abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218425996
Het kunnen ook vrouwelijke agentes zijn die jouw boodschap overbrengen ;)
pi_218428115
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 16:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Het kunnen ook vrouwelijke agentes zijn die jouw boodschap overbrengen ;)
Dat kan ook nog inderdaad

Mondhygieniste ging prima, gemakkelijker als de vorige keer

Therapie heeft vakantie tot en met September en ik blijf tot nu toe nog steeds zonder aanvallen terwijl ik er wel een verwacht omdat ik denk dat de spanning eruit moet van de afgelopen tijd, maar misschien ben ik echt sterker aan het ontwikkelen
pi_218452979
Vanmiddag ging de bel boven terwijl ik dutje aan het doen was, met mijn duffe kop vergeet ik door het kijkgaatje te kijken en open de deur. K dus
Ze loopt zo langs me heen naar binnen, ik zei ho wat gaan we doen, laten we even samen chillen zegt ze.
Ik zei K je gaat naar buiten, ga daar chillen, nee zei ze.
Ik zei je kan vrijwillig gaan of ik bel de politie, dat doe je niet zei ze en daar ging het topje uit.
Bel je nog zei ze provocerend
Ik zei, ik zet je buiten met of zonder topje en nu wegwezen, mopperend deed ze het topje weer aan, je wil me dat zie ik aan je zegt ze , ja K ik wil je de deur uit en wel nu zei ik
Dat zei ik blijkbaar overtuigend want zonder nog iets te zeggen liep ze deur uit
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 18:41:17 #179
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218453040
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 18:30 schreef Cupfighter het volgende:
Vanmiddag ging de bel boven terwijl ik dutje aan het doen was, met mijn duffe kop vergeet ik door het kijkgaatje te kijken en open de deur. K dus
Ze loopt zo langs me heen naar binnen, ik zei ho wat gaan we doen, laten we even samen chillen zegt ze.
Ik zei K je gaat naar buiten, ga daar chillen, nee zei ze.
Ik zei je kan vrijwillig gaan of ik bel de politie, dat doe je niet zei ze en daar ging het topje uit.
Bel je nog zei ze provocerend
Ik zei, ik zet je buiten met of zonder topje en nu wegwezen, mopperend deed ze het topje weer aan, je wil me dat zie ik aan je zegt ze , ja K ik wil je de deur uit en wel nu zei ik
Dat zei ik blijkbaar overtuigend want zonder nog iets te zeggen liep ze deur uit
Heel knap dit _O_
Petje af!
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_218457779
En geen Melanie aanval gehad na het bezoek van K
  Moderator zaterdag 9 augustus 2025 @ 15:28:15 #181
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218459952
Zo, ze gaat de frontale aanval in, zo te lezen.
Goed gedaan dat je haar de deur uit hebt gezet (ook na haar manipulatie met haar topje).

Lekker bezig! _O_
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')