Je mag zeker jouw mening uiten. Zij mogen zeggen wat zij willen; andersom geldt dat natuurlijk ook voor jou.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja gedeeltelijk wel, aan de andere kant vind ik dat ik mijn mening mag uiten over hoe sommige me benaderen zeker als ik daar gewoon laat van heb
Dat ik nu sneller mijn grens aan geefquote:Op maandag 9 maart 2026 12:35 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Je mag zeker jouw mening uiten. Zij mogen zeggen wat zij willen; andersom geldt dat natuurlijk ook voor jou.
Waaraan merk je bij jezelf dat je beter voor jezelf kan opkomen? Welk inzicht heb je nu wel wat je voorheen niet had?
Geef je om die reden jouw grens aan?quote:Op maandag 9 maart 2026 21:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat ik nu sneller mijn grens aan geef
Mensen vinden het over het algemeen prettig als je je grens aan geeft
quote:Op maandag 9 maart 2026 21:28 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Geef je om die reden jouw grens aan?
Onder andere, natuurlijk ook voor mezelfquote:Op maandag 9 maart 2026 21:28 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Geef je om die reden jouw grens aan?
Fijn dat ze er weer verder mee gaan. Ik heb een tijdje geleden een wortelkanaalbehandeling gehad en niets gevoeld. Ook geen napijn. Is het nu stil verder rondom K.?quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:45 schreef Cupfighter het volgende:
9 April gaan ze verder met mijn gebit, dan krijg ik een wortelkanaalbehandeling
Volgens de tandarts zal het ook meevallen, het is niet ontstoken dus volgens haar zal ik ook geen napijn krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 00:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Fijn dat ze er weer verder mee gaan. Ik heb een tijdje geleden een wortelkanaalbehandeling gehad en niets gevoeld. Ook geen napijn. Is het nu stil verder rondom K.?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |