:54 #167
495039 Cupfighter
pi_220060747
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 22:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Maar het is dus aan jou om te bepalen wanneer elkaar te ontmoeten? En als je dan gewoon nooit aangeeft af te willen spreken, denk je dat ze dat zou accepteren?
Nee, het is wel de bedoeling om af te spreken
  woensdag 11 februari 2026 @ 01:04:30 #168
495039 Cupfighter
pi_220060749
quote:

Ik had een andere persoonlijkheid die Melanie heette die is dankzij therapie grotendeels verdwenen.

Ik vind het zelf ook raar dat K zich zo vastbijt aan me

Als dit in mijn hoofd zou zitten dan zou ik opgenomen moeten worden,
  woensdag 11 februari 2026 @ 01:06:51 #169
495039 Cupfighter
pi_220060750
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 23:33 schreef Momo het volgende:
Ik vind het ook allemaal lastig te geloven dat ouders van een jongere dame hun dochter zo steunen en bijzetten van het stalken van man van 50+ waar ze een relatie mee heeft gehad en ze alle grenzen van over is gegaan met raar gedrag. Zelfs een ouder zal wel in zien dat constante ermee bezig zijn en constant briefjes en dingen sturen niet gezond is voor Cupfighter en ook niet voor haar mentale gezondheid. En dan voor hun toch wel volwassen dochter overleg gaan inplannen om deze man te dwingen toch contact te hebben met hun knettergekke dochter.
Ik ben nergens toe gedwongen, ik ben zelf het gesprek aangegaan
  woensdag 11 februari 2026 @ 01:09:43 #170
495039 Cupfighter
pi_220060755
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 23:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd is dit iets wat ik ook in toenemende mate vrees. Ik wil TS er absoluut niet van beschuldigen dat hij opzettelijk gebeurtenissen verzint om te trollen ofzo, maar hij heeft immers wel een historie van disassociatief-achtig gedrag, en ik vraag me dan ook af wat de kans is dat de situatie met K (deels) het gevolg van wanen kan zijn. Uiteraard zal een intelligente stalker je proberen te manipuleren, maar een terugkerend thema in deze reeks lijkt wel dat K de magische vermogens heeft om vaak net op momenten dat TS zwak is acties uit te halen en iedereen tot haar ouders aan toe voor haar karretje te spannen. Kan het wel een slimme meid zijn, ze kan vast niet gedachtelezen. Tevens, en het is lastig dit te omschrijven zonder respectloos over te komen (zo is het niet bedoeld) is het mij niet duidelijk wat K nou precies uit deze onstopbare obsessie probeert te halen. Een man die haar vader had kunnen zijn en met toenemende gezondheidsproblemen kampt. @:Cupfighter je hebt ook niet toevallig een groot fortuin achter de hand, toch?
Ik heb wel een X bedrag op de bank maar dat is niet interessant genoeg denk ik
En nogmaals ik snap ook niet wat K in me ziet
  woensdag 11 februari 2026 @ 01:13:17 #171
495039 Cupfighter
pi_220060756
quote:
99s.gif Op woensdag 11 februari 2026 00:05 schreef praadje het volgende:
Cupfighter, ik ga even eerlijk zijn. Ik heb me een beeld gevormd van jou op basis van wat je allemaal hebt geschreven in dit topic.
Jij, man van 50+, mist een paar voortanden, niet moeders mooiste zoals je zelf schreef, drugsverleden, psychiatrisch verleden, geen financiële middelen, afhankelijk van begeleiding, een aftakelende ziekte.
Wat denk jij zelf dat een (zoals jij zelf beschrijft) bloedmooie vrouw van midden 20 van jou wil? Waarom denk je dat haar ouders dit stimuleren?
En hoe ga je K in een eventuele relatie inpassen? Want geen enkele vrouw tolereert zo'n type als K in het leven van haar partner, dat geef ik je op een briefje. Je krijgt nu rust denk je maar wat gaat dit voor de toekomst betekenen, heb je daar over nagedacht?
Ik verwacht eerlijk gezegd geen relatie meer te krijgen
En wat ik al eerder aangaf dat ik het ook lastig vind aan te geven waarom K zo graag contact met me wil
  woensdag 11 februari 2026 @ 01:17:43 #172
495039 Cupfighter
pi_220060761
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 00:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind het lastig omdat tegengas meestal niet getolereerd wordt in dit soort topics maar ik zit eigenlijk al heel lang op mijn handen. Als ik dit als een roman zou lezen zou ik het dichtslaan omdat het een slecht verhaal is. Wat me best wel stoort is dat er heel veel users waaronder ook een aantal die zelf redelijk in de knoop zitten die meeleven. Ik denk dat er een ander soort hulp nodig is mocht het zo zijn als ik denk.
Iedereen mag zijn twijfel hebben of mijn verhaal wel of niet waar is
Dat is ieder zijn goed recht
Ik weet alleen niet hoe ik dit moet verdedigen
  woensdag 11 februari 2026 @ 10:47:54 #173
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220062425
quote:

Dit idd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 11 februari 2026 @ 10:49:20 #174
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220062433
quote:
99s.gif Op woensdag 11 februari 2026 00:05 schreef praadje het volgende:
Wat denk jij zelf dat een (zoals jij zelf beschrijft) bloedmooie vrouw van midden 20 van jou wil?
Waarom denk je dat haar ouders dit stimuleren?
Geen vrouw van in de 20 die daar op valt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 11 februari 2026 @ 10:53:26 #175
432953 Satan_Guardian_Angel
Less is minder
pi_220062466
Zo, wat een trip :o
  woensdag 11 februari 2026 @ 10:55:22 #176
62881 r_one
R1
pi_220062482
quote:
14s.gif Op woensdag 11 februari 2026 10:49 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Geen vrouw van in de 20 die daar op valt.
En geen moeder van in de 50 die dat aanmoedigt.
.
  woensdag 11 februari 2026 @ 10:57:02 #177
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220062494
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 01:04 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik had een andere persoonlijkheid die Melanie heette die is dankzij therapie grotendeels verdwenen.

Ik vind het zelf ook raar dat K zich zo vastbijt aan me

Als dit in mijn hoofd zou zitten dan zou ik opgenomen moeten worden,
Ik dacht dat Melanie een ex was die overleden is, of is het enkel een persoonlijkheid van jezelf?
  woensdag 11 februari 2026 @ 10:57:47 #178
62881 r_one
R1
pi_220062502
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 10:57 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik dacht dat Melanie een ex was die overleden is, of is het enkel een persoonlijkheid van jezelf?
Ja dat dacht ik dus ook :o
.
  woensdag 11 februari 2026 @ 10:57:48 #179
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220062503
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 10:55 schreef r_one het volgende:

[..]
En geen moeder van in de 50 die dat aanmoedigt.
ik geloof ook helemaal niets van dat hele verhaal ,jij duidelijk wel.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 11 februari 2026 @ 10:59:04 #180
62881 r_one
R1
pi_220062517
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 10:57 schreef Puzzie het volgende:

[..]
ik geloof ook helemaal niets van dat hele verhaal ,jij duidelijk wel.
Ik heb 'm altijd het voordeel van de twijfel gegund. Dus "duidelijk"? Nee.
.
  roze woensdag 11 februari 2026 @ 11:00:20 #181
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220062534
Ik begin sterk te geloven dat dit allemaal iets is wat in je hoofd speelt en niet in het echt.
  woensdag 11 februari 2026 @ 11:01:17 #182
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220062542
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 10:59 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik heb 'm altijd het voordeel van de twijfel gegund. Dus "duidelijk"? Nee.
Dat is mooi maar het lijkt er wel steeds meer op dat je alles wat hij zegt klakkeloos gelooft/overneemt en er in meegaat.
Dat gaat wel heel erg ver.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 11 februari 2026 @ 11:05:08 #183
62881 r_one
R1
pi_220062591
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:01 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat is mooi maar het lijkt er wel steeds meer op dat je alles wat hij zegt klakkeloos gelooft/overneemt en er in meegaat.
Dat gaat wel heel erg ver.
Ik weet hoever jij ging in je ongeloof, zo is niet elke fok!ker he :{w
Ook bij enige twijfel probeer ik altijd een constructief steentje bij te dragen. Jij niet.

Dit (en het feit dat-ie na 2 dagen niet bij zinnen is gekomen) heeft voor mij de balans doen omslaan:
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 01:04 schreef Cupfighter het volgende:
Ik had een andere persoonlijkheid die Melanie heette
Dat kan toch?
Dat mag toch?
.
  woensdag 11 februari 2026 @ 11:17:53 #184
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220062729
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:05 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik weet hoever jij ging in je ongeloof, zo is niet elke fok!ker he :{w
Ook bij enige twijfel probeer ik altijd een constructief steentje bij te dragen. Jij niet.

Dit (en het feit dat-ie na 2 dagen niet bij zinnen is gekomen) heeft voor mij de balans doen omslaan:
[..]
Dat kan toch?
Dat mag toch?
In eerste instantie ga ik er altijd vanuit dat een verhaal waar is , maar dit verhaal speelt nu een aantal jaren en in het begin wil je uitgaan van een verhaal wat klopt maar kom je er gewoon achter dat er zoveel tegenstrijdigheden in de verhalen zitten en waar iedereen maar in meegaat dat ik ook steeds meer vraagtekens ging zetten bij hoe de typische reageerders dit blijkbaar mee in stand houden.
Het verhaal is al minimaal 3 jaar een circlerk
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 11 februari 2026 @ 11:21:24 #185
62881 r_one
R1
pi_220062763
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:17 schreef Puzzie het volgende:

[..]
In eerste instantie ga ik er altijd vanuit dat een verhaal waar is , maar dit verhaal speelt nu een aantal jaren en in het begin wil je uitgaan van een verhaal wat klopt maar kom je er gewoon achter dat er zoveel tegenstrijdigheden in de verhalen zitten en waar iedereen maar in meegaat dat ik ook steeds mee vraagtekens ging zetten bij hoe de typische reageerders dit blijkbaar mee in stand houden.
Het is al minimaal 3 jaar een circlerk
Ik heb het niet vanaf het begin gevolgd, ben er pas later ingevallen.

Wel bijzonder dat je zijn topic altijd wél bent blijven volgen (uit interesse?) en nu je vernietigende oordeel over alle anderen wilt komen uitspreken. Niet doen.
.
  woensdag 11 februari 2026 @ 11:26:40 #186
Türkmenbashi
pi_220062825
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:00 schreef Ama het volgende:
Ik begin sterk te geloven dat dit allemaal iets is wat in je hoofd speelt en niet in het echt.
Het zou wat randverschijnselen (zoals de politie die nauwelijks interesse in deze kwestie heeft, en begeleiders die adviseren om toch maar het gesprek aan blijven te gaan, wat vanuit professioneel oogpunt natuurlijk absurd is) wel wat beter verklaren.

Maar goed, als mijn vermoeden klopt geloof ik wel dat het voor TS allemaal heel echt lijkt, maar dan zullen adviezen hier die erin meegaan alsof het een concrete situatie betreft eerder contraproductief werken.
  woensdag 11 februari 2026 @ 11:29:15 #187
62881 r_one
R1
pi_220062855
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Het zou wat randverschijnselen (zoals de politie die nauwelijks interesse in deze kwestie heeft, en begeleiders die adviseren om toch maar het gesprek aan blijven te gaan, wat vanuit professioneel oogpunt natuurlijk absurd is) wel wat beter verklaren.

Maar goed, als mijn vermoeden klopt geloof ik wel dat het voor TS allemaal heel echt lijkt,
Nu Melanie een andere persoonlijkheid van 'm blijkt te zijn, is de kans behoorlijk groot dat Kim (+ familie) dat ook is.

Over Lauren wil ik me nog niet uitlaten maarrr ......

quote:
maar dan zullen adviezen hier die erin meegaan alsof het een concrete situatie betreft eerder contraproductief werken.
Ik voel me niet schuldig.
.
  woensdag 11 februari 2026 @ 11:31:54 #188
495039 Cupfighter
pi_220062880
Melanie is een overleden ex
Dat was een trauma en is een persoonlijkheid geworden wat dankzij therapie een rustige plek gekregen
  woensdag 11 februari 2026 @ 11:34:01 #189
168093 Soury
Squeek
pi_220062906
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:29 schreef r_one het volgende:

[..]
Nu Melanie een andere persoonlijkheid van 'm blijkt te zijn, is de kans behoorlijk groot dat Kim (+ familie) dat ook is.

Over Lauren wil ik me nog niet uitlaten maarrr ......
[..]
Ik voel me niet schuldig.
Met Melanie erbij heb je KLM een mooie droomvlucht.
  woensdag 11 februari 2026 @ 11:35:14 #190
62881 r_one
R1
pi_220062913
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Met Melanie erbij heb je KLM een mooie droomvlucht.
Ik heb serieus al eens op zo'n blauwe vogel gegoogled om hier te posten :')
.
  woensdag 11 februari 2026 @ 11:40:17 #191
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220062956
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:21 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik heb het niet vanaf het begin gevolgd, ben er pas later ingevallen.

Wel bijzonder dat je zijn topic altijd wél bent blijven volgen (uit interesse?) en [b]nu[/b] je vernietigende oordeel over alle anderen wilt komen uitspreken. Niet doen.
Dat doe ik helemaal niet , ik heb daar al eerder mijn vragen over gehad en dat weet jij ook dondersgoed. beetje flauw dus.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 11 februari 2026 @ 11:46:37 #192
Türkmenbashi
pi_220063019
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:31 schreef Cupfighter het volgende:
Melanie is een overleden ex
Dat was een trauma en is een persoonlijkheid geworden wat dankzij therapie een rustige plek gekregen
Maar Kim gebruikt regelmatig Melanie om jou te manipuleren toch? Je mocht haar zelfs zo noemen van haar. Kan Kim dan niet ook een uitvloeisel van dat trauma zijn?
  woensdag 11 februari 2026 @ 11:46:57 #193
62881 r_one
R1
pi_220063024
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:40 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat doe ik helemaal niet , ik heb daar al eerder mijn vragen over gehad en dat weet jij ook dondersgoed. beetje flauw dus.
Je deed het zojuist.

Hoe moet ik "de typische reageerders" (na je nogal persoonlijke aanval op mij in je posts ervoor) dan duiden?
Je komt hiermee op mij nu over als een aasgier.
.
  woensdag 11 februari 2026 @ 11:52:02 #194
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220063077
En wat vinden vrienden en familieleden van jou van Kim?
  woensdag 11 februari 2026 @ 12:18:41 #195
495039 Cupfighter
pi_220063354
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Maar Kim gebruikt regelmatig Melanie om jou te manipuleren toch? Je mocht haar zelfs zo noemen van haar. Kan Kim dan niet ook een uitvloeisel van dat trauma zijn?
Nee dat staat los van elkaar
  woensdag 11 februari 2026 @ 13:12:19 #196
495039 Cupfighter
pi_220063745
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:52 schreef Momo het volgende:
En wat vinden vrienden en familieleden van jou van Kim?
Ze vinden het niks dat ik weer contact met haar gezocht heb
  woensdag 11 februari 2026 @ 13:24:04 #197
495039 Cupfighter
pi_220063804
Ik heb nu wat meer tijd te reageren
Melanie was een vriendin van mij die suïcide gedaan heeft, dit heb ik niet goed verwerkt en is in mijn hoofd gaan zitten en een trauma gaan worden en de naam geworden in dissociates

Kritiek op mijn stap dat ik contact heb gezocht met K begrijp ik en met die kritiek erover kan ik ook een discussie voeren,
Met de teksten dat mijn verhaal fantasie is niet, daar heeft iedereen zijn zegje inmiddels over gedaan, mag van mij maar ik kan er niks mee dus ik hoop dat hiermee gestopt kan worden want ik kan me hier niet tegen verweren
  woensdag 11 februari 2026 @ 17:42:50 #198
38824 Droopie
pi_220066215
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:24 schreef Cupfighter het volgende:
Melanie was een vriendin van mij die suïcide gedaan heeft, dit heb ik niet goed verwerkt en is in mijn hoofd gaan zitten en een trauma gaan worden en de naam geworden in dissociates

Kritiek op mijn stap dat ik contact heb gezocht met K begrijp ik en met die kritiek erover kan ik ook een discussie voeren,
Met de teksten dat mijn verhaal fantasie is niet, daar heeft iedereen zijn zegje inmiddels over gedaan, mag van mij maar ik kan er niks mee dus ik hoop dat hiermee gestopt kan worden want ik kan me hier niet tegen verweren
Zonder waardeoordeel, kan je je voorstellen dat mensen het vragen.
Je hebt natuurlijk af en toe buien met mentale problemen.

Ik ken die materie en problematiek niet van je.. Enige waar ik het mee zou kunnen vergelijken is met de film Shutters Island.

Maar het is voor mij (en sommige anderen) zo'n buiten onze normale belevingswereld en jouw acties zouden echt bijna niemand zijn acties zijn (hoewel genoeg vrouwen ook naar een partner toe trekken die HEEL slecht voor hun is).

En wat ik ook niet snap, je ziet iedereen die je gesteund heeft met rode vlaggen zwaaien, en toch sla je die adviezen in de wind.

Jij denkt dat het je rust gaat geven, terwijl iedereen hier denkt, ow jee, dat kan potentieel heel naar gaan eindigen..
Hell To The Liars
  woensdag 11 februari 2026 @ 17:53:14 #199
495039 Cupfighter
pi_220066293
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 17:42 schreef Droopie het volgende:

[..]
Zonder waardeoordeel, kan je je voorstellen dat mensen het vragen.
Je hebt natuurlijk af en toe buien met mentale problemen.

Ik ken die materie en problematiek niet van je.. Enige waar ik het mee zou kunnen vergelijken is met de film Shutters Island.

Maar het is voor mij (en sommige anderen) zo'n buiten onze normale belevingswereld en jouw acties zouden echt bijna niemand zijn acties zijn (hoewel genoeg vrouwen ook naar een partner toe trekken die HEEL slecht voor hun is).

En wat ik ook niet snap, je ziet iedereen die je gesteund heeft met rode vlaggen zwaaien, en toch sla je die adviezen in de wind.

Jij denkt dat het je rust gaat geven, terwijl iedereen hier denkt, ow jee, dat kan potentieel heel naar gaan eindigen..
Ik snap dat mensen het vragen en hun bedenkingen hebben maar ik denk dat er genoeg is gezegd over de twijfels van het waarheidsgehalte

En het klopt ik ga een andere weg in dan de adviezen die ik krijg waarvan ik ook weet dat ze goed bedoeld zijn, en ik weet dat ik een risico neem en flink op mijn gezicht kan gaan met deze beslissing ook als dat gebeurd ben ik de eerste die dat toe gaat geven en dan begrijpt dat mensen dan zeggen, zie je wel we hadden je gewaarschuwd maar je was eigenwijs
  woensdag 11 februari 2026 @ 18:17:49 #200
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220066449
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 17:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik snap dat mensen het vragen en hun bedenkingen hebben maar ik denk dat er genoeg is gezegd over de twijfels van het waarheidsgehalte

En het klopt ik ga een andere weg in dan de adviezen die ik krijg waarvan ik ook weet dat ze goed bedoeld zijn, en ik weet dat ik een risico neem en flink op mijn gezicht kan gaan met deze beslissing ook als dat gebeurd ben ik de eerste die dat toe gaat geven en dan begrijpt dat mensen dan zeggen, zie je wel we hadden je gewaarschuwd maar je was eigenwijs
Ongeacht of het allemaal waar is of niet (dat boeit mij niet zozeer); ik wil meedenken waar dat zou kunnen helpen maar of je me voor de gek houdt of niet, lig ik beide niet wakker van.

Dat je ons advies volledig in de wind slaat is volledig jouw keuze. Jouw leven. Het is ook maar advies en daar hebben wij aan de andere kant van dit scherm geen last van (men kan er immers voor kiezen om het topic gewoon niet te openen).

Ik wens iedereen vooral een fijn(er) leven. Of je verhaal nou (allemaal) klopt of niet (zag ergens een post over Belinda en dochter Melanie die zou zijn overleden op de dag van haar geboorte ofzo?), ik hoop vooral dat je linksom of rechtsom uiteindelijk geen last meer hebt van waar je last van hebt.

Je bent nog in therapie toch? Of is dat afgerond?
|| justdiggit.org ||
  woensdag 11 februari 2026 @ 18:27:19 #201
495039 Cupfighter
pi_220066514
quote:
17s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Ongeacht of het allemaal waar is of niet (dat boeit mij niet zozeer); ik wil meedenken waar dat zou kunnen helpen maar of je me voor de gek houdt of niet, lig ik beide niet wakker van.

Dat je ons advies volledig in de wind slaat is volledig jouw keuze. Jouw leven. Het is ook maar advies en daar hebben wij aan de andere kant van dit scherm geen last van (men kan er immers voor kiezen om het topic gewoon niet te openen).

Ik wens iedereen vooral een fijn(er) leven. Of je verhaal nou (allemaal) klopt of niet (zag ergens een post over Belinda en dochter Melanie die zou zijn overleden op de dag van haar geboorte ofzo?), ik hoop vooral dat je linksom of rechtsom uiteindelijk geen last meer hebt van waar je last van hebt.

Je bent nog in therapie toch? Of is dat afgerond?
Mijn toenmalige vriendin Belinda heeft een miskraam gehad , de ongeboren baby had inderdaad de naam Melanie, Belinda heeft dit niet kunnen verwerken en heeft suïcide gepleegt

Mijn therapie is afgerond, ik heb heel af en toe nog een aanval en daar valt dus prima mee om te gaan
  woensdag 11 februari 2026 @ 18:36:27 #202
Less is minder
pi_220066602
Is het liefde?
  woensdag 11 februari 2026 @ 18:40:43 #203
13309 nostra
ask why
pi_220066641
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Mijn toenmalige vriendin Belinda heeft een miskraam gehad , de ongeboren baby had inderdaad de naam Melanie, Belinda heeft dit niet kunnen verwerken en heeft suïcide gepleegt
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:24 schreef Cupfighter het volgende:
Melanie was een vriendin van mij die suïcide gedaan heeft,
Het wordt wel wat, ehm, ingewikkeld nu.
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
Visions of greed you wallow
  woensdag 11 februari 2026 @ 18:49:29 #204
495039 Cupfighter
pi_220066764
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:40 schreef nostra het volgende:

[..]
[..]
Sorry ik snap de verwarring door twee keer de naam Melanie, denk dat dit ook de reden is dat dit een trauma is geworden, eerst baby Melanie, later vriendin Melanie
Gelukkig heb ik dit grotendeels verwerkt en een plekje kunnen geven
De toestanden rond Belinda/Melanie waren ongeveer gelijktijdig met de hersentumor van mijn moeder waaraan ze helaas ook overleden is, dit was een hele hectische en moeilijke periode
  woensdag 11 februari 2026 @ 18:53:16 #205
495039 Cupfighter
pi_220066814
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:36 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Is het liefde?
Goede vraag, liefde is wat gevaarlijk tussen ons, het vonkje kan zomaar overslaan weer maar ik wil dit niet laten gebeuren, ik ga voor een vriendschap
  roze woensdag 11 februari 2026 @ 18:53:54 #206
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220066820
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:40 schreef nostra het volgende:

[..]
[..]
Dit wou ik ook al zeggen.
  woensdag 11 februari 2026 @ 18:58:06 #207
Less is minder
pi_220066868
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Goede vraag, liefde is wat gevaarlijk tussen ons, het vonkje kan zomaar overslaan weer maar ik wil dit niet laten gebeuren, ik ga voor een vriendschap
Liefde is kwetsbaar en moet zorgvuldig mee omgesprongen worden. Wees voorzichtig!
  woensdag 11 februari 2026 @ 18:58:37 #208
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220066875
Het is nogal wat dus dode baby Melanie, vriendin Belinda, vriendin Melanie en je moeder in dezelfde periode?

Hoeveel tijd zat daar allemaal tussen?
  woensdag 11 februari 2026 @ 19:04:10 #209
495039 Cupfighter
pi_220066952
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:58 schreef Momo het volgende:
Het is nogal wat dus dode baby Melanie, vriendin Belinda, vriendin Melanie en je moeder in dezelfde periode?

Hoeveel tijd zat daar allemaal tussen?
Mijn moeder, baby Melanie en Belinda gebeurde allemaal binnen anderhalf jaar, ik weet niet meer hoe ik die periode ben doorgekomen
Vriendin Melanie was vele jaren later
  woensdag 11 februari 2026 @ 19:19:21 #210
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220067178
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

Mijn therapie is afgerond, ik heb heel af en toe nog een aanval en daar valt dus prima mee om te gaan
Dus in die zin toeval dat doodgeboren baby Melanie heette en je latere vriendin ook?

Dat kan. Was de baby van jou?
|| justdiggit.org ||
  woensdag 11 februari 2026 @ 19:23:29 #211
495039 Cupfighter
pi_220067270
quote:
17s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Dus in die zin toeval dat doodgeboren baby Melanie heette en je latere vriendin ook?

Dat kan. Was de baby van jou?
Ja dat was best eng toeval

De baby was van mij
  woensdag 11 februari 2026 @ 19:51:13 #212
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220068024
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:23 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja dat was best eng toeval

De baby was van mij
Heb je dat goed kunnen verwerken? (zowel verlies dochter als suïcide Belinda)
|| justdiggit.org ||
  woensdag 11 februari 2026 @ 19:58:45 #213
495039 Cupfighter
pi_220068228
quote:
17s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Heb je dat goed kunnen verwerken? (zowel verlies dochter als suïcide Belinda)
Ja dat heeft wel een flink tijd nodig gehad
  woensdag 11 februari 2026 @ 21:19:25 #214
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220069415
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:58 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja dat heeft wel een flink tijd nodig gehad
Heb je dat kunnen verwerken voordat Melanie in je leven kwam (als je vriendin)?
|| justdiggit.org ||
  woensdag 11 februari 2026 @ 21:27:11 #215
495039 Cupfighter
pi_220069470
quote:
17s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Heb je dat kunnen verwerken voordat Melanie in je leven kwam (als je vriendin)?
Ja gelukkig wel al was het wel even schrikken toen ze haar naam zei
  woensdag 11 februari 2026 @ 21:29:10 #216
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220069480
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja gelukkig wel al was het wel even schrikken toen ze haar naam zei
Ja, dat snap ik wel
|| justdiggit.org ||
  donderdag 12 februari 2026 @ 10:53:30 #217
458758 PabstBlueRibbon
pi_220072392
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik kwam gisteren toevallig deze plaatjes tegen en toen moest ik meteen aan jouw situatie denken.

donderdag 12 februari 2026 @ 12:30:34 #218
458758 PabstBlueRibbon
pi_220073340

Nog een leuke. Uit 1993 zo te lezen, dus nieuw is het niet.
  vrijdag 13 februari 2026 @ 13:15:39 #219
495039 Cupfighter
pi_220085026
K en ik hebben onze eerste afspraak gepland, volgende week zaterdag gaan we lunchen in de stad
  vrijdag 13 februari 2026 @ 14:23:29 #220
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220085446
Lol
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator vrijdag 13 februari 2026 @ 23:20:39 #221
441859 crew  Lenny77
pi_220091485
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 13:15 schreef Cupfighter het volgende:
K en ik hebben onze eerste afspraak gepland, volgende week zaterdag gaan we lunchen in de stad
:N

(Geen ander antwoord mogelijk)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 14 februari 2026 @ 11:22:31 #222
495039 Cupfighter
pi_220093657
L apte me net of ik zin had om de stad in te gaan, ik heb ja gezegd maar wel aangegeven dat ik regelmatig pauze nodig heb want het lopen gaat niet best de laatste paar dagen
  zaterdag 14 februari 2026 @ 14:01:17 #223
458758 PabstBlueRibbon
pi_220094932
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 13:15 schreef Cupfighter het volgende:
Als je naar die plaatjes kijkt die ik heb gepost, kan je daaruit genoeg afleiden of je de juiste keus maakt of niet.

Als het jou om rust gaat: het levert jou wel de kans om op een rustige manier met haar te praten. Je zou tegen haar kunnen zeggen dat je zowel haar als jezelf het allerbeste gunt en dat het juist om die reden nodig is dat jullie elkaar voortaan met rust laten. Jullie hebben immers allebei ervaren dat jullie bij elkaar het slechte naar boven brengen. Alleen daaruit blijkt al dat jullie geen match zijn voor elkaar.

Dat jullie beiden zouden willen dat jullie gelukkig met elkaar kunnen worden, betekent niet dat dat realiseerbaar is.

Wat ook belangrijk is, is dat jij ruim 30 jaar ouder bent dan zij. Zij zit in een andere levensfase dan jij. Jij zegt zelf dat ze emotioneel labiel is. Als jij met haar een relatie probeert aan te gaan, denk je dan echt dat je daarmee iets constructiefs in haar leven toevoegt of denk je juist dat je misbruik maakt van haar situatie? Dat het jou helemaal niet is te doen om haar welzijn maar om jouw behoeftes?

Last but not least. Je begrijpt dat de politie je vanaf nu niet meer serieus kan nemen, toch? Als ze jou weer gaat stalken en lastigvallen, sta je er alleen voor.

Ik begrijp uit eigen ervaring dat het heel moeilijk kan zijn om je eenzaam en in de steek gelaten te voelen + het verlangen dat iemand jou uit de shit trekt. Dat laatste is een illusie waarmee je jezelf kapot kan maken.
  zaterdag 14 februari 2026 @ 15:53:27 #224
495039 Cupfighter
pi_220095852
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 14:01 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Als je naar die plaatjes kijkt die ik heb gepost, kan je daaruit genoeg afleiden of je de juiste keus maakt of niet.

Als het jou om rust gaat: het levert jou wel de kans om op een rustige manier met haar te praten. Je zou tegen haar kunnen zeggen dat je zowel haar als jezelf het allerbeste gunt en dat het juist om die reden nodig is dat jullie elkaar voortaan met rust laten. Jullie hebben immers allebei ervaren dat jullie bij elkaar het slechte naar boven brengen. Alleen daaruit blijkt al dat jullie geen match zijn voor elkaar.

Dat jullie beiden zouden willen dat jullie gelukkig met elkaar kunnen worden, betekent niet dat dat realiseerbaar is.

Wat ook belangrijk is, is dat jij ruim 30 jaar ouder bent dan zij. Zij zit in een andere levensfase dan jij. Jij zegt zelf dat ze emotioneel labiel is. Als jij met haar een relatie probeert aan te gaan, denk je dan echt dat je daarmee iets constructiefs in haar leven toevoegt of denk je juist dat je misbruik maakt van haar situatie? Dat het jou helemaal niet is te doen om haar welzijn maar om jouw behoeftes?

Last but not least. Je begrijpt dat de politie je vanaf nu niet meer serieus kan nemen, toch? Als ze jou weer gaat stalken en lastigvallen, sta je er alleen voor.

Ik begrijp uit eigen ervaring dat het heel moeilijk kan zijn om je eenzaam en in de steek gelaten te voelen + het verlangen dat iemand jou uit de shit trekt. Dat laatste is een illusie waarmee je jezelf kapot kan maken.
Je hebt het hier al over een relatie, dat is al een flink stap verder dan ik denk, eerst is het maar even kijken of we vriendschappelijk met elkaar kunnen omgaan .
Uit jou plaatjes trek ik de conclusie een gewaagde keus te maken.

Ons leeftijdsverschil hoeft in een vriendschap geen probleem te zijn, in een relatie is dat anders, dat besef ik zeker wel

De politie kon toch al weinig of niets met mijn klachten dus daar verandert niet zo veel aan
  zaterdag 14 februari 2026 @ 16:16:54 #225
495039 Cupfighter
pi_220096100
Het was gezellig met L in de stad waar een beetje een carnavalssfeer hangt maar het niet echt leeft, Nijmegen is geen carnavalsstad.
Ik vond het wel koud, gure wind staat er, niet bevordelijk voor mijn spieren
  maandag 16 februari 2026 @ 13:51:23 #226
495039 Cupfighter
pi_220115984
Vanmorgen naar de inloop geweest, was weer gezellig, wat gekletst en een paar potjes rummicub gedaan,

Voor de rest een telefonisch afspraak met het ziekenhuis gehad, na alle onderzoeken is toch de conclussie dat het niet achteruit gaat
Het is zaak om toch elke dag voldoende beweging te hebben wat ik eigenlijk meestal ook wel heb, rollator kan een hulpmiddel zijn op slechte dagen
In maart heb ik nog een afspraken met de fysiotherapie in het ziekenhuis
Natuurlijk ben ik blij met stabiliteit alleen heb ik zellf het idee dat het minder gast
  dinsdag 17 februari 2026 @ 16:44:39 #227
495039 Cupfighter
pi_220126574
Vannacht slecht geslapen door verkoudheid wat inmiddels een griepje is geworden, activiteiten voor morgen afgezegd,, morgen kijken of ik donderdag kan gaan werken
  woensdag 18 februari 2026 @ 10:21:18 #228
495039 Cupfighter
pi_220131420
Redelijk goed geslapen gelukkig dankzij paracetamol maar ik voel me nog niet bepaald fit en hoest veel, spieren in benen hebben er ook totaal geen zin in vandaag
  woensdag 18 februari 2026 @ 18:01:03 #229
495039 Cupfighter
pi_220135039
Als ik vannacht goed kan slapen ga ik werken, voor een verkoudheid ga ik me niet ziek melden morgen
  donderdag 19 februari 2026 @ 06:55:26 #230
495039 Cupfighter
pi_220139493
Ik ga zo werken, niet 100 procent fit maar ik werk ook maar 3 uurtjes en dat moet lukken
  donderdag 19 februari 2026 @ 11:54:39 #231
495039 Cupfighter
pi_220141895
Het werken viel mee alleen het op en neer fietsen naar het werk was minder in dit kut weer
  donderdag 19 februari 2026 @ 14:52:37 #232
495039 Cupfighter
pi_220143433
Het leven is vol met keuzes
Ieder zoekt zijn weg naar geluk
Wat jouw weg is hoeft mijn weg niet te zijn
Ik ben beoordeeld en veroordeeld om mijn keus
En ik snap dat mensen er zo tegen aankijken
Maar het is mijn leven en mijn keus

Dat er nu niemand meer reageert in mijn topic voelt kut
Ik kan er geen ander woord voor vinden
Het is ook mijn gevoel en daar moet ik mee leren omgaan
Ik kan niemand verplichten hier te posten
Maar het voelt wel zuur

Het is geen verwijt naar iemand
Niemand hoeft zich aangesproken te voelen
Misschien is het ook gewoon mijn eigen schuld
  donderdag 19 februari 2026 @ 15:05:22 #233
364037 ChildoftheStars
pi_220143508
Dat begrijp ik
Alleen ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, sorry :*
  donderdag 19 februari 2026 @ 15:09:50 #234
495039 Cupfighter
pi_220143533
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat begrijp ik
Alleen ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, sorry :*
Je hoeft geen sorry te zeggen
Ik vind het al erg fijn om te lezen dat je me begrijpt
  donderdag 19 februari 2026 @ 15:11:34 #235
364037 ChildoftheStars
pi_220143548
En het is geen kwestie van schuld of onschuld

Het is een complexe situatie en tja... jouw keuzes en ik begrijp ze wel. Keur ze niet af of goed, het is niet aan mij om er wat van te vinden

Ben alleen bang dat het heel destructief is wat je doet en dat maakt reageren moeilijk
Ik wil niet dat jij jezelf pijn doet en ik denk wel dat jij dat nu doet
  donderdag 19 februari 2026 @ 15:28:56 #236
62881 r_one
R1
pi_220143664
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 14:52 schreef Cupfighter het volgende:
Dat er nu niemand meer reageert in mijn topic voelt kut
Ik kan er geen ander woord voor vinden
Kan ik me voorstellen maar ik ben niet zo van de kusje-kroel-knuf-dagboektopics.
En na jouw keuze had ik al gepost dat ik afhaak.

Ik voel me ook niet aangesproken hoor maar even FYI :s)
.
  donderdag 19 februari 2026 @ 15:37:50 #237
495039 Cupfighter
pi_220143757
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
En het is geen kwestie van schuld of onschuld

Het is een complexe situatie en tja... jouw keuzes en ik begrijp ze wel. Keur ze niet af of goed, het is niet aan mij om er wat van te vinden

Ben alleen bang dat het heel destructief is wat je doet en dat maakt reageren moeilijk
Ik wil niet dat jij jezelf pijn doet en ik denk wel dat jij dat nu doet
Kijk met dit soort reacties kan ik wel wat.

Ik laat het niet zo ver komen als in mijn relatie, toen kon ze echt doen met me wat ze wou, dat gaat niet meer, ik ben veranderd, scherper en assertiever en ja ook tegen haar
Het klinkt voor een buitenstaander misschien bizar maar ik doe mezelf meer pijn als ik dit niet probeer, ja ik volg nu meer mijn gevoel, dat mag ook een kans krijgen vind ik
En ja ik weet dat ik op mijn muil kan gaan maar dan weet ik dat en kan dit hoofdstuk afgesloten worden
  donderdag 19 februari 2026 @ 15:38:41 #238
495039 Cupfighter
pi_220143764
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:28 schreef r_one het volgende:

[..]
Kan ik me voorstellen maar ik ben niet zo van de kusje-kroel-knuf-dagboektopics.
En na jouw keuze had ik al gepost dat ik afhaak.

Ik voel me ook niet aangesproken hoor maar even FYI :s)
Van jou weet ik het en ik respecteer je keus hierin
  donderdag 19 februari 2026 @ 15:53:47 #239
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220143839
Ik heb de afgelopen dagen je reeks doorgelezen. Ik was in mijn hoofd al een post aan het schrijven. Over je vorderingen, over hoe goed je het hebt gedaan, over hoe sterk je bent in de Kim-situatie. Natuurlijk met vallen en opstaan, dat hoort erbij. Dit zijn geen simpele dingen.

En toen zag ik je laatste paar reacties. Je gaat proberen om een vriendschappelijke band op te bouwen met de stalker waar je nog verkikkerd op bent en haar ouders moedigen dit aan. Tja. Wat moet iemand hier dan over zeggen?

Ik kom niet vaak meer in R&P omdat in de meeste topics de users er een sport van maken om zo'n beetje elke TS af te branden en diens woorden in twijfel te trekken maar je maakt het me wel erg moeilijk hoor. Ik weet dat het veelvoorkomend is dat mensen naar mishandelende partners teruggaan en de daden van stalkers vergoelijken maar het is zo'n bizar verhaal. Stalker kan, superjonge stalker kan ook. Het wordt al lastiger als het slachtoffer een oudere man is met serieuze psychiatrische problemen én een slecht gebit. Maar goed, het kan zeer zeker dat K gewoon knettergek is (niet zoals jij zegt 'verwend'). Maar dat haar vriendin en haar ouders en jouw nieuwe platonische vriendin dit allemaal aanmoedigen vind ik op zijn zachtst gezegd heel bijzonder.
Spoilers!
  donderdag 19 februari 2026 @ 15:54:22 #240
62881 r_one
R1
pi_220143843
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:38 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Van jou weet ik het en ik respecteer je keus hierin
Als dit jouw weg naar balans is, zul je die moeten gaan. Ik heb wel mijn (heel) ernstige twijfels.
Ik oordeel dus wel maar veroordeel niet.
En zolang je met K aanpapt, heb ik niks toe te voegen.
Da's geen keus, da's een gegeven.

Ik ga je geen schouderklopje geven, ook al zou het vooralsnog niet verkeerd gaan (ja, da's wel een keus, mijn keus :P )..
.
  donderdag 19 februari 2026 @ 16:01:51 #241
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220143883
Behoorlijk hypocriet dat je mensen nu gaat verwijten dat ze niet meer reageren ,
er is een een reden dat ze niet meer reageren :')
Het houdt gewoon keer op met wel niet wel niet wel niet , manipulatieve praat over haar en nu weer zgn een relatie. En dan 9 delen met dit soort praat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puzzie op 19-02-2026 16:09:41 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 19 februari 2026 @ 16:04:13 #242
495039 Cupfighter
pi_220143899
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen je reeks doorgelezen. Ik was in mijn hoofd al een post aan het schrijven. Over je vorderingen, over hoe goed je het hebt gedaan, over hoe sterk je bent in de Kim-situatie. Natuurlijk met vallen en opstaan, dat hoort erbij. Dit zijn geen simpele dingen.

En toen zag ik je laatste paar reacties. Je gaat proberen om een vriendschappelijke band op te bouwen met de stalker waar je nog verkikkerd op bent en haar ouders moedigen dit aan. Tja. Wat moet iemand hier dan over zeggen?

Ik kom niet vaak meer in R&P omdat in de meeste topics de users er een sport van maken om zo'n beetje elke TS af te branden en diens woorden in twijfel te trekken maar je maakt het me wel erg moeilijk hoor. Ik weet dat het veelvoorkomend is dat mensen naar mishandelende partners teruggaan en de daden van stalkers vergoelijken maar het is zo'n bizar verhaal. Stalker kan, superjonge stalker kan ook. Het wordt al lastiger als het slachtoffer een oudere man is met serieuze psychiatrische problemen én een slecht gebit. Maar goed, het kan zeer zeker dat K gewoon knettergek is (niet zoals jij zegt 'verwend'). Maar dat haar vriendin en haar ouders en jouw nieuwe platonische vriendin dit allemaal aanmoedigen vind ik op zijn zachtst gezegd heel bijzonder.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

Mijn gebit gaat opgeknapt worden dat scheelt gewoon erg veel, ook voor mijn zelfvertrouwen

Haar ouders moedigen dit aan om dat Kim dit heel graag wilt en er niet af te brengen is, haar ouders zien ook liever een leeftijdsgenoot voor Kim maar weten wel dat ik lief ben voor Kim en geen kwaad in de zin heb
Lauren vindt dat iedereen nog een kans verdient om zich van een andere kant te laten zien

Bedankt voor je reactie
  donderdag 19 februari 2026 @ 16:06:44 #243
268312 Sarabi
pi_220143911
quote:
13s.gif Op donderdag 19 februari 2026 16:01 schreef Puzzie het volgende:
Behoorlijk hypocriet dat je mensen nu gaat verwijten dat ze niet meer reageren ,
Het houdt gewoon keer met wel niet wel niet wel niet , manipulatieve praat over haar en nu weer zgn een relatie. En dan 9 delen met dit soort praat.
Net een klein kind dat te weinig aandacht krijgt.
Maar goed hij heeft zijn zin weer, iedereen reageert weer.
  donderdag 19 februari 2026 @ 16:13:35 #244
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220143947
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 16:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat was het ook : hunkeren naar aandacht met manipulatieve slachtoffer praatjes over iemand die zich niet eens hiertegen kan verweren. Walgelijk!! dit is iig mijn laatste reactie want ik ga hier geen aandacht meer aan geven
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 19 februari 2026 @ 16:14:19 #245
495039 Cupfighter
pi_220143954
quote:
13s.gif Op donderdag 19 februari 2026 16:01 schreef Puzzie het volgende:
Het houdt gewoon keer op met wel niet wel niet wel niet , manipulatieve praat over haar en nu weer zgn een relatie. En dan 9 delen met dit soort praat.
Leer eens lezen
Er staat letterlijk dat ik niemand wat verwijt en ik weet hoe jij erin staat en dat mag je van mij maar je draaft behoorlijk door
En er is nog niks , geen vriendschap en zeker geen relatie , misschien mislukt het helemaal en blijft het niks
  donderdag 19 februari 2026 @ 16:16:12 #246
495039 Cupfighter
pi_220143961
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 16:13 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat was het ook : hunkeren naar aandacht met manipulatieve slachtoffer praatjes over iemand die zich niet eens hiertegen kan verweren. Walgelijk!! dit is iig mijn laatste reactie want ik ga hier geen aandacht meer aan geven
Alweer? je verwijt mij wat je zelf ook doet over hypocriet gesproken zeg
  donderdag 19 februari 2026 @ 16:18:10 #247
495039 Cupfighter
pi_220143971
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 16:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat doe je hier dan , je reageert zelf ook
Blijf dan lekker weg als je niks wil en kan toevoegen
  donderdag 19 februari 2026 @ 16:20:13 #248
268312 Sarabi
pi_220143993
-niet nodig-

[ Bericht 96% gewijzigd door Lenny77 op 19-02-2026 21:13:38 ]
  donderdag 19 februari 2026 @ 16:22:38 #249
495039 Cupfighter
pi_220144017
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:54 schreef r_one het volgende:

[..]
Als dit jouw weg naar balans is, zul je die moeten gaan. Ik heb wel mijn (heel) ernstige twijfels.
Ik oordeel dus wel maar veroordeel niet.
En zolang je met K aanpapt, heb ik niks toe te voegen.
Da's geen keus, da's een gegeven.

Ik ga je geen schouderklopje geven, ook al zou het vooralsnog niet verkeerd gaan (ja, da's wel een keus, mijn keus :P )..
Ik weet hoe je hier in staat dus ik begrijp je keus, ik vond alleen de stilte in deze hoek wel opvallend en moeilijk al mag je dat blijkbaar ook niet meer zeggen want dan ben je aandachtstrekker
  vrijdag 20 februari 2026 @ 16:29:07 #250
495039 Cupfighter
pi_220154456
Vandaag tot half elf moeten wachten tot de post kwam om te sorteren, dus vrijwillig doorgewerkt tot half twee tot ik af had wat ik af wou hebben
Laatste half uurtje was eigenlijk wel over de grens, maar ik was ook wel weer voldaan dat ik het gedaan had
Nu weekend!
  zaterdag 21 februari 2026 @ 10:26:35 #251
458758 PabstBlueRibbon
pi_220163340
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 16:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik weet hoe je hier in staat dus ik begrijp je keus, ik vond alleen de stilte in deze hoek wel opvallend en moeilijk al mag je dat blijkbaar ook niet meer zeggen want dan ben je aandachtstrekker
Ik vind dit een erg vreemde reactie.

Is het toevallig zo dat de verhalen die je hebt gepost een heel klein beetje verdraaid zijn van wat er werkelijk aan de hand is? Bijvoorbeeld dat Kim niet degene is die jou heeft gestalkt, maar jij hebt haar gestalkt? En nu ze na al jouw moeite daarvoor gezwicht is, laat je die andere vrouw met autisme vallen als een baksteen, omdat het jouw ego streelt dat een aantrekkelijke meid die ruim 30 jaar jonger is dan jij, geinteresseerd in jou lijkt te zijn?

Ik ken jou verder niet. Ik lees alleen maar tekst. Dus ik kan daar niet uit afleiden in hoeverre je de waarheid spreekt. Als alles wat je geschreven hebt wel waar is en die Kim is een kwaadaardige überfeeks die jou de afgelopen jaren het leven zuur heeft gemaakt, dan maak je een heel domme keus door je met haar in te laten. En dan verwijt je iedereen hier dat ze gemeen doen tegen jou omdat ze jou negeren? Alle feedback adviezen waar jij zelf om vraagt, sla je in de wind; de users hebben dan wel wat beters te doen dan energie in jou steken waar je toch niks mee doet.

Of zie jij het zelf anders?
  zaterdag 21 februari 2026 @ 11:18:49 #252
495039 Cupfighter
pi_220163865
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 10:26 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Ik vind dit een erg vreemde reactie.

Is het toevallig zo dat de verhalen die je hebt gepost een heel klein beetje verdraaid zijn van wat er werkelijk aan de hand is? Bijvoorbeeld dat Kim niet degene is die jou heeft gestalkt, maar jij hebt haar gestalkt? En nu ze na al jouw moeite daarvoor gezwicht is, laat je die andere vrouw met autisme vallen als een baksteen, omdat het jouw ego streelt dat een aantrekkelijke meid die ruim 30 jaar jonger is dan jij, geinteresseerd in jou lijkt te zijn?

Ik ken jou verder niet. Ik lees alleen maar tekst. Dus ik kan daar niet uit afleiden in hoeverre je de waarheid spreekt. Als alles wat je geschreven hebt wel waar is en die Kim is een kwaadaardige überfeeks die jou de afgelopen jaren het leven zuur heeft gemaakt, dan maak je een heel domme keus door je met haar in te laten. En dan verwijt je iedereen hier dat ze gemeen doen tegen jou omdat ze jou negeren? Alle feedback adviezen waar jij zelf om vraagt, sla je in de wind; de users hebben dan wel wat beters te doen dan energie in jou steken waar je toch niks mee doet.

Of zie jij het zelf anders?
Ik zie het anders

Ik heb nergens gezegd dat ik Lauren laat vallen voor Kim, ik blijf met Lauren gewoon contact houden
Ik sla niet alle feedback in de wind, ik heb heel veel dingen aangenomen die hier gezegd zijn en ik verwijt niemand iets, dat zeg ik zelfs in dat stukje maar ik mag toch wel aangeven hoe ik me eronder voel.
En de kritiek op mijn keus had ik verwacht, misschien maak ik een domme keus, over anderhalf uur weet ik daar meer over want dan ga ik lunchen met Kim
Sinds het gesprek met haar en haar ouders zijn er geen stalk acties meer geweest en daar ben ik zeer tevreden mee, het is afwachten hoe het straks gaat lopen tijdens de lunch en of we daarna nog iets afspreken dat hangt echt af van hoe zij zich gedraagt

Wat ik nog wil toevoegen is dat jij me zelfs er wel eens erop hebt gewezen dat ik juist teveel meeging in de kritiek

[ Bericht 2% gewijzigd door Cupfighter op 21-02-2026 11:42:44 ]
  zaterdag 21 februari 2026 @ 13:51:07 #253
38824 Droopie
pi_220165239
Je slaat wel alle adviezen in de wind, misschien ervaar je dat zelf anders.

Maar als 10 mensen zeggen je moet het niet doen, dan mag je zelf doen wat je wilt, maar dan kan je misschien ook ervaren dat mensen denken "wow, dit treinongeluk gun ik cupfighter niet en ik wil het ook niet aanschouwen"

En als jij zegt, na het gesprek met haar ouders zijn de stalkacties verdwenen, dat is voor jou een bevestiging dat je een juiste keuze hebt gemaakt en anderen (waaronder ik) zullen denken "Ja duh, ze mag nu binnen zonder kloppen)

En dat welles nietes discussie heeft voor mensen geen nut meer, duidelijker konden mensen niet zijn.
Hell To The Liars
  zaterdag 21 februari 2026 @ 14:22:15 #254
Türkmenbashi
pi_220165529
Het is allemaal niet zo gek inderdaad.

Stel, iemand opent hier een topic: help, ik heb een gokverslaving en daardoor een berg schulden, hoe kom ik hier vanaf? Dan zullen de meeste users met tips komen om de verleiding van het gokken te leren weerstaan, om op je uitgaven te bezuinigen om zo sneller van je schulden af te komen, enzovoort. Veel users zullen er dan ook heus wel begrip voor hebben dat TS ondanks zijn inzet af en toe een terugvalletje heeft. Maar stel je nu eens voor dat deze TS al geruime tijd een topicreeks heeft lopen. Hij heeft al een poos geen grote bedragen meer vergokt, een aanmerkelijk deel van zijn schulden heeft hij afgelost. Maar dan ineens, out of the blue: ja jongens, ik wil mijn laatste beetje schuld afbetalen met een gokwinst door vanavond alles op rood in te zetten. Sowieso ga ik vanaf nu gewoon weer om de week naar Holland Casino, ik kan er nu veel beter mee omgaan voel ik zelf. Verwacht je dan werkelijk dat de users nog steeds behulpzaam blijven, dat ze na al die meegeleefde topicdelen om TS uit de put te helpen bijvoorbeeld doodleuk switchen naar tips waar en hoe je het meeste kan gokken? Natuurlijk niet. TS helpt alles om zeep wat hij met veel inspanning heeft opgebouwd, en geen normaal mens gaat hem daarin faciliteren.

Dat geldt hier ook. Als het allemaal wel waar is, is de recente beslissing van TS zo absurd dat het volstrekt begrijpelijk is dat bijna niemand meer nut ziet in het verstrekken van adviezen.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 16:16:58 #255
495039 Cupfighter
pi_220166934
Kim en ik hebben geluncht en met elkaar gesproken , ik heb wel degelijk de kritiek meegenomen vanuit hier, het is niet zo dat ik alles in de wind sla.
Deze afspraak was gewaagd, dat geef ik toe.
Het is een eindgesprek geworden
Vriendschap gaat het niet worden tussen ons, er zijn van beide kanten teveel prikkels die negatieve dingen in elkaar losmaken , en dit is nog los van het leeftijdsverschil en de spierziekte die ik heb
Kim en ik gaan ieder onze eigen weg

Ik wil hierbij iedereen bedanken voor de feedback, want zoals ik eerder zei heb ik deze gebruikt in ons gesprek, dat was ook mijn plan maar ik kon dat niet beloven want een gesprek kan alle kanten opdraaien
  zaterdag 21 februari 2026 @ 16:18:41 #256
268312 Sarabi
pi_220166952
Dit is zo niet geloofwaardig.
Nu je merkt dat je geen reacties meer krijgt werkt Kim opeens mee en gaat ze je met rust laten.
Je hebt dit hele verhaal echt zelf verzonnen.....
  zaterdag 21 februari 2026 @ 16:23:51 #257
495039 Cupfighter
pi_220167040
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 16:18 schreef Sarabi het volgende:
Nu je merkt dat je geen reacties meer krijgt werkt Kim opeens mee en gaat ze je met rust laten.
Het is nog de vraag of ze woord houdt natuurlijk
En je geloofde me toch al niet dus wat is het verschil?
  zaterdag 21 februari 2026 @ 17:09:22 #258
458758 PabstBlueRibbon
pi_220167845
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 11:18 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik zie het anders

Ik heb nergens gezegd dat ik Lauren laat vallen voor Kim, ik blijf met Lauren gewoon contact houden
Ik sla niet alle feedback in de wind, ik heb heel veel dingen aangenomen die hier gezegd zijn en ik verwijt niemand iets, dat zeg ik zelfs in dat stukje maar ik mag toch wel aangeven hoe ik me eronder voel.
En de kritiek op mijn keus had ik verwacht, misschien maak ik een domme keus, over anderhalf uur weet ik daar meer over want dan ga ik lunchen met Kim
Sinds het gesprek met haar en haar ouders zijn er geen stalk acties meer geweest en daar ben ik zeer tevreden mee, het is afwachten hoe het straks gaat lopen tijdens de lunch en of we daarna nog iets afspreken dat hangt echt af van hoe zij zich gedraagt

Wat ik nog wil toevoegen is dat jij me zelfs er wel eens erop hebt gewezen dat ik juist teveel meeging in de kritiek
Wat betreft jouw laatste zin, misschien speelt dat ook mee in jouw keuze.

Ik merk inderdaad op dat je veel behoefte hebt aan bevestiging en goedkeuring van anderen. Als je dat elke keer doet, ga je je door anderen geleefd voelen: alsof anderen voor jou bepalen hoe je moet leven, met wie je wel en niet bevriend mag zijn, met wie je een relatie moet hebben, etc. Ik vind het niet raar dat het jou op den duur opbreekt en dan heb je opeens de neiging om tegen de mensen aan te schoppen door wie jij je bedreigd voelt. In dit geval tegen ons. Wij vinden allemaal dat je Kim beter kan negeren. In hoeverre heeft dat jou beinvloed om haar juist weer te benaderen?

Je vergeet dan wel dat jij zelf degene bent die hier een topicreeks heeft geopend omdat je aandacht en feedback verlangt van ons. Dat krijg je dus ook. En daar zitten voor- en nadelen aan.

Je noemde @Puzzie hypocriet, maar op basis van wat kan je haar zoiets verwijten? Net als iedereen hier post ze hier waar jij zelf om heb gevraagd en laat ze jou weten wat ze van de situatie vindt. Ik snap best dat jij je door haar persoonlijk aangevallen voelt als ze zegt dat jouw posts ongeloofwaardig zijn, dat je in de slachtofferrol zit en daarmee op een manipulatieve manier aandacht probeert af te dwingen. Als je bij de feiten blijft, weet je dat ze tot nu toe alleen maar heeft gereageert op hetgeen waar jij zelf om vroeg. Het zou best kunnen hoor dat ze enorm de pik heeft op jou en aanleidingen zoekt om haar eigen issues op jou af te reageren, want ze reageert op jou nogal vijandig. Als dat jou dwars zit, staat het jou vrij om haar daarop aan te spreken en haar te verzoeken haar houding naar jou aan te passen of jou met rust te laten. Los van of ze dat van jou zou aanvaarden, je bent daarmee wel eerlijk en duidelijk + je komt dan op een assertieve manier voor jezelf op. Maar nu beschuldig je haar van iets wat zij jou helemaal niet heeft aangedaan, maar wat jij over jezelf afgeroepen hebt. Jij bent nu degene die projecteert, niet zij.

~~~~~

Ik wil overigens erkennen dat ik zeker begrijp dat het voor jou met al jouw shit waarmee je dealt, waarschijnlijk erg moeilijk en heel pijnlijk is. Welcome to humanity! Niemand hier doet het perfect.

Ik denk nog steeds dat je met jouw keuzes jezelf heel erg in de problemen gaat brengen, echter ik heb niet de verantwoordelijkheid voor jouw leven. Ik mag je niet mijn wil opdringen. Maar ik hoef je evenmin te steunen voor dingen waar ikzelf niet achtersta.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 17:12:02 #259
458758 PabstBlueRibbon
pi_220167885
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 16:16 schreef Cupfighter het volgende:
Kim en ik hebben geluncht en met elkaar gesproken , ik heb wel degelijk de kritiek meegenomen vanuit hier, het is niet zo dat ik alles in de wind sla.
Deze afspraak was gewaagd, dat geef ik toe.
Het is een eindgesprek geworden
Vriendschap gaat het niet worden tussen ons, er zijn van beide kanten teveel prikkels die negatieve dingen in elkaar losmaken , en dit is nog los van het leeftijdsverschil en de spierziekte die ik heb
Kim en ik gaan ieder onze eigen weg

Ik wil hierbij iedereen bedanken voor de feedback, want zoals ik eerder zei heb ik deze gebruikt in ons gesprek, dat was ook mijn plan maar ik kon dat niet beloven want een gesprek kan alle kanten opdraaien
Dit had ik nog niet gelezen.

Fijn om te vernemen dat je het zo hebt kunnen afsluiten. Ik hoop dat je alle narigheid achter je kunt laten en betere tijden gaat ervaren.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 17:18:52 #260
Türkmenbashi
pi_220167982
Ja oke. Je wordt al ik weet niet hoe lang door haar zeer frequent lastig gevallen, waarin ze schijnbaar echt onmogelijk tot rede te brengen is. Gesprekken met haar alleen helpen niet, gesprekken met haar ouders erbij helpen niet, negeren helpt niet, dreigen met aangifte helpt niet, daadwerkelijk de politie erbij betrekken helpt niet, maar nu is er 1 nieuw gesprekje geweest en ineens is ze het volkomen met je eens en kan ze er zelf ook meteen een punt achter zetten? En deze ontwikkeling komt toevallig net op het moment dat de kwestie-K door je recente beslissingen weinig reacties en aandacht meer wist te generen.

Enige nog aanwezige twijfel of dit scenario in werkelijkheid plaats vindt gaat wel door het putje zo.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 17:22:58 #261
495039 Cupfighter
pi_220168047
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 17:09 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Wat betreft jouw laatste zin, misschien speelt dat ook mee in jouw keuze.

Ik merk inderdaad op dat je veel behoefte hebt aan bevestiging en goedkeuring van anderen. Als je dat elke keer doet, ga je je door anderen geleefd voelen: alsof anderen voor jou bepalen hoe je moet leven, met wie je wel en niet bevriend mag zijn, met wie je een relatie moet hebben, etc. Ik vind het niet raar dat het jou op den duur opbreekt en dan heb je opeens de neiging om tegen de mensen aan te schoppen door wie jij je bedreigd voelt. In dit geval tegen ons. Wij vinden allemaal dat je Kim beter kan negeren. In hoeverre heeft dat jou beinvloed om haar juist weer te benaderen?

Je vergeet dan wel dat jij zelf degene bent die hier een topicreeks heeft geopend omdat je aandacht en feedback verlangt van ons. Dat krijg je dus ook. En daar zitten voor- en nadelen aan.

Je noemde @:Puzzie hypocriet, maar op basis van wat kan je haar zoiets verwijten? Net als iedereen hier post ze hier waar jij zelf om heb gevraagd en laat ze jou weten wat ze van de situatie vindt. Ik snap best dat jij je door haar persoonlijk aangevallen voelt als ze zegt dat jouw posts ongeloofwaardig zijn, dat je in de slachtofferrol zit en daarmee op een manipulatieve manier aandacht probeert af te dwingen. Als je bij de feiten blijft, weet je dat ze tot nu toe alleen maar heeft gereageert op hetgeen waar jij zelf om vroeg. Het zou best kunnen hoor dat ze enorm de pik heeft op jou en aanleidingen zoekt om haar eigen issues op jou af te reageren, want ze reageert op jou nogal vijandig. Als dat jou dwars zit, staat het jou vrij om haar daarop aan te spreken en haar te verzoeken haar houding naar jou aan te passen of jou met rust te laten. Los van of ze dat van jou zou aanvaarden, je bent daarmee wel eerlijk en duidelijk + je komt dan op een assertieve manier voor jezelf op. Maar nu beschuldig je haar van iets wat zij jou helemaal niet heeft aangedaan, maar wat jij over jezelf afgeroepen hebt. Jij bent nu degene die projecteert, niet zij.

~~~~~

Ik wil overigens erkennen dat ik zeker begrijp dat het voor jou met al jouw shit waarmee je dealt, waarschijnlijk erg moeilijk en heel pijnlijk is. Welcome to humanity! Niemand hier doet het perfect.

Ik denk nog steeds dat je met jouw keuzes jezelf heel erg in de problemen gaat brengen, echter ik heb niet de verantwoordelijkheid voor jouw leven. Ik mag je niet mijn wil opdringen. Maar ik hoef je evenmin te steunen voor dingen waar ikzelf niet achtersta.
Ik noemde @Puzzie hypocriet omdat ze al vaker heeft aangegeven dit topic te negeren en dat nu wederom aan gaf, ze reageert inderdaad best vijandig waar ze een goede reden voor zal hebben, ik heb niks tegen haar, integendeel zelfs ik mag haar best wel maar hier in dit topic botsen we regelmatig
  zaterdag 21 februari 2026 @ 17:29:31 #262
495039 Cupfighter
pi_220168279
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 17:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja oke. Je wordt al ik weet niet hoe lang door haar zeer frequent lastig gevallen, waarin ze schijnbaar echt onmogelijk tot rede te brengen is. Gesprekken met haar alleen helpen niet, gesprekken met haar ouders erbij helpen niet, negeren helpt niet, dreigen met aangifte helpt niet, daadwerkelijk de politie erbij betrekken helpt niet, maar nu is er 1 nieuw gesprekje geweest en ineens is ze het volkomen met je eens en kan ze er zelf ook meteen een punt achter zetten? En deze ontwikkeling komt toevallig net op het moment dat de kwestie-K door je recente beslissingen weinig reacties en aandacht meer wist te generen.
,
Enige nog aanwezige twijfel of dit scenario in werkelijkheid plaats vindt gaat wel door het putje zo.
Het is natuurlijk afwachten of ze me werkelijk me met rust gaat laten
Ik heb letterlijk een tekst uit dit forum gebruikt over de 50 plusser met een slecht gebit , drugsverleden, psychisch verleden en een progressieve spierziekte, ik heb een anti reclame over mezelf gemaakt, denk dat het hielp want ze viel een beetje stil
  zaterdag 21 februari 2026 @ 17:30:47 #263
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220168297
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 17:29 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb letterlijk een tekst uit dit forum gebruikt over de 50 plusser met een slecht gebit , drugsverleden, psychisch verleden en een progressieve spierziekte, ik heb een anti reclame over mezelf gemaakt, denk dat het hielp want ze viel een beetje stil
Maar al die dingen zijn toch niet nieuw voor haar?
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 21 februari 2026 @ 17:32:56 #264
268312 Sarabi
pi_220168337
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 17:29 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Want dat waren allemaal nieuwe feiten voor haar?
Want ze is opeens blind en vergeetachtig?
  zaterdag 21 februari 2026 @ 17:33:59 #265
495039 Cupfighter
pi_220168353
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 17:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 17:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Dat denk ik ook niet maar ze even door mijzelf naar voren laten brengen als een soort van meid run for your life was denk ik wel helpend
  zaterdag 21 februari 2026 @ 17:34:14 #266
62881 r_one
R1
pi_220168362
quote:
Sorry Cup, ik geloof er nu ook bar weinig nog van. Ik denk dat Sarabi hier wel eens akelig dicht bij de waarheid kon zitten.

Kim die *huup huup barbatruuk* opeens 180 graden gedraaid is ….. neh :N
.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 17:34:42 #267
268312 Sarabi
pi_220168377
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 17:33 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
[..]
Dat denk ik ook niet maar ze even door mijzelf naar voren laten brengen als een soort van meid run for your life was denk ik wel helpend
Deze meid is wel flink veranderd zeg
  zaterdag 21 februari 2026 @ 17:35:17 #268
495039 Cupfighter
pi_220168387
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 17:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Want dat waren allemaal nieuwe feiten voor haar?
Want ze is opeens blind en vergeetachtig?
Blind in de vorm van alleen de leuke dingen zien van iemand
  zaterdag 21 februari 2026 @ 17:37:36 #269
62881 r_one
R1
pi_220168421
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 17:35 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Blind in de vorm van alleen de leuke dingen zien van iemand
Jaja ….

:N nee dus
.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 17:40:22 #270
495039 Cupfighter
pi_220168470
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 17:34 schreef r_one het volgende:

[..]
Sorry Cup, ik geloof er nu ook bar weinig nog van. Ik denk dat Sarabi hier wel eens akelig dicht bij de waarheid kon zitten.

Kim die *huup huup barbatruuk* opeens 180 graden gedraaid is ….. neh :N
Nee, Kim wou nog steeds een relatie, en ik heb een andere strategie gebruikt om dit niet te laten gebeuren en dat was iets waar ze blijkbaar geen rekening mee had gehouden, of ze gedraaid is moet ik nog zien want het blijft Kim en of het stalken zal stoppen is afwachten
  zaterdag 21 februari 2026 @ 18:24:02 #271
458758 PabstBlueRibbon
pi_220168914
Of het nou wel of niet waar is, zo te lezen is het allemaal afgesloten. TS schrijft een parttime baan te hebben waar hij het naar zijn zin heeft, heeft zijn therapie afgerond en Kim heeft op miraculeuze wijze opeens het licht gezien en laat TS vanaf nu met rust.

Ik denk dat niemand er meer beter van wordt om er energie aan te besteden, toch?
  zondag 22 februari 2026 @ 01:29:33 #272
267783 praadje
pi_220172157
Cup, ik vind het mooi dat je blijft delen. Ik denk dat de meeste (waaronder ik) gewoon niet weten wat er nog gezegd kan worden na jouw mededeling dat je weer met K hebt afgesproken.
Ik vermoed dat de meesten nu wachten hoe je date gaat zijn en hoe dit alles verder gaat verlopen.
  zondag 22 februari 2026 @ 06:51:06 #273
62881 r_one
R1
pi_220172371
quote:
99s.gif Op zondag 22 februari 2026 01:29 schreef praadje het volgende:
Ik vermoed dat de meesten nu wachten hoe je date gaat zijn en hoe dit alles verder gaat verlopen.
#255 :{w
.
  zondag 22 februari 2026 @ 10:08:11 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220173086
quote:
Nou he, nu blijkt dat de stroom aandacht opdroogt krijgt het verhaal ineens een compleet andere wending en is het ineens klaar… :’)

Heel benieuwd wat de nieuwe storyline van het volgende seizoen gaat worden.
  zondag 22 februari 2026 @ 10:24:11 #275
495039 Cupfighter
pi_220173221
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 10:08 schreef BE het volgende:

[..]
Nou he, nu blijkt dat de stroom aandacht opdroogt krijgt het verhaal ineens een compleet andere wending en is het ineens klaar… :’)

Nogmaals, het is afwachten of het klaar is, Kim heeft nu eenmaal een grillig karakter , ik had gisteren het idee dat ze nieuwe medicatie had, ze was erg timide voor haar doen
  zondag 22 februari 2026 @ 11:00:35 #276
62881 r_one
R1
pi_220173565
quote:

[..]

Kim blijkt zwanger. Ofzo.

:s)
.
  zondag 22 februari 2026 @ 11:32:57 #277
Türkmenbashi
pi_220174055
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 10:24 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

ik had gisteren het idee dat ze nieuwe medicatie had, ze was erg timide voor haar doen
Ah kijk aan, maanden aan stalkgedoe hadden voorkomen kunnen worden door er gewoon andere pilletjes in te gooien.
  zondag 22 februari 2026 @ 12:33:09 #278
495039 Cupfighter
pi_220174664
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 11:00 schreef r_one het volgende:

[..]
Kim blijkt zwanger. Ofzo.

:s)
Kan maar in ieder geval niet van mij
  zondag 22 februari 2026 @ 12:47:22 #279
267783 praadje
pi_220174742
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 06:51 schreef r_one het volgende:

[..]
#255 :{w
Oeps, gemist :@
  zondag 22 februari 2026 @ 12:54:02 #280
458758 PabstBlueRibbon
pi_220174797
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 10:24 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nogmaals, het is afwachten of het klaar is, Kim heeft nu eenmaal een grillig karakter
Dus je laat het van haar afhangen of het wel of niet klaar is?

Als alles wat je verteld hebt, waar is, houdt het in dat je de verantwoordelijkheid van jouw welzijn af laat hangen van anderen. Net als iedereen heb je zelf een keuze met wie je wel en met wie je niet omgaat. Kies je ervoor om met mensen om te gaan die een grillig karakter hebben, dan kies je ervoor om jouw eigen leven door anderen kapot te laten maken.

Dat mensen met trauma's in een patroon vastzitten waarbij ze elke keer met mensen te maken krijgen die hen misbruiken en mishandelen, komt omdat ze als gevolg van die trauma's niet voldoende in staat zijn om zelf regie te behouden op hun eigen leven. Met andere woorden: het gaat niet om die andere mensen, het gaat om hen. Therapie zou als doel moeten hebben dat ze zichzelf (opnieuw) leren kennen en hun vaardigheden versterken om zelf hun leven te leiden op de manier zoals zij dat willen - binnen de mogelijkheden waartoe ze beschikking hebben overigens.

Nu lijkt het erop dat je in ieder geval gedeeltes van de verhalen die je hier hebt verteld, verzonnen hebt. Ik heb geen idee: ik ken jou niet, ik ken die Kim niet en ik ken de omgeving niet waarin zich dat allemaal zou moeten afspelen. In wezen maakt het denk ik niet zoveel uit m.b.t. de problematiek waar het nou eigenlijk om gaat.

Waar het om gaat, is dat jij je gelukkig kan voelen met jezelf en jouw leven kan leiden op de manier waarbij jij je het meest prettig voelt ... binnen de mogelijkheden van jouw situatie waartoe je beschikking hebt. Je bent niet de jongste meer, dus helaas is het zo dat kansen die je 30 jaar geleden wel gehad hebt, nu niet meer mogelijk zijn. Het is bijvoorbeeld eigenlijk niet meer mogelijk om intieme relaties aan te gaan met jonge meiden van twintig jaar, omdat zij in een andere fase zitten van hun leven dan jij. Een meid met de leeftijd van Kim die geinteresseerd is in een kerel van jouw leeftijd, heeft daddy-issues en dat gaat nooit leiden tot een gelijkwaardige relatie.

Sowieso denk ik dat het voor jouw situatie zoals die nu is onverstandig is voor jou om een intieme relatie met wie dan ook na te streven. Je bent namelijk zelf emotioneel nog niet stabiel genoeg. Uit jouw postgedrag blijkt dat je nog teveel bevestiging en goedkeuring nodig hebt van anderen m.b.t. jouw eigen leven. Dat is overigens geen oordeel maar een constatering. Het betekent dus evenmin dat je geen relatie zou mogen nastreven omdat ik zeg dat het onverstandig is. Ook daarin ligt de keus geheel bij jou. Maar zou je wel willen nadenken over het volgende?

Je kan zoals zoveel mensen blijven daten net zolang totdat je iemand gevonden hebt waarmee je gelukkig kan worden. Mensen die emotioneel instabiel zijn, doen dat vaak om het gevoel van eenzaamheid proberen te vermijden. Alleen in de praktijk lukt dat over het algemeen niet en voelen ze zich ook binnen hun relatie zich net zo eenzaam en in de steek gelaten, alleen ze hebben dan wel een excuus om het op hun partner te projecteren. Bijvoorbeeld een vrouw die mishandeld wordt door een narcistische partner: "Als ik mezelf blijf opofferen en begrip blijf tonen, geloof ik erin dat hij uiteindelijk wel verandert." Daarmee belazert zij zichzelf en doet ze in wezen hetzelfde als die narcistische partner. Het is namelijk niet haar taak om hem te veranderen, om hem te verlichten. Hij bepaalt zelf of hij wel of niet verandert: over het algemeen doen narcisten dat niet en geloven ze dat ze met hun leugens en manipulatie overal mee kunnen wegkomen. Dat kunnen ze vaak volhouden tot hun 60e of misschien wel tot hun 70e, maar daarna worden ze keihard met de realiteit geconfronteerd + ze zitten dan nog steeds vast in hun destructieve patroon en zijn door hun leeftijd niet flexibel genoeg meer om daaruit te komen.

Ik heb daarover pas een heel interessant interview over ontdekt door Gabor Maté. (Al heb ik sterk mijn vermoedens dat het door AI bewerkt is, omdat ik woorden als "super-empath" niet bepaald professioneel vind klinken.)

Bekijk deze YouTube-video
  zondag 22 februari 2026 @ 13:29:12 #281
495039 Cupfighter
pi_220175035
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 12:54 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Dus je laat het van haar afhangen of het wel of niet klaar is?

Als alles wat je verteld hebt, waar is, houdt het in dat je de verantwoordelijkheid van jouw welzijn af laat hangen van anderen. Net als iedereen heb je zelf een keuze met wie je wel en met wie je niet omgaat. Kies je ervoor om met mensen om te gaan die een grillig karakter hebben, dan kies je ervoor om jouw eigen leven door anderen kapot te laten maken.

Dat mensen met trauma's in een patroon vastzitten waarbij ze elke keer met mensen te maken krijgen die hen misbruiken en mishandelen, komt omdat ze als gevolg van die trauma's niet voldoende in staat zijn om zelf regie te behouden op hun eigen leven. Met andere woorden: het gaat niet om die andere mensen, het gaat om hen. Therapie zou als doel moeten hebben dat ze zichzelf (opnieuw) leren kennen en hun vaardigheden versterken om zelf hun leven te leiden op de manier zoals zij dat willen - binnen de mogelijkheden waartoe ze beschikking hebben overigens.

Nu lijkt het erop dat je in ieder geval gedeeltes van de verhalen die je hier hebt verteld, verzonnen hebt. Ik heb geen idee: ik ken jou niet, ik ken die Kim niet en ik ken de omgeving niet waarin zich dat allemaal zou moeten afspelen. In wezen maakt het denk ik niet zoveel uit m.b.t. de problematiek waar het nou eigenlijk om gaat.

Waar het om gaat, is dat jij je gelukkig kan voelen met jezelf en jouw leven kan leiden op de manier waarbij jij je het meest prettig voelt ... binnen de mogelijkheden van jouw situatie waartoe je beschikking hebt. Je bent niet de jongste meer, dus helaas is het zo dat kansen die je 30 jaar geleden wel gehad hebt, nu niet meer mogelijk zijn. Het is bijvoorbeeld eigenlijk niet meer mogelijk om intieme relaties aan te gaan met jonge meiden van twintig jaar, omdat zij in een andere fase zitten van hun leven dan jij. Een meid met de leeftijd van Kim die geinteresseerd is in een kerel van jouw leeftijd, heeft daddy-issues en dat gaat nooit leiden tot een gelijkwaardige relatie.

Sowieso denk ik dat het voor jouw situatie zoals die nu is onverstandig is voor jou om een intieme relatie met wie dan ook na te streven. Je bent namelijk zelf emotioneel nog niet stabiel genoeg. Uit jouw postgedrag blijkt dat je nog teveel bevestiging en goedkeuring nodig hebt van anderen m.b.t. jouw eigen leven. Dat is overigens geen oordeel maar een constatering. Het betekent dus evenmin dat je geen relatie zou mogen nastreven omdat ik zeg dat het onverstandig is. Ook daarin ligt de keus geheel bij jou. Maar zou je wel willen nadenken over het volgende?

Je kan zoals zoveel mensen blijven daten net zolang totdat je iemand gevonden hebt waarmee je gelukkig kan worden. Mensen die emotioneel instabiel zijn, doen dat vaak om het gevoel van eenzaamheid proberen te vermijden. Alleen in de praktijk lukt dat over het algemeen niet en voelen ze zich ook binnen hun relatie zich net zo eenzaam en in de steek gelaten, alleen ze hebben dan wel een excuus om het op hun partner te projecteren. Bijvoorbeeld een vrouw die mishandeld wordt door een narcistische partner: "Als ik mezelf blijf opofferen en begrip blijf tonen, geloof ik erin dat hij uiteindelijk wel verandert." Daarmee belazert zij zichzelf en doet ze in wezen hetzelfde als die narcistische partner. Het is namelijk niet haar taak om hem te veranderen, om hem te verlichten. Hij bepaalt zelf of hij wel of niet verandert: over het algemeen doen narcisten dat niet en geloven ze dat ze met hun leugens en manipulatie overal mee kunnen wegkomen. Dat kunnen ze vaak volhouden tot hun 60e of misschien wel tot hun 70e, maar daarna worden ze keihard met de realiteit geconfronteerd + ze zitten dan nog steeds vast in hun destructieve patroon en zijn door hun leeftijd niet flexibel genoeg meer om daaruit te komen.

Ik heb daarover pas een heel interessant interview over ontdekt door Gabor Maté. (Al heb ik sterk mijn vermoedens dat het door AI bewerkt is, omdat ik woorden als "super-empath" niet bepaald professioneel vind klinken.)

Bekijk deze YouTube-video
Ik weet niet of zij daadwerkelijk gaat stoppen met haar gestalk dus daarom weet ik niet of het klaar is

En misschien heb je gelijk dat ik niet klaar ben voor een relatie en misschien word ik dat wel nooit, dan blijf ik lekker vrijgezel en ga af en toe de stad in met Lauren en geniet van de dingen die ik wel heb
  zondag 22 februari 2026 @ 16:19:00 #282
495039 Cupfighter
pi_220176932
Ik heb voor het eerst sinds lange tijd weer eens vakantie aangevraagd en gekregen op het werk voor 2 weken eind mei begin juni, tactisch gepland want dan heb ik het mijn vakantiegeld binnen

Mijn plan is wat door het land te gaan reizen, in Zeeland ben ik bijvoorbeeld nooit geweest, Volendam bijvoorbeeld ook niet , misschien heeft iemand nog leuke tips, ik heb geen auto en ben afhankelijk van het OV
  zondag 22 februari 2026 @ 17:18:59 #283
62881 r_one
R1
pi_220177723
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 12:33 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Kan maar in ieder geval niet van mij
Dat kun je je misschien niet meer herinneren, ze heeft GHB in je drankje gedaan :s)

ofzo.
.
  zondag 22 februari 2026 @ 17:20:15 #284
62881 r_one
R1
pi_220177737
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 16:19 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn plan is wat door het land te gaan reizen, in Zeeland ben ik bijvoorbeeld nooit geweest, Volendam bijvoorbeeld ook niet , misschien heeft iemand nog leuke tips, ik heb geen auto en ben afhankelijk van het OV
@roos94
.
  zondag 22 februari 2026 @ 17:21:09 #285
495039 Cupfighter
pi_220177744
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 17:18 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat kun je je misschien niet meer herinneren, ze heeft GHB in je drankje gedaan :s)

ofzo.
Dat gaat ook voor Kim te ver
  zondag 22 februari 2026 @ 17:23:43 #286
62881 r_one
R1
pi_220177763
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 17:21 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat gaat ook voor Kim te ver
Seizoen #2 moet wel een beetje spannend worden hoor.
quote:
.
  zondag 22 februari 2026 @ 17:24:28 #287
495039 Cupfighter
pi_220177768
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 17:23 schreef r_one het volgende:

[..]
[..]

_O-
  zondag 22 februari 2026 @ 17:48:32 #288
62881 r_one
R1
pi_220177928
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 17:24 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
_O-
Who shot JR?
.
  zondag 22 februari 2026 @ 20:08:52 #289
38824 Droopie
pi_220178937
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 17:23 schreef r_one het volgende:

[..]
[..]

tiktok
Hell To The Liars
  maandag 23 februari 2026 @ 01:11:32 #290
267783 praadje
pi_220182036
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 16:19 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds lange tijd weer eens vakantie aangevraagd en gekregen op het werk voor 2 weken eind mei begin juni, tactisch gepland want dan heb ik het mijn vakantiegeld binnen

Leuk, misschien even naar Travel gaan en daar om tips vragen. Goed dat je er even uit gaat ^O^
  maandag 23 februari 2026 @ 08:20:02 #291
495039 Cupfighter
pi_220182635
quote:
99s.gif Op maandag 23 februari 2026 01:11 schreef praadje het volgende:

[..]
Leuk, misschien even naar Travel gaan en daar om tips vragen. Goed dat je er even uit gaat ^O^
Dank je wel, net een topic geopend daar
  maandag 23 februari 2026 @ 16:29:38 #292
495039 Cupfighter
pi_220185819
Vandaag van 10 tot 15 uur op de inloop geweest, eerst een individueel gesprek gehad daarna creatief, toen spelletjes met een soepje tussendoor.
Kortom weer een mooi gevulde dag
  dinsdag 24 februari 2026 @ 16:27:13 #293
458758 PabstBlueRibbon
pi_220193540
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:29 schreef Cupfighter het volgende:
Vandaag van 10 tot 15 uur op de inloop geweest, eerst een individueel gesprek gehad daarna creatief, toen spelletjes met een soepje tussendoor.
Kortom weer een mooi gevulde dag
Ik had het al een keer eerder gezegd. Het lijkt mij dat je met dat soort dagbesteding vooral te maken krijgt met mensen met psychische stoornissen. Zitten daar ook mensen met een verstandelijke beperking?

Ik heb door mijn eigen problematiek ook zelfs een groot deel van mijn leven daarmee te maken gehad. Vooral vanwege schaamte dat ik met mijn eigen issues geen gelijkwaardige contacten kan opbouwen met mensen zonder 'een psychische kwetsbaarheid': mensen die een normale fulltime baan hebben en verder hun zingeving zoeken zonder dat het iets te maken heeft met psychische problemen. Mijn sociale contacten bestonden verder alleen uit mensen met bijvoorbeeld borderline: heel vaak meegemaakt dat ik met iemand af sprak die dan vervolgens op het laatste moment af zei, want hij/zij zat dan in crisis. Het gebeurde overigens wel dat mensen zich daar vervolgens rot over voelden en dat bespraken met begeleiders, die dan vervolgens standaard als antwoord hadden dat die persoon niet zo streng voor zichzelf moest zijn en meer compassie voor zichzelf moest hebben.

Die Kim, werkte zij nou eerst daar als jouw begeleider? Was zij een betaalde kracht? Ik heb namelijk ook een paar keer een maatschappelijk begeleider gehad die niet helemaal spoorde. Iemand die eerst mooie praatjes en beloftes maakte en ook allemaal dingen voor mij regelde zoals een goedkopere zorgverzekeraar of uit ging zoeken of de gemeente bepaalde geldpotjes had die gunatig voor mij waren. Maar hij probeerde eigenlijk controle over mijn leven te krijgen. Beloftes kwam hij nooit na en dan maakte hij ervan dat ik niet voldoende had opgelet en hem verkeerd begrepen had. Toen ik daar uiteindelijk genoeg van had en met hem niks te maken wilde hebben en een andere begeleider wilde, werd ik overladen met apps en hij stond diverse keren onaangekondigd bij mij voor de deur "Ik dacht dat wij een afspraak hadden". Ik had het allemaal gemeld bij de instantie waarvoor hij werkte en ook bij de WMO: ik kon net zo goed tegen een boom ouwehoeren. Die persoon van de WMO snapte er allemaal niks van en ze ging zelfs mijn indicatie verlengen in de veronderstelling dat ze mij daarmee hielp. In het begin toen ik met die persoon te maken had, was ik blij met iemand die oprecht betrokken leek te zijn, alleen ze luisterde nooit of ze vond het te ingewikkeld wat ik haar probeerde uit te leggen. Ze zei heel vaak dat ik mij aan moest melden bij de GGZ. Als ik haar probeerde uit te leggen dat ik daar meerdere keren mee bezig was maar dat ik met mijn complexe problematiek elke keer afgewezen werd, snapte ze dat niet.

~~~~~

De omgeving en de mensen waarmee jij je inlaat, hebben heel veel invloed op jou. Sociale activiteiten en sociale contacten kunnen heel heilzaam werken, echter ik ben er zelf achtergekomen dat het belangrijk is om ze selectief uit te zoeken. Als je niet de juiste mensen vindt, kan je nog beter alleen op jezelf aangewezen zijn.

Hoe is dat bij jou eigenlijk?
  dinsdag 24 februari 2026 @ 17:09:03 #294
495039 Cupfighter
pi_220193781
Er komen soms mensen met een verstandelijke beperking maar in principe komen die op andere dagdelen dan de inloop

Kim liep stage en was niet mijn begeleidster maar ik deelde wel heel veel met haar, er was van begin af aan een goede klik tussen ons twee

Ik heb behoefte aan gezelschap, ik kan best alleen zijn maar vind dat na 2 dagen best saai worden.
Ik hou van samen dingen doen of dat nu tekenen, zingen of een spelletje doen is maakt me weinig uit ben ik wel dol op spellen
Ik ben eigenlijk niet zo selectief in het zoeken van mensen
  woensdag 25 februari 2026 @ 11:47:57 #295
458758 PabstBlueRibbon
pi_220198391
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:09 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo selectief in het zoeken van mensen
Het blijft jouw keus met wie je wel en niet omgaat.

Het is zeker waar dat ieder mens en ook Kim goede kanten in zich heeft en dat je haar niet moet veroordelen als slecht mens omdat ze fouten heeft gemaakt.

Wel is het zo dat je bepaalde verwachtingen kan inschatten van mensen op basis van het gedrag wat je van hen kent. Je schreef zelf dat je bang bent dat Kim jou weer zou kunnen lastigvallen. En dat is nou precies de reden waarom je haar moet negeren. Zelfs als het zo is dat je hier in jouw topics dingen over haar hebt verzonnen, zou je je kunnen afvragen waarom je iemand in jouw leven toelaat die andersom een bedreiging is voor jouw gevoel van eigenwaarde.

Heb jij tijdens therapie daarover nog wat geleerd? Heeft jouw behandelaar jou dingen uitgelegd?
  woensdag 25 februari 2026 @ 16:28:32 #296
495039 Cupfighter
pi_220199948
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2026 11:47 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Het blijft jouw keus met wie je wel en niet omgaat.

Het is zeker waar dat ieder mens en ook Kim goede kanten in zich heeft en dat je haar niet moet veroordelen als slecht mens omdat ze fouten heeft gemaakt.

Wel is het zo dat je bepaalde verwachtingen kan inschatten van mensen op basis van het gedrag wat je van hen kent. Je schreef zelf dat je bang bent dat Kim jou weer zou kunnen lastigvallen. En dat is nou precies de reden waarom je haar moet negeren. Zelfs als het zo is dat je hier in jouw topics dingen over haar hebt verzonnen, zou je je kunnen afvragen waarom je iemand in jouw leven toelaat die andersom een bedreiging is voor jouw gevoel van eigenwaarde.

Heb jij tijdens therapie daarover nog wat geleerd? Heeft jouw behandelaar jou dingen uitgelegd?
Het is dubbel voor mij daar kwamen we tijdens mijn therapie achter, mijn eigenwaarde is niet hoog op moment dat een dame zoals Kim mij positieve aandacht geeft stijgt hij maar door haar acties daalt hij weer waardoor ik terug bij af ben
Mijn eigenwaarde omhoog halen is dan ook een van de belangrijkste zaken, zo heb ik vandaag maar weer eens even gebeld hoe het staat bij de tandarts wat betreft de renovatie van mijn gebit
Er staat op 10 maart nu een afspraak gepland om in ieder geval een begroting en plan te maken

[ Bericht 0% gewijzigd door Cupfighter op 25-02-2026 16:57:14 ]
  woensdag 25 februari 2026 @ 17:34:05 #297
458758 PabstBlueRibbon
pi_220200324
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 16:28 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is dubbel voor mij daar kwamen we tijdens mijn therapie achter, mijn eigenwaarde is niet hoog op moment dat een dame zoals Kim mij positieve aandacht geeft stijgt hij maar door haar acties daalt hij weer waardoor ik terug bij af ben
Mijn eigenwaarde omhoog halen is dan ook een van de belangrijkste zaken, zo heb ik vandaag maar weer eens even gebeld hoe het staat bij de tandarts wat betreft de renovatie van mijn gebit
Er staat op 10 maart nu een afspraak gepland om in ieder geval een begroting en plan te maken
Volgens mij geef je dan zelf het antwoord al: jouw gevoel van eigenwaarde gaat omhoog door jezelf positieve aandacht te geven en ook door om te gaan met mensen die je kan vertrouwen dat ze jou constructieve aandacht geven.

Maar dat is in de praktijk niet zo simpel. Als iemand jou afwijst, negeert of op een bepaalde manier mishandelt, doet dat heel zeer. En voelt het daarna zo goed dat uitgerekend die persoon je daarna positieve aandacht geeft. Daarom kunnen toxische relaties en vriendschappen met aantrekken en afstoten heel verslavend werken. Zoals ik het altijd ervaarde, voelde ik mezelf heel minderwaardig en de persoon die mij emotioneel mishandelde, stond voor mijn idee helemaal aan de andere kant van het spectrum.

Inmiddels denk ik daar godzijdank anders over, in die zin dat ik nu snap dat iemand die een ander slecht behandelt daartoe alleen maar gemotiveerd kan worden door zijn eigen onzekerheid. Iemand die oprecht sterk en zelfverzekerd is, voelt er geen enkele baat bij zijn energie te verspillen door een ander kapot te willen maken, want dat levert hem helemaal niks op waarmee hij zijn eigen leven leuker te maakt. Iemand die jou met opzettelijke intentie kwetst, heeft dat nodig om een bepaalde leegte in zichzelf te kunnen compenseren. Wat je bij mensen zoals Kim hebt kunnen constateren, is dat het bij haar een patroon is. Zelfs al zou je haar willen helpen, kan je dat eigenlijk alleen maar door haar te negeren. En dan zoekt ze waarschijnlijk een ander slachtoffer - die het uiteindelijk ook niet meer van haar pikt. Zelfs als jullie allebei uiteindelijk grip op jullie zelf hebben, dan is het verleden wat jullie met elkaar delen gefundeerd op ervaringen waarbij jullie elkaar kapot wilden maken - dus dat wil je dan achter je laten.
  woensdag 25 februari 2026 @ 18:03:04 #298
495039 Cupfighter
pi_220200540
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2026 17:34 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Volgens mij geef je dan zelf het antwoord al: jouw gevoel van eigenwaarde gaat omhoog door jezelf positieve aandacht te geven en ook door om te gaan met mensen die je kan vertrouwen dat ze jou constructieve aandacht geven.

Maar dat is in de praktijk niet zo simpel. Als iemand jou afwijst, negeert of op een bepaalde manier mishandelt, doet dat heel zeer. En voelt het daarna zo goed dat uitgerekend die persoon je daarna positieve aandacht geeft. Daarom kunnen toxische relaties en vriendschappen met aantrekken en afstoten heel verslavend werken. Zoals ik het altijd ervaarde, voelde ik mezelf heel minderwaardig en de persoon die mij emotioneel mishandelde, stond voor mijn idee helemaal aan de andere kant van het spectrum.

Inmiddels denk ik daar godzijdank anders over, in die zin dat ik nu snap dat iemand die een ander slecht behandelt daartoe alleen maar gemotiveerd kan worden door zijn eigen onzekerheid. Iemand die oprecht sterk en zelfverzekerd is, voelt er geen enkele baat bij zijn energie te verspillen door een ander kapot te willen maken, want dat levert hem helemaal niks op waarmee hij zijn eigen leven leuker te maakt. Iemand die jou met opzettelijke intentie kwetst, heeft dat nodig om een bepaalde leegte in zichzelf te kunnen compenseren. Wat je bij mensen zoals Kim hebt kunnen constateren, is dat het bij haar een patroon is. Zelfs al zou je haar willen helpen, kan je dat eigenlijk alleen maar door haar te negeren. En dan zoekt ze waarschijnlijk een ander slachtoffer - die het uiteindelijk ook niet meer van haar pikt. Zelfs als jullie allebei uiteindelijk grip op jullie zelf hebben, dan is het verleden wat jullie met elkaar delen gefundeerd op ervaringen waarbij jullie elkaar kapot wilden maken - dus dat wil je dan achter je laten.
Klopt

En ik kan Kim niet helpen, ik ben geen hulpverlener, elkaar met rust laten is de beste optir
  woensdag 25 februari 2026 @ 19:58:38 #299
458758 PabstBlueRibbon
pi_220201556
Wat zijn denk je jouw valkuilen waar je tegenaan kunt lopen? Door welke triggers kan je terugvallen in destructief gedrag? Lukt het jou zelf om dat te voorkomen of heb je daar ondersteuning bij nodig?
  woensdag 25 februari 2026 @ 23:19:33 #300
495039 Cupfighter
pi_220203322
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 19:58 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Wat zijn denk je jouw valkuilen waar je tegenaan kunt lopen? Door welke triggers kan je terugvallen in destructief gedrag? Lukt het jou zelf om dat te voorkomen of heb je daar ondersteuning bij nodig?
De meeste valkuilen voor mij liggen in contacten met vrouwen, dat ligt grotendeels niet aan de vrouwen maar aan mezelf, of ik stel me te kwetsbaar op of ik wil te graag een helpende hand bieden waardoor ik mezelf totaal vergeet.
Triggers, ik blijf verslaving gevoelig, ik heb heel veel manieren geleerd om te voorkomen dat ik naar de drugs grijp maar het blijft zeker een aandachtspunt, ik heb daar geen ondersteuning bij nodig
  donderdag 26 februari 2026 @ 11:03:40 #301
458758 PabstBlueRibbon
pi_220205028
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 23:19 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
De meeste valkuilen voor mij liggen in contacten met vrouwen, dat ligt grotendeels niet aan de vrouwen maar aan mezelf, of ik stel me te kwetsbaar op of ik wil te graag een helpende hand bieden waardoor ik mezelf totaal vergeet.
Triggers, ik blijf verslaving gevoelig, ik heb heel veel manieren geleerd om te voorkomen dat ik naar de drugs grijp maar het blijft zeker een aandachtspunt, ik heb daar geen ondersteuning bij nodig
Laatste post.

Open jij een nieuwe reeks? Als het minder over K en L gaat en meer over jou, heb je er zelf denk ik ook wat meer aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')