Be my guest hoor, ik waarschuw alleen maar voor de beperkte kennis die bij het JL zit. En strafrecht is behoorlijk specifiek.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een juridisch loket is laagdrempelig, en die kunnen hem ook doorverwijzen naar een advocaat of instantie die er verstand van hebben (icm met financiele mogelijkheden).
Belangerijk lijkt mij om alle beren op de weg, weg te halen en die stappen eens goed te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Baat het niet, dan schaadt het niet.quote:Op woensdag 10 december 2025 04:57 schreef Cupfighter het volgende:
Kan natuurlijk naar JL gaan om advies in te winnen
Dat kan nooit kwaad
Smakelijk en have funquote:Op woensdag 10 december 2025 11:46 schreef Cupfighter het volgende:
Vanmiddag lekker steengrillen bij de inloop, daar heb ik wel zin in
Dank je welquote:Op woensdag 10 december 2025 13:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Smakelijk en have fun![]()
(vraagje: is er ook een uitloop?)
Je houd je dan ook niet een béétje in dusquote:Op woensdag 10 december 2025 21:00 schreef Cupfighter het volgende:
Het was gezellig tijdens het eten en lekker gegeten, altijd weer de verbaasde gezichten van mensen over de hoeveelheid van eten die ik op kan
Inhouden staat dan niet in mijn woordenboek, ik eet ook vrij langzaam waardoor ik bijna altijd als laatste klaar ben met etenquote:Op donderdag 11 december 2025 01:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Je houd je dan ook niet een béétje in dus![]()
Geven ze jou dan je eigen steengrill?
[ afbeelding ]
Heb je al contact gehad met het juridisch loket?quote:Op donderdag 11 december 2025 14:23 schreef Cupfighter het volgende:
Zojuist even telefonisch contact gehad met mijn ambulante hulpverlening over K
Het antwoord was niet verrassend, praten met K met haar ouders en ons( mijn hulpverleners ) erbij, ik zei dat ik dai ik dit geen goede optie vind omdat dit al eerder geprobeerd is en geen effect had
Volgens hun moet er nu duidelijker gemaakt worden in het gesprek dat ik er echt last van heb en graag wil dat ik met rust gelaten wil worden.
Ik heb gezegd dat het geen nut heeft
Hun zeggen als je niet nog een keer probeert dan weet je dat niet
Ik heb wederom aangegeven hier weinig trek in te hebben
Ik ben van plan morgen naar het juridisch loket te gaanquote:Op donderdag 11 december 2025 14:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb je al contact gehad met het juridisch loket?
Snap echt niet dat er iemand op de wereld jouw advies geeft om met K. om de tafel te zitten, blijkbaar is die ene persoon jouw ambulante hulp.
Topquote:Op donderdag 11 december 2025 14:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben van plan morgen naar het juridisch loket te gaan
Is dit serieus (van je hulpverleners)?quote:Op donderdag 11 december 2025 14:23 schreef Cupfighter het volgende:
Het antwoord was niet verrassend, praten met K met haar ouders en ons( mijn hulpverleners ) erbij, ik zei dat ik dai ik dit geen goede optie vind omdat dit al eerder geprobeerd is en geen effect had
Volgens hun moet er nu duidelijker gemaakt worden in het gesprek dat ik er echt last van heb en graag wil dat ik met rust gelaten wil worden.
Hou je ons op de hoogte, zodra je terug bent?quote:Op donderdag 11 december 2025 14:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben van plan morgen naar het juridisch loket te gaan
Dat doe ikquote:Op donderdag 11 december 2025 14:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Hou je ons op de hoogte, zodra je terug bent?
quote:Op zondag 7 december 2025 00:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn hersenen beter functioneren dan de jouwe
Tja user @Masberum die hier even kijkt en alles wil gaan lezen maar al wel een aanname doet en vervolgens niet op mijn vragen in gaat die ik stel daaroverquote:
heel sterkquote:Op donderdag 11 december 2025 14:23 schreef Cupfighter het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |