En geen moeder van in de 50 die dat aanmoedigt.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen vrouw van in de 20 die daar op valt.
Ik dacht dat Melanie een ex was die overleden is, of is het enkel een persoonlijkheid van jezelf?quote:Op woensdag 11 februari 2026 01:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik had een andere persoonlijkheid die Melanie heette die is dankzij therapie grotendeels verdwenen.
Ik vind het zelf ook raar dat K zich zo vastbijt aan me
Als dit in mijn hoofd zou zitten dan zou ik opgenomen moeten worden,
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 11 februari 2026 10:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik dacht dat Melanie een ex was die overleden is, of is het enkel een persoonlijkheid van jezelf?
ik geloof ook helemaal niets van dat hele verhaal ,jij duidelijk wel.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:55 schreef r_one het volgende:
[..]
En geen moeder van in de 50 die dat aanmoedigt.
Ik heb 'm altijd het voordeel van de twijfel gegund. Dus "duidelijk"? Nee.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik geloof ook helemaal niets van dat hele verhaal ,jij duidelijk wel.
Dat is mooi maar het lijkt er wel steeds meer op dat je alles wat hij zegt klakkeloos gelooft/overneemt en er in meegaat.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik heb 'm altijd het voordeel van de twijfel gegund. Dus "duidelijk"? Nee.
Ik weet hoever jij ging in je ongeloof, zo is niet elke fok!ker hequote:Op woensdag 11 februari 2026 11:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is mooi maar het lijkt er wel steeds meer op dat je alles wat hij zegt klakkeloos gelooft/overneemt en er in meegaat.
Dat gaat wel heel erg ver.
Dat kan toch?quote:Op woensdag 11 februari 2026 01:04 schreef Cupfighter het volgende:
Ik had een andere persoonlijkheid die Melanie heette
In eerste instantie ga ik er altijd vanuit dat een verhaal waar is , maar dit verhaal speelt nu een aantal jaren en in het begin wil je uitgaan van een verhaal wat klopt maar kom je er gewoon achter dat er zoveel tegenstrijdigheden in de verhalen zitten en waar iedereen maar in meegaat dat ik ook steeds meer vraagtekens ging zetten bij hoe de typische reageerders dit blijkbaar mee in stand houden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik weet hoever jij ging in je ongeloof, zo is niet elke fok!ker he![]()
Ook bij enige twijfel probeer ik altijd een constructief steentje bij te dragen. Jij niet.
Dit (en het feit dat-ie na 2 dagen niet bij zinnen is gekomen) heeft voor mij de balans doen omslaan:
[..]
Dat kan toch?
Dat mag toch?
Ik heb het niet vanaf het begin gevolgd, ben er pas later ingevallen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In eerste instantie ga ik er altijd vanuit dat een verhaal waar is , maar dit verhaal speelt nu een aantal jaren en in het begin wil je uitgaan van een verhaal wat klopt maar kom je er gewoon achter dat er zoveel tegenstrijdigheden in de verhalen zitten en waar iedereen maar in meegaat dat ik ook steeds mee vraagtekens ging zetten bij hoe de typische reageerders dit blijkbaar mee in stand houden.
Het is al minimaal 3 jaar een circlerk
Het zou wat randverschijnselen (zoals de politie die nauwelijks interesse in deze kwestie heeft, en begeleiders die adviseren om toch maar het gesprek aan blijven te gaan, wat vanuit professioneel oogpunt natuurlijk absurd is) wel wat beter verklaren.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:00 schreef Ama het volgende:
Ik begin sterk te geloven dat dit allemaal iets is wat in je hoofd speelt en niet in het echt.
Nu Melanie een andere persoonlijkheid van 'm blijkt te zijn, is de kans behoorlijk groot dat Kim (+ familie) dat ook is.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het zou wat randverschijnselen (zoals de politie die nauwelijks interesse in deze kwestie heeft, en begeleiders die adviseren om toch maar het gesprek aan blijven te gaan, wat vanuit professioneel oogpunt natuurlijk absurd is) wel wat beter verklaren.
Maar goed, als mijn vermoeden klopt geloof ik wel dat het voor TS allemaal heel echt lijkt,
Ik voel me niet schuldig.quote:maar dan zullen adviezen hier die erin meegaan alsof het een concrete situatie betreft eerder contraproductief werken.
Met Melanie erbij heb je KLM een mooie droomvlucht.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Nu Melanie een andere persoonlijkheid van 'm blijkt te zijn, is de kans behoorlijk groot dat Kim (+ familie) dat ook is.
Over Lauren wil ik me nog niet uitlaten maarrr ......
[..]
Ik voel me niet schuldig.
Ik heb serieus al eens op zo'n blauwe vogel gegoogled om hier te postenquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Met Melanie erbij heb je KLM een mooie droomvlucht.
Dat doe ik helemaal niet , ik heb daar al eerder mijn vragen over gehad en dat weet jij ook dondersgoed. beetje flauw dus.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik heb het niet vanaf het begin gevolgd, ben er pas later ingevallen.
Wel bijzonder dat je zijn topic altijd wél bent blijven volgen (uit interesse?) en [b]nu[/b] je vernietigende oordeel over alle anderen wilt komen uitspreken. Niet doen.
Maar Kim gebruikt regelmatig Melanie om jou te manipuleren toch? Je mocht haar zelfs zo noemen van haar. Kan Kim dan niet ook een uitvloeisel van dat trauma zijn?quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:31 schreef Cupfighter het volgende:
Melanie is een overleden ex
Dat was een trauma en is een persoonlijkheid geworden wat dankzij therapie een rustige plek gekregen
Je deed het zojuist.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet , ik heb daar al eerder mijn vragen over gehad en dat weet jij ook dondersgoed. beetje flauw dus.
Nee dat staat los van elkaarquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar Kim gebruikt regelmatig Melanie om jou te manipuleren toch? Je mocht haar zelfs zo noemen van haar. Kan Kim dan niet ook een uitvloeisel van dat trauma zijn?
Ze vinden het niks dat ik weer contact met haar gezocht hebquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:52 schreef Momo het volgende:
En wat vinden vrienden en familieleden van jou van Kim?
Zonder waardeoordeel, kan je je voorstellen dat mensen het vragen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:24 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb nu wat meer tijd te reageren
Melanie was een vriendin van mij die suïcide gedaan heeft, dit heb ik niet goed verwerkt en is in mijn hoofd gaan zitten en een trauma gaan worden en de naam geworden in dissociates
Kritiek op mijn stap dat ik contact heb gezocht met K begrijp ik en met die kritiek erover kan ik ook een discussie voeren,
Met de teksten dat mijn verhaal fantasie is niet, daar heeft iedereen zijn zegje inmiddels over gedaan, mag van mij maar ik kan er niks mee dus ik hoop dat hiermee gestopt kan worden want ik kan me hier niet tegen verweren
Ik snap dat mensen het vragen en hun bedenkingen hebben maar ik denk dat er genoeg is gezegd over de twijfels van het waarheidsgehaltequote:Op woensdag 11 februari 2026 17:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zonder waardeoordeel, kan je je voorstellen dat mensen het vragen.
Je hebt natuurlijk af en toe buien met mentale problemen.
Ik ken die materie en problematiek niet van je.. Enige waar ik het mee zou kunnen vergelijken is met de film Shutters Island.
Maar het is voor mij (en sommige anderen) zo'n buiten onze normale belevingswereld en jouw acties zouden echt bijna niemand zijn acties zijn (hoewel genoeg vrouwen ook naar een partner toe trekken die HEEL slecht voor hun is).
En wat ik ook niet snap, je ziet iedereen die je gesteund heeft met rode vlaggen zwaaien, en toch sla je die adviezen in de wind.
Jij denkt dat het je rust gaat geven, terwijl iedereen hier denkt, ow jee, dat kan potentieel heel naar gaan eindigen..
Ongeacht of het allemaal waar is of niet (dat boeit mij niet zozeer); ik wil meedenken waar dat zou kunnen helpen maar of je me voor de gek houdt of niet, lig ik beide niet wakker van.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen het vragen en hun bedenkingen hebben maar ik denk dat er genoeg is gezegd over de twijfels van het waarheidsgehalte
En het klopt ik ga een andere weg in dan de adviezen die ik krijg waarvan ik ook weet dat ze goed bedoeld zijn, en ik weet dat ik een risico neem en flink op mijn gezicht kan gaan met deze beslissing ook als dat gebeurd ben ik de eerste die dat toe gaat geven en dan begrijpt dat mensen dan zeggen, zie je wel we hadden je gewaarschuwd maar je was eigenwijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |