Niemand is verplicht om iets te delen en zeker niet wat zo persoonlijk is. (Zeg ik als moderator)quote:Op zaterdag 23 mei 2026 01:17 schreef Iceage het volgende:
Sorry hoor,
Maar wij hebben hier best veel moeite tijd en energie gedaan om jou te helpen. en nu maak je er het met 3 kleine zinnetjes en een paar woorden vanaf?
Dat is niet zo erg fijn Cup.
Vinger afdrukken en fotoos ? Het verhoor ?
Niemand is verplicht om TS met z’n shitzooi te helpen en zeker niet bij zo’n matige terugkoppeling. (Zeg ik als user)quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Niemand is verplicht om iets te delen en zeker niet wat zo persoonlijk is. (Zeg ik als moderator)
Punt!
Ik heb het inmiddels toch uitgelegdquote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:17 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Niemand is verplicht om TS met z’n shitzooi te helpen en zeker niet bij zo’n matige terugkoppeling. (Zeg ik als user)
Punt!
Het was een reactie op Droopie, de post waar hij op reageerde was van 01:17.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels toch uitgelegd
Ta heeft heel uitgebreid alles al gedeeld de afgelopen tijd sinds hij de brief heeft ontvangen Het is er in dit dagboek best veel over gegaan. en Ts heeft veel tips en hulp gekregen. Dan lijkt mij het logisch dat er een terug koppeling komt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Niemand is verplicht om iets te delen en zeker niet wat zo persoonlijk is. (Zeg ik als moderator)
Punt!
Yep en hopelijk voor jou is het nu ook klaar.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels toch uitgelegd
Ja als de politie bij het bewind gaat informeren dan wordt mijn verhaal bevestigdquote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:18 schreef Iceage het volgende:
[..]
Yep en hopelijk voor jou is het nu ook klaar.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:34 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Het was een reactie op Droopie, de post waar hij op reageerde was van 01:17.
In R&P reageren doe je vrijwillig. Als je hier een advies geeft om vervolgens ook terugkoppelingen te verwachten van jouw advies, zit je hier niet goed. Dan moet je manager worden in een bedrijf, dan kun je mensen managen en elke dag vragen hoe het ze lukt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:11 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ta heeft heel uitgebreid alles al gedeeld de afgelopen tijd sinds hij de brief heeft ontvangen Het is er in dit dagboek best veel over gegaan. en Ts heeft veel tips en hulp gekregen. Dan lijkt mij het logisch dat er een terug koppeling komt.
(Zeg ik als user.)
Punt!
Ik snap dat mensen het vervolg willen horen, meestal doe ik dat ook direct en duidelijk dat lukte nu niet en dat heb ik uitgelegd en ik heb de indruk dat hier wel begrip voor isquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:44 schreef Hetekip het volgende:
[..]
[..]
In R&P reageren doe je vrijwillig. Als je hier een advies geeft om vervolgens ook terugkoppelingen te verwachten van jouw advies, zit je hier niet goed. Dan moet je manager worden in een bedrijf, dan kun je mensen managen en elke dag vragen hoe het ze lukt.
Laat users hier gewoon in hun waarden. Help mensen omdat je ze wil helpen, niet omdat je terugkoppelingen wil, blijf dan lekker weg, en ga zoals ik al eerder zei, manager worden of zo.
Ik hoop gewoon dat cupfighter dit snel los kan laten, en dan lekker kan genieten van zijn vakantie. Vakantie lijkt mij een goed idee.
Protip van mij aan jou.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen het vervolg willen horen, meestal doe ik dat ook direct en duidelijk dat lukte nu niet en dat heb ik uitgelegd en ik heb de indruk dat hier wel begrip voor is
Dank je wel, de vakantie komt wel gelegen nu
Tenzij TS zelf "later" een terugkoppeling toezegt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:44 schreef Hetekip het volgende:
[..]
[..]
In R&P reageren doe je vrijwillig. Als je hier een advies geeft om vervolgens ook terugkoppelingen te verwachten van jouw advies, zit je hier niet goed. Dan moet je manager worden in een bedrijf, dan kun je mensen managen en elke dag vragen hoe het ze lukt.
Laat users hier gewoon in hun waarden. Help mensen omdat je ze wil helpen, niet omdat je terugkoppelingen wil, blijf dan lekker weg, en ga zoals ik al eerder zei, manager worden of zo.
Ik hoop gewoon dat cupfighter dit snel los kan laten, en dan lekker kan genieten van zijn vakantie. Vakantie lijkt mij een goed idee.
Protip van mij: niks mis mee met een korte samenvatting van wat er gebeurd is op het politiebureau.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen het vervolg willen horen, meestal doe ik dat ook direct en duidelijk dat lukte nu niet en dat heb ik uitgelegd en ik heb de indruk dat hier wel begrip voor is
Dank je wel, de vakantie komt wel gelegen nu
Als hij een terugkoppeling toezegt, kun je gewoon rustig wachten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:58 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Tenzij TS zelf "later" een terugkoppeling toezegt.
Ik ambieer geen managementfunctie en ik laat Cup ook in zijn waarde.
Dat hebben we gedaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:02 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Als hij een terugkoppeling toezegt, kun je gewoon rustig wachten.
Een relaas van het politieverhoor brengt hem echt niet meer in de problemen.quote:Gedraag je dan ook niet als eentje. Mijn manager op het werk vraagt mij altijd of dit of dat klaar is, verder doet dat niemand. Mijn vriendin misschien, wanneer het eten klaar is.
Maar goed ik ga deze discussie ook niet tot in den treure voeren, maar ik geef @:droopie 100% gelijk, en soms moeten mensen ook in bescherming worden genomen tegen zichzelf. Cupfighter bedoeld het goed, door jullie erin mee te nemen, maar we moeten ethisch gezien niets willen wat hem dan ook maar 1% meer in de problemen kan helpen. Ik heb liever dat hij niets laat weten, of gewoon een 'het is okay' dan dat hij hier dingen zegt waar hij later hinder van kan ondervinden.
Jouw nieuwsgierigheid is minder belangrijk dan de veiligheid van cupfighter. Als je het daar niet mee eens bent, ben je niet zuiver op de graat wanneer je hier meepost om te 'helpen'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |