ik denk dat jij je soms meer gezeur op de hals haalt dan nodig isquote:Op woensdag 24 september 2025 19:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Omdat ik het gezeik onterecht vind, mensen kunnen ziek worden
Of ben ik nu te assertief?
Het is mijn mening , maar ik had beter mijn mond kunnen houden?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat jij je soms meer gezeur op de hals haalt dan nodig is
dat is altijd een afwegingquote:Op woensdag 24 september 2025 20:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is mijn mening , maar ik had beter mijn mond kunnen houden?
Pick your battlesquote:Op woensdag 24 september 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is altijd een afweging
wanneer zeg je wat wanneer niet
ik ben tot de conclusie gekomen(jaren terug) dat veel zaken het niet waard zijn om je druk over te maken en je energie aan te verspillen
maar dat is voor iedereen verschillend en een eigen keus
Tja misschien was het ook een optelsom die J denkt dat ze boven mensen staat en ik vond dat ik daar maar eens tegengas aan moest geven.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is altijd een afweging
wanneer zeg je wat wanneer niet
ik ben tot de conclusie gekomen(jaren terug) dat veel zaken het niet waard zijn om je druk over te maken en je energie aan te verspillen
maar dat is voor iedereen verschillend en een eigen keus
Ik vind het anders wel een mooie karaktertrek, opspreken als je vindt dat iemand erg onredelijk is.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja misschien was het ook een optelsom die J denkt dat ze boven mensen staat en ik vond dat ik daar maar eens tegengas aan moest geven.
Misschien heeft @:TheGirlNextDoor gelijk , pick your battles
Ik heb er al genoeg
quote:Op woensdag 24 september 2025 21:19 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel een mooie karaktertrek, opspreken als je vindt dat iemand erg onredelijk is.
En ja, dat is ook assertief.
Maar nee, laat het 'voor jou geen 'battle worden. Maar je mening ventileren, ook al raakt iets je niet persoonlijk, is best wel oke. En dikwijls ook fijn.
Ik zeg: niks mis mee.
Er kan wat bijgeschaafd worden dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:57 schreef Lienekien het volgende:
Je kunt ook leren om assertief te zijn zonder bot te worden. Je toevoeging ‘niemand zit op je overbodige commentaar te wachten’, was vrij bot.
Is nog steeds nogal ‘op de man’.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er kan wat bijgeschaafd worden dat ben ik met je eens
Ik had misschien kunnen zeggen ik zit niet op je overbodig commentaar te wachten dan hou ik het ook bij mezelf want overbodig vond ik het wel
Tja is op de man maar wel mijn mening, ik heb ooit eerder wat wrijving gehad met die dame, toen was ik voorzichtiger en toen gaf ze aan van een open en eerlijk gesprek te houden en was de wrijving snel opgelost.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is nog steeds nogal ‘op de man’.
Het was overmacht, dat had je al gezegd. Ik weet niet wat ze (de klager) verder nog ‘te zeiken’ had, maar je had het ook kunnen laten bij nogmaals zeggen dat ze (de docente) had gedaan wat ze kon. En dan verder negeren.
Grensoverschrijdendquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:21 schreef Cupfighter het volgende:
De desbetreffende dame is uit de groep gestapt, ze vond het te grensoverschrijdend
Nou bye bye dan
Gisteren en vandaag lekker gewerkt,
Als dat je eerste reactie nou was geweest had ze misschien een punt gehad. Maar het was je reactie op haar doorzeiken. Tja, dan vraag je er ook wel om, om een krachtigere dupliek.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:36 schreef Cupfighter het volgende:
Er kan wat bijgeschaafd worden dat ben ik met je eens
Ik had misschien kunnen zeggen ik zit niet op je overbodig commentaar te wachten dan hou ik het ook bij mezelf want overbodig vond ik het wel
Ja op dat grensoverschrijdend en het verhaal dat ze de groep uit ging had ik als reacties drama Queen gegevenquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Grensoverschrijdend![]()
Wel hip en van deze tijd.
[..]
Als dat je eerste reactie nou was geweest had ze misschien een punt gehad. Maar het was je reactie op haar doorzeiken. Tja, dan vraag je er ook wel om, om een krachtigere dupliek.
Iets met een plaat en een kop. En iets met heelmeesters.
Ik vind het niet shockerend. Als je ...quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja op dat grensoverschrijdend en het verhaal dat ze de groep uit ging had ik als reacties drama Queen gegeven
@:lienekien heeft wel een punt dat ik wat minder bot had kunnen zijn maar wat voor mij het belangrijkste is dat ik mijn mening zeg en dit keer tegen een best dominant persoon
... al niet eens meer kunt zeggen, als iemand (zelf grensoverschrijdend) blijft doordrammen ....quote:ik zit niet op je overbodig commentaar te wachten
Shockerend is het zeker niet dat is waar, de dame in kwestie heeft op veel dingen commentaar wat mag natuurlijk maar op haar mag je blijkbaar geen commentaar hebben want dan is het grensoverschrijdend.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik vind het niet shockerend. Als je ...
[..]
... al niet eens meer kunt zeggen, als iemand (zelf grensoverschrijdend) blijft doordrammen ....![]()
Iets met fluwelen handschoentjes ....![]()
Tegenwoordig redelijk synoniem aan kritiek.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:27 schreef r_one het volgende:
Grensoverschrijdend
Wel hip en van deze tijd.
Super gedaan, score 9/10quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:34 schreef Cupfighter het volgende:
Gisteren kwam ik thuis van de stad, will de deur openen, hoor ik hoi schatje achter me, K dus.
Ik was wat verrast maar zei K wegwezen
Doe eens lief tegen mij, ik geef je alles wat je wilt
Nee K dat doe je niet want ik wil dat je me met rust laat.
Dat wil je niet zei ze, ze begon een beetje met haar lichaam tegen me aan te duwen, handen op de rug zodat ik haar niet aanraakte.
Laat me binnen kunnen we praten werdt het toen.
Ik zei krijg ik dan weer een striptease?
Ik zei wegwezen of ik bel de politie, dat was genoeg .Ze ging weg, uiteraard heb ik dit wel bij de politie gemeld
Dat was eens, ooit.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:46 schreef Cupfighter het volgende:
Dank je wel
Ik deed ze op de rug zodat ik haar niet met mijn handen zou aanraken, ze komt vaak terug op het feit dat ik haar een knuffel gaf in de stad.
Maar zoals jij zegt is misschien inderdaad beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |