Klinkt verstandig met wat er gebeurd is. Sterkte.quote:Op maandag 7 september 2026 15:54 schreef Cupfighter het volgende:
Vanmorgen naar de huisarts geweest
Ik ga praktijkondersteuning krijgen
Dank je welquote:Op maandag 7 september 2026 18:48 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Klinkt verstandig met wat er gebeurd is. Sterkte.
Jammer van je leidinggevendequote:Op vrijdag 11 september 2026 12:24 schreef Cupfighter het volgende:
Een van mijn leidinggevende op het werk gaat over ruim een maand weg, vind ik wel jammer want hij heeft me aangenomen destijds en ik heb een goede klik met hem
Ik ga morgenmiddag naar Lauren toe, dan zie ik haar dochter voor het eerst, ben daar wel iets nerveus voor
Ja dat ging eigenlijk best goed, liep vanzelf, eerst lekker geluncht en daarna een bordspel gedaan, en wat gekletstquote:Op vrijdag 11 september 2026 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jammer van je leidinggevende
En met die dochter komt het vast wel goed
Told yaquote:Op zaterdag 12 september 2026 16:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat ging eigenlijk best goed, liep vanzelf, eerst lekker geluncht en daarna een bordspel gedaan, en wat gekletst
Ja heb mezelf te druk gemaakt eroverquote:
Voerden ze dat maar overal in, vind het wel een goede eigenlijk.quote:Op zondag 13 september 2026 19:25 schreef Cupfighter het volgende:
Overigens wel apart in deze tijd is dat bij Lauren thuis bij bezoek alleen in noodgevallen de mobiel telefoon gebruikt mag worden wat ook telt voor het bezoek dus
Vond het eerlijk gezegd best wel fijn, ik zelf heb wel eens bezoek dat veel op het scherm zit te kijken en dat is niet gezellig
Dat is idd een goede regelquote:Op zondag 13 september 2026 19:25 schreef Cupfighter het volgende:
Overigens wel apart in deze tijd is dat bij Lauren thuis bij bezoek alleen in noodgevallen de mobiel telefoon gebruikt mag worden wat ook telt voor het bezoek dus
Vond het eerlijk gezegd best wel fijn, ik zelf heb wel eens bezoek dat veel op het scherm zit te kijken en dat is niet gezellig
Ik eigenlijk ook welquote:Op maandag 14 september 2026 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voerden ze dat maar overal in, vind het wel een goede eigenlijk.
Ik vind het knap van Lauren zeker met een tiener in huis,quote:Op maandag 14 september 2026 16:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is idd een goede regel
Als student, toen ik nog feestjes gaf, had ik een mandje waar alle telefoons in moesten
Aandacht voor elkaar (gelukkig normaal in mijn kring)
Ben blij voor je dat het zo soepel verloopt. Gun het je van harte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |