Ik snap je bedenkingenquote:
Kijk eens GOED naar de fotoquote:Op maandag 9 februari 2026 22:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap je bedenkingen
Terugdraaien kan ik dit niet, ik heb deze beslissing genomen
Ik besef dat ik onderuit kan gaan en als dat gebeurd zal ik dat ook eerlijk toegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Ik geloof dat je punt wel duidelijk isquote:Op maandag 9 februari 2026 23:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Kijk eens GOED naar de foto![]()
Het weerspiegelt exact jouw huidige situatie met K
Het is duidelijk jaquote:Op maandag 9 februari 2026 23:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Kijk eens GOED naar de foto![]()
Het weerspiegelt exact jouw huidige situatie met K
Kan je beschrijven wat je hoopt te bereiken door weer met die meid aan te pappen?quote:
Je handelingen komen trouwens totaal niet overeen met je doel wat je jezelf gesteld hebt.quote:Op zondag 25 januari 2026 18:08 schreef Cupfighter het volgende:
Nieuwe TT omdat de trauma aanval zo goed als verdwenen zijn.
Balans en stabiliteit is nu het doel waarbij het belangrijk is attent te blijven op mijn valkuilen waarvan de soms opborrelende gevoelens voor K het gevaarlijkst zijn.
Balans telt ook voor het werk ik werk veel extra bovenop mijn contracturen
Balans moet er ook zijn in de assertiviteit, soms is het slimmer dingen te laten gaa..
Namenlegenda
K = Kim
A = Alicia
L =.Lauren
Rust is het hoofddoel, of ik dat er mee bereik is afwachtenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:12 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Kan je beschrijven wat je hoopt te bereiken door weer met die meid aan te pappen?
Je beseft nu toch wel dat de politie jou niet meer serieus neemt als het in de toekomst weer gebeurt dat zij jou gaat stalken en obsessief gaat lastigvallen? En de andere vrouw waarmee je iets hebt, want vindt zij ervan?
Klopt ik heb een beslissing genomen waarvan ik hoop meer rust te krijgenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je handelingen komen trouwens totaal niet overeen met je doel wat je jezelf gesteld hebt.
Heb je deze keuze wel langs je eigen meetlat gelegd? Of kon je gewoon moeilijk nee zeggen.
Kan me voorstellen dat je in vlaag van opwelling ben gaan praten (fout 1 en dat daarna mams en K toch goed op je inpraatte en jij tekende bij het kruisje.
Enige waar (nou ja, heb nog wel meer bedenkingen) ik echt heel verbaasd over ben.
Zijn jouw begeleiders mongolen ofzo of de hulp zo laagdrempelig dat jij alles kan en mag doen wat je wilt.
In mijn beleving breng jij jezelf op deze maniet mentaal en fysiek in een hele gevaarlijke situatie.
Dat wijf is knettergek, mits alle verhalen van je over haar kloppen.
Mssn kan ze een keer een account aanmaken als ze hier meeleest.
Een beetje goede stalker zoekt hun slachtoffer ook online op
Ook volstrekt onbegrijpelijk. Je hebt haar eerder verteld hoe knettergek K is toch? Vervolgens herstel je het contact en is het "ja goed idee, slim van je".quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Rust is het hoofddoel, of ik dat er mee bereik is afwachten
L is een vriendin met wie ik af en toe lekker ga eten in de stad, zij vindt dit een goede beslissing,mijn familie geeft dezelfde reactie als de meeste mensen hier
Ik geef toe dat het scheef isquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry
Maar als iemand zegt stop te stalken op het moment je diegene aandacht geeft... dat is toch scheef
Als een boef die zegt te stoppen met stelen als je geld geeft
L heeft al eens voorgesteld het contact te herstellen, toen zag ik daar nog niks inquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ook volstrekt onbegrijpelijk. Je hebt haar eerder verteld hoe knettergek K is toch? Vervolgens herstel je het contact en is het "ja goed idee, slim van je".
Als ik het me goed herinner (we zijn inmiddels nogal wat delen verder) was ze nog niet goed op de hoogte van de situatie met K toen ze dat voorstelde, toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
L heeft al eens voorgesteld het contact te herstellen, toen zag ik daar nog niks in
Dat kloptquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner (we zijn inmiddels nogal wat delen verder) was ze nog niet goed op de hoogte van de situatie met K toen ze dat voorstelde, toch?
Nouja, dat laatste werkt tot op zekere hoogte welquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry
Maar als iemand zegt stop te stalken op het moment je diegene aandacht geeft... dat is toch scheef
Als een boef die zegt te stoppen met stelen als je geld geeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en is daarom wat lastiger te vergelijken, maar het is wel op zijn minst bewonderenswaardig dat deze keuze is gemaakt.
Het is nu ongeveer een week sinds dat gesprek, @Cupfighter? Merk je al verschil?
[ Bericht 0% gewijzigd door TheGirlNextDoor op 10-02-2026 20:49:11 ]The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
Weet je wat ik bijzonder vind, in mijn belevingswereld zou iedereen die ik ken (en op Fok! blijkbaar ook) je aan je haren bij haar wegtrekken.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat klopt
Ze weet inmiddels de story van K en vind dat ze een kans verdient om een andere kant te laten zien van haar
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, dat laatste werkt tot op zekere hoogte welIk heb sinds het gesprek geen stalk acties van haar ondervondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en is daarom wat lastiger te vergelijken, maar het is wel op zijn minst bewonderenswaardig dat deze keuze is gemaakt.
Het is nu ongeveer een week sinds dat gesprek, @:Cupfighter? Merk je al verschil?
En met welke frequentie stalkte ze je? Kon daar gerust een week tussen zitten?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb sinds het gesprek geen stalk acties van haar ondervonden
Om de drie dagen ongeveer, het is nog wel te snel om al te juichenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En met welke frequentie stalkte ze je? Kon daar gerust een week tussen zitten?
L is de enige in mijn omgeving die mijn actie goedkeurtquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Weet je wat ik bijzonder vind, in mijn belevingswereld zou iedereen die ik ken (en op Fok! blijkbaar ook) je aan je haren bij haar wegtrekken.
Maar jouw kringetje van mensen stimuleren het geven van een (4e of 5e) kans van haar.
Misschien was het juridisch niet het beste advies wat ik een half jaar geleden gaf.
Maar als jij een maat zou hebbeb die haar na de zoveelste doldwaze actie een paar klappen voor dr smoel had gegeven, had ik daar begrip voor op kunnen brengen.
Maar iemand die je Melanie aanvallen bewust triggert, snachts opeens in je huis staat etc etc.
Politie, Juridisch Loket etc etc
"Hey Cupfighter, geef die meid een tweede kans"
Jij laat straks een meid in je huis die jouw grenzen meerdere keren heeft overschreden en jij denkt rust te vinden door je deur wagenwijd open te zetten.
Heel bijzonder, maar je zegt hetzelf, het is jouw keuze en t zijn jou consequenties..
Maar serieus gast, het treinongeluk wat jou straks te wachten staat, zien we allemaal van mijlenver aankomen.
En als ze de afgebakende grenzen van de afspraken overschrijdt?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat K bij mijn thuis komt, de afspraken zijn in de stad op neutraal terrein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |