Ik weet niet hoe ver ze zijn met die aangiftes, ik hoor er in ieder geval niets meer van en heb ook een tegen aangifte gedaanquote:Op dinsdag 22 september 2026 01:31 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Daar gaat Justis precies helemaal niks mee doen
En dat andere: hoop niet dat ze er een E33 van gemaakt hebben want die betrekken ze er wel in.
Nogmaals: als er een -aantoonbaar- valse aangifte ligt én een sepotbeschikking, zal Justis die aangifte niet mee (mogen) nemen in de beoordeling.
Dat zou je wel doen toch? Voor zover ik me kan herinneren.quote:Op dinsdag 22 september 2026 08:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver ze zijn met die aangiftes, ik hoor er in ieder geval niets meer van en heb ook een tegen aangifte gedaan
Ja dat heb ik gedaanquote:Op dinsdag 22 september 2026 08:46 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Dat zou je wel doen toch? Voor zover ik me kan herinneren.
Have fun!quote:Op zaterdag 26 september 2026 10:50 schreef Cupfighter het volgende:
Het is mooi weer dus Lauren en ik gaan vanmiddag de stad in.
Voor de rest is het relatief rustig hier en gaat alles zijn gangetje
Geniet er vanquote:Op zaterdag 26 september 2026 11:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dank je wel, met Lauren is het altijd leuk om de stad in te gaan
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:32 schreef Cupfighter het volgende:
15 oktober gaan de vogels weg, ze gaan naar een opvang die een goed huis voor ze zoekt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |