Mijn toenmalige vriendin Belinda heeft een miskraam gehad , de ongeboren baby had inderdaad de naam Melanie, Belinda heeft dit niet kunnen verwerken en heeft suïcide gepleegtquote:Op woensdag 11 februari 2026 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ongeacht of het allemaal waar is of niet (dat boeit mij niet zozeer); ik wil meedenken waar dat zou kunnen helpen maar of je me voor de gek houdt of niet, lig ik beide niet wakker van.
Dat je ons advies volledig in de wind slaat is volledig jouw keuze. Jouw leven. Het is ook maar advies en daar hebben wij aan de andere kant van dit scherm geen last van (men kan er immers voor kiezen om het topic gewoon niet te openen).
Ik wens iedereen vooral een fijn(er) leven. Of je verhaal nou (allemaal) klopt of niet (zag ergens een post over Belinda en dochter Melanie die zou zijn overleden op de dag van haar geboorte ofzo?), ik hoop vooral dat je linksom of rechtsom uiteindelijk geen last meer hebt van waar je last van hebt.
Je bent nog in therapie toch? Of is dat afgerond?
quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mijn toenmalige vriendin Belinda heeft een miskraam gehad , de ongeboren baby had inderdaad de naam Melanie, Belinda heeft dit niet kunnen verwerken en heeft suïcide gepleegt
Het wordt wel wat, ehm, ingewikkeld nu.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:24 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb nu wat meer tijd te reageren
Melanie was een vriendin van mij die suïcide gedaan heeft,
Sorry ik snap de verwarring door twee keer de naam Melanie, denk dat dit ook de reden is dat dit een trauma is geworden, eerst baby Melanie, later vriendin Melaniequote:Op woensdag 11 februari 2026 18:40 schreef nostra het volgende:
[..]
[..]
Het wordt wel wat, ehm, ingewikkeld nu.
Goede vraag, liefde is wat gevaarlijk tussen ons, het vonkje kan zomaar overslaan weer maar ik wil dit niet laten gebeuren, ik ga voor een vriendschapquote:
Dit wou ik ook al zeggen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:40 schreef nostra het volgende:
[..]
[..]
Het wordt wel wat, ehm, ingewikkeld nu.
Liefde is kwetsbaar en moet zorgvuldig mee omgesprongen worden. Wees voorzichtig!quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Goede vraag, liefde is wat gevaarlijk tussen ons, het vonkje kan zomaar overslaan weer maar ik wil dit niet laten gebeuren, ik ga voor een vriendschap
Mijn moeder, baby Melanie en Belinda gebeurde allemaal binnen anderhalf jaar, ik weet niet meer hoe ik die periode ben doorgekomenquote:Op woensdag 11 februari 2026 18:58 schreef Momo het volgende:
Het is nogal wat dus dode baby Melanie, vriendin Belinda, vriendin Melanie en je moeder in dezelfde periode?
Hoeveel tijd zat daar allemaal tussen?
Dus in die zin toeval dat doodgeboren baby Melanie heette en je latere vriendin ook?quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mijn toenmalige vriendin Belinda heeft een miskraam gehad , de ongeboren baby had inderdaad de naam Melanie, Belinda heeft dit niet kunnen verwerken en heeft suïcide gepleegt
Mijn therapie is afgerond, ik heb heel af en toe nog een aanval en daar valt dus prima mee om te gaan
Ja dat was best eng toevalquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus in die zin toeval dat doodgeboren baby Melanie heette en je latere vriendin ook?
Dat kan. Was de baby van jou?
Heb je dat goed kunnen verwerken? (zowel verlies dochter als suïcide Belinda)quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat was best eng toeval
De baby was van mij
Ja dat heeft wel een flink tijd nodig gehadquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je dat goed kunnen verwerken? (zowel verlies dochter als suïcide Belinda)
Heb je dat kunnen verwerken voordat Melanie in je leven kwam (als je vriendin)?quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat heeft wel een flink tijd nodig gehad
Ja gelukkig wel al was het wel even schrikken toen ze haar naam zeiquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je dat kunnen verwerken voordat Melanie in je leven kwam (als je vriendin)?
Ja, dat snap ik welquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel al was het wel even schrikken toen ze haar naam zei
Ik kwam gisteren toevallig deze plaatjes tegen en toen moest ik meteen aan jouw situatie denken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Goede vraag, liefde is wat gevaarlijk tussen ons, het vonkje kan zomaar overslaan weer maar ik wil dit niet laten gebeuren, ik ga voor een vriendschap
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:15 schreef Cupfighter het volgende:
K en ik hebben onze eerste afspraak gepland, volgende week zaterdag gaan we lunchen in de stad
Als je naar die plaatjes kijkt die ik heb gepost, kan je daaruit genoeg afleiden of je de juiste keus maakt of niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:15 schreef Cupfighter het volgende:
K en ik hebben onze eerste afspraak gepland, volgende week zaterdag gaan we lunchen in de stad
Je hebt het hier al over een relatie, dat is al een flink stap verder dan ik denk, eerst is het maar even kijken of we vriendschappelijk met elkaar kunnen omgaan .quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:01 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Als je naar die plaatjes kijkt die ik heb gepost, kan je daaruit genoeg afleiden of je de juiste keus maakt of niet.
Als het jou om rust gaat: het levert jou wel de kans om op een rustige manier met haar te praten. Je zou tegen haar kunnen zeggen dat je zowel haar als jezelf het allerbeste gunt en dat het juist om die reden nodig is dat jullie elkaar voortaan met rust laten. Jullie hebben immers allebei ervaren dat jullie bij elkaar het slechte naar boven brengen. Alleen daaruit blijkt al dat jullie geen match zijn voor elkaar.
Dat jullie beiden zouden willen dat jullie gelukkig met elkaar kunnen worden, betekent niet dat dat realiseerbaar is.
Wat ook belangrijk is, is dat jij ruim 30 jaar ouder bent dan zij. Zij zit in een andere levensfase dan jij. Jij zegt zelf dat ze emotioneel labiel is. Als jij met haar een relatie probeert aan te gaan, denk je dan echt dat je daarmee iets constructiefs in haar leven toevoegt of denk je juist dat je misbruik maakt van haar situatie? Dat het jou helemaal niet is te doen om haar welzijn maar om jouw behoeftes?
Last but not least. Je begrijpt dat de politie je vanaf nu niet meer serieus kan nemen, toch? Als ze jou weer gaat stalken en lastigvallen, sta je er alleen voor.
Ik begrijp uit eigen ervaring dat het heel moeilijk kan zijn om je eenzaam en in de steek gelaten te voelen + het verlangen dat iemand jou uit de shit trekt. Dat laatste is een illusie waarmee je jezelf kapot kan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |