abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze woensdag 11 februari 2026 @ 11:00:20 #181
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220062534
Ik begin sterk te geloven dat dit allemaal iets is wat in je hoofd speelt en niet in het echt.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 11 februari 2026 @ 11:01:17 #182
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220062542
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 10:59 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik heb 'm altijd het voordeel van de twijfel gegund. Dus "duidelijk"? Nee.
Dat is mooi maar het lijkt er wel steeds meer op dat je alles wat hij zegt klakkeloos gelooft/overneemt en er in meegaat.
Dat gaat wel heel erg ver.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220062591
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:01 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat is mooi maar het lijkt er wel steeds meer op dat je alles wat hij zegt klakkeloos gelooft/overneemt en er in meegaat.
Dat gaat wel heel erg ver.
Ik weet hoever jij ging in je ongeloof, zo is niet elke fok!ker he :{w
Ook bij enige twijfel probeer ik altijd een constructief steentje bij te dragen. Jij niet.

Dit (en het feit dat-ie na 2 dagen niet bij zinnen is gekomen) heeft voor mij de balans doen omslaan:
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 01:04 schreef Cupfighter het volgende:
Ik had een andere persoonlijkheid die Melanie heette
Dat kan toch?
Dat mag toch?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 11 februari 2026 @ 11:17:53 #184
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220062729
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:05 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik weet hoever jij ging in je ongeloof, zo is niet elke fok!ker he :{w
Ook bij enige twijfel probeer ik altijd een constructief steentje bij te dragen. Jij niet.

Dit (en het feit dat-ie na 2 dagen niet bij zinnen is gekomen) heeft voor mij de balans doen omslaan:
[..]
Dat kan toch?
Dat mag toch?
In eerste instantie ga ik er altijd vanuit dat een verhaal waar is , maar dit verhaal speelt nu een aantal jaren en in het begin wil je uitgaan van een verhaal wat klopt maar kom je er gewoon achter dat er zoveel tegenstrijdigheden in de verhalen zitten en waar iedereen maar in meegaat dat ik ook steeds meer vraagtekens ging zetten bij hoe de typische reageerders dit blijkbaar mee in stand houden.
Het verhaal is al minimaal 3 jaar een circlerk
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220062763
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:17 schreef Puzzie het volgende:

[..]
In eerste instantie ga ik er altijd vanuit dat een verhaal waar is , maar dit verhaal speelt nu een aantal jaren en in het begin wil je uitgaan van een verhaal wat klopt maar kom je er gewoon achter dat er zoveel tegenstrijdigheden in de verhalen zitten en waar iedereen maar in meegaat dat ik ook steeds mee vraagtekens ging zetten bij hoe de typische reageerders dit blijkbaar mee in stand houden.
Het is al minimaal 3 jaar een circlerk
Ik heb het niet vanaf het begin gevolgd, ben er pas later ingevallen.

Wel bijzonder dat je zijn topic altijd wél bent blijven volgen (uit interesse?) en nu je vernietigende oordeel over alle anderen wilt komen uitspreken. Niet doen.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_220062825
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:00 schreef Ama het volgende:
Ik begin sterk te geloven dat dit allemaal iets is wat in je hoofd speelt en niet in het echt.
Het zou wat randverschijnselen (zoals de politie die nauwelijks interesse in deze kwestie heeft, en begeleiders die adviseren om toch maar het gesprek aan blijven te gaan, wat vanuit professioneel oogpunt natuurlijk absurd is) wel wat beter verklaren.

Maar goed, als mijn vermoeden klopt geloof ik wel dat het voor TS allemaal heel echt lijkt, maar dan zullen adviezen hier die erin meegaan alsof het een concrete situatie betreft eerder contraproductief werken.
pi_220062855
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Het zou wat randverschijnselen (zoals de politie die nauwelijks interesse in deze kwestie heeft, en begeleiders die adviseren om toch maar het gesprek aan blijven te gaan, wat vanuit professioneel oogpunt natuurlijk absurd is) wel wat beter verklaren.

Maar goed, als mijn vermoeden klopt geloof ik wel dat het voor TS allemaal heel echt lijkt,
Nu Melanie een andere persoonlijkheid van 'm blijkt te zijn, is de kans behoorlijk groot dat Kim (+ familie) dat ook is.

Over Lauren wil ik me nog niet uitlaten maarrr ......

quote:
maar dan zullen adviezen hier die erin meegaan alsof het een concrete situatie betreft eerder contraproductief werken.
Ik voel me niet schuldig.
.
pi_220062880
Melanie is een overleden ex
Dat was een trauma en is een persoonlijkheid geworden wat dankzij therapie een rustige plek gekregen
pi_220062906
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:29 schreef r_one het volgende:

[..]
Nu Melanie een andere persoonlijkheid van 'm blijkt te zijn, is de kans behoorlijk groot dat Kim (+ familie) dat ook is.

Over Lauren wil ik me nog niet uitlaten maarrr ......
[..]
Ik voel me niet schuldig.
Met Melanie erbij heb je KLM een mooie droomvlucht.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220062913
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Met Melanie erbij heb je KLM een mooie droomvlucht.
Ik heb serieus al eens op zo'n blauwe vogel gegoogled om hier te posten :')
.
  woensdag 11 februari 2026 @ 11:40:17 #191
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220062956
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:21 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik heb het niet vanaf het begin gevolgd, ben er pas later ingevallen.

Wel bijzonder dat je zijn topic altijd wél bent blijven volgen (uit interesse?) en [b]nu[/b] je vernietigende oordeel over alle anderen wilt komen uitspreken. Niet doen.
Dat doe ik helemaal niet , ik heb daar al eerder mijn vragen over gehad en dat weet jij ook dondersgoed. beetje flauw dus.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220063019
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:31 schreef Cupfighter het volgende:
Melanie is een overleden ex
Dat was een trauma en is een persoonlijkheid geworden wat dankzij therapie een rustige plek gekregen
Maar Kim gebruikt regelmatig Melanie om jou te manipuleren toch? Je mocht haar zelfs zo noemen van haar. Kan Kim dan niet ook een uitvloeisel van dat trauma zijn?
pi_220063024
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:40 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat doe ik helemaal niet , ik heb daar al eerder mijn vragen over gehad en dat weet jij ook dondersgoed. beetje flauw dus.
Je deed het zojuist.

Hoe moet ik "de typische reageerders" (na je nogal persoonlijke aanval op mij in je posts ervoor) dan duiden?
Je komt hiermee op mij nu over als een aasgier.
.
  woensdag 11 februari 2026 @ 11:52:02 #194
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220063077
En wat vinden vrienden en familieleden van jou van Kim?
pi_220063354
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Maar Kim gebruikt regelmatig Melanie om jou te manipuleren toch? Je mocht haar zelfs zo noemen van haar. Kan Kim dan niet ook een uitvloeisel van dat trauma zijn?
Nee dat staat los van elkaar
pi_220063745
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:52 schreef Momo het volgende:
En wat vinden vrienden en familieleden van jou van Kim?
Ze vinden het niks dat ik weer contact met haar gezocht heb
pi_220063804
Ik heb nu wat meer tijd te reageren
Melanie was een vriendin van mij die suïcide gedaan heeft, dit heb ik niet goed verwerkt en is in mijn hoofd gaan zitten en een trauma gaan worden en de naam geworden in dissociates

Kritiek op mijn stap dat ik contact heb gezocht met K begrijp ik en met die kritiek erover kan ik ook een discussie voeren,
Met de teksten dat mijn verhaal fantasie is niet, daar heeft iedereen zijn zegje inmiddels over gedaan, mag van mij maar ik kan er niks mee dus ik hoop dat hiermee gestopt kan worden want ik kan me hier niet tegen verweren
pi_220066215
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:24 schreef Cupfighter het volgende:
Melanie was een vriendin van mij die suïcide gedaan heeft, dit heb ik niet goed verwerkt en is in mijn hoofd gaan zitten en een trauma gaan worden en de naam geworden in dissociates

Kritiek op mijn stap dat ik contact heb gezocht met K begrijp ik en met die kritiek erover kan ik ook een discussie voeren,
Met de teksten dat mijn verhaal fantasie is niet, daar heeft iedereen zijn zegje inmiddels over gedaan, mag van mij maar ik kan er niks mee dus ik hoop dat hiermee gestopt kan worden want ik kan me hier niet tegen verweren
Zonder waardeoordeel, kan je je voorstellen dat mensen het vragen.
Je hebt natuurlijk af en toe buien met mentale problemen.

Ik ken die materie en problematiek niet van je.. Enige waar ik het mee zou kunnen vergelijken is met de film Shutters Island.

Maar het is voor mij (en sommige anderen) zo'n buiten onze normale belevingswereld en jouw acties zouden echt bijna niemand zijn acties zijn (hoewel genoeg vrouwen ook naar een partner toe trekken die HEEL slecht voor hun is).

En wat ik ook niet snap, je ziet iedereen die je gesteund heeft met rode vlaggen zwaaien, en toch sla je die adviezen in de wind.

Jij denkt dat het je rust gaat geven, terwijl iedereen hier denkt, ow jee, dat kan potentieel heel naar gaan eindigen..
Hell To The Liars
pi_220066293
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 17:42 schreef Droopie het volgende:

[..]
Zonder waardeoordeel, kan je je voorstellen dat mensen het vragen.
Je hebt natuurlijk af en toe buien met mentale problemen.

Ik ken die materie en problematiek niet van je.. Enige waar ik het mee zou kunnen vergelijken is met de film Shutters Island.

Maar het is voor mij (en sommige anderen) zo'n buiten onze normale belevingswereld en jouw acties zouden echt bijna niemand zijn acties zijn (hoewel genoeg vrouwen ook naar een partner toe trekken die HEEL slecht voor hun is).

En wat ik ook niet snap, je ziet iedereen die je gesteund heeft met rode vlaggen zwaaien, en toch sla je die adviezen in de wind.

Jij denkt dat het je rust gaat geven, terwijl iedereen hier denkt, ow jee, dat kan potentieel heel naar gaan eindigen..
Ik snap dat mensen het vragen en hun bedenkingen hebben maar ik denk dat er genoeg is gezegd over de twijfels van het waarheidsgehalte

En het klopt ik ga een andere weg in dan de adviezen die ik krijg waarvan ik ook weet dat ze goed bedoeld zijn, en ik weet dat ik een risico neem en flink op mijn gezicht kan gaan met deze beslissing ook als dat gebeurd ben ik de eerste die dat toe gaat geven en dan begrijpt dat mensen dan zeggen, zie je wel we hadden je gewaarschuwd maar je was eigenwijs
  woensdag 11 februari 2026 @ 18:17:49 #200
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220066449
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 17:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik snap dat mensen het vragen en hun bedenkingen hebben maar ik denk dat er genoeg is gezegd over de twijfels van het waarheidsgehalte

En het klopt ik ga een andere weg in dan de adviezen die ik krijg waarvan ik ook weet dat ze goed bedoeld zijn, en ik weet dat ik een risico neem en flink op mijn gezicht kan gaan met deze beslissing ook als dat gebeurd ben ik de eerste die dat toe gaat geven en dan begrijpt dat mensen dan zeggen, zie je wel we hadden je gewaarschuwd maar je was eigenwijs
Ongeacht of het allemaal waar is of niet (dat boeit mij niet zozeer); ik wil meedenken waar dat zou kunnen helpen maar of je me voor de gek houdt of niet, lig ik beide niet wakker van.

Dat je ons advies volledig in de wind slaat is volledig jouw keuze. Jouw leven. Het is ook maar advies en daar hebben wij aan de andere kant van dit scherm geen last van (men kan er immers voor kiezen om het topic gewoon niet te openen).

Ik wens iedereen vooral een fijn(er) leven. Of je verhaal nou (allemaal) klopt of niet (zag ergens een post over Belinda en dochter Melanie die zou zijn overleden op de dag van haar geboorte ofzo?), ik hoop vooral dat je linksom of rechtsom uiteindelijk geen last meer hebt van waar je last van hebt.

Je bent nog in therapie toch? Of is dat afgerond?
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_220066514
quote:
17s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Ongeacht of het allemaal waar is of niet (dat boeit mij niet zozeer); ik wil meedenken waar dat zou kunnen helpen maar of je me voor de gek houdt of niet, lig ik beide niet wakker van.

Dat je ons advies volledig in de wind slaat is volledig jouw keuze. Jouw leven. Het is ook maar advies en daar hebben wij aan de andere kant van dit scherm geen last van (men kan er immers voor kiezen om het topic gewoon niet te openen).

Ik wens iedereen vooral een fijn(er) leven. Of je verhaal nou (allemaal) klopt of niet (zag ergens een post over Belinda en dochter Melanie die zou zijn overleden op de dag van haar geboorte ofzo?), ik hoop vooral dat je linksom of rechtsom uiteindelijk geen last meer hebt van waar je last van hebt.

Je bent nog in therapie toch? Of is dat afgerond?
Mijn toenmalige vriendin Belinda heeft een miskraam gehad , de ongeboren baby had inderdaad de naam Melanie, Belinda heeft dit niet kunnen verwerken en heeft suïcide gepleegt

Mijn therapie is afgerond, ik heb heel af en toe nog een aanval en daar valt dus prima mee om te gaan
pi_220066602
Is het liefde?
pi_220066641
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Mijn toenmalige vriendin Belinda heeft een miskraam gehad , de ongeboren baby had inderdaad de naam Melanie, Belinda heeft dit niet kunnen verwerken en heeft suïcide gepleegt
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:24 schreef Cupfighter het volgende:
Melanie was een vriendin van mij die suïcide gedaan heeft,
Het wordt wel wat, ehm, ingewikkeld nu.
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
Visions of greed you wallow
pi_220066764
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:40 schreef nostra het volgende:

[..]
[..]
Sorry ik snap de verwarring door twee keer de naam Melanie, denk dat dit ook de reden is dat dit een trauma is geworden, eerst baby Melanie, later vriendin Melanie
Gelukkig heb ik dit grotendeels verwerkt en een plekje kunnen geven
De toestanden rond Belinda/Melanie waren ongeveer gelijktijdig met de hersentumor van mijn moeder waaraan ze helaas ook overleden is, dit was een hele hectische en moeilijke periode
pi_220066814
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:36 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Is het liefde?
Goede vraag, liefde is wat gevaarlijk tussen ons, het vonkje kan zomaar overslaan weer maar ik wil dit niet laten gebeuren, ik ga voor een vriendschap
  roze woensdag 11 februari 2026 @ 18:53:54 #206
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220066820
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:40 schreef nostra het volgende:

[..]
[..]
Dit wou ik ook al zeggen.
Your beauty never ever scared me.
pi_220066868
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Goede vraag, liefde is wat gevaarlijk tussen ons, het vonkje kan zomaar overslaan weer maar ik wil dit niet laten gebeuren, ik ga voor een vriendschap
Liefde is kwetsbaar en moet zorgvuldig mee omgesprongen worden. Wees voorzichtig!
  woensdag 11 februari 2026 @ 18:58:37 #208
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220066875
Het is nogal wat dus dode baby Melanie, vriendin Belinda, vriendin Melanie en je moeder in dezelfde periode?

Hoeveel tijd zat daar allemaal tussen?
pi_220066952
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:58 schreef Momo het volgende:
Het is nogal wat dus dode baby Melanie, vriendin Belinda, vriendin Melanie en je moeder in dezelfde periode?

Hoeveel tijd zat daar allemaal tussen?
Mijn moeder, baby Melanie en Belinda gebeurde allemaal binnen anderhalf jaar, ik weet niet meer hoe ik die periode ben doorgekomen
Vriendin Melanie was vele jaren later
  woensdag 11 februari 2026 @ 19:19:21 #210
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220067178
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

Mijn therapie is afgerond, ik heb heel af en toe nog een aanval en daar valt dus prima mee om te gaan
Dus in die zin toeval dat doodgeboren baby Melanie heette en je latere vriendin ook?

Dat kan. Was de baby van jou?
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')