abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220296316
Het was lekker weer om even de stad in te lopen, mijn spieren in de benen waren het daar na de inspanningen van donderdag en vrijdag niet mee eens, dus maar kort in de stad geweest en weer thuis op de bank gaan hangen
pi_220299824
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:48 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja gedeeltelijk wel, aan de andere kant vind ik dat ik mijn mening mag uiten over hoe sommige me benaderen zeker als ik daar gewoon laat van heb
Je mag zeker jouw mening uiten. Zij mogen zeggen wat zij willen; andersom geldt dat natuurlijk ook voor jou.

Waaraan merk je bij jezelf dat je beter voor jezelf kan opkomen? Welk inzicht heb je nu wel wat je voorheen niet had?
pi_220303309
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:35 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Je mag zeker jouw mening uiten. Zij mogen zeggen wat zij willen; andersom geldt dat natuurlijk ook voor jou.

Waaraan merk je bij jezelf dat je beter voor jezelf kan opkomen? Welk inzicht heb je nu wel wat je voorheen niet had?
Dat ik nu sneller mijn grens aan geef

Mensen vinden het over het algemeen prettig als je je grens aan geeft
pi_220303325
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:24 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat ik nu sneller mijn grens aan geef

Mensen vinden het over het algemeen prettig als je je grens aan geeft
Geef je om die reden jouw grens aan?
pi_220303328
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:28 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:28 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Onder andere, natuurlijk ook voor mezelf
pi_220304637
Gisteren naar het ziekenhuis geweest voor mijn spierziekte, ondanks het in december en januari een stuk slechter ging is er geen reden tot zorgen, het is stabiel, oefeningen bij de fysio maakte dat wel duidelijk.
Op tijd rusten bij inspanningen
Bij geen inspanningen af en toe toch even opstaan en lopen
Bij kouder weer wordt het allemaal gewoon een stuk minder
pi_220313188
9 April gaan ze verder met mijn gebit, dan krijg ik een wortelkanaalbehandeling
pi_220327219
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:45 schreef Cupfighter het volgende:
9 April gaan ze verder met mijn gebit, dan krijg ik een wortelkanaalbehandeling
Fijn dat ze er weer verder mee gaan. Ik heb een tijdje geleden een wortelkanaalbehandeling gehad en niets gevoeld. Ook geen napijn. Is het nu stil verder rondom K.?
pi_220334824
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 00:52 schreef praadje het volgende:

[..]
Fijn dat ze er weer verder mee gaan. Ik heb een tijdje geleden een wortelkanaalbehandeling gehad en niets gevoeld. Ook geen napijn. Is het nu stil verder rondom K.?
Volgens de tandarts zal het ook meevallen, het is niet ontstoken dus volgens haar zal ik ook geen napijn krijgen.
Ik vroeg dat na omdat je er nog wel eens horrorverhalen over hoort
Ik heb nog 1 briefje van Kim gehad sinds die afspraak,
pi_220341652
Vanmiddag even met Lauren de stad in gegaan ondanks het slechte weer was het toch wel leuk
pi_220351804
Vanmiddag naar mijn oudere zus geweest, die was gisteren jarig en vierde het vandaag, mijn 2 broers waren er ook en een buurvrouw
Het was niet ongezellig maar ik voelde me een beetje toeschouwer, kan totaal aan mij gelegen hebben, kan het ook moeilijk omschrijven maar het voelde een beetje raar
Waarschijnlijk is er niks aan de hand en ligt het gewoon aan mezelf
pi_220362297
Het was lang geleden dat ik Melanie in een droom had maar vannacht was het zo ver, we ging en weer eens trouwen in de droom, een droom die ik in het verleden zeer vaak had, ook mijn overleden moeder en zus kwam en er in voor, het was voor de reet erg chaotisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')