Haar ouders sprongen in wanneer nodig, ik ben zeer duidelijk geweest in het begin van het gesprek naar haar moeder, ik gaf aan dat als ze zou beginnen met mijn prinsesje dat ik ga vertrekken, ze keek dasr wel van op maar ze heeft het niet gedaanquote:Op zondag 8 februari 2026 23:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Tja .............![]()
Volgens mij was je de afgelopen maanden bijzonder duidelijk in je grenzen en haar zin heeft ze nu (zoals altijd) alsnog gekregen.
[..]
En welke concrete medewerking heb je van de ouders toegezegd gekregen? Wat was/is hun rol in deze?
Ik lees heel veel ik-boodschappen en eisen die je gesteld hebt maar hoe werd daarop -vooral door K- gereageerd? Heeft zij ook toegezegd zich aan dat eisenpakket te houden of hoorde ze jou slechts aan?
Jawel anders was ik het niet aangegaanquote:Op maandag 9 februari 2026 11:05 schreef BE het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf diep van binnen ook niet??
Op een kier? Dat ding staat wagenwijd openquote:Op zondag 8 februari 2026 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hiermee voed je K dus. Zij weet duidelijk hoe ze je kan krijgen waar ze je wil. Ze zal nooit stoppen. Je hebt een tijd de deur dicht weten te houden, maar nu zet je die toch weer op een kier. Het is jouw leven, jouw keuze, maar dan ook niet meer klagen als ze je alsnog teveel lastigvalt. De aanhouder wint en in dit geval is zij dat.
Succes kerelquote:Op maandag 9 februari 2026 12:49 schreef Cupfighter het volgende:
Ze zei je vindt me mooi daar kan ik niks aan doen.
Ik zei dat klopt, maar ik vind het lastig als je teveel decollete hebt ik wil dat je daar rekening mee houdt in je kleding, je weet heel goed wat ik bedoel, ze zei niks maar haar glimlach zei genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van de lingeriesetjes en pikante foto's in je brievenbus zag ze vast ook niet in dat dat nogal 'bijzonder' is die te verspreiden binnen de friendzone?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
De garagedeur nog welquote:Op maandag 9 februari 2026 13:15 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Op een kier? Dat ding staat wagenwijd open
quote:Op maandag 9 februari 2026 13:35 schreef r_one het volgende:
[..]
Succes kerel![]()
Ze heeft aangegeven te stoppen met dingen in de brievenbus te gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van de lingeriesetjes en pikante foto's in je brievenbus zag ze vast ook niet in dat dat nogal 'bijzonder' is die te verspreiden binnen de friendzone?![]()
ja ze heeft bereikt wat ze wildequote:Op maandag 9 februari 2026 14:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ze heeft aangegeven te stoppen met dingen in de brievenbus te gooien
Ja duh, ze komt het je nou persoonlijk aanbieden, inclusief inhoud, aan de andere kant van de voordeur. Met een grote glimlach ....quote:Op maandag 9 februari 2026 14:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ze heeft aangegeven te stoppen met dingen in de brievenbus te gooien
Het topic moet wel een beetje actief blijven.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan niet ontkennen dat ik steeds vaker het idee krijg dat je minstens de helft verzint.
Ik heb persoonlijk geen zin in deze discussie, je kan en mag het niet geloven maar reageer dan nietquote:Op maandag 9 februari 2026 14:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het topic moet wel een beetje actief blijven.
Ja ze heeft een stukje terrein gewonnen, dat ontken ik niet, maar ze zal haar kleding wel aanhouden in een horeca gelegenheid mag ik hopenquote:Op maandag 9 februari 2026 14:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja duh, ze komt het je nou persoonlijk aanbieden, inclusief inhoud, aan de andere kant van de voordeur. Met een grote glimlach ....![]()
Ik geloof je nog wel, maar begin het wel bizar te vinden. Ik hoop dat je dat ook begrijpt. Eerst ga je all-in bij de politie om je aangifte zo sterk mogelijk te krijgen, dan blijkt dat dat niet kan en ga je compleet de andere kant op. Nogmaals, jouw leven, jouw keuzes, maar ik begrijp soms echt niets van die keuzes.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk geen zin in deze discussie, je kan en mag het niet geloven maar reageer dan niet
Zie je ze zelf nou echt niet wapperen?quote:Op maandag 9 februari 2026 15:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ze heeft een stukje terrein gewonnen, dat ontken ik niet, maar ze zal haar kleding wel aanhouden in een horeca gelegenheid mag ik hopen
Ik snap dat , maar ik hield het gewoon niet meer vol, dus vandaar deze switchquote:Op maandag 9 februari 2026 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geloof je nog wel, maar begin het wel bizar te vinden. Ik hoop dat je dat ook begrijpt. Eerst ga je all-in bij de politie om je aangifte zo sterk mogelijk te krijgen, dan blijkt dat dat niet kan en ga je compleet de andere kant op. Nogmaals, jouw leven, jouw keuzes, maar ik begrijp soms echt niets van die keuzes.
Ik zie dat ze kansen gaat krijgen te manipuleren zo, het is aan mij om me daar tegen te wapenen of mis ik nog iets?quote:Op maandag 9 februari 2026 15:19 schreef r_one het volgende:
[..]
Zie je ze zelf nou echt niet wapperen?
[ afbeelding ]
Laat ik dan nóg duidelijker zijn: in het gesprek heeft ze je al bespeeld en jou om haar vinger gewonden. Ze heeft lak aan jouw grenzen.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zie dat ze kansen gaat krijgen te manipuleren zo, het is aan mij om me daar tegen te wapenen of mis ik nog iets?
Op een discussieforum kan je ook reacties krijgen die niet in je straatje passen.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk geen zin in deze discussie, je kan en mag het niet geloven maar reageer dan niet
Dat is zo, daar ga ik ook gewoon op in zoals je ziet maar op dit punt is het lastig een discussie te voeren want hoe bewijs je of iets wel of niet waar is, ik vind dat behoorlijk zinloos en heb daar geen trek inquote:Op maandag 9 februari 2026 15:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op een discussieforum kan je ook reacties krijgen die niet in je straatje passen.
Ik heb duidelijk aangegeven wat ik graag wil in ons contact ik zou niet weten hoe ik dit anders had kunnen doen, ik zie niet dat ze me al om haar vinger gewonden heeft, wat heb ik gemist?quote:Op maandag 9 februari 2026 15:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Laat ik dan nóg duidelijker zijn: in het gesprek heeft ze je al bespeeld en jou om haar vinger gewonden. Ze heeft lak aan jouw grenzen.
Wat wil je dan nog "wapenen"?![]()
En dat werkte eerder zo goed, hè, toen je je grenzen aangaf.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk aangegeven wat ik graag wil in ons contact ik zou niet weten hoe ik dit anders had kunnen doen, ik zie niet dat ze me al om haar vinger gewonden heeft, wat heb ik gemist?
We kunnen ons verheugen op een langlopende soap waarin K. ongetwijfeld haar tieten weer in de strijd zal gooien.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het topic moet wel een beetje actief blijven.
Niet echt omdat ik ze te laat aan gaf, ik geef toe dat ze een lastige is op dit gebied maar ik moet gewoon heel duidelijk zijn en geen dingen op zijn beloop latenquote:Op maandag 9 februari 2026 15:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dat werkte eerder zo goed, hè, toen je je grenzen aangaf.
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 9 februari 2026 15:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niet echt omdat ik ze te laat aan gaf, ik geef toe dat ze een lastige is op dit gebied maar ik moet gewoon heel duidelijk zijn en geen dingen op zijn beloop laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |