abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221835874
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 01:31 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Daar gaat Justis precies helemaal niks mee doen :N

En dat andere: hoop niet dat ze er een E33 van gemaakt hebben want die betrekken ze er wel in.

Nogmaals: als er een -aantoonbaar- valse aangifte ligt én een sepotbeschikking, zal Justis die aangifte niet mee (mogen) nemen in de beoordeling.
Ik weet niet hoe ver ze zijn met die aangiftes, ik hoor er in ieder geval niets meer van en heb ook een tegen aangifte gedaan
pi_221835929
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 08:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe ver ze zijn met die aangiftes, ik hoor er in ieder geval niets meer van en heb ook een tegen aangifte gedaan
Dat zou je wel doen toch? Voor zover ik me kan herinneren.
Colleziono francobolli di bambini
pi_221835977
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 08:46 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Dat zou je wel doen toch? Voor zover ik me kan herinneren.
Ja dat heb ik gedaan
pi_221836012
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 09:04 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja dat heb ik gedaan
Sorry, ik las ‘geen’
Colleziono francobolli di bambini
pi_221839180
Over 2 weken start ik ieder geval als assistent bij het vrijwilligerswerk in afwachting van de VOG
pi_221859508
Het is mooi weer dus Lauren en ik gaan vanmiddag de stad in.
Voor de rest is het relatief rustig hier en gaat alles zijn gangetje
pi_221859824
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 10:50 schreef Cupfighter het volgende:
Het is mooi weer dus Lauren en ik gaan vanmiddag de stad in.
Voor de rest is het relatief rustig hier en gaat alles zijn gangetje
Have fun!
Wait for the ricochet.
Ein Besonderes unter den Besten.
pi_221859935
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 11:09 schreef nostra het volgende:

[..]
Have fun!
Dank je wel, met Lauren is het altijd leuk om de stad in te gaan
pi_221859980
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 11:15 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dank je wel, met Lauren is het altijd leuk om de stad in te gaan
Geniet er van :*
pi_221867022
Het was gisteren weer gezellig samen
Lauren denkt dat ik de vog wel krijg, ze zegt als hun goed uitleggen wat je taken gaan worden dan heeft het ook niets te maken met die aangiftes waar een ander verantwoordelijk voor was.
Ze vindt het een goed plan van me om dit te gaan doen

We hebben gepraat over een keer een weekendje weg samen, gewoon in Nederland
pi_221880349
Er is een flyer gemaakt over de spelletjesmiddag die volgende week gaat starten plus dat het ook in de nieuwsbrief komt, leuke flyer met ook onze namen.erbij, ik heb echt zin om te gaan starten, diegene met wie ik het samen ga doen is een vrouw met wie ik goed kan opschieten en vaak spelletjes doe dus die samenwerking zal soepel verlopen
pi_221883250
Vandaag op de inloop bij creatief getekend op muziek, ieder mocht zelf nummers kiezen, erg leuk om te doen, mijn blokkade dat ik het niet goed kan valt dan weg en het is niet zo dat ik dan goed teken maar de creativiteit is dan wel zichtbaar
Een van mijn eigen nummers was My Immortal van Evanescence waar voor mij flink wat emotie in zit, dat werd misschien wel mijn beste tekening ooit, abstract maar de emotie was duidelijk zichtbaar
pi_221900326
15 oktober gaan de vogels weg, ze gaan naar een opvang die een goed huis voor ze zoekt
pi_221900356
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 19:32 schreef Cupfighter het volgende:
15 oktober gaan de vogels weg, ze gaan naar een opvang die een goed huis voor ze zoekt
*; :*
pi_221902443
Vanmiddag met Lauren naar de kermis in de stad, moeten wel kijken of het niet te druk is want daar kan ze niet tegen, gezien het mooie weer moeten we daar wel rekening mee houden anders gaan we volgende week even dan is er een prikkelarm uur, een keer naar de Efteling samen staat ook nog in de planning maar dan kunnen we beter een doordeweekse dag kiezen, Lauren vindt de attracties geweldig maar kan gewoon slecht tegen drukte.

Ik ben blij dat er een datum is voor de vogels, zat hier al lang over te denken en er kwamen ook gebeurtenissen tussen zoals het overlijden van Kim en de fietsendiefstal die dit wat naar de achtergrond hebben doen schuiven, het is voor mij beter dingen rustig een voor een aan te pakken anders ontstaat er een soort chaos in mijn hoofd
pi_221905965
We zijn naar de kermis geweest maar vrij kort, ik zag aan het gezicht van Lauren dat ze het te druk vond, dus heb haar meegenomen naar een rustige plek, daar was ze blij mee, we proberen het volgende week wel met het prikkelvrije uur
pi_221912353
Een vriendin van mij gaat de keus maken een eind aan haar leven te maken via BSTED, ik kende dat nog niet maar het houdt in dat je dan bewust stopt met eten en drinken, gemiddeld kan een mens 2 weken zonder eten en drinken.

Ik schrik hier niet van, zo lang ik haar ken heeft ze flinke psychische problemen, ze verblijft inmiddels al zeker 5 jaar in de kliniek in Wolfheze
Ze woonde destijds bij mij in de buurt, het was nooit saai met haar, als volwassenen bellen blazen in een park bijvoorbeeld of frites kapsalon eten met Hugo wijn op kerstavond
Helaas ook heel wat keren 112 voor haar moeten bellen

Ik snap haar beslissing, ze wil het januari 2027 gaan doen, we hebben afgesproken elkaar voor die tijd nog een keer te zien
Misschien wel leuk om dat te doen met een kapsalon en fles Hugo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')