euh ja en liefst wat langer ookquote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:18 schreef Cupfighter het volgende:
Na een rustig dagje is de hoofdpijn bijna weg en ben ik niet meer duizelig
Vandaag en morgen ook nog even rustig aan doen
Dus donderdag nog niet gaan werken?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
euh ja en liefst wat langer ook
als je denkt dat het kanquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dus donderdag nog niet gaan werken?
Dat hou ik zeker in de gatenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je denkt dat het kan
zou wel goed in de gaten houden of je geen hoofdpijn krijgt
Dat is mooi.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:22 schreef Cupfighter het volgende:
Vandaag gewerkt, niet overgewerkt natuurlijk in deze situatie maar het ging goed, nergens last van gehad
Lijkt me erg lastigquote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:20 schreef Cupfighter het volgende:
Donderdag naar het ziekenhuis geweest, urologie, mijn spierziekte brengt met zich mee dat ik lastig mijn plas kan ophouden, als ik moet dan moet, telt ook voor de ontlasting.
En ja dat gaat helaas ook wel eens mis.
Als eerste stap ga ik medicatie krijgen voor dat, wat voor het plassen een oplossing zou kunnen zijn en er is een kans dat het voor de ontlasting ook werkt
Maandag moet ik naar het ziekenhuis naar ergotherapie
Hiermee voed je K dus. Zij weet duidelijk hoe ze je kan krijgen waar ze je wil. Ze zal nooit stoppen. Je hebt een tijd de deur dicht weten te houden, maar nu zet je die toch weer op een kier. Het is jouw leven, jouw keuze, maar dan ook niet meer klagen als ze je alsnog teveel lastigvalt. De aanhouder wint en in dit geval is zij dat.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:02 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb een stap genomen waar ik veel kritiek op ga krijgen, maar ik vind van mezelf dat ik open en eerlijk moet blijven.
Ik heb deze beslissing genomen omdat dit teveel negatieve energie gaat kosten en het me sloopt, de beslissing die ik nu genomen heb kan het ook erger maken maar dat risico neem ik
Ik heb afgelopen week gesproken met K en haar ouders bij hun thuis, we waren het alle 3 erover eens dat dit voor niemand wat oplost, ik heb open kaart gespeeld, gevaarlijk maar wel eerlijk.
We hebben afspraken gemaakt, K en ik gaan weer contact hebben, op vriendschappelijke basis maar ik bepaal de frequentie hiervan, ik heb voorgesteld om niet bij mij thuis af te spreken maar in de stad
Dit aankijken hoe dit gaat, ik heb wel aangegeven dat ik gevoelig ben voor lichamelijk contact met haar, K gaf aan graag te knuffelen, ik ga dan verliefd worden en dat wil ik niet, ik heb aangegeven geen relatie te willen en. Ik heb aangegeven dat ik graag zie dat K hulp zoekt voor bepaalde zaken.
Ik heb
K vindt dat ik onduidelijk ben in mijn grenzen, ik heb aangegeven nu direct mijn grens te leggen maar dat ze dan wel gerespecteerd moeten worden en dat het gemanipuleer afgelopen moet zijn
Ik zei daarom zit ik hier, ik ben het moe. Maar hou er mee op, je krijgt niet altijd je xin.
Ik geef aan wanneer we afspreken en de frequentie daarvan om te starten,
K mag mij niet pushen daarin
K moet op de afspraken, los van een hittegolf natuurlijk geen uitdagende kleding aan doen
K mag ook geen briefjes en foto’s meer in de bus gooien ,
Ik heb K weer op de app, geen gebel, alleen appen , en ook daar geen foto’s
De ouders gaven dat je tegen K heel duidelijk moet zijn
En mijn nee moet niet steeds weer een ja worden want dan denkt ze, oh ik krijg mijn zin toch wel
Het is een gok die ik neem, maar ik moest iets want dit kon ik gewoon niet meer aan
Het is een keus, de deur dicht houden koste mij teveel energiequote:Op zondag 8 februari 2026 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hiermee voed je K dus. Zij weet duidelijk hoe ze je kan krijgen waar ze je wil. Ze zal nooit stoppen. Je hebt een tijd de deur dicht weten te houden, maar nu zet je die toch weer op een kier. Het is jouw leven, jouw keuze, maar dan ook niet meer klagen als ze je alsnog teveel lastigvalt. De aanhouder wint en in dit geval is zij dat.
Ik denk dat jij je vergist in hoeveel energie je dit gaat kostenquote:Op zondag 8 februari 2026 20:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is een keus, de deur dicht houden koste mij teveel energie
Ik neem een risico, dat besef ik
Nee want wat zij wil krijgt ze niet, we hebben allebei water bij de wijn gedaan met als doel een goede vriendschap te krijgenquote:Op zondag 8 februari 2026 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed dat je eerlijk bent
Uhm... tja... het is niet aan mij om hier een mening over te hebben. Ik hoop dat de keuze goed voor je uitpakt.
En ik hoop dat je echt goed op je grenzen en jezelf let. Dat je dit ook echt uit eigen wens doet en niet alleen maar om "van het gezeur af te zijn"
Ik hoop dat je voet bij stuk houdt wat je grenzen betreft
Ik heb het gevoel dat het doel geen vriendschap is, maar rust... Kan er naast zitten, maar als het wel het geval is, dan denk ik dat het tegen gaat vallenquote:Op zondag 8 februari 2026 20:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee want wat zij wil krijgt ze niet, we hebben allebei water bij de wijn gedaan met als doel een goede vriendschap te krijgen
Ja ook rust, vriendschap is het einddoelquote:Op zondag 8 februari 2026 20:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het doel geen vriendschap is, maar rust... Kan er naast zitten, maar als het wel het geval is, dan denk ik dat het tegen gaat vallen
Maar goed... zoals ik zei, het niet aan mij en ik hoop voor je dat het een goede keuze voor je is
Dat is een gevaar inderdaad waar ik heel goed op moet lettenquote:Op zondag 8 februari 2026 20:58 schreef Hetekip het volgende:
Ach je kan de deur altijd weer dichthouden kijk het gewoon eens aan. Alleen zorgen dat je niet verliefd wordt.
En daar heb je vaak minder controle over. Is ook het enige zwakke punt in het plan.
Tja .............quote:Op zondag 8 februari 2026 20:02 schreef Cupfighter het volgende:
K vindt dat ik onduidelijk ben in mijn grenzen, ik heb aangegeven nu direct mijn grens te leggen maar dat ze dan wel gerespecteerd moeten worden en dat het gemanipuleer afgelopen moet zijn
Ik zei daarom zit ik hier, ik ben het moe. Maar hou er mee op, je krijgt niet altijd je xin.
En welke concrete medewerking heb je van de ouders toegezegd gekregen? Wat was/is hun rol in deze?quote:De ouders gaven dat je tegen K heel duidelijk moet zijn.
Dat geloof je toch zelf diep van binnen ook niet??quote:Op zondag 8 februari 2026 20:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee want wat zij wil krijgt ze niet, we hebben allebei water bij de wijn gedaan met als doel een goede vriendschap te krijgen
Ik neem een risico dat besef ik maar zoals het nu ging was het ook slopend. steeds scherp moeten zijn , het lijkt erop dat ze gewonnen heeft maar ik hoop hierzelf ook wat mee te winnen de toekomst zal het moeten uitwijzen of dit de goede keuze is geweestquote:Op zondag 8 februari 2026 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je vergist in hoeveel energie je dit gaat kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |