Misschien zit er wel een triootje inquote:Op zondag 11 januari 2026 23:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wordt het dan niet ineens super incestueus?
Ik nietquote:Oké, ik houd nu op met flauw zijn hoor
quote:Op zondag 11 januari 2026 23:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een triootje in
[..]
Ik niet
Via de app van de bank kun je hem deblokkerenquote:Op maandag 12 januari 2026 14:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is mij overekomen dat ik mijn pinpas heb laten blokkeren doordat ik mijn pincode was vergeten
Daar ben ik ook achtergekomen.quote:Op maandag 12 januari 2026 14:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Via de app van de bank kun je hem deblokkeren
Dat kan ik dus niet, heb geen app, dat gaat bij mij via de bewindvoering dus ik zal even moeten wachtenquote:
De eerste keer na de Covid lockdowns in de supermarkt wist ik mijn pincode echt niet meer. Moest echt een paar minuten in mijn telefoon zoeken waar ik dat nu ook alweer opgeslagen had (ergens onder een naam en dan is het een deel van een telefoonnr).quote:Op maandag 12 januari 2026 14:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is mij overekomen dat ik mijn pinpas heb laten blokkeren doordat ik mijn pincode was vergeten
Welke brief?quote:Op maandag 12 januari 2026 16:55 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
De eerste keer na de Covid lockdowns in de supermarkt wist ik mijn pincode echt niet meer. Moest echt een paar minuten in mijn telefoon zoeken waar ik dat nu ook alweer opgeslagen had (ergens onder een naam en dan is het een deel van een telefoonnr).
@:TS Lekker negeren die brief, daar heb je niks aan.
De brief van Ma van K (denk ik)quote:Op maandag 12 januari 2026 17:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Welke brief?
Zijn pas ie geblokkeerd he (en daarmee zijn oude pincode ook).
Is niet logisch gezien de context en gezien de quote.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De brief van Ma van K (denk ik)
Kan het fout hebben!quote:Op maandag 12 januari 2026 17:25 schreef r_one het volgende:
[..]
Is niet logisch gezien de context en gezien de quote.
Zou hij niet de brief van de bank bedoelen met de nieuwe pincode?
Wat slecht!quote:
Lingeriesetjes kun je ook mooi inlijsten hè (doen ze b.v. ook met voetbalshirtjes)quote:Op maandag 12 januari 2026 17:28 schreef Cupfighter het volgende:
De brief van de Ma van K heb ik ingelijst en boven mijn bed gehangen
Nope, de brief van MaK, waar het verder vooral over ging in dit topic op dat moment.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:25 schreef r_one het volgende:
[..]
HA! Ik had gelijk! Lekker puhuhuhhuh! Zei het toch zei het toch zei het tochquote:Op maandag 12 januari 2026 17:25 schreef r_one het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2026 22:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
HA! Ik had gelijk! Lekker puhuhuhhuh! Zei het toch zei het toch zei het toch![]()
![]()
Nouwwww .....quote:Op maandag 12 januari 2026 22:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
HA! Ik had gelijk! Lekker puhuhuhhuh! Zei het toch zei het toch zei het toch![]()
![]()
Ja maar jij bent SLECHT!quote:Op maandag 12 januari 2026 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar... ikke gelijk hebben
Gaat HAKEN!quote:Op maandag 12 januari 2026 22:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja maar hier was ik GOED in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |