abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220059836
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
En als ze de afgebakende grenzen van de afspraken overschrijdt?
Dan is het einde contact dat weet ze zelf ook
pi_220059867
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:10 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
En hoe gaat dan gebeuren?
Jij zegt "hier stopt het" en zei zegt "nee hoor, wij horen bij elkaar" en herhaalt deze praktijken.
Hell To The Liars
pi_220059899
Ze heeft je weer helemaal in haar macht en waar ze je hebben wil, en je wil het gewoon niet zien :{
pi_220059924
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:10 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja? Heeft K de afgelopen periode waarin je geen contact wilde dat gerespecteerd? Nee. En nu heb je laten zien dat blijven aandringen en over jouw grenzen heengaan helpt. Dus de volgende keer dat ze iets doet wat je niet wilt en jij haar niet meer wilt zien, heeft ze nog meer reden om niet naar je wensen te luisteren, want uiteindelijk geef je toch wel toe.
  dinsdag 10 februari 2026 @ 21:24:29 #155
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220059949
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:55 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Om de drie dagen ongeveer, het is nog wel te snel om al te juichen
Goed dat je je dat beseft.
Was zelf vooral nieuwsgierig :)
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_220059955
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:14 schreef Droopie het volgende:

[..]
En hoe gaat dan gebeuren?
Jij zegt "hier stopt het" en zei zegt "nee hoor, wij horen bij elkaar" en herhaalt deze praktijken.
Er is nu met haar ouders erbij dit afgesproken
pi_220059972
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja? Heeft K de afgelopen periode waarin je geen contact wilde dat gerespecteerd? Nee. En nu heb je laten zien dat blijven aandringen en over jouw grenzen heengaan helpt. Dus de volgende keer dat ze iets doet wat je niet wilt en jij haar niet meer wilt zien, heeft ze nog meer reden om niet naar je wensen te luisteren, want uiteindelijk geef je toch wel toe.
Denk dat ik nu iets sterker staan omdat haar ouders erbij waren
Haar moeder zei nog nu moet je je wel gedragen he
  dinsdag 10 februari 2026 @ 21:27:18 #158
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220059974
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:24 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Er is nu met haar ouders erbij dit afgesproken
Fijn als de afspraak door alle partijen even serieus wordt opgevat, maar we weten inmiddels dat de mama van K haar hier niet in gaat tegenhouden
|| justdiggit.org ||
pi_220059982
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Fijn als de afspraak door alle partijen even serieus wordt opgevat, maar we weten inmiddels dat de mama van K haar hier niet in gaat tegenhouden
Ik denk dat mama K er ook genoeg vsn heeft
  dinsdag 10 februari 2026 @ 21:34:21 #160
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220060016
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:28 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik denk dat mama K er ook genoeg vsn heeft
Ik hoop echt dat dit gaat brengen wat nodig is. Ik vrees (net als vrijwel iedereen hier) wel dat dat niet het geval zal zijn en je alleen maar verder in K dr zwarte gat wordt gezogen (nee, geen pun intended) met alle gevolgen van dien.

Maargoed; prepare for the worst, pray for the best. Is alles wat we kunnen doen :)
|| justdiggit.org ||
pi_220060426
Maar het is dus aan jou om te bepalen wanneer elkaar te ontmoeten? En als je dan gewoon nooit aangeeft af te willen spreken, denk je dat ze dat zou accepteren?
pi_220060493
In je eerste topic had je het over dat je verschillende persoonlijkheden hebt. Ik zie wel dat er een obsessie is maar dan meer van jou kant naar K ipv andersom. Het lijkt allemaal wat ver gezocht (de ouders die een relatie stimuleren met een 20 jaar oudere man, een vriendin van K. die wil dat je met haar doorgaat, zelfs de therapeuten. Ineens is er weer een andere jonge dame die graag met je gaat winkelen en andere uitjes. Waarom zou iemand dat willen met een redelijk vreemde man? en die is ook positief over het besluit qua omgang)

Het komt allemaal wat te veel als een fantasie over. Alle dingen die gebeurt zijn van een goed uitziende jonge vrouw die slipjes en foto's door de brievenbus gooit bij een man van 50+.

Ook heb ik wat dingen gelezen voordat die door jou of een mod verwijderd zijn. Zit het niet allemaal in je hoofd?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 10 februari 2026 @ 23:33:41 #163
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220060590
Ik vind het ook allemaal lastig te geloven dat ouders van een jongere dame hun dochter zo steunen en bijzetten van het stalken van man van 50+ waar ze een relatie mee heeft gehad en ze alle grenzen van over is gegaan met raar gedrag. Zelfs een ouder zal wel in zien dat constante ermee bezig zijn en constant briefjes en dingen sturen niet gezond is voor Cupfighter en ook niet voor haar mentale gezondheid. En dan voor hun toch wel volwassen dochter overleg gaan inplannen om deze man te dwingen toch contact te hebben met hun knettergekke dochter.
pi_220060619
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 23:07 schreef Soury het volgende:
In je eerste topic had je het over dat je verschillende persoonlijkheden hebt. Ik zie wel dat er een obsessie is maar dan meer van jou kant naar K ipv andersom. Het lijkt allemaal wat ver gezocht (de ouders die een relatie stimuleren met een 20 jaar oudere man, een vriendin van K. die wil dat je met haar doorgaat, zelfs de therapeuten. Ineens is er weer een andere jonge dame die graag met je gaat winkelen en andere uitjes. Waarom zou iemand dat willen met een redelijk vreemde man? en die is ook positief over het besluit qua omgang)

Het komt allemaal wat te veel als een fantasie over. Alle dingen die gebeurt zijn van een goed uitziende jonge vrouw die slipjes en foto's door de brievenbus gooit bij een man van 50+.

Ook heb ik wat dingen gelezen voordat die door jou of een mod verwijderd zijn. Zit het niet allemaal in je hoofd?
Eerlijk gezegd is dit iets wat ik ook in toenemende mate vrees. Ik wil TS er absoluut niet van beschuldigen dat hij opzettelijk gebeurtenissen verzint om te trollen ofzo, maar hij heeft immers wel een historie van disassociatief-achtig gedrag, en ik vraag me dan ook af wat de kans is dat de situatie met K (deels) het gevolg van wanen kan zijn. Uiteraard zal een intelligente stalker je proberen te manipuleren, maar een terugkerend thema in deze reeks lijkt wel dat K de magische vermogens heeft om vaak net op momenten dat TS zwak is acties uit te halen en iedereen tot haar ouders aan toe voor haar karretje te spannen. Kan het wel een slimme meid zijn, ze kan vast niet gedachtelezen. Tevens, en het is lastig dit te omschrijven zonder respectloos over te komen (zo is het niet bedoeld) is het mij niet duidelijk wat K nou precies uit deze onstopbare obsessie probeert te halen. Een man die haar vader had kunnen zijn en met toenemende gezondheidsproblemen kampt. @Cupfighter je hebt ook niet toevallig een groot fortuin achter de hand, toch?
pi_220060667
Cupfighter, ik ga even eerlijk zijn. Ik heb me een beeld gevormd van jou op basis van wat je allemaal hebt geschreven in dit topic.
Jij, man van 50+, mist een paar voortanden, niet moeders mooiste zoals je zelf schreef, drugsverleden, psychiatrisch verleden, geen financiële middelen, afhankelijk van begeleiding, een aftakelende ziekte.
Wat denk jij zelf dat een (zoals jij zelf beschrijft) bloedmooie vrouw van midden 20 van jou wil? Waarom denk je dat haar ouders dit stimuleren?
Wat valt er voor haar (en haar ouders) te winnen denk jij?
Ben je er zeker van dat dit echt is wat K (en haar ouders) willen?
En hoe ga je K in een eventuele relatie inpassen? Want geen enkele vrouw tolereert zo'n type als K in het leven van haar partner, dat geef ik je op een briefje. Je krijgt nu rust denk je maar wat gaat dit voor de toekomst betekenen, heb je daar over nagedacht?

[ Bericht 0% gewijzigd door praadje op 11-02-2026 00:29:30 ]
pi_220060686
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 23:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd is dit iets wat ik ook in toenemende mate vrees. Ik wil TS er absoluut niet van beschuldigen dat hij opzettelijk gebeurtenissen verzint om te trollen ofzo, maar hij heeft immers wel een historie van disassociatief-achtig gedrag, en ik vraag me dan ook af wat de kans is dat de situatie met K (deels) het gevolg van wanen kan zijn. Uiteraard zal een intelligente stalker je proberen te manipuleren, maar een terugkerend thema in deze reeks lijkt wel dat K de magische vermogens heeft om vaak net op momenten dat TS zwak is acties uit te halen en iedereen tot haar ouders aan toe voor haar karretje te spannen. Kan het wel een slimme meid zijn, ze kan vast niet gedachtelezen. Tevens, en het is lastig dit te omschrijven zonder respectloos over te komen (zo is het niet bedoeld) is het mij niet duidelijk wat K nou precies uit deze onstopbare obsessie probeert te halen. Een man die haar vader had kunnen zijn en met toenemende gezondheidsproblemen kampt. @:Cupfighter je hebt ook niet toevallig een groot fortuin achter de hand, toch?
Ik vind het lastig omdat tegengas meestal niet getolereerd wordt in dit soort topics maar ik zit eigenlijk al heel lang op mijn handen. Als ik dit als een roman zou lezen zou ik het dichtslaan omdat het een slecht verhaal is. Wat me best wel stoort is dat er heel veel users waaronder ook een aantal die zelf redelijk in de knoop zitten die meeleven. Ik denk dat er een ander soort hulp nodig is mocht het zo zijn als ik denk.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220060747
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 22:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Maar het is dus aan jou om te bepalen wanneer elkaar te ontmoeten? En als je dan gewoon nooit aangeeft af te willen spreken, denk je dat ze dat zou accepteren?
Nee, het is wel de bedoeling om af te spreken
pi_220060749
quote:

Ik had een andere persoonlijkheid die Melanie heette die is dankzij therapie grotendeels verdwenen.

Ik vind het zelf ook raar dat K zich zo vastbijt aan me

Als dit in mijn hoofd zou zitten dan zou ik opgenomen moeten worden,
pi_220060750
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 23:33 schreef Momo het volgende:
Ik vind het ook allemaal lastig te geloven dat ouders van een jongere dame hun dochter zo steunen en bijzetten van het stalken van man van 50+ waar ze een relatie mee heeft gehad en ze alle grenzen van over is gegaan met raar gedrag. Zelfs een ouder zal wel in zien dat constante ermee bezig zijn en constant briefjes en dingen sturen niet gezond is voor Cupfighter en ook niet voor haar mentale gezondheid. En dan voor hun toch wel volwassen dochter overleg gaan inplannen om deze man te dwingen toch contact te hebben met hun knettergekke dochter.
Ik ben nergens toe gedwongen, ik ben zelf het gesprek aangegaan
pi_220060755
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 23:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd is dit iets wat ik ook in toenemende mate vrees. Ik wil TS er absoluut niet van beschuldigen dat hij opzettelijk gebeurtenissen verzint om te trollen ofzo, maar hij heeft immers wel een historie van disassociatief-achtig gedrag, en ik vraag me dan ook af wat de kans is dat de situatie met K (deels) het gevolg van wanen kan zijn. Uiteraard zal een intelligente stalker je proberen te manipuleren, maar een terugkerend thema in deze reeks lijkt wel dat K de magische vermogens heeft om vaak net op momenten dat TS zwak is acties uit te halen en iedereen tot haar ouders aan toe voor haar karretje te spannen. Kan het wel een slimme meid zijn, ze kan vast niet gedachtelezen. Tevens, en het is lastig dit te omschrijven zonder respectloos over te komen (zo is het niet bedoeld) is het mij niet duidelijk wat K nou precies uit deze onstopbare obsessie probeert te halen. Een man die haar vader had kunnen zijn en met toenemende gezondheidsproblemen kampt. @:Cupfighter je hebt ook niet toevallig een groot fortuin achter de hand, toch?
Ik heb wel een X bedrag op de bank maar dat is niet interessant genoeg denk ik
En nogmaals ik snap ook niet wat K in me ziet
pi_220060756
quote:
99s.gif Op woensdag 11 februari 2026 00:05 schreef praadje het volgende:
Cupfighter, ik ga even eerlijk zijn. Ik heb me een beeld gevormd van jou op basis van wat je allemaal hebt geschreven in dit topic.
Jij, man van 50+, mist een paar voortanden, niet moeders mooiste zoals je zelf schreef, drugsverleden, psychiatrisch verleden, geen financiële middelen, afhankelijk van begeleiding, een aftakelende ziekte.
Wat denk jij zelf dat een (zoals jij zelf beschrijft) bloedmooie vrouw van midden 20 van jou wil? Waarom denk je dat haar ouders dit stimuleren?
En hoe ga je K in een eventuele relatie inpassen? Want geen enkele vrouw tolereert zo'n type als K in het leven van haar partner, dat geef ik je op een briefje. Je krijgt nu rust denk je maar wat gaat dit voor de toekomst betekenen, heb je daar over nagedacht?
Ik verwacht eerlijk gezegd geen relatie meer te krijgen
En wat ik al eerder aangaf dat ik het ook lastig vind aan te geven waarom K zo graag contact met me wil
pi_220060761
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 00:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind het lastig omdat tegengas meestal niet getolereerd wordt in dit soort topics maar ik zit eigenlijk al heel lang op mijn handen. Als ik dit als een roman zou lezen zou ik het dichtslaan omdat het een slecht verhaal is. Wat me best wel stoort is dat er heel veel users waaronder ook een aantal die zelf redelijk in de knoop zitten die meeleven. Ik denk dat er een ander soort hulp nodig is mocht het zo zijn als ik denk.
Iedereen mag zijn twijfel hebben of mijn verhaal wel of niet waar is
Dat is ieder zijn goed recht
Ik weet alleen niet hoe ik dit moet verdedigen
  woensdag 11 februari 2026 @ 10:47:54 #173
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220062425
quote:

Dit idd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 11 februari 2026 @ 10:49:20 #174
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220062433
quote:
99s.gif Op woensdag 11 februari 2026 00:05 schreef praadje het volgende:
Wat denk jij zelf dat een (zoals jij zelf beschrijft) bloedmooie vrouw van midden 20 van jou wil?
Waarom denk je dat haar ouders dit stimuleren?
Geen vrouw van in de 20 die daar op valt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220062466
Zo, wat een trip :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')