abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218599208
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 17:24 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
In principe heeft ze wel een punt, ik denk inderdaad niet aan K nu maar aan mezelf, alleen ze vergeet dat K me hier toe zet om mezelf te beschermen
Dat maakt je nog geen egoist :N
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218599248
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 18:39 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat maakt je nog geen egoist :N
Jawel want ik denk aan mezelf en niet aan de gevolgen voor K al heeft ze dit natuurlijk zelf veroorzaakt
pi_218599298
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 18:45 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Jawel want ik denk aan mezelf en niet aan de gevolgen voor K al heeft ze dit natuurlijk zelf veroorzaakt
Jullie belangen staan diametraal op elkaar, ze zijn onverenigbaar. Dan is het óf óf, eten of gegeten worden.
Dat egoistisch noemen, is mij véél te kort door de bocht.

Ja, als je K nooit de kans had gegeven (het gesprek in bijzijn van haar ouders) en meteen aangifte had gedaan, dán zou het verwijt je kunnen treffen. Nu niet.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218599339
En laten we de zaak even omdraaien: hoe precies denkt K aan het welzijn van Cup? Hoe precies denkt haar moeder aan het welzijn van Cup?

Over egoistisch gesproken ...... :{w
.
pi_218599642
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 18:50 schreef r_one het volgende:

[..]
Jullie belangen staan diametraal op elkaar, ze zijn onverenigbaar. Dan is het óf óf, eten of gegeten worden.
Dat egoistisch noemen, is mij véél te kort door de bocht.

Ja, als je K nooit de kans had gegeven (het gesprek in bijzijn van haar ouders) en meteen aangifte had gedaan, dán zou het verwijt je kunnen treffen. Nu niet.
Egoistisch is naar mijn idee wel waar in dit verhaal maar ik word er inderdaad bijna toe gedwongen, het is dit of buigen voor het prinsesje en ja en amen knikken
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 19:59:08 #56
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_218599819
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:35 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Egoistisch is naar mijn idee wel waar in dit verhaal maar ik word er inderdaad bijna toe gedwongen, het is dit of buigen voor het prinsesje en ja en amen knikken
ik zie hier met de beste wil van de wereld geen egoisme in
Het is ook weer een manier om jou slecht te laten voelen over de acties die je hebt ondernomen mbt K
weer ben je met haar en haar familie bezig
stop met luisteren naar wat deze mensen roeptoeteren
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_218600118
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:

[..]
Het is ook weer een manier om jou slecht te laten voelen over de acties die je hebt ondernomen mbt K
Misschien voelt het ook zo omdat het voor mij nieuw en vreemd is om zo te handelen

En je hebt gelijk ik ben er weer mee bezig
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:21:03 #58
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218600120
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:

[..]
Egoïsme wordt altijd als iets negatiefs gezien, maar dat is het niet altijd. Zoals in dit geval.

Hij is egoïstisch omdat hij met de aangifte een probleem voor haar toekomst kan veroorzaken. Hoewel zij juist egoïstisch is door zelfs strafbare feiten te plegen en de politie te negeren (in eerste aanleg). Maar had hij dat niet gedaan, was het andersom geweest. In dit geval is egoïsme hartstikke goed.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:22:46 #59
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_218600131
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Egoïsme wordt altijd als iets negatiefs gezien, maar dat is het niet altijd. Zoals in dit geval.

Hij is egoïstisch omdat hij met de aangifte een probleem voor haar toekomst kan veroorzaken. Hoewel zij juist egoïstish is door zelfs strafbare feiten te plegen en de politie te negeren (in eerste aanleg). Maar had hij dat niet gedaan, was het andersom geweest. In dit geval is egoïsme hartstikke goed.
wederom niet egoistisch
ze gaat zwaar de grens over met haar gedrag
dat is haar keuze
waarbij ze TS geen andere keuze laat dan hierop te handelen
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:24:44 #60
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218600151
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
wederom niet egoistisch
ze gaat zwaar de grens over met haar gedrag
dat is haar keuze
waarbij ze TS geen andere keuze laat dan hierop te handelen
Egoïsme is je eigenbelang voorzetten, ookal kan dat de ander schaden. Ja, het is wel egoïstisch, maar ik vind het niet negatief, juist positief in dit geval.

Jij lijkt enkel, net als velen, een negatief oordeel te hangen aan het woord "egoïsme", maar als het jij of de ander is, is iedereen egoïstisch, en dat is goed.
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:26:33 #61
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218600167
Zijn egoïsme zorgt ervoor dat zij eindelijk op haar handelen wordt "gepakt". Wat dus zeer waarschijnlijk in het strafbare valt. Dus nogmaals, zij was egoïstisch, nu is hij dat. En maar goed ook.

Oke, einde relaas :@
|| justdiggit.org ||
pi_218601631
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:35 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Egoistisch is naar mijn idee wel waar in dit verhaal
Nou, als jij het zo wilt classificeren, be my guest, het is jouw feestje.
quote:
maar ik word er inderdaad bijna toe gedwongen, het is dit of buigen voor het prinsesje en ja en amen knikken
Hoezo "bijna"?
.
pi_218601838
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 00:36 schreef r_one het volgende:

[..]
Nou, als jij het zo wilt classificeren, be my guest, het is jouw feestje.
[..]
Hoezo "bijna"?
Dat bijna is inderdaad helemaal, het was gewoon geen keus
pi_218608308
Ik ben vandaag wat prikkelbaar, irriteer me aan kleine dingen, een dame in de schrijfgroep die het te druk vind op de tafel maar als ze dan ontdekt dat de foldertjes over een activiteit die zij er had neergelegt weggehaald zijn moeten die weer terug,
KPN wat niet meewerkt aan het omzetten van een pakket omdat ik onder bewind sta en het bewind wat nog niet reageert op mijn vraag of hun dat willen regelen, gezien ik al een week met KPN erover bezig ben gaat het een frustratie worden zeker omdat ik geen fan ben van instanties bellen
Maar goed even tot 10 tellen maar en hopen dat het voor het weekend geregeld is en zo niet dan is er nog geen man over boord, rustig blijven
pi_218625428
Hondsbrutaal is ze, ze kwam vanmorgen op mijn werk .
Gelukkig weten ze op het werk ervan en hebben de leidinggevende haar eruit gestuurd en maar zwaaien naar mij, ik heb me omgedraaid en ben verder gegaan met mijn werk.
Mijn collega's moesten er wel om lachen en vroegen wie dat was
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 21:42:58 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218625601
Knettergek! 8)7
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 22:03:59 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218625791
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:14 schreef Cupfighter het volgende:
Hondsbrutaal is ze, ze kwam vanmorgen op mijn werk .
Gelukkig weten ze op het werk ervan en hebben de leidinggevende haar eruit gestuurd en maar zwaaien naar mij, ik heb me omgedraaid en ben verder gegaan met mijn werk.
Mijn collega's moesten er wel om lachen en vroegen wie dat was
Mooi. Dan heb je dus getuigen die je verklaring kunnen bevestigen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_218628809
Wow.
Dat 'meisje' is echt gewoon ziek in d'r hoofd.... :X
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:53:17 #69
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218628849
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 22:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Mooi. Dan heb je dus getuigen die je verklaring kunnen bevestigen.
Dit
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:50 schreef Sally het volgende:
Wow.
Dat 'meisje' is echt gewoon ziek in d'r hoofd.... :X
En dit.
Het is dat er via de politie al wat loopt, hopelijk staan die in contact met de gemeente voor ook psychische hulp. Maar ik zou haar bijna (ook) aanmelden via het landelijke nummer voor mensen die in de WvGGZ horen. Jeetjemina.
|| justdiggit.org ||
pi_218638244
Gisteren met wat mensen over de situatie K gesproken op 1 iemand na waren ze het eens met de manier hoe ik het aanpak nu
Diegene die het niet met me eens was vond zelfs dat ik K weer terug moest nemen als vriendin , zijn motivatie was dat zij zo gek op me is en zo ver gaat voor me dat ik die kans niet mocht laten lopen
Anderen waren daar het niet mee eens en zeiden dat ik met K alleen maar problemen op mijn hals haal
Ik gaf ook aan dat het erg bizar zou zijn dat ik een relatie zou beginnen met mijn stalkster tegen wie ik aangiftes heb lopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')