abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 10:38:47 #176
38824 crew  Droopie
pi_220866127
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:17 schreef Iceage het volgende:
Sorry hoor,

Maar wij hebben hier best veel moeite tijd en energie gedaan om jou te helpen. en nu maak je er het met 3 kleine zinnetjes en een paar woorden vanaf?

Dat is niet zo erg fijn Cup.

Vinger afdrukken en fotoos ? Het verhoor ?
Niemand is verplicht om iets te delen en zeker niet wat zo persoonlijk is. (Zeg ik als moderator)

Punt!

Tevens, dit is een politiezaak, en ik zou TS persoonlijk (niet als mod), aanraden om niet teveel online te zetten, eigenlijk helemaal niets.

Als advocaat van de duivel. Ik heb nog nooit van de bullchat gehoord, dat CF zegt dat hij het wel kent, doet mij als iets denken als oordeel, dat kan een agent ook denken in zijn onderzoeken.

Daarom, nadenken voor je iets online zet en alle adviezen van een jurist opvolgen (evt tot de zaak afgerond is).

En ja, tuurlijk ben ik ook benieuwd, maar liever dat CF geen gezeik krijgt dan lezen hoe het allemaal gegaan is.
Hell To The Liars
pi_220866135
Over het laat en kort reageren wil ik wel uitleggen

Ik had het donderdag druk, de nacht slecht geslapen en vrijdagochtend werken, en uitkijken dat ik geen Melanie aanval kreeg want met weinig nachtrust ben ik daar gevoeliger voor maar ik wou toch even wat toelichting geven hier voor een langer verhaal was ik te moe en ongeconcentreerd
Gisteren om half tien naar bed gegaan en viel direct in slaap
Ik ben nu weer fit

Ga straks even met Lauren een terrasje pakken, perfect weer voor
  zaterdag 23 mei 2026 @ 11:17:01 #178
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220866316
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:38 schreef Droopie het volgende:

[..]
Niemand is verplicht om iets te delen en zeker niet wat zo persoonlijk is. (Zeg ik als moderator)

Punt!
Niemand is verplicht om TS met z’n shitzooi te helpen en zeker niet bij zo’n matige terugkoppeling. (Zeg ik als user)

Punt!
Colleziono francobolli di bambini
pi_220866328
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:17 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Niemand is verplicht om TS met z’n shitzooi te helpen en zeker niet bij zo’n matige terugkoppeling. (Zeg ik als user)

Punt!
Ik heb het inmiddels toch uitgelegd
  zaterdag 23 mei 2026 @ 11:34:48 #180
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220866385
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:20 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het was een reactie op Droopie, de post waar hij op reageerde was van 01:17.
pi_220866515
Ik zou ook voorzichtig zijn met informatie bij een politieonderzoek. Bepaalde details zouden herleidbaar kunnen zijn als je teveel weggeeft.
pi_220866548
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:38 schreef Droopie het volgende:

[..]

Punt!
Ta heeft heel uitgebreid alles al gedeeld de afgelopen tijd sinds hij de brief heeft ontvangen Het is er in dit dagboek best veel over gegaan. en Ts heeft veel tips en hulp gekregen. Dan lijkt mij het logisch dat er een terug koppeling komt.

(Zeg ik als user.)
Punt!
pi_220866603
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:20 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Yep en hopelijk voor jou is het nu ook klaar.
pi_220868106
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:18 schreef Iceage het volgende:

[..]
Yep en hopelijk voor jou is het nu ook klaar.
Ja als de politie bij het bewind gaat informeren dan wordt mijn verhaal bevestigd
pi_220870304
Lauren vindt het goed dat ik over een week 2 weken vakantie heb van het werk, ze zegt van half 10 in de avond tot half tien in de ochtend is niet gezond, je bent aan vakantie toe
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:44:08 #186
511221 Hetekip
Depressief
pi_220870328
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:34 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Het was een reactie op Droopie, de post waar hij op reageerde was van 01:17.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:11 schreef Iceage het volgende:

[..]
Ta heeft heel uitgebreid alles al gedeeld de afgelopen tijd sinds hij de brief heeft ontvangen Het is er in dit dagboek best veel over gegaan. en Ts heeft veel tips en hulp gekregen. Dan lijkt mij het logisch dat er een terug koppeling komt.

(Zeg ik als user.)
Punt!
In R&P reageren doe je vrijwillig. Als je hier een advies geeft om vervolgens ook terugkoppelingen te verwachten van jouw advies, zit je hier niet goed. Dan moet je manager worden in een bedrijf, dan kun je mensen managen en elke dag vragen hoe het ze lukt.

Laat users hier gewoon in hun waarden. Help mensen omdat je ze wil helpen, niet omdat je terugkoppelingen wil, blijf dan lekker weg, en ga zoals ik al eerder zei, manager worden of zo.

Ik hoop gewoon dat cupfighter dit snel los kan laten, en dan lekker kan genieten van zijn vakantie. Vakantie lijkt mij een goed idee.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hetekip op 23-05-2026 19:50:05 ]
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220870431
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:44 schreef Hetekip het volgende:

[..]
[..]
In R&P reageren doe je vrijwillig. Als je hier een advies geeft om vervolgens ook terugkoppelingen te verwachten van jouw advies, zit je hier niet goed. Dan moet je manager worden in een bedrijf, dan kun je mensen managen en elke dag vragen hoe het ze lukt.

Laat users hier gewoon in hun waarden. Help mensen omdat je ze wil helpen, niet omdat je terugkoppelingen wil, blijf dan lekker weg, en ga zoals ik al eerder zei, manager worden of zo.

Ik hoop gewoon dat cupfighter dit snel los kan laten, en dan lekker kan genieten van zijn vakantie. Vakantie lijkt mij een goed idee.
Ik snap dat mensen het vervolg willen horen, meestal doe ik dat ook direct en duidelijk dat lukte nu niet en dat heb ik uitgelegd en ik heb de indruk dat hier wel begrip voor is

Dank je wel, de vakantie komt wel gelegen nu
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:58:39 #188
511221 Hetekip
Depressief
pi_220870481
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:54 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik snap dat mensen het vervolg willen horen, meestal doe ik dat ook direct en duidelijk dat lukte nu niet en dat heb ik uitgelegd en ik heb de indruk dat hier wel begrip voor is

Protip van mij aan jou.
Zolang een strafzaak of verdenking of whatever in behandeling is, kun je het beste niks erover zeggen.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:58:49 #189
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220870484
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:44 schreef Hetekip het volgende:

[..]
[..]

Tenzij TS zelf "later" een terugkoppeling toezegt.

Ik ambieer geen managementfunctie en ik laat Cup ook in zijn waarde. :W
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:00:27 #190
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220870502
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:54 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

Protip van mij: niks mis mee met een korte samenvatting van wat er gebeurd is op het politiebureau.
pi_220870512
Op advies van sommige users hier ga ik ook niet verder in op details tot dat de strafzaak is afgerond
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:02:42 #192
511221 Hetekip
Depressief
pi_220870522
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:58 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Tenzij TS zelf "later" een terugkoppeling toezegt.

Ik ambieer geen managementfunctie en ik laat Cup ook in zijn waarde. :W
Als hij een terugkoppeling toezegt, kun je gewoon rustig wachten.

Gedraag je dan ook niet als eentje. Mijn manager op het werk vraagt mij altijd of dit of dat klaar is, verder doet dat niemand. Mijn vriendin misschien, wanneer het eten klaar is.

Maar goed ik ga deze discussie ook niet tot in den treure voeren, maar ik geef @Droopie 100% gelijk, en soms moeten mensen ook in bescherming worden genomen tegen zichzelf. Cupfighter bedoeld het goed, door jullie erin mee te nemen, maar we moeten ethisch gezien niets willen wat hem dan ook maar 1% meer in de problemen kan helpen. Ik heb liever dat hij niets laat weten, of gewoon een 'het is okay' dan dat hij hier dingen zegt waar hij later hinder van kan ondervinden.

Jouw nieuwsgierigheid is minder belangrijk dan de veiligheid van cupfighter. Als je het daar niet mee eens bent, ben je niet zuiver op de graat wanneer je hier meepost om te 'helpen'.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:05:46 #193
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220870538
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:02 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Als hij een terugkoppeling toezegt, kun je gewoon rustig wachten.
Dat hebben we gedaan.
quote:
Gedraag je dan ook niet als eentje. Mijn manager op het werk vraagt mij altijd of dit of dat klaar is, verder doet dat niemand. Mijn vriendin misschien, wanneer het eten klaar is.

Maar goed ik ga deze discussie ook niet tot in den treure voeren, maar ik geef @:droopie 100% gelijk, en soms moeten mensen ook in bescherming worden genomen tegen zichzelf. Cupfighter bedoeld het goed, door jullie erin mee te nemen, maar we moeten ethisch gezien niets willen wat hem dan ook maar 1% meer in de problemen kan helpen. Ik heb liever dat hij niets laat weten, of gewoon een 'het is okay' dan dat hij hier dingen zegt waar hij later hinder van kan ondervinden.

Jouw nieuwsgierigheid is minder belangrijk dan de veiligheid van cupfighter. Als je het daar niet mee eens bent, ben je niet zuiver op de graat wanneer je hier meepost om te 'helpen'.
Een relaas van het politieverhoor brengt hem echt niet meer in de problemen. :N
HOE dan?

Aan jouw manager heb ik geen boodschap.

Je laatste zin lees ik als een slip-of-the-pen.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:20:08 #194
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220871088
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:00 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Protip van mij: niks mis mee met een korte samenvatting van wat er gebeurd is op het politiebureau.
Hij is jou geen uitleg verschuldigd.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:15:09 #195
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220871632
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:20 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Hij is jou geen uitleg verschuldigd.
Dat weet jij niet.
pi_220871672
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:15 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Dat weet jij niet.
Jochemsjakie?
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:45:44 #197
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220872456
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:01 schreef Cupfighter het volgende:
Op advies van sommige users hier ga ik ook niet verder in op details tot dat de strafzaak is afgerond
Jouw keuze.

Jammer dat je je bang hebt laten maken door "sommige users".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')