Dus tot nu toe, met de aangiftes en de boodschap dat je haar niet in je leven wilde, was je niet duidelijk?quote:Op maandag 9 februari 2026 15:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niet echt omdat ik ze te laat aan gaf, ik geef toe dat ze een lastige is op dit gebied maar ik moet gewoon heel duidelijk zijn en geen dingen op zijn beloop laten
Ik blijf erbij dat k zelf een stukje sturing heb gehad in haar gedrag, of ik er invloed op heb door dit te veranderen weet ik nog nietquote:
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 9 februari 2026 15:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We kunnen ons verheugen op een langlopende soap waarin K. ongetwijfeld haar tieten weer in de strijd zal gooien.
Dit:quote:Op maandag 9 februari 2026 15:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk aangegeven wat ik graag wil in ons contact ik zou niet weten hoe ik dit anders had kunnen doen, ik zie niet dat ze me al om haar vinger gewonden heeft, wat heb ik gemist?
quote:K gaf aan moeite te hebben met de kledingregel en het geen knuffel geven
quote:je kleding is in mijn ogen in ons contact een manipulatie middel.
Met dat laatste was ze het niet eens
quote:Ze zei je vindt me mooi daar kan ik niks aan doen.
quote:je weet heel goed wat ik bedoel, ze zei niks maar haar glimlach zei genoeg.
quote:K gaf zelf ook nog dingen aan die zij graag wil
quote:sommige dingen daarvan zijm voor mij een brug te ver
Die waren duidelijk daar viel geen speld tussen te krijgen, het gaat hierin vooral in punten eerder in ons contactquote:Op maandag 9 februari 2026 16:00 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dus tot nu toe, met de aangiftes en de boodschap dat je haar niet in je leven wilde, was je niet duidelijk?
Sorry hoor, maar je wilt haar gewoon in je leven.
Met haar leuke kanten bedoel je haar fijne karakter?quote:Op maandag 9 februari 2026 16:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die waren duidelijk daar viel geen speld tussen te krijgen, het gaat hierin vooral in punten eerder in ons contact
En ja ik wil het graag weer proberen een contact op te bouwen dat ontken ik niet anders had ik dit ook niet gedaan maar wel onder wat voorwaarden, de manipulerende K zoek ik niet, ik zoek de leuke kanten binnen haar die ze zeker heeft maar te weinig laat zien richting mij
Metquote:Op maandag 9 februari 2026 16:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die waren duidelijk daar viel geen speld tussen te krijgen, het gaat hierin vooral in punten eerder in ons contact
En ja ik wil het graag weer proberen een contact op te bouwen dat ontken ik niet anders had ik dit ook niet gedaan maar wel onder wat voorwaarden, de manipulerende K zoek ik niet, ik zoek de leuke kanten binnen haar die ze zeker heeft maar te weinig laat zien richting mij
Klopt die heb ik niet gemist, ik vind dat zij haar zegje ook mag doen , het is aan mij of ik daar aan toe geefquote:Op maandag 9 februari 2026 16:04 schreef r_one het volgende:
[..]
Dit:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik heb het over karakter waar ze zeker leuke kanten heeftquote:Op maandag 9 februari 2026 16:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met haar leuke kanten bedoel je haar fijne karakter?
Je snapt het echt niet hè ?!quote:Op maandag 9 februari 2026 16:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt die heb ik niet gemist, ik vind dat zij haar zegje ook mag doen , het is aan mij of ik daar aan toe geef
Jammer ik waardeer je bijdrage echtquote:Op maandag 9 februari 2026 16:19 schreef r_one het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet hè ?!![]()
De herstart is al compleet verkeerd![]()
Het vergoelijken en accepteren is NU al begonnen![]()
Succes met je 'wapening' Cup, ik haak af, kan dit niet langer aanzien.
Ik kom wel weer terug als je weer bij zinnen bent.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jammer ik waardeer je bijdrage echt
Dat denk ik ookquote:Op maandag 9 februari 2026 16:00 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dus tot nu toe, met de aangiftes en de boodschap dat je haar niet in je leven wilde, was je niet duidelijk?
Sorry hoor, maar je wilt haar gewoon in je leven.
Als je in staat was geweest je daartegen te wapenen had je je nu niet tot deze zogenaamde vriendschap laten manipuleren.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zie dat ze kansen gaat krijgen te manipuleren zo, het is aan mij om me daar tegen te wapenen of mis ik nog iets?
Je hebt al ontelbare keren aangegeven wat je wilde, namelijk geen contact... hoe kun je nou denken dat ze jouw grenzen nu wel gaat respecteren...quote:Op maandag 9 februari 2026 15:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk aangegeven wat ik graag wil in ons contact ik zou niet weten hoe ik dit anders had kunnen doen, ik zie niet dat ze me al om haar vinger gewonden heeft, wat heb ik gemist?
Die toffe momenten waarin ze vanuit pure zorgzaamheid refereerde aan Melanie bijvoorbeeld! Dat laat toch geen enkele twijfel over dat ze echt het allerbeste met hem voor heeft!quote:Op maandag 9 februari 2026 16:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met haar leuke kanten bedoel je haar fijne karakter?
quote:Op maandag 9 februari 2026 19:23 schreef Cupfighter het volgende:
ze weet dat dit wel een soort laatste kans is en als ze die verprutst het einde vriendschap is
Hoe kom je tot deze conclusie?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:31 schreef Lienekien het volgende:
Het ging jou toch nooit om vriendschap, joh. Waarom dan nu ineens wel.
Ik geloof je niet meer.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hoe kom je tot deze conclusie?
Omdat ik haar mooi vind?
Vriendschap kan mooier zijn dan een relatie dat zie ik in het contact met L
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |