abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin maandag 9 februari 2026 @ 16:00:30 #101
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_220046648
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:58 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Niet echt omdat ik ze te laat aan gaf, ik geef toe dat ze een lastige is op dit gebied maar ik moet gewoon heel duidelijk zijn en geen dingen op zijn beloop laten
Dus tot nu toe, met de aangiftes en de boodschap dat je haar niet in je leven wilde, was je niet duidelijk?
Sorry hoor, maar je wilt haar gewoon in je leven.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_220046666
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Geloof je het zelf?
Ik blijf erbij dat k zelf een stukje sturing heb gehad in haar gedrag, of ik er invloed op heb door dit te veranderen weet ik nog niet
pi_220046686
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]
We kunnen ons verheugen op een langlopende soap waarin K. ongetwijfeld haar tieten weer in de strijd zal gooien.
Ik kan niet wachten *O* op zich is het wel goedkoop vermaak
pi_220046694
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:51 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb duidelijk aangegeven wat ik graag wil in ons contact ik zou niet weten hoe ik dit anders had kunnen doen, ik zie niet dat ze me al om haar vinger gewonden heeft, wat heb ik gemist?
Dit:
quote:
K gaf aan moeite te hebben met de kledingregel en het geen knuffel geven

quote:
je kleding is in mijn ogen in ons contact een manipulatie middel.
Met dat laatste was ze het niet eens

quote:
Ze zei je vindt me mooi daar kan ik niks aan doen.

quote:
je weet heel goed wat ik bedoel, ze zei niks maar haar glimlach zei genoeg.

quote:
K gaf zelf ook nog dingen aan die zij graag wil

quote:
sommige dingen daarvan zijm voor mij een brug te ver
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_220046713
quote:
3s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:00 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Dus tot nu toe, met de aangiftes en de boodschap dat je haar niet in je leven wilde, was je niet duidelijk?
Die waren duidelijk daar viel geen speld tussen te krijgen, het gaat hierin vooral in punten eerder in ons contact
En ja ik wil het graag weer proberen een contact op te bouwen dat ontken ik niet anders had ik dit ook niet gedaan maar wel onder wat voorwaarden, de manipulerende K zoek ik niet, ik zoek de leuke kanten binnen haar die ze zeker heeft maar te weinig laat zien richting mij
  maandag 9 februari 2026 @ 16:08:00 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220046717
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:06 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Die waren duidelijk daar viel geen speld tussen te krijgen, het gaat hierin vooral in punten eerder in ons contact
En ja ik wil het graag weer proberen een contact op te bouwen dat ontken ik niet anders had ik dit ook niet gedaan maar wel onder wat voorwaarden, de manipulerende K zoek ik niet, ik zoek de leuke kanten binnen haar die ze zeker heeft maar te weinig laat zien richting mij
Met haar leuke kanten bedoel je haar fijne karakter?
The love you take is equal to the love you make.
pi_220046718
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:06 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Met
boter
en
suiker
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  roze maandag 9 februari 2026 @ 16:09:42 #108
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220046721
Ja dit zal vast goed gaan. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_220046729
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:04 schreef r_one het volgende:

[..]
Dit:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Klopt die heb ik niet gemist, ik vind dat zij haar zegje ook mag doen , het is aan mij of ik daar aan toe geef
pi_220046735
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja ik heb het over karakter waar ze zeker leuke kanten heeft
pi_220046790
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:11 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt die heb ik niet gemist, ik vind dat zij haar zegje ook mag doen , het is aan mij of ik daar aan toe geef
Je snapt het echt niet hè ?! 8)7
De herstart is al compleet verkeerd :{w
Het vergoelijken en accepteren is NU al begonnen :X

Succes met je 'wapening' Cup, ik haak af, kan dit niet langer aanzien.
.
pi_220046858
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:19 schreef r_one het volgende:

[..]
Je snapt het echt niet hè ?! 8)7
De herstart is al compleet verkeerd :{w
Het vergoelijken en accepteren is NU al begonnen :X

Succes met je 'wapening' Cup, ik haak af, kan dit niet langer aanzien.
Jammer ik waardeer je bijdrage echt
pi_220046891
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:32 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Jammer ik waardeer je bijdrage echt
Ik kom wel weer terug als je weer bij zinnen bent. :s)

Alleen ga ik je dan niet meer helpen deze shitzooi op te ruimen.
.
pi_220048210
quote:
3s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:00 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Dat denk ik ook
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 9 februari 2026 @ 18:32:52 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220048606
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik zie dat ze kansen gaat krijgen te manipuleren zo, het is aan mij om me daar tegen te wapenen of mis ik nog iets?
Als je in staat was geweest je daartegen te wapenen had je je nu niet tot deze zogenaamde vriendschap laten manipuleren. :+

quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:51 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb duidelijk aangegeven wat ik graag wil in ons contact ik zou niet weten hoe ik dit anders had kunnen doen, ik zie niet dat ze me al om haar vinger gewonden heeft, wat heb ik gemist?
Je hebt al ontelbare keren aangegeven wat je wilde, namelijk geen contact... hoe kun je nou denken dat ze jouw grenzen nu wel gaat respecteren...

Srsly... ik snap dat je moe werd hoor, van dat gekut... maar je bent hier echt geen stap mee opgeschoten. Sterker nog... ik denk dat je heel wat stappen terug hebt gezet...
  maandag 9 februari 2026 @ 18:36:56 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220048788
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Die toffe momenten waarin ze vanuit pure zorgzaamheid refereerde aan Melanie bijvoorbeeld! Dat laat toch geen enkele twijfel over dat ze echt het allerbeste met hem voor heeft! :D _O- :D

Nou ja, genoeg gelachen... ik haak ook af... :{ Succes ermee!
pi_220049696
Vind het heel moeilijk
heb inderdaad ook het idee dat je 1 kilometer terug gaat in je proces
en ik wil je niet kwetsen
maar zie ook niet hoe we je hier een luisterend 'oog' kunnen bieden als jouw keuze naar mijn idee een hele vreemde is
ik laat het ook even hierbij
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220049891
Ik begrijp dat mijn keus slecht valt, dat had ik ook wel ingeschat
Het is ook afwachten of ik de goede keus heb gemaakt, ik neem risico en dat weet ik
Ik besef ook dat als ik op mijn muil ga met deze keus dat mensen zeggen “ zie je wel”

Deze keus is vooral gemaakt om rust te creëren
Bijkomende zaken zijn dat ik inderdaad iets zie in het karakter van K wat ik leuk vind
K kan een leuk gezelschap zijn als ze mijn grenzen respecteert of ze dat gaat doen is afwachten ik begrijp dat veel mensen denken dat ze dit niet gaat doen, ik geef haar een kans wat onverstandig word gevonden wat ik begrijp gezien haar geschiedenis maar ik wil het graag proberen.
Proberen is ook echt proberen, ik heb geen contract met haar gesloten , ze weet dat dit wel een soort laatste kans is en als ze die verprutst het einde vriendschap is
pi_220049917
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:23 schreef Cupfighter het volgende:
ze weet dat dit wel een soort laatste kans is en als ze die verprutst het einde vriendschap is
_O- mag ik even lachen
pi_220050029
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]
_O- mag ik even lachen
Dat mag, dat is gezond
  maandag 9 februari 2026 @ 19:31:34 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220050031
Het ging jou toch nooit om vriendschap, joh. Waarom dan nu ineens wel.
pi_220050329
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:31 schreef Lienekien het volgende:
Het ging jou toch nooit om vriendschap, joh. Waarom dan nu ineens wel.
Hoe kom je tot deze conclusie?
Omdat ik haar mooi vind?

Vriendschap kan mooier zijn dan een relatie dat zie ik in het contact met L
  maandag 9 februari 2026 @ 19:51:56 #123
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220050355
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:50 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Hoe kom je tot deze conclusie?
Omdat ik haar mooi vind?

Vriendschap kan mooier zijn dan een relatie dat zie ik in het contact met L
Ik geloof je niet meer.
pi_220050368
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik geloof je niet meer.
Dat mag
pi_220051180
Keuzes hebben consequenties dat begrijp ik
pi_220051771
.
pi_220051882
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 22:04 schreef r_one het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap je bedenkingen
Terugdraaien kan ik dit niet, ik heb deze beslissing genomen
Ik besef dat ik onderuit kan gaan en als dat gebeurd zal ik dat ook eerlijk toegeven
pi_220052154
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 22:14 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik snap je bedenkingen
Terugdraaien kan ik dit niet, ik heb deze beslissing genomen
Ik besef dat ik onderuit kan gaan en als dat gebeurd zal ik dat ook eerlijk toegeven
Kijk eens GOED naar de foto :{w
Het weerspiegelt exact jouw huidige situatie met K
.
pi_220052175
En als je het echt niet ziet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
  dinsdag 10 februari 2026 @ 06:35:52 #130
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220052654
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 23:17 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik geloof dat je punt wel duidelijk is :s)
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_220052702
Seksuele aantrekkingskracht en gewoon vrienden zijn gaat nooit samen. Niet als zij jou niet wil, niet in deze situatie waar je dat nota bene allebei wil en zij psychisch gestoord is en jij kwetsbaar.

Anyway, waardeer je eerlijkheid, maar je graaft wel echt je eigen gat zo.
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
Visions of greed you wallow
pi_220053017
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 23:17 schreef r_one het volgende:

[..]
Het is duidelijk ja
pi_220057922
Vandaag hoorde ik op de inloop dat ze me gisteren gemist hadden,.ik ben er altijd op maandag en dinsdagmorgen maar moest gisteren naar het ziekenhuis.

Daar is trouwens besproken dat ik voor de slechte dagen een rollator zou kunnen gebruiken.
Dit is vooral voor binnen en korte afstanden naar de supermarkt bijvoorbeeld, grotere afstanden doe ik op de e bike.
Toevallig hoorde ik dat er op de inloop 2 mensen waren die er eentje hadden waarvan ik gebruik kan maken dus dat scheelt in ieder geval weer eentje kopen

Zeg eerlijk dat het even vreemd voor me zal zijn om er gebruik van te maken maar het is beter dan vallen natuurlijk
pi_220058002
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 08:43 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is duidelijk ja
Kan je beschrijven wat je hoopt te bereiken door weer met die meid aan te pappen?

Je beseft nu toch wel dat de politie jou niet meer serieus neemt als het in de toekomst weer gebeurt dat zij jou gaat stalken en obsessief gaat lastigvallen? En de andere vrouw waarmee je iets hebt, want vindt zij ervan?
pi_220058025
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 18:08 schreef Cupfighter het volgende:
Nieuwe TT omdat de trauma aanval zo goed als verdwenen zijn.

Balans en stabiliteit is nu het doel waarbij het belangrijk is attent te blijven op mijn valkuilen waarvan de soms opborrelende gevoelens voor K het gevaarlijkst zijn.
Balans telt ook voor het werk ik werk veel extra bovenop mijn contracturen
Balans moet er ook zijn in de assertiviteit, soms is het slimmer dingen te laten gaa..

Namenlegenda

K = Kim
A = Alicia
L =.Lauren
Je handelingen komen trouwens totaal niet overeen met je doel wat je jezelf gesteld hebt.

Heb je deze keuze wel langs je eigen meetlat gelegd? Of kon je gewoon moeilijk nee zeggen.

Kan me voorstellen dat je in vlaag van opwelling ben gaan praten (fout 1 en dat daarna mams en K toch goed op je inpraatte en jij tekende bij het kruisje.

Enige waar (nou ja, heb nog wel meer bedenkingen) ik echt heel verbaasd over ben.
Zijn jouw begeleiders mongolen ofzo of de hulp zo laagdrempelig dat jij alles kan en mag doen wat je wilt.
In mijn beleving breng jij jezelf op deze maniet mentaal en fysiek in een hele gevaarlijke situatie.

Dat wijf is knettergek, mits alle verhalen van je over haar kloppen.

Mssn kan ze een keer een account aanmaken als ze hier meeleest.
Een beetje goede stalker zoekt hun slachtoffer ook online op :P
Hell To The Liars
pi_220058112
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 18:12 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Kan je beschrijven wat je hoopt te bereiken door weer met die meid aan te pappen?

Je beseft nu toch wel dat de politie jou niet meer serieus neemt als het in de toekomst weer gebeurt dat zij jou gaat stalken en obsessief gaat lastigvallen? En de andere vrouw waarmee je iets hebt, want vindt zij ervan?
Rust is het hoofddoel, of ik dat er mee bereik is afwachten
L is een vriendin met wie ik af en toe lekker ga eten in de stad, zij vindt dit een goede beslissing,mijn familie geeft dezelfde reactie als de meeste mensen hier
pi_220058194
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 18:15 schreef Droopie het volgende:

[..]
Je handelingen komen trouwens totaal niet overeen met je doel wat je jezelf gesteld hebt.

Heb je deze keuze wel langs je eigen meetlat gelegd? Of kon je gewoon moeilijk nee zeggen.

Kan me voorstellen dat je in vlaag van opwelling ben gaan praten (fout 1 en dat daarna mams en K toch goed op je inpraatte en jij tekende bij het kruisje.

Enige waar (nou ja, heb nog wel meer bedenkingen) ik echt heel verbaasd over ben.
Zijn jouw begeleiders mongolen ofzo of de hulp zo laagdrempelig dat jij alles kan en mag doen wat je wilt.
In mijn beleving breng jij jezelf op deze maniet mentaal en fysiek in een hele gevaarlijke situatie.

Dat wijf is knettergek, mits alle verhalen van je over haar kloppen.

Mssn kan ze een keer een account aanmaken als ze hier meeleest.
Een beetje goede stalker zoekt hun slachtoffer ook online op :P
Klopt ik heb een beslissing genomen waarvan ik hoop meer rust te krijgen

Mijn begeleiding is erg laagdrempelig, ik kan doen wat ik wil

Ik ben het gesprek in gegaan met als doel het stalken te stoppen, het eerste wat ik kreeg te horen dat ze zei dan moet je stoppen mij te negeren.
Toen zijn we verder in gesprek gegaan en heb ik toegezegd het contact weer fe herstellen omder voorwaarde.

K is niet knettergek maar wel ontspoord, zou ook graag zien dat ze hulp gaat zoeken maar dat is en blijft haar eigen keus om wel of niet te doen
pi_220059146
Sorry
Maar als iemand zegt stop te stalken op het moment je diegene aandacht geeft... dat is toch scheef

Als een boef die zegt te stoppen met stelen als je geld geeft
pi_220059279
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 18:26 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Rust is het hoofddoel, of ik dat er mee bereik is afwachten
L is een vriendin met wie ik af en toe lekker ga eten in de stad, zij vindt dit een goede beslissing,mijn familie geeft dezelfde reactie als de meeste mensen hier
Ook volstrekt onbegrijpelijk. Je hebt haar eerder verteld hoe knettergek K is toch? Vervolgens herstel je het contact en is het "ja goed idee, slim van je".
pi_220059326
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry
Maar als iemand zegt stop te stalken op het moment je diegene aandacht geeft... dat is toch scheef

Ik geef toe dat het scheef is
Maar ik wil gewoon van dat gestalk af
pi_220059352
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ook volstrekt onbegrijpelijk. Je hebt haar eerder verteld hoe knettergek K is toch? Vervolgens herstel je het contact en is het "ja goed idee, slim van je".
L heeft al eens voorgesteld het contact te herstellen, toen zag ik daar nog niks in
pi_220059400
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:19 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
L heeft al eens voorgesteld het contact te herstellen, toen zag ik daar nog niks in
Als ik het me goed herinner (we zijn inmiddels nogal wat delen verder) was ze nog niet goed op de hoogte van de situatie met K toen ze dat voorstelde, toch?
pi_220059409
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Als ik het me goed herinner (we zijn inmiddels nogal wat delen verder) was ze nog niet goed op de hoogte van de situatie met K toen ze dat voorstelde, toch?
Dat klopt
Ze weet inmiddels de story van K en vind dat ze een kans verdient om een andere kant te laten zien van haar

[ Bericht 4% gewijzigd door Cupfighter op 10-02-2026 20:37:53 ]
  dinsdag 10 februari 2026 @ 20:40:14 #144
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220059606
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry

Nouja, dat laatste werkt tot op zekere hoogte wel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en is daarom wat lastiger te vergelijken, maar het is wel op zijn minst bewonderenswaardig dat deze keuze is gemaakt.

Het is nu ongeveer een week sinds dat gesprek, @Cupfighter? Merk je al verschil?

[ Bericht 0% gewijzigd door TheGirlNextDoor op 10-02-2026 20:49:11 ]
|| justdiggit.org ||
pi_220059670
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:23 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat klopt
Ze weet inmiddels de story van K en vind dat ze een kans verdient om een andere kant te laten zien van haar
Weet je wat ik bijzonder vind, in mijn belevingswereld zou iedereen die ik ken (en op Fok! blijkbaar ook) je aan je haren bij haar wegtrekken.

Maar jouw kringetje van mensen stimuleren het geven van een (4e of 5e) kans van haar.

Misschien was het juridisch niet het beste advies wat ik een half jaar geleden gaf.
Maar als jij een maat zou hebbeb die haar na de zoveelste doldwaze actie een paar klappen voor dr smoel had gegeven, had ik daar begrip voor op kunnen brengen.

Maar iemand die je Melanie aanvallen bewust triggert, snachts opeens in je huis staat etc etc.
Politie, Juridisch Loket etc etc

"Hey Cupfighter, geef die meid een tweede kans"
Jij laat straks een meid in je huis die jouw grenzen meerdere keren heeft overschreden en jij denkt rust te vinden door je deur wagenwijd open te zetten.

Heel bijzonder, maar je zegt hetzelf, het is jouw keuze en t zijn jou consequenties..

Maar serieus gast, het treinongeluk wat jou straks te wachten staat, zien we allemaal van mijlenver aankomen.
Hell To The Liars
pi_220059687
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Nouja, dat laatste werkt tot op zekere hoogte wel
SPOILER
en is daarom wat lastiger te vergelijken, maar het is wel op zijn minst bewonderenswaardig dat deze keuze is gemaakt.

Het is nu ongeveer een week sinds dat gesprek, @:Cupfighter? Merk je al verschil?
Ik heb sinds het gesprek geen stalk acties van haar ondervonden
  dinsdag 10 februari 2026 @ 20:51:06 #147
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220059691
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:50 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb sinds het gesprek geen stalk acties van haar ondervonden
En met welke frequentie stalkte ze je? Kon daar gerust een week tussen zitten?
|| justdiggit.org ||
pi_220059724
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
En met welke frequentie stalkte ze je? Kon daar gerust een week tussen zitten?
Om de drie dagen ongeveer, het is nog wel te snel om al te juichen
pi_220059748
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:47 schreef Droopie het volgende:

[..]
Weet je wat ik bijzonder vind, in mijn belevingswereld zou iedereen die ik ken (en op Fok! blijkbaar ook) je aan je haren bij haar wegtrekken.

Maar jouw kringetje van mensen stimuleren het geven van een (4e of 5e) kans van haar.

Misschien was het juridisch niet het beste advies wat ik een half jaar geleden gaf.
Maar als jij een maat zou hebbeb die haar na de zoveelste doldwaze actie een paar klappen voor dr smoel had gegeven, had ik daar begrip voor op kunnen brengen.

Maar iemand die je Melanie aanvallen bewust triggert, snachts opeens in je huis staat etc etc.
Politie, Juridisch Loket etc etc

"Hey Cupfighter, geef die meid een tweede kans"
Jij laat straks een meid in je huis die jouw grenzen meerdere keren heeft overschreden en jij denkt rust te vinden door je deur wagenwijd open te zetten.

Heel bijzonder, maar je zegt hetzelf, het is jouw keuze en t zijn jou consequenties..

Maar serieus gast, het treinongeluk wat jou straks te wachten staat, zien we allemaal van mijlenver aankomen.
L is de enige in mijn omgeving die mijn actie goedkeurt

Het is niet de bedoeling dat K bij mijn thuis komt, de afspraken zijn in de stad op neutraal terrein
pi_220059824
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

Het is niet de bedoeling dat K bij mijn thuis komt, de afspraken zijn in de stad op neutraal terrein
En als ze de afgebakende grenzen van de afspraken overschrijdt?
pi_220059836
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
En als ze de afgebakende grenzen van de afspraken overschrijdt?
Dan is het einde contact dat weet ze zelf ook
pi_220059867
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:10 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
En hoe gaat dan gebeuren?
Jij zegt "hier stopt het" en zei zegt "nee hoor, wij horen bij elkaar" en herhaalt deze praktijken.
Hell To The Liars
pi_220059899
Ze heeft je weer helemaal in haar macht en waar ze je hebben wil, en je wil het gewoon niet zien :{
pi_220059924
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:10 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja? Heeft K de afgelopen periode waarin je geen contact wilde dat gerespecteerd? Nee. En nu heb je laten zien dat blijven aandringen en over jouw grenzen heengaan helpt. Dus de volgende keer dat ze iets doet wat je niet wilt en jij haar niet meer wilt zien, heeft ze nog meer reden om niet naar je wensen te luisteren, want uiteindelijk geef je toch wel toe.
  dinsdag 10 februari 2026 @ 21:24:29 #155
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220059949
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:55 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Om de drie dagen ongeveer, het is nog wel te snel om al te juichen
Goed dat je je dat beseft.
Was zelf vooral nieuwsgierig :)
|| justdiggit.org ||
pi_220059955
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:14 schreef Droopie het volgende:

[..]
En hoe gaat dan gebeuren?
Jij zegt "hier stopt het" en zei zegt "nee hoor, wij horen bij elkaar" en herhaalt deze praktijken.
Er is nu met haar ouders erbij dit afgesproken
pi_220059972
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja? Heeft K de afgelopen periode waarin je geen contact wilde dat gerespecteerd? Nee. En nu heb je laten zien dat blijven aandringen en over jouw grenzen heengaan helpt. Dus de volgende keer dat ze iets doet wat je niet wilt en jij haar niet meer wilt zien, heeft ze nog meer reden om niet naar je wensen te luisteren, want uiteindelijk geef je toch wel toe.
Denk dat ik nu iets sterker staan omdat haar ouders erbij waren
Haar moeder zei nog nu moet je je wel gedragen he
  dinsdag 10 februari 2026 @ 21:27:18 #158
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220059974
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:24 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Er is nu met haar ouders erbij dit afgesproken
Fijn als de afspraak door alle partijen even serieus wordt opgevat, maar we weten inmiddels dat de mama van K haar hier niet in gaat tegenhouden
|| justdiggit.org ||
pi_220059982
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Fijn als de afspraak door alle partijen even serieus wordt opgevat, maar we weten inmiddels dat de mama van K haar hier niet in gaat tegenhouden
Ik denk dat mama K er ook genoeg vsn heeft
  dinsdag 10 februari 2026 @ 21:34:21 #160
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220060016
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:28 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik denk dat mama K er ook genoeg vsn heeft
Ik hoop echt dat dit gaat brengen wat nodig is. Ik vrees (net als vrijwel iedereen hier) wel dat dat niet het geval zal zijn en je alleen maar verder in K dr zwarte gat wordt gezogen (nee, geen pun intended) met alle gevolgen van dien.

Maargoed; prepare for the worst, pray for the best. Is alles wat we kunnen doen :)
|| justdiggit.org ||
pi_220060426
Maar het is dus aan jou om te bepalen wanneer elkaar te ontmoeten? En als je dan gewoon nooit aangeeft af te willen spreken, denk je dat ze dat zou accepteren?
pi_220060493
In je eerste topic had je het over dat je verschillende persoonlijkheden hebt. Ik zie wel dat er een obsessie is maar dan meer van jou kant naar K ipv andersom. Het lijkt allemaal wat ver gezocht (de ouders die een relatie stimuleren met een 20 jaar oudere man, een vriendin van K. die wil dat je met haar doorgaat, zelfs de therapeuten. Ineens is er weer een andere jonge dame die graag met je gaat winkelen en andere uitjes. Waarom zou iemand dat willen met een redelijk vreemde man? en die is ook positief over het besluit qua omgang)

Het komt allemaal wat te veel als een fantasie over. Alle dingen die gebeurt zijn van een goed uitziende jonge vrouw die slipjes en foto's door de brievenbus gooit bij een man van 50+.

Ook heb ik wat dingen gelezen voordat die door jou of een mod verwijderd zijn. Zit het niet allemaal in je hoofd?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 10 februari 2026 @ 23:33:41 #163
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220060590
Ik vind het ook allemaal lastig te geloven dat ouders van een jongere dame hun dochter zo steunen en bijzetten van het stalken van man van 50+ waar ze een relatie mee heeft gehad en ze alle grenzen van over is gegaan met raar gedrag. Zelfs een ouder zal wel in zien dat constante ermee bezig zijn en constant briefjes en dingen sturen niet gezond is voor Cupfighter en ook niet voor haar mentale gezondheid. En dan voor hun toch wel volwassen dochter overleg gaan inplannen om deze man te dwingen toch contact te hebben met hun knettergekke dochter.
pi_220060619
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 23:07 schreef Soury het volgende:
In je eerste topic had je het over dat je verschillende persoonlijkheden hebt. Ik zie wel dat er een obsessie is maar dan meer van jou kant naar K ipv andersom. Het lijkt allemaal wat ver gezocht (de ouders die een relatie stimuleren met een 20 jaar oudere man, een vriendin van K. die wil dat je met haar doorgaat, zelfs de therapeuten. Ineens is er weer een andere jonge dame die graag met je gaat winkelen en andere uitjes. Waarom zou iemand dat willen met een redelijk vreemde man? en die is ook positief over het besluit qua omgang)

Het komt allemaal wat te veel als een fantasie over. Alle dingen die gebeurt zijn van een goed uitziende jonge vrouw die slipjes en foto's door de brievenbus gooit bij een man van 50+.

Ook heb ik wat dingen gelezen voordat die door jou of een mod verwijderd zijn. Zit het niet allemaal in je hoofd?
Eerlijk gezegd is dit iets wat ik ook in toenemende mate vrees. Ik wil TS er absoluut niet van beschuldigen dat hij opzettelijk gebeurtenissen verzint om te trollen ofzo, maar hij heeft immers wel een historie van disassociatief-achtig gedrag, en ik vraag me dan ook af wat de kans is dat de situatie met K (deels) het gevolg van wanen kan zijn. Uiteraard zal een intelligente stalker je proberen te manipuleren, maar een terugkerend thema in deze reeks lijkt wel dat K de magische vermogens heeft om vaak net op momenten dat TS zwak is acties uit te halen en iedereen tot haar ouders aan toe voor haar karretje te spannen. Kan het wel een slimme meid zijn, ze kan vast niet gedachtelezen. Tevens, en het is lastig dit te omschrijven zonder respectloos over te komen (zo is het niet bedoeld) is het mij niet duidelijk wat K nou precies uit deze onstopbare obsessie probeert te halen. Een man die haar vader had kunnen zijn en met toenemende gezondheidsproblemen kampt. @Cupfighter je hebt ook niet toevallig een groot fortuin achter de hand, toch?
pi_220060667
Cupfighter, ik ga even eerlijk zijn. Ik heb me een beeld gevormd van jou op basis van wat je allemaal hebt geschreven in dit topic.
Jij, man van 50+, mist een paar voortanden, niet moeders mooiste zoals je zelf schreef, drugsverleden, psychiatrisch verleden, geen financiële middelen, afhankelijk van begeleiding, een aftakelende ziekte.
Wat denk jij zelf dat een (zoals jij zelf beschrijft) bloedmooie vrouw van midden 20 van jou wil? Waarom denk je dat haar ouders dit stimuleren?
Wat valt er voor haar (en haar ouders) te winnen denk jij?
Ben je er zeker van dat dit echt is wat K (en haar ouders) willen?
En hoe ga je K in een eventuele relatie inpassen? Want geen enkele vrouw tolereert zo'n type als K in het leven van haar partner, dat geef ik je op een briefje. Je krijgt nu rust denk je maar wat gaat dit voor de toekomst betekenen, heb je daar over nagedacht?

[ Bericht 0% gewijzigd door praadje op 11-02-2026 00:29:30 ]
pi_220060686
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 23:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd is dit iets wat ik ook in toenemende mate vrees. Ik wil TS er absoluut niet van beschuldigen dat hij opzettelijk gebeurtenissen verzint om te trollen ofzo, maar hij heeft immers wel een historie van disassociatief-achtig gedrag, en ik vraag me dan ook af wat de kans is dat de situatie met K (deels) het gevolg van wanen kan zijn. Uiteraard zal een intelligente stalker je proberen te manipuleren, maar een terugkerend thema in deze reeks lijkt wel dat K de magische vermogens heeft om vaak net op momenten dat TS zwak is acties uit te halen en iedereen tot haar ouders aan toe voor haar karretje te spannen. Kan het wel een slimme meid zijn, ze kan vast niet gedachtelezen. Tevens, en het is lastig dit te omschrijven zonder respectloos over te komen (zo is het niet bedoeld) is het mij niet duidelijk wat K nou precies uit deze onstopbare obsessie probeert te halen. Een man die haar vader had kunnen zijn en met toenemende gezondheidsproblemen kampt. @:Cupfighter je hebt ook niet toevallig een groot fortuin achter de hand, toch?
Ik vind het lastig omdat tegengas meestal niet getolereerd wordt in dit soort topics maar ik zit eigenlijk al heel lang op mijn handen. Als ik dit als een roman zou lezen zou ik het dichtslaan omdat het een slecht verhaal is. Wat me best wel stoort is dat er heel veel users waaronder ook een aantal die zelf redelijk in de knoop zitten die meeleven. Ik denk dat er een ander soort hulp nodig is mocht het zo zijn als ik denk.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220060747
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 22:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Maar het is dus aan jou om te bepalen wanneer elkaar te ontmoeten? En als je dan gewoon nooit aangeeft af te willen spreken, denk je dat ze dat zou accepteren?
Nee, het is wel de bedoeling om af te spreken
pi_220060749
quote:

Ik had een andere persoonlijkheid die Melanie heette die is dankzij therapie grotendeels verdwenen.

Ik vind het zelf ook raar dat K zich zo vastbijt aan me

Als dit in mijn hoofd zou zitten dan zou ik opgenomen moeten worden,
pi_220060750
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 23:33 schreef Momo het volgende:
Ik vind het ook allemaal lastig te geloven dat ouders van een jongere dame hun dochter zo steunen en bijzetten van het stalken van man van 50+ waar ze een relatie mee heeft gehad en ze alle grenzen van over is gegaan met raar gedrag. Zelfs een ouder zal wel in zien dat constante ermee bezig zijn en constant briefjes en dingen sturen niet gezond is voor Cupfighter en ook niet voor haar mentale gezondheid. En dan voor hun toch wel volwassen dochter overleg gaan inplannen om deze man te dwingen toch contact te hebben met hun knettergekke dochter.
Ik ben nergens toe gedwongen, ik ben zelf het gesprek aangegaan
pi_220060755
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 23:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd is dit iets wat ik ook in toenemende mate vrees. Ik wil TS er absoluut niet van beschuldigen dat hij opzettelijk gebeurtenissen verzint om te trollen ofzo, maar hij heeft immers wel een historie van disassociatief-achtig gedrag, en ik vraag me dan ook af wat de kans is dat de situatie met K (deels) het gevolg van wanen kan zijn. Uiteraard zal een intelligente stalker je proberen te manipuleren, maar een terugkerend thema in deze reeks lijkt wel dat K de magische vermogens heeft om vaak net op momenten dat TS zwak is acties uit te halen en iedereen tot haar ouders aan toe voor haar karretje te spannen. Kan het wel een slimme meid zijn, ze kan vast niet gedachtelezen. Tevens, en het is lastig dit te omschrijven zonder respectloos over te komen (zo is het niet bedoeld) is het mij niet duidelijk wat K nou precies uit deze onstopbare obsessie probeert te halen. Een man die haar vader had kunnen zijn en met toenemende gezondheidsproblemen kampt. @:Cupfighter je hebt ook niet toevallig een groot fortuin achter de hand, toch?
Ik heb wel een X bedrag op de bank maar dat is niet interessant genoeg denk ik
En nogmaals ik snap ook niet wat K in me ziet
pi_220060756
quote:
99s.gif Op woensdag 11 februari 2026 00:05 schreef praadje het volgende:
Cupfighter, ik ga even eerlijk zijn. Ik heb me een beeld gevormd van jou op basis van wat je allemaal hebt geschreven in dit topic.
Jij, man van 50+, mist een paar voortanden, niet moeders mooiste zoals je zelf schreef, drugsverleden, psychiatrisch verleden, geen financiële middelen, afhankelijk van begeleiding, een aftakelende ziekte.
Wat denk jij zelf dat een (zoals jij zelf beschrijft) bloedmooie vrouw van midden 20 van jou wil? Waarom denk je dat haar ouders dit stimuleren?
En hoe ga je K in een eventuele relatie inpassen? Want geen enkele vrouw tolereert zo'n type als K in het leven van haar partner, dat geef ik je op een briefje. Je krijgt nu rust denk je maar wat gaat dit voor de toekomst betekenen, heb je daar over nagedacht?
Ik verwacht eerlijk gezegd geen relatie meer te krijgen
En wat ik al eerder aangaf dat ik het ook lastig vind aan te geven waarom K zo graag contact met me wil
pi_220060761
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 00:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind het lastig omdat tegengas meestal niet getolereerd wordt in dit soort topics maar ik zit eigenlijk al heel lang op mijn handen. Als ik dit als een roman zou lezen zou ik het dichtslaan omdat het een slecht verhaal is. Wat me best wel stoort is dat er heel veel users waaronder ook een aantal die zelf redelijk in de knoop zitten die meeleven. Ik denk dat er een ander soort hulp nodig is mocht het zo zijn als ik denk.
Iedereen mag zijn twijfel hebben of mijn verhaal wel of niet waar is
Dat is ieder zijn goed recht
Ik weet alleen niet hoe ik dit moet verdedigen
  woensdag 11 februari 2026 @ 10:47:54 #173
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220062425
quote:

Dit idd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 11 februari 2026 @ 10:49:20 #174
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220062433
quote:
99s.gif Op woensdag 11 februari 2026 00:05 schreef praadje het volgende:
Wat denk jij zelf dat een (zoals jij zelf beschrijft) bloedmooie vrouw van midden 20 van jou wil?
Waarom denk je dat haar ouders dit stimuleren?
Geen vrouw van in de 20 die daar op valt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220062466
Zo, wat een trip :o
pi_220062482
quote:
14s.gif Op woensdag 11 februari 2026 10:49 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Geen vrouw van in de 20 die daar op valt.
En geen moeder van in de 50 die dat aanmoedigt.
.
  woensdag 11 februari 2026 @ 10:57:02 #177
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220062494
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 01:04 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik had een andere persoonlijkheid die Melanie heette die is dankzij therapie grotendeels verdwenen.

Ik vind het zelf ook raar dat K zich zo vastbijt aan me

Als dit in mijn hoofd zou zitten dan zou ik opgenomen moeten worden,
Ik dacht dat Melanie een ex was die overleden is, of is het enkel een persoonlijkheid van jezelf?
pi_220062502
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 10:57 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik dacht dat Melanie een ex was die overleden is, of is het enkel een persoonlijkheid van jezelf?
Ja dat dacht ik dus ook :o
.
  woensdag 11 februari 2026 @ 10:57:48 #179
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220062503
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 10:55 schreef r_one het volgende:

[..]
En geen moeder van in de 50 die dat aanmoedigt.
ik geloof ook helemaal niets van dat hele verhaal ,jij duidelijk wel.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220062517
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 10:57 schreef Puzzie het volgende:

[..]
ik geloof ook helemaal niets van dat hele verhaal ,jij duidelijk wel.
Ik heb 'm altijd het voordeel van de twijfel gegund. Dus "duidelijk"? Nee.
.
  roze woensdag 11 februari 2026 @ 11:00:20 #181
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220062534
Ik begin sterk te geloven dat dit allemaal iets is wat in je hoofd speelt en niet in het echt.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 11 februari 2026 @ 11:01:17 #182
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220062542
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 10:59 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik heb 'm altijd het voordeel van de twijfel gegund. Dus "duidelijk"? Nee.
Dat is mooi maar het lijkt er wel steeds meer op dat je alles wat hij zegt klakkeloos gelooft/overneemt en er in meegaat.
Dat gaat wel heel erg ver.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220062591
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:01 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat is mooi maar het lijkt er wel steeds meer op dat je alles wat hij zegt klakkeloos gelooft/overneemt en er in meegaat.
Dat gaat wel heel erg ver.
Ik weet hoever jij ging in je ongeloof, zo is niet elke fok!ker he :{w
Ook bij enige twijfel probeer ik altijd een constructief steentje bij te dragen. Jij niet.

Dit (en het feit dat-ie na 2 dagen niet bij zinnen is gekomen) heeft voor mij de balans doen omslaan:
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 01:04 schreef Cupfighter het volgende:
Ik had een andere persoonlijkheid die Melanie heette
Dat kan toch?
Dat mag toch?
.
  woensdag 11 februari 2026 @ 11:17:53 #184
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220062729
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:05 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik weet hoever jij ging in je ongeloof, zo is niet elke fok!ker he :{w
Ook bij enige twijfel probeer ik altijd een constructief steentje bij te dragen. Jij niet.

Dit (en het feit dat-ie na 2 dagen niet bij zinnen is gekomen) heeft voor mij de balans doen omslaan:
[..]
Dat kan toch?
Dat mag toch?
In eerste instantie ga ik er altijd vanuit dat een verhaal waar is , maar dit verhaal speelt nu een aantal jaren en in het begin wil je uitgaan van een verhaal wat klopt maar kom je er gewoon achter dat er zoveel tegenstrijdigheden in de verhalen zitten en waar iedereen maar in meegaat dat ik ook steeds meer vraagtekens ging zetten bij hoe de typische reageerders dit blijkbaar mee in stand houden.
Het verhaal is al minimaal 3 jaar een circlerk
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220062763
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:17 schreef Puzzie het volgende:

[..]
In eerste instantie ga ik er altijd vanuit dat een verhaal waar is , maar dit verhaal speelt nu een aantal jaren en in het begin wil je uitgaan van een verhaal wat klopt maar kom je er gewoon achter dat er zoveel tegenstrijdigheden in de verhalen zitten en waar iedereen maar in meegaat dat ik ook steeds mee vraagtekens ging zetten bij hoe de typische reageerders dit blijkbaar mee in stand houden.
Het is al minimaal 3 jaar een circlerk
Ik heb het niet vanaf het begin gevolgd, ben er pas later ingevallen.

Wel bijzonder dat je zijn topic altijd wél bent blijven volgen (uit interesse?) en nu je vernietigende oordeel over alle anderen wilt komen uitspreken. Niet doen.
.
pi_220062825
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:00 schreef Ama het volgende:
Ik begin sterk te geloven dat dit allemaal iets is wat in je hoofd speelt en niet in het echt.
Het zou wat randverschijnselen (zoals de politie die nauwelijks interesse in deze kwestie heeft, en begeleiders die adviseren om toch maar het gesprek aan blijven te gaan, wat vanuit professioneel oogpunt natuurlijk absurd is) wel wat beter verklaren.

Maar goed, als mijn vermoeden klopt geloof ik wel dat het voor TS allemaal heel echt lijkt, maar dan zullen adviezen hier die erin meegaan alsof het een concrete situatie betreft eerder contraproductief werken.
pi_220062855
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Het zou wat randverschijnselen (zoals de politie die nauwelijks interesse in deze kwestie heeft, en begeleiders die adviseren om toch maar het gesprek aan blijven te gaan, wat vanuit professioneel oogpunt natuurlijk absurd is) wel wat beter verklaren.

Maar goed, als mijn vermoeden klopt geloof ik wel dat het voor TS allemaal heel echt lijkt,
Nu Melanie een andere persoonlijkheid van 'm blijkt te zijn, is de kans behoorlijk groot dat Kim (+ familie) dat ook is.

Over Lauren wil ik me nog niet uitlaten maarrr ......

quote:
maar dan zullen adviezen hier die erin meegaan alsof het een concrete situatie betreft eerder contraproductief werken.
Ik voel me niet schuldig.
.
pi_220062880
Melanie is een overleden ex
Dat was een trauma en is een persoonlijkheid geworden wat dankzij therapie een rustige plek gekregen
pi_220062906
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:29 schreef r_one het volgende:

[..]
Nu Melanie een andere persoonlijkheid van 'm blijkt te zijn, is de kans behoorlijk groot dat Kim (+ familie) dat ook is.

Over Lauren wil ik me nog niet uitlaten maarrr ......
[..]
Ik voel me niet schuldig.
Met Melanie erbij heb je KLM een mooie droomvlucht.
pi_220062913
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Met Melanie erbij heb je KLM een mooie droomvlucht.
Ik heb serieus al eens op zo'n blauwe vogel gegoogled om hier te posten :')
.
  woensdag 11 februari 2026 @ 11:40:17 #191
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220062956
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:21 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik heb het niet vanaf het begin gevolgd, ben er pas later ingevallen.

Wel bijzonder dat je zijn topic altijd wél bent blijven volgen (uit interesse?) en [b]nu[/b] je vernietigende oordeel over alle anderen wilt komen uitspreken. Niet doen.
Dat doe ik helemaal niet , ik heb daar al eerder mijn vragen over gehad en dat weet jij ook dondersgoed. beetje flauw dus.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220063019
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:31 schreef Cupfighter het volgende:
Melanie is een overleden ex
Dat was een trauma en is een persoonlijkheid geworden wat dankzij therapie een rustige plek gekregen
Maar Kim gebruikt regelmatig Melanie om jou te manipuleren toch? Je mocht haar zelfs zo noemen van haar. Kan Kim dan niet ook een uitvloeisel van dat trauma zijn?
pi_220063024
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:40 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat doe ik helemaal niet , ik heb daar al eerder mijn vragen over gehad en dat weet jij ook dondersgoed. beetje flauw dus.
Je deed het zojuist.

Hoe moet ik "de typische reageerders" (na je nogal persoonlijke aanval op mij in je posts ervoor) dan duiden?
Je komt hiermee op mij nu over als een aasgier.
.
  woensdag 11 februari 2026 @ 11:52:02 #194
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220063077
En wat vinden vrienden en familieleden van jou van Kim?
pi_220063354
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Maar Kim gebruikt regelmatig Melanie om jou te manipuleren toch? Je mocht haar zelfs zo noemen van haar. Kan Kim dan niet ook een uitvloeisel van dat trauma zijn?
Nee dat staat los van elkaar
pi_220063745
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:52 schreef Momo het volgende:
En wat vinden vrienden en familieleden van jou van Kim?
Ze vinden het niks dat ik weer contact met haar gezocht heb
pi_220063804
Ik heb nu wat meer tijd te reageren
Melanie was een vriendin van mij die suïcide gedaan heeft, dit heb ik niet goed verwerkt en is in mijn hoofd gaan zitten en een trauma gaan worden en de naam geworden in dissociates

Kritiek op mijn stap dat ik contact heb gezocht met K begrijp ik en met die kritiek erover kan ik ook een discussie voeren,
Met de teksten dat mijn verhaal fantasie is niet, daar heeft iedereen zijn zegje inmiddels over gedaan, mag van mij maar ik kan er niks mee dus ik hoop dat hiermee gestopt kan worden want ik kan me hier niet tegen verweren
pi_220066215
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:24 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb nu wat meer tijd te reageren
Melanie was een vriendin van mij die suïcide gedaan heeft, dit heb ik niet goed verwerkt en is in mijn hoofd gaan zitten en een trauma gaan worden en de naam geworden in dissociates

Kritiek op mijn stap dat ik contact heb gezocht met K begrijp ik en met die kritiek erover kan ik ook een discussie voeren,
Met de teksten dat mijn verhaal fantasie is niet, daar heeft iedereen zijn zegje inmiddels over gedaan, mag van mij maar ik kan er niks mee dus ik hoop dat hiermee gestopt kan worden want ik kan me hier niet tegen verweren
Zonder waardeoordeel, kan je je voorstellen dat mensen het vragen.
Je hebt natuurlijk af en toe buien met mentale problemen.

Ik ken die materie en problematiek niet van je.. Enige waar ik het mee zou kunnen vergelijken is met de film Shutters Island.

Maar het is voor mij (en sommige anderen) zo'n buiten onze normale belevingswereld en jouw acties zouden echt bijna niemand zijn acties zijn (hoewel genoeg vrouwen ook naar een partner toe trekken die HEEL slecht voor hun is).

En wat ik ook niet snap, je ziet iedereen die je gesteund heeft met rode vlaggen zwaaien, en toch sla je die adviezen in de wind.

Jij denkt dat het je rust gaat geven, terwijl iedereen hier denkt, ow jee, dat kan potentieel heel naar gaan eindigen..
Hell To The Liars
pi_220066293
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 17:42 schreef Droopie het volgende:

[..]
Zonder waardeoordeel, kan je je voorstellen dat mensen het vragen.
Je hebt natuurlijk af en toe buien met mentale problemen.

Ik ken die materie en problematiek niet van je.. Enige waar ik het mee zou kunnen vergelijken is met de film Shutters Island.

Maar het is voor mij (en sommige anderen) zo'n buiten onze normale belevingswereld en jouw acties zouden echt bijna niemand zijn acties zijn (hoewel genoeg vrouwen ook naar een partner toe trekken die HEEL slecht voor hun is).

En wat ik ook niet snap, je ziet iedereen die je gesteund heeft met rode vlaggen zwaaien, en toch sla je die adviezen in de wind.

Jij denkt dat het je rust gaat geven, terwijl iedereen hier denkt, ow jee, dat kan potentieel heel naar gaan eindigen..
Ik snap dat mensen het vragen en hun bedenkingen hebben maar ik denk dat er genoeg is gezegd over de twijfels van het waarheidsgehalte

En het klopt ik ga een andere weg in dan de adviezen die ik krijg waarvan ik ook weet dat ze goed bedoeld zijn, en ik weet dat ik een risico neem en flink op mijn gezicht kan gaan met deze beslissing ook als dat gebeurd ben ik de eerste die dat toe gaat geven en dan begrijpt dat mensen dan zeggen, zie je wel we hadden je gewaarschuwd maar je was eigenwijs
  woensdag 11 februari 2026 @ 18:17:49 #200
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220066449
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 17:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik snap dat mensen het vragen en hun bedenkingen hebben maar ik denk dat er genoeg is gezegd over de twijfels van het waarheidsgehalte

En het klopt ik ga een andere weg in dan de adviezen die ik krijg waarvan ik ook weet dat ze goed bedoeld zijn, en ik weet dat ik een risico neem en flink op mijn gezicht kan gaan met deze beslissing ook als dat gebeurd ben ik de eerste die dat toe gaat geven en dan begrijpt dat mensen dan zeggen, zie je wel we hadden je gewaarschuwd maar je was eigenwijs
Ongeacht of het allemaal waar is of niet (dat boeit mij niet zozeer); ik wil meedenken waar dat zou kunnen helpen maar of je me voor de gek houdt of niet, lig ik beide niet wakker van.

Dat je ons advies volledig in de wind slaat is volledig jouw keuze. Jouw leven. Het is ook maar advies en daar hebben wij aan de andere kant van dit scherm geen last van (men kan er immers voor kiezen om het topic gewoon niet te openen).

Ik wens iedereen vooral een fijn(er) leven. Of je verhaal nou (allemaal) klopt of niet (zag ergens een post over Belinda en dochter Melanie die zou zijn overleden op de dag van haar geboorte ofzo?), ik hoop vooral dat je linksom of rechtsom uiteindelijk geen last meer hebt van waar je last van hebt.

Je bent nog in therapie toch? Of is dat afgerond?
|| justdiggit.org ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')