abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220066514
quote:
17s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Ongeacht of het allemaal waar is of niet (dat boeit mij niet zozeer); ik wil meedenken waar dat zou kunnen helpen maar of je me voor de gek houdt of niet, lig ik beide niet wakker van.

Dat je ons advies volledig in de wind slaat is volledig jouw keuze. Jouw leven. Het is ook maar advies en daar hebben wij aan de andere kant van dit scherm geen last van (men kan er immers voor kiezen om het topic gewoon niet te openen).

Ik wens iedereen vooral een fijn(er) leven. Of je verhaal nou (allemaal) klopt of niet (zag ergens een post over Belinda en dochter Melanie die zou zijn overleden op de dag van haar geboorte ofzo?), ik hoop vooral dat je linksom of rechtsom uiteindelijk geen last meer hebt van waar je last van hebt.

Je bent nog in therapie toch? Of is dat afgerond?
Mijn toenmalige vriendin Belinda heeft een miskraam gehad , de ongeboren baby had inderdaad de naam Melanie, Belinda heeft dit niet kunnen verwerken en heeft suïcide gepleegt

Mijn therapie is afgerond, ik heb heel af en toe nog een aanval en daar valt dus prima mee om te gaan
pi_220066602
Is het liefde?
pi_220066641
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Mijn toenmalige vriendin Belinda heeft een miskraam gehad , de ongeboren baby had inderdaad de naam Melanie, Belinda heeft dit niet kunnen verwerken en heeft suïcide gepleegt
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:24 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb nu wat meer tijd te reageren
Melanie was een vriendin van mij die suïcide gedaan heeft,
Het wordt wel wat, ehm, ingewikkeld nu.
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
Visions of greed you wallow
pi_220066764
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:40 schreef nostra het volgende:

[..]
[..]
Sorry ik snap de verwarring door twee keer de naam Melanie, denk dat dit ook de reden is dat dit een trauma is geworden, eerst baby Melanie, later vriendin Melanie
Gelukkig heb ik dit grotendeels verwerkt en een plekje kunnen geven
De toestanden rond Belinda/Melanie waren ongeveer gelijktijdig met de hersentumor van mijn moeder waaraan ze helaas ook overleden is, dit was een hele hectische en moeilijke periode
pi_220066814
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:36 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Is het liefde?
Goede vraag, liefde is wat gevaarlijk tussen ons, het vonkje kan zomaar overslaan weer maar ik wil dit niet laten gebeuren, ik ga voor een vriendschap
  roze woensdag 11 februari 2026 @ 18:53:54 #206
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220066820
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:40 schreef nostra het volgende:

[..]
[..]
Dit wou ik ook al zeggen.
Your beauty never ever scared me.
pi_220066868
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Goede vraag, liefde is wat gevaarlijk tussen ons, het vonkje kan zomaar overslaan weer maar ik wil dit niet laten gebeuren, ik ga voor een vriendschap
Liefde is kwetsbaar en moet zorgvuldig mee omgesprongen worden. Wees voorzichtig!
  woensdag 11 februari 2026 @ 18:58:37 #208
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220066875
Het is nogal wat dus dode baby Melanie, vriendin Belinda, vriendin Melanie en je moeder in dezelfde periode?

Hoeveel tijd zat daar allemaal tussen?
pi_220066952
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:58 schreef Momo het volgende:
Het is nogal wat dus dode baby Melanie, vriendin Belinda, vriendin Melanie en je moeder in dezelfde periode?

Hoeveel tijd zat daar allemaal tussen?
Mijn moeder, baby Melanie en Belinda gebeurde allemaal binnen anderhalf jaar, ik weet niet meer hoe ik die periode ben doorgekomen
Vriendin Melanie was vele jaren later
  woensdag 11 februari 2026 @ 19:19:21 #210
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220067178
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

Mijn therapie is afgerond, ik heb heel af en toe nog een aanval en daar valt dus prima mee om te gaan
Dus in die zin toeval dat doodgeboren baby Melanie heette en je latere vriendin ook?

Dat kan. Was de baby van jou?
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_220067270
quote:
17s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Dus in die zin toeval dat doodgeboren baby Melanie heette en je latere vriendin ook?

Dat kan. Was de baby van jou?
Ja dat was best eng toeval

De baby was van mij
  woensdag 11 februari 2026 @ 19:51:13 #212
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220068024
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:23 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja dat was best eng toeval

De baby was van mij
Heb je dat goed kunnen verwerken? (zowel verlies dochter als suïcide Belinda)
|| justdiggit.org ||
pi_220068228
quote:
17s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Heb je dat goed kunnen verwerken? (zowel verlies dochter als suïcide Belinda)
Ja dat heeft wel een flink tijd nodig gehad
  woensdag 11 februari 2026 @ 21:19:25 #214
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220069415
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:58 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja dat heeft wel een flink tijd nodig gehad
Heb je dat kunnen verwerken voordat Melanie in je leven kwam (als je vriendin)?
|| justdiggit.org ||
pi_220069470
quote:
17s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Heb je dat kunnen verwerken voordat Melanie in je leven kwam (als je vriendin)?
Ja gelukkig wel al was het wel even schrikken toen ze haar naam zei
  woensdag 11 februari 2026 @ 21:29:10 #216
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220069480
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja gelukkig wel al was het wel even schrikken toen ze haar naam zei
Ja, dat snap ik wel
|| justdiggit.org ||
pi_220072392
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik kwam gisteren toevallig deze plaatjes tegen en toen moest ik meteen aan jouw situatie denken.

pi_220073340

Nog een leuke. Uit 1993 zo te lezen, dus nieuw is het niet.
pi_220085026
K en ik hebben onze eerste afspraak gepland, volgende week zaterdag gaan we lunchen in de stad
  vrijdag 13 februari 2026 @ 14:23:29 #220
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220085446
Lol
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator vrijdag 13 februari 2026 @ 23:20:39 #221
441859 crew  Lenny77
pi_220091485
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 13:15 schreef Cupfighter het volgende:
K en ik hebben onze eerste afspraak gepland, volgende week zaterdag gaan we lunchen in de stad
:N

(Geen ander antwoord mogelijk)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220093657
L apte me net of ik zin had om de stad in te gaan, ik heb ja gezegd maar wel aangegeven dat ik regelmatig pauze nodig heb want het lopen gaat niet best de laatste paar dagen
pi_220094932
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 13:15 schreef Cupfighter het volgende:
Als je naar die plaatjes kijkt die ik heb gepost, kan je daaruit genoeg afleiden of je de juiste keus maakt of niet.

Als het jou om rust gaat: het levert jou wel de kans om op een rustige manier met haar te praten. Je zou tegen haar kunnen zeggen dat je zowel haar als jezelf het allerbeste gunt en dat het juist om die reden nodig is dat jullie elkaar voortaan met rust laten. Jullie hebben immers allebei ervaren dat jullie bij elkaar het slechte naar boven brengen. Alleen daaruit blijkt al dat jullie geen match zijn voor elkaar.

Dat jullie beiden zouden willen dat jullie gelukkig met elkaar kunnen worden, betekent niet dat dat realiseerbaar is.

Wat ook belangrijk is, is dat jij ruim 30 jaar ouder bent dan zij. Zij zit in een andere levensfase dan jij. Jij zegt zelf dat ze emotioneel labiel is. Als jij met haar een relatie probeert aan te gaan, denk je dan echt dat je daarmee iets constructiefs in haar leven toevoegt of denk je juist dat je misbruik maakt van haar situatie? Dat het jou helemaal niet is te doen om haar welzijn maar om jouw behoeftes?

Last but not least. Je begrijpt dat de politie je vanaf nu niet meer serieus kan nemen, toch? Als ze jou weer gaat stalken en lastigvallen, sta je er alleen voor.

Ik begrijp uit eigen ervaring dat het heel moeilijk kan zijn om je eenzaam en in de steek gelaten te voelen + het verlangen dat iemand jou uit de shit trekt. Dat laatste is een illusie waarmee je jezelf kapot kan maken.
pi_220095852
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 14:01 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Als je naar die plaatjes kijkt die ik heb gepost, kan je daaruit genoeg afleiden of je de juiste keus maakt of niet.

Als het jou om rust gaat: het levert jou wel de kans om op een rustige manier met haar te praten. Je zou tegen haar kunnen zeggen dat je zowel haar als jezelf het allerbeste gunt en dat het juist om die reden nodig is dat jullie elkaar voortaan met rust laten. Jullie hebben immers allebei ervaren dat jullie bij elkaar het slechte naar boven brengen. Alleen daaruit blijkt al dat jullie geen match zijn voor elkaar.

Dat jullie beiden zouden willen dat jullie gelukkig met elkaar kunnen worden, betekent niet dat dat realiseerbaar is.

Wat ook belangrijk is, is dat jij ruim 30 jaar ouder bent dan zij. Zij zit in een andere levensfase dan jij. Jij zegt zelf dat ze emotioneel labiel is. Als jij met haar een relatie probeert aan te gaan, denk je dan echt dat je daarmee iets constructiefs in haar leven toevoegt of denk je juist dat je misbruik maakt van haar situatie? Dat het jou helemaal niet is te doen om haar welzijn maar om jouw behoeftes?

Last but not least. Je begrijpt dat de politie je vanaf nu niet meer serieus kan nemen, toch? Als ze jou weer gaat stalken en lastigvallen, sta je er alleen voor.

Ik begrijp uit eigen ervaring dat het heel moeilijk kan zijn om je eenzaam en in de steek gelaten te voelen + het verlangen dat iemand jou uit de shit trekt. Dat laatste is een illusie waarmee je jezelf kapot kan maken.
Je hebt het hier al over een relatie, dat is al een flink stap verder dan ik denk, eerst is het maar even kijken of we vriendschappelijk met elkaar kunnen omgaan .
Uit jou plaatjes trek ik de conclusie een gewaagde keus te maken.

Ons leeftijdsverschil hoeft in een vriendschap geen probleem te zijn, in een relatie is dat anders, dat besef ik zeker wel

De politie kon toch al weinig of niets met mijn klachten dus daar verandert niet zo veel aan
pi_220096100
Het was gezellig met L in de stad waar een beetje een carnavalssfeer hangt maar het niet echt leeft, Nijmegen is geen carnavalsstad.
Ik vond het wel koud, gure wind staat er, niet bevordelijk voor mijn spieren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')