abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220066514
quote:
17s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Ongeacht of het allemaal waar is of niet (dat boeit mij niet zozeer); ik wil meedenken waar dat zou kunnen helpen maar of je me voor de gek houdt of niet, lig ik beide niet wakker van.

Dat je ons advies volledig in de wind slaat is volledig jouw keuze. Jouw leven. Het is ook maar advies en daar hebben wij aan de andere kant van dit scherm geen last van (men kan er immers voor kiezen om het topic gewoon niet te openen).

Ik wens iedereen vooral een fijn(er) leven. Of je verhaal nou (allemaal) klopt of niet (zag ergens een post over Belinda en dochter Melanie die zou zijn overleden op de dag van haar geboorte ofzo?), ik hoop vooral dat je linksom of rechtsom uiteindelijk geen last meer hebt van waar je last van hebt.

Je bent nog in therapie toch? Of is dat afgerond?
Mijn toenmalige vriendin Belinda heeft een miskraam gehad , de ongeboren baby had inderdaad de naam Melanie, Belinda heeft dit niet kunnen verwerken en heeft suïcide gepleegt

Mijn therapie is afgerond, ik heb heel af en toe nog een aanval en daar valt dus prima mee om te gaan
pi_220066602
Is het liefde?
pi_220066641
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Mijn toenmalige vriendin Belinda heeft een miskraam gehad , de ongeboren baby had inderdaad de naam Melanie, Belinda heeft dit niet kunnen verwerken en heeft suïcide gepleegt
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:24 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb nu wat meer tijd te reageren
Melanie was een vriendin van mij die suïcide gedaan heeft,
Het wordt wel wat, ehm, ingewikkeld nu.
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
Visions of greed you wallow
pi_220066764
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:40 schreef nostra het volgende:

[..]
[..]
Sorry ik snap de verwarring door twee keer de naam Melanie, denk dat dit ook de reden is dat dit een trauma is geworden, eerst baby Melanie, later vriendin Melanie
Gelukkig heb ik dit grotendeels verwerkt en een plekje kunnen geven
De toestanden rond Belinda/Melanie waren ongeveer gelijktijdig met de hersentumor van mijn moeder waaraan ze helaas ook overleden is, dit was een hele hectische en moeilijke periode
pi_220066814
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:36 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Is het liefde?
Goede vraag, liefde is wat gevaarlijk tussen ons, het vonkje kan zomaar overslaan weer maar ik wil dit niet laten gebeuren, ik ga voor een vriendschap
  roze woensdag 11 februari 2026 @ 18:53:54 #206
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220066820
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:40 schreef nostra het volgende:

[..]
[..]
Dit wou ik ook al zeggen.
Your beauty never ever scared me.
pi_220066868
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Goede vraag, liefde is wat gevaarlijk tussen ons, het vonkje kan zomaar overslaan weer maar ik wil dit niet laten gebeuren, ik ga voor een vriendschap
Liefde is kwetsbaar en moet zorgvuldig mee omgesprongen worden. Wees voorzichtig!
  woensdag 11 februari 2026 @ 18:58:37 #208
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220066875
Het is nogal wat dus dode baby Melanie, vriendin Belinda, vriendin Melanie en je moeder in dezelfde periode?

Hoeveel tijd zat daar allemaal tussen?
pi_220066952
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:58 schreef Momo het volgende:
Het is nogal wat dus dode baby Melanie, vriendin Belinda, vriendin Melanie en je moeder in dezelfde periode?

Hoeveel tijd zat daar allemaal tussen?
Mijn moeder, baby Melanie en Belinda gebeurde allemaal binnen anderhalf jaar, ik weet niet meer hoe ik die periode ben doorgekomen
Vriendin Melanie was vele jaren later
  woensdag 11 februari 2026 @ 19:19:21 #210
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220067178
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

Mijn therapie is afgerond, ik heb heel af en toe nog een aanval en daar valt dus prima mee om te gaan
Dus in die zin toeval dat doodgeboren baby Melanie heette en je latere vriendin ook?

Dat kan. Was de baby van jou?
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_220067270
quote:
17s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Dus in die zin toeval dat doodgeboren baby Melanie heette en je latere vriendin ook?

Dat kan. Was de baby van jou?
Ja dat was best eng toeval

De baby was van mij
  woensdag 11 februari 2026 @ 19:51:13 #212
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220068024
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:23 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja dat was best eng toeval

De baby was van mij
Heb je dat goed kunnen verwerken? (zowel verlies dochter als suïcide Belinda)
|| justdiggit.org ||
pi_220068228
quote:
17s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Heb je dat goed kunnen verwerken? (zowel verlies dochter als suïcide Belinda)
Ja dat heeft wel een flink tijd nodig gehad
  woensdag 11 februari 2026 @ 21:19:25 #214
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220069415
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:58 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja dat heeft wel een flink tijd nodig gehad
Heb je dat kunnen verwerken voordat Melanie in je leven kwam (als je vriendin)?
|| justdiggit.org ||
pi_220069470
quote:
17s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Heb je dat kunnen verwerken voordat Melanie in je leven kwam (als je vriendin)?
Ja gelukkig wel al was het wel even schrikken toen ze haar naam zei
  woensdag 11 februari 2026 @ 21:29:10 #216
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220069480
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja gelukkig wel al was het wel even schrikken toen ze haar naam zei
Ja, dat snap ik wel
|| justdiggit.org ||
pi_220072392
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik kwam gisteren toevallig deze plaatjes tegen en toen moest ik meteen aan jouw situatie denken.

pi_220073340

Nog een leuke. Uit 1993 zo te lezen, dus nieuw is het niet.
pi_220085026
K en ik hebben onze eerste afspraak gepland, volgende week zaterdag gaan we lunchen in de stad
  vrijdag 13 februari 2026 @ 14:23:29 #220
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220085446
Lol
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator vrijdag 13 februari 2026 @ 23:20:39 #221
441859 crew  Lenny77
pi_220091485
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 13:15 schreef Cupfighter het volgende:
K en ik hebben onze eerste afspraak gepland, volgende week zaterdag gaan we lunchen in de stad
:N

(Geen ander antwoord mogelijk)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220093657
L apte me net of ik zin had om de stad in te gaan, ik heb ja gezegd maar wel aangegeven dat ik regelmatig pauze nodig heb want het lopen gaat niet best de laatste paar dagen
pi_220094932
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 13:15 schreef Cupfighter het volgende:
Als je naar die plaatjes kijkt die ik heb gepost, kan je daaruit genoeg afleiden of je de juiste keus maakt of niet.

Als het jou om rust gaat: het levert jou wel de kans om op een rustige manier met haar te praten. Je zou tegen haar kunnen zeggen dat je zowel haar als jezelf het allerbeste gunt en dat het juist om die reden nodig is dat jullie elkaar voortaan met rust laten. Jullie hebben immers allebei ervaren dat jullie bij elkaar het slechte naar boven brengen. Alleen daaruit blijkt al dat jullie geen match zijn voor elkaar.

Dat jullie beiden zouden willen dat jullie gelukkig met elkaar kunnen worden, betekent niet dat dat realiseerbaar is.

Wat ook belangrijk is, is dat jij ruim 30 jaar ouder bent dan zij. Zij zit in een andere levensfase dan jij. Jij zegt zelf dat ze emotioneel labiel is. Als jij met haar een relatie probeert aan te gaan, denk je dan echt dat je daarmee iets constructiefs in haar leven toevoegt of denk je juist dat je misbruik maakt van haar situatie? Dat het jou helemaal niet is te doen om haar welzijn maar om jouw behoeftes?

Last but not least. Je begrijpt dat de politie je vanaf nu niet meer serieus kan nemen, toch? Als ze jou weer gaat stalken en lastigvallen, sta je er alleen voor.

Ik begrijp uit eigen ervaring dat het heel moeilijk kan zijn om je eenzaam en in de steek gelaten te voelen + het verlangen dat iemand jou uit de shit trekt. Dat laatste is een illusie waarmee je jezelf kapot kan maken.
pi_220095852
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 14:01 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Als je naar die plaatjes kijkt die ik heb gepost, kan je daaruit genoeg afleiden of je de juiste keus maakt of niet.

Als het jou om rust gaat: het levert jou wel de kans om op een rustige manier met haar te praten. Je zou tegen haar kunnen zeggen dat je zowel haar als jezelf het allerbeste gunt en dat het juist om die reden nodig is dat jullie elkaar voortaan met rust laten. Jullie hebben immers allebei ervaren dat jullie bij elkaar het slechte naar boven brengen. Alleen daaruit blijkt al dat jullie geen match zijn voor elkaar.

Dat jullie beiden zouden willen dat jullie gelukkig met elkaar kunnen worden, betekent niet dat dat realiseerbaar is.

Wat ook belangrijk is, is dat jij ruim 30 jaar ouder bent dan zij. Zij zit in een andere levensfase dan jij. Jij zegt zelf dat ze emotioneel labiel is. Als jij met haar een relatie probeert aan te gaan, denk je dan echt dat je daarmee iets constructiefs in haar leven toevoegt of denk je juist dat je misbruik maakt van haar situatie? Dat het jou helemaal niet is te doen om haar welzijn maar om jouw behoeftes?

Last but not least. Je begrijpt dat de politie je vanaf nu niet meer serieus kan nemen, toch? Als ze jou weer gaat stalken en lastigvallen, sta je er alleen voor.

Ik begrijp uit eigen ervaring dat het heel moeilijk kan zijn om je eenzaam en in de steek gelaten te voelen + het verlangen dat iemand jou uit de shit trekt. Dat laatste is een illusie waarmee je jezelf kapot kan maken.
Je hebt het hier al over een relatie, dat is al een flink stap verder dan ik denk, eerst is het maar even kijken of we vriendschappelijk met elkaar kunnen omgaan .
Uit jou plaatjes trek ik de conclusie een gewaagde keus te maken.

Ons leeftijdsverschil hoeft in een vriendschap geen probleem te zijn, in een relatie is dat anders, dat besef ik zeker wel

De politie kon toch al weinig of niets met mijn klachten dus daar verandert niet zo veel aan
pi_220096100
Het was gezellig met L in de stad waar een beetje een carnavalssfeer hangt maar het niet echt leeft, Nijmegen is geen carnavalsstad.
Ik vond het wel koud, gure wind staat er, niet bevordelijk voor mijn spieren
pi_220115984
Vanmorgen naar de inloop geweest, was weer gezellig, wat gekletst en een paar potjes rummicub gedaan,

Voor de rest een telefonisch afspraak met het ziekenhuis gehad, na alle onderzoeken is toch de conclussie dat het niet achteruit gaat
Het is zaak om toch elke dag voldoende beweging te hebben wat ik eigenlijk meestal ook wel heb, rollator kan een hulpmiddel zijn op slechte dagen
In maart heb ik nog een afspraken met de fysiotherapie in het ziekenhuis
Natuurlijk ben ik blij met stabiliteit alleen heb ik zellf het idee dat het minder gast
pi_220126574
Vannacht slecht geslapen door verkoudheid wat inmiddels een griepje is geworden, activiteiten voor morgen afgezegd,, morgen kijken of ik donderdag kan gaan werken
pi_220131420
Redelijk goed geslapen gelukkig dankzij paracetamol maar ik voel me nog niet bepaald fit en hoest veel, spieren in benen hebben er ook totaal geen zin in vandaag
pi_220135039
Als ik vannacht goed kan slapen ga ik werken, voor een verkoudheid ga ik me niet ziek melden morgen
pi_220139493
Ik ga zo werken, niet 100 procent fit maar ik werk ook maar 3 uurtjes en dat moet lukken
pi_220141895
Het werken viel mee alleen het op en neer fietsen naar het werk was minder in dit kut weer
pi_220143433
Het leven is vol met keuzes
Ieder zoekt zijn weg naar geluk
Wat jouw weg is hoeft mijn weg niet te zijn
Ik ben beoordeeld en veroordeeld om mijn keus
En ik snap dat mensen er zo tegen aankijken
Maar het is mijn leven en mijn keus

Dat er nu niemand meer reageert in mijn topic voelt kut
Ik kan er geen ander woord voor vinden
Het is ook mijn gevoel en daar moet ik mee leren omgaan
Ik kan niemand verplichten hier te posten
Maar het voelt wel zuur

Het is geen verwijt naar iemand
Niemand hoeft zich aangesproken te voelen
Misschien is het ook gewoon mijn eigen schuld
pi_220143508
Dat begrijp ik
Alleen ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, sorry :*
pi_220143533
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat begrijp ik
Alleen ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, sorry :*
Je hoeft geen sorry te zeggen
Ik vind het al erg fijn om te lezen dat je me begrijpt
pi_220143548
En het is geen kwestie van schuld of onschuld

Het is een complexe situatie en tja... jouw keuzes en ik begrijp ze wel. Keur ze niet af of goed, het is niet aan mij om er wat van te vinden

Ben alleen bang dat het heel destructief is wat je doet en dat maakt reageren moeilijk
Ik wil niet dat jij jezelf pijn doet en ik denk wel dat jij dat nu doet
pi_220143664
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 14:52 schreef Cupfighter het volgende:
Dat er nu niemand meer reageert in mijn topic voelt kut
Ik kan er geen ander woord voor vinden
Kan ik me voorstellen maar ik ben niet zo van de kusje-kroel-knuf-dagboektopics.
En na jouw keuze had ik al gepost dat ik afhaak.

Ik voel me ook niet aangesproken hoor maar even FYI :s)
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_220143757
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
En het is geen kwestie van schuld of onschuld

Het is een complexe situatie en tja... jouw keuzes en ik begrijp ze wel. Keur ze niet af of goed, het is niet aan mij om er wat van te vinden

Ben alleen bang dat het heel destructief is wat je doet en dat maakt reageren moeilijk
Ik wil niet dat jij jezelf pijn doet en ik denk wel dat jij dat nu doet
Kijk met dit soort reacties kan ik wel wat.

Ik laat het niet zo ver komen als in mijn relatie, toen kon ze echt doen met me wat ze wou, dat gaat niet meer, ik ben veranderd, scherper en assertiever en ja ook tegen haar
Het klinkt voor een buitenstaander misschien bizar maar ik doe mezelf meer pijn als ik dit niet probeer, ja ik volg nu meer mijn gevoel, dat mag ook een kans krijgen vind ik
En ja ik weet dat ik op mijn muil kan gaan maar dan weet ik dat en kan dit hoofdstuk afgesloten worden
pi_220143764
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:28 schreef r_one het volgende:

[..]
Kan ik me voorstellen maar ik ben niet zo van de kusje-kroel-knuf-dagboektopics.
En na jouw keuze had ik al gepost dat ik afhaak.

Ik voel me ook niet aangesproken hoor maar even FYI :s)
Van jou weet ik het en ik respecteer je keus hierin
pi_220143839
Ik heb de afgelopen dagen je reeks doorgelezen. Ik was in mijn hoofd al een post aan het schrijven. Over je vorderingen, over hoe goed je het hebt gedaan, over hoe sterk je bent in de Kim-situatie. Natuurlijk met vallen en opstaan, dat hoort erbij. Dit zijn geen simpele dingen.

En toen zag ik je laatste paar reacties. Je gaat proberen om een vriendschappelijke band op te bouwen met de stalker waar je nog verkikkerd op bent en haar ouders moedigen dit aan. Tja. Wat moet iemand hier dan over zeggen?

Ik kom niet vaak meer in R&P omdat in de meeste topics de users er een sport van maken om zo'n beetje elke TS af te branden en diens woorden in twijfel te trekken maar je maakt het me wel erg moeilijk hoor. Ik weet dat het veelvoorkomend is dat mensen naar mishandelende partners teruggaan en de daden van stalkers vergoelijken maar het is zo'n bizar verhaal. Stalker kan, superjonge stalker kan ook. Het wordt al lastiger als het slachtoffer een oudere man is met serieuze psychiatrische problemen én een slecht gebit. Maar goed, het kan zeer zeker dat K gewoon knettergek is (niet zoals jij zegt 'verwend'). Maar dat haar vriendin en haar ouders en jouw nieuwe platonische vriendin dit allemaal aanmoedigen vind ik op zijn zachtst gezegd heel bijzonder.
Spoilers!
pi_220143843
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:38 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Van jou weet ik het en ik respecteer je keus hierin
Als dit jouw weg naar balans is, zul je die moeten gaan. Ik heb wel mijn (heel) ernstige twijfels.
Ik oordeel dus wel maar veroordeel niet.
En zolang je met K aanpapt, heb ik niks toe te voegen.
Da's geen keus, da's een gegeven.

Ik ga je geen schouderklopje geven, ook al zou het vooralsnog niet verkeerd gaan (ja, da's wel een keus, mijn keus :P )..
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 19 februari 2026 @ 16:01:51 #241
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220143883
Behoorlijk hypocriet dat je mensen nu gaat verwijten dat ze niet meer reageren ,
er is een een reden dat ze niet meer reageren :')
Het houdt gewoon keer op met wel niet wel niet wel niet , manipulatieve praat over haar en nu weer zgn een relatie. En dan 9 delen met dit soort praat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puzzie op 19-02-2026 16:09:41 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220143899
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen je reeks doorgelezen. Ik was in mijn hoofd al een post aan het schrijven. Over je vorderingen, over hoe goed je het hebt gedaan, over hoe sterk je bent in de Kim-situatie. Natuurlijk met vallen en opstaan, dat hoort erbij. Dit zijn geen simpele dingen.

En toen zag ik je laatste paar reacties. Je gaat proberen om een vriendschappelijke band op te bouwen met de stalker waar je nog verkikkerd op bent en haar ouders moedigen dit aan. Tja. Wat moet iemand hier dan over zeggen?

Ik kom niet vaak meer in R&P omdat in de meeste topics de users er een sport van maken om zo'n beetje elke TS af te branden en diens woorden in twijfel te trekken maar je maakt het me wel erg moeilijk hoor. Ik weet dat het veelvoorkomend is dat mensen naar mishandelende partners teruggaan en de daden van stalkers vergoelijken maar het is zo'n bizar verhaal. Stalker kan, superjonge stalker kan ook. Het wordt al lastiger als het slachtoffer een oudere man is met serieuze psychiatrische problemen én een slecht gebit. Maar goed, het kan zeer zeker dat K gewoon knettergek is (niet zoals jij zegt 'verwend'). Maar dat haar vriendin en haar ouders en jouw nieuwe platonische vriendin dit allemaal aanmoedigen vind ik op zijn zachtst gezegd heel bijzonder.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

Mijn gebit gaat opgeknapt worden dat scheelt gewoon erg veel, ook voor mijn zelfvertrouwen

Haar ouders moedigen dit aan om dat Kim dit heel graag wilt en er niet af te brengen is, haar ouders zien ook liever een leeftijdsgenoot voor Kim maar weten wel dat ik lief ben voor Kim en geen kwaad in de zin heb
Lauren vindt dat iedereen nog een kans verdient om zich van een andere kant te laten zien

Bedankt voor je reactie
pi_220143911
quote:
13s.gif Op donderdag 19 februari 2026 16:01 schreef Puzzie het volgende:
Behoorlijk hypocriet dat je mensen nu gaat verwijten dat ze niet meer reageren ,
Het houdt gewoon keer met wel niet wel niet wel niet , manipulatieve praat over haar en nu weer zgn een relatie. En dan 9 delen met dit soort praat.
Net een klein kind dat te weinig aandacht krijgt.
Maar goed hij heeft zijn zin weer, iedereen reageert weer.
  donderdag 19 februari 2026 @ 16:13:35 #244
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220143947
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 16:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat was het ook : hunkeren naar aandacht met manipulatieve slachtoffer praatjes over iemand die zich niet eens hiertegen kan verweren. Walgelijk!! dit is iig mijn laatste reactie want ik ga hier geen aandacht meer aan geven
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220143954
quote:
13s.gif Op donderdag 19 februari 2026 16:01 schreef Puzzie het volgende:
Het houdt gewoon keer op met wel niet wel niet wel niet , manipulatieve praat over haar en nu weer zgn een relatie. En dan 9 delen met dit soort praat.
Leer eens lezen
Er staat letterlijk dat ik niemand wat verwijt en ik weet hoe jij erin staat en dat mag je van mij maar je draaft behoorlijk door
En er is nog niks , geen vriendschap en zeker geen relatie , misschien mislukt het helemaal en blijft het niks
pi_220143961
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 16:13 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat was het ook : hunkeren naar aandacht met manipulatieve slachtoffer praatjes over iemand die zich niet eens hiertegen kan verweren. Walgelijk!! dit is iig mijn laatste reactie want ik ga hier geen aandacht meer aan geven
Alweer? je verwijt mij wat je zelf ook doet over hypocriet gesproken zeg
pi_220143971
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 16:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat doe je hier dan , je reageert zelf ook
Blijf dan lekker weg als je niks wil en kan toevoegen
pi_220143993
-niet nodig-

[ Bericht 96% gewijzigd door Lenny77 op 19-02-2026 21:13:38 ]
pi_220144017
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:54 schreef r_one het volgende:

[..]
Als dit jouw weg naar balans is, zul je die moeten gaan. Ik heb wel mijn (heel) ernstige twijfels.
Ik oordeel dus wel maar veroordeel niet.
En zolang je met K aanpapt, heb ik niks toe te voegen.
Da's geen keus, da's een gegeven.

Ik ga je geen schouderklopje geven, ook al zou het vooralsnog niet verkeerd gaan (ja, da's wel een keus, mijn keus :P )..
Ik weet hoe je hier in staat dus ik begrijp je keus, ik vond alleen de stilte in deze hoek wel opvallend en moeilijk al mag je dat blijkbaar ook niet meer zeggen want dan ben je aandachtstrekker
pi_220154456
Vandaag tot half elf moeten wachten tot de post kwam om te sorteren, dus vrijwillig doorgewerkt tot half twee tot ik af had wat ik af wou hebben
Laatste half uurtje was eigenlijk wel over de grens, maar ik was ook wel weer voldaan dat ik het gedaan had
Nu weekend!
pi_220163340
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 16:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik weet hoe je hier in staat dus ik begrijp je keus, ik vond alleen de stilte in deze hoek wel opvallend en moeilijk al mag je dat blijkbaar ook niet meer zeggen want dan ben je aandachtstrekker
Ik vind dit een erg vreemde reactie.

Is het toevallig zo dat de verhalen die je hebt gepost een heel klein beetje verdraaid zijn van wat er werkelijk aan de hand is? Bijvoorbeeld dat Kim niet degene is die jou heeft gestalkt, maar jij hebt haar gestalkt? En nu ze na al jouw moeite daarvoor gezwicht is, laat je die andere vrouw met autisme vallen als een baksteen, omdat het jouw ego streelt dat een aantrekkelijke meid die ruim 30 jaar jonger is dan jij, geinteresseerd in jou lijkt te zijn?

Ik ken jou verder niet. Ik lees alleen maar tekst. Dus ik kan daar niet uit afleiden in hoeverre je de waarheid spreekt. Als alles wat je geschreven hebt wel waar is en die Kim is een kwaadaardige überfeeks die jou de afgelopen jaren het leven zuur heeft gemaakt, dan maak je een heel domme keus door je met haar in te laten. En dan verwijt je iedereen hier dat ze gemeen doen tegen jou omdat ze jou negeren? Alle feedback adviezen waar jij zelf om vraagt, sla je in de wind; de users hebben dan wel wat beters te doen dan energie in jou steken waar je toch niks mee doet.

Of zie jij het zelf anders?
pi_220163865
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 10:26 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Ik vind dit een erg vreemde reactie.

Is het toevallig zo dat de verhalen die je hebt gepost een heel klein beetje verdraaid zijn van wat er werkelijk aan de hand is? Bijvoorbeeld dat Kim niet degene is die jou heeft gestalkt, maar jij hebt haar gestalkt? En nu ze na al jouw moeite daarvoor gezwicht is, laat je die andere vrouw met autisme vallen als een baksteen, omdat het jouw ego streelt dat een aantrekkelijke meid die ruim 30 jaar jonger is dan jij, geinteresseerd in jou lijkt te zijn?

Ik ken jou verder niet. Ik lees alleen maar tekst. Dus ik kan daar niet uit afleiden in hoeverre je de waarheid spreekt. Als alles wat je geschreven hebt wel waar is en die Kim is een kwaadaardige überfeeks die jou de afgelopen jaren het leven zuur heeft gemaakt, dan maak je een heel domme keus door je met haar in te laten. En dan verwijt je iedereen hier dat ze gemeen doen tegen jou omdat ze jou negeren? Alle feedback adviezen waar jij zelf om vraagt, sla je in de wind; de users hebben dan wel wat beters te doen dan energie in jou steken waar je toch niks mee doet.

Of zie jij het zelf anders?
Ik zie het anders

Ik heb nergens gezegd dat ik Lauren laat vallen voor Kim, ik blijf met Lauren gewoon contact houden
Ik sla niet alle feedback in de wind, ik heb heel veel dingen aangenomen die hier gezegd zijn en ik verwijt niemand iets, dat zeg ik zelfs in dat stukje maar ik mag toch wel aangeven hoe ik me eronder voel.
En de kritiek op mijn keus had ik verwacht, misschien maak ik een domme keus, over anderhalf uur weet ik daar meer over want dan ga ik lunchen met Kim
Sinds het gesprek met haar en haar ouders zijn er geen stalk acties meer geweest en daar ben ik zeer tevreden mee, het is afwachten hoe het straks gaat lopen tijdens de lunch en of we daarna nog iets afspreken dat hangt echt af van hoe zij zich gedraagt

Wat ik nog wil toevoegen is dat jij me zelfs er wel eens erop hebt gewezen dat ik juist teveel meeging in de kritiek

[ Bericht 2% gewijzigd door Cupfighter op 21-02-2026 11:42:44 ]
pi_220165239
Je slaat wel alle adviezen in de wind, misschien ervaar je dat zelf anders.

Maar als 10 mensen zeggen je moet het niet doen, dan mag je zelf doen wat je wilt, maar dan kan je misschien ook ervaren dat mensen denken "wow, dit treinongeluk gun ik cupfighter niet en ik wil het ook niet aanschouwen"

En als jij zegt, na het gesprek met haar ouders zijn de stalkacties verdwenen, dat is voor jou een bevestiging dat je een juiste keuze hebt gemaakt en anderen (waaronder ik) zullen denken "Ja duh, ze mag nu binnen zonder kloppen)

En dat welles nietes discussie heeft voor mensen geen nut meer, duidelijker konden mensen niet zijn.
Hell To The Liars
pi_220165529
Het is allemaal niet zo gek inderdaad.

Stel, iemand opent hier een topic: help, ik heb een gokverslaving en daardoor een berg schulden, hoe kom ik hier vanaf? Dan zullen de meeste users met tips komen om de verleiding van het gokken te leren weerstaan, om op je uitgaven te bezuinigen om zo sneller van je schulden af te komen, enzovoort. Veel users zullen er dan ook heus wel begrip voor hebben dat TS ondanks zijn inzet af en toe een terugvalletje heeft. Maar stel je nu eens voor dat deze TS al geruime tijd een topicreeks heeft lopen. Hij heeft al een poos geen grote bedragen meer vergokt, een aanmerkelijk deel van zijn schulden heeft hij afgelost. Maar dan ineens, out of the blue: ja jongens, ik wil mijn laatste beetje schuld afbetalen met een gokwinst door vanavond alles op rood in te zetten. Sowieso ga ik vanaf nu gewoon weer om de week naar Holland Casino, ik kan er nu veel beter mee omgaan voel ik zelf. Verwacht je dan werkelijk dat de users nog steeds behulpzaam blijven, dat ze na al die meegeleefde topicdelen om TS uit de put te helpen bijvoorbeeld doodleuk switchen naar tips waar en hoe je het meeste kan gokken? Natuurlijk niet. TS helpt alles om zeep wat hij met veel inspanning heeft opgebouwd, en geen normaal mens gaat hem daarin faciliteren.

Dat geldt hier ook. Als het allemaal wel waar is, is de recente beslissing van TS zo absurd dat het volstrekt begrijpelijk is dat bijna niemand meer nut ziet in het verstrekken van adviezen.
pi_220166934
Kim en ik hebben geluncht en met elkaar gesproken , ik heb wel degelijk de kritiek meegenomen vanuit hier, het is niet zo dat ik alles in de wind sla.
Deze afspraak was gewaagd, dat geef ik toe.
Het is een eindgesprek geworden
Vriendschap gaat het niet worden tussen ons, er zijn van beide kanten teveel prikkels die negatieve dingen in elkaar losmaken , en dit is nog los van het leeftijdsverschil en de spierziekte die ik heb
Kim en ik gaan ieder onze eigen weg

Ik wil hierbij iedereen bedanken voor de feedback, want zoals ik eerder zei heb ik deze gebruikt in ons gesprek, dat was ook mijn plan maar ik kon dat niet beloven want een gesprek kan alle kanten opdraaien
pi_220166952
Dit is zo niet geloofwaardig.
Nu je merkt dat je geen reacties meer krijgt werkt Kim opeens mee en gaat ze je met rust laten.
Je hebt dit hele verhaal echt zelf verzonnen.....
pi_220167040
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 16:18 schreef Sarabi het volgende:
Nu je merkt dat je geen reacties meer krijgt werkt Kim opeens mee en gaat ze je met rust laten.
Het is nog de vraag of ze woord houdt natuurlijk
En je geloofde me toch al niet dus wat is het verschil?
pi_220167845
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 11:18 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik zie het anders

Ik heb nergens gezegd dat ik Lauren laat vallen voor Kim, ik blijf met Lauren gewoon contact houden
Ik sla niet alle feedback in de wind, ik heb heel veel dingen aangenomen die hier gezegd zijn en ik verwijt niemand iets, dat zeg ik zelfs in dat stukje maar ik mag toch wel aangeven hoe ik me eronder voel.
En de kritiek op mijn keus had ik verwacht, misschien maak ik een domme keus, over anderhalf uur weet ik daar meer over want dan ga ik lunchen met Kim
Sinds het gesprek met haar en haar ouders zijn er geen stalk acties meer geweest en daar ben ik zeer tevreden mee, het is afwachten hoe het straks gaat lopen tijdens de lunch en of we daarna nog iets afspreken dat hangt echt af van hoe zij zich gedraagt

Wat ik nog wil toevoegen is dat jij me zelfs er wel eens erop hebt gewezen dat ik juist teveel meeging in de kritiek
Wat betreft jouw laatste zin, misschien speelt dat ook mee in jouw keuze.

Ik merk inderdaad op dat je veel behoefte hebt aan bevestiging en goedkeuring van anderen. Als je dat elke keer doet, ga je je door anderen geleefd voelen: alsof anderen voor jou bepalen hoe je moet leven, met wie je wel en niet bevriend mag zijn, met wie je een relatie moet hebben, etc. Ik vind het niet raar dat het jou op den duur opbreekt en dan heb je opeens de neiging om tegen de mensen aan te schoppen door wie jij je bedreigd voelt. In dit geval tegen ons. Wij vinden allemaal dat je Kim beter kan negeren. In hoeverre heeft dat jou beinvloed om haar juist weer te benaderen?

Je vergeet dan wel dat jij zelf degene bent die hier een topicreeks heeft geopend omdat je aandacht en feedback verlangt van ons. Dat krijg je dus ook. En daar zitten voor- en nadelen aan.

Je noemde @Puzzie hypocriet, maar op basis van wat kan je haar zoiets verwijten? Net als iedereen hier post ze hier waar jij zelf om heb gevraagd en laat ze jou weten wat ze van de situatie vindt. Ik snap best dat jij je door haar persoonlijk aangevallen voelt als ze zegt dat jouw posts ongeloofwaardig zijn, dat je in de slachtofferrol zit en daarmee op een manipulatieve manier aandacht probeert af te dwingen. Als je bij de feiten blijft, weet je dat ze tot nu toe alleen maar heeft gereageert op hetgeen waar jij zelf om vroeg. Het zou best kunnen hoor dat ze enorm de pik heeft op jou en aanleidingen zoekt om haar eigen issues op jou af te reageren, want ze reageert op jou nogal vijandig. Als dat jou dwars zit, staat het jou vrij om haar daarop aan te spreken en haar te verzoeken haar houding naar jou aan te passen of jou met rust te laten. Los van of ze dat van jou zou aanvaarden, je bent daarmee wel eerlijk en duidelijk + je komt dan op een assertieve manier voor jezelf op. Maar nu beschuldig je haar van iets wat zij jou helemaal niet heeft aangedaan, maar wat jij over jezelf afgeroepen hebt. Jij bent nu degene die projecteert, niet zij.

~~~~~

Ik wil overigens erkennen dat ik zeker begrijp dat het voor jou met al jouw shit waarmee je dealt, waarschijnlijk erg moeilijk en heel pijnlijk is. Welcome to humanity! Niemand hier doet het perfect.

Ik denk nog steeds dat je met jouw keuzes jezelf heel erg in de problemen gaat brengen, echter ik heb niet de verantwoordelijkheid voor jouw leven. Ik mag je niet mijn wil opdringen. Maar ik hoef je evenmin te steunen voor dingen waar ikzelf niet achtersta.
pi_220167885
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 16:16 schreef Cupfighter het volgende:
Kim en ik hebben geluncht en met elkaar gesproken , ik heb wel degelijk de kritiek meegenomen vanuit hier, het is niet zo dat ik alles in de wind sla.
Deze afspraak was gewaagd, dat geef ik toe.
Het is een eindgesprek geworden
Vriendschap gaat het niet worden tussen ons, er zijn van beide kanten teveel prikkels die negatieve dingen in elkaar losmaken , en dit is nog los van het leeftijdsverschil en de spierziekte die ik heb
Kim en ik gaan ieder onze eigen weg

Ik wil hierbij iedereen bedanken voor de feedback, want zoals ik eerder zei heb ik deze gebruikt in ons gesprek, dat was ook mijn plan maar ik kon dat niet beloven want een gesprek kan alle kanten opdraaien
Dit had ik nog niet gelezen.

Fijn om te vernemen dat je het zo hebt kunnen afsluiten. Ik hoop dat je alle narigheid achter je kunt laten en betere tijden gaat ervaren.
pi_220167982
Ja oke. Je wordt al ik weet niet hoe lang door haar zeer frequent lastig gevallen, waarin ze schijnbaar echt onmogelijk tot rede te brengen is. Gesprekken met haar alleen helpen niet, gesprekken met haar ouders erbij helpen niet, negeren helpt niet, dreigen met aangifte helpt niet, daadwerkelijk de politie erbij betrekken helpt niet, maar nu is er 1 nieuw gesprekje geweest en ineens is ze het volkomen met je eens en kan ze er zelf ook meteen een punt achter zetten? En deze ontwikkeling komt toevallig net op het moment dat de kwestie-K door je recente beslissingen weinig reacties en aandacht meer wist te generen.

Enige nog aanwezige twijfel of dit scenario in werkelijkheid plaats vindt gaat wel door het putje zo.
pi_220168047
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 17:09 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Wat betreft jouw laatste zin, misschien speelt dat ook mee in jouw keuze.

Ik merk inderdaad op dat je veel behoefte hebt aan bevestiging en goedkeuring van anderen. Als je dat elke keer doet, ga je je door anderen geleefd voelen: alsof anderen voor jou bepalen hoe je moet leven, met wie je wel en niet bevriend mag zijn, met wie je een relatie moet hebben, etc. Ik vind het niet raar dat het jou op den duur opbreekt en dan heb je opeens de neiging om tegen de mensen aan te schoppen door wie jij je bedreigd voelt. In dit geval tegen ons. Wij vinden allemaal dat je Kim beter kan negeren. In hoeverre heeft dat jou beinvloed om haar juist weer te benaderen?

Je vergeet dan wel dat jij zelf degene bent die hier een topicreeks heeft geopend omdat je aandacht en feedback verlangt van ons. Dat krijg je dus ook. En daar zitten voor- en nadelen aan.

Je noemde @:Puzzie hypocriet, maar op basis van wat kan je haar zoiets verwijten? Net als iedereen hier post ze hier waar jij zelf om heb gevraagd en laat ze jou weten wat ze van de situatie vindt. Ik snap best dat jij je door haar persoonlijk aangevallen voelt als ze zegt dat jouw posts ongeloofwaardig zijn, dat je in de slachtofferrol zit en daarmee op een manipulatieve manier aandacht probeert af te dwingen. Als je bij de feiten blijft, weet je dat ze tot nu toe alleen maar heeft gereageert op hetgeen waar jij zelf om vroeg. Het zou best kunnen hoor dat ze enorm de pik heeft op jou en aanleidingen zoekt om haar eigen issues op jou af te reageren, want ze reageert op jou nogal vijandig. Als dat jou dwars zit, staat het jou vrij om haar daarop aan te spreken en haar te verzoeken haar houding naar jou aan te passen of jou met rust te laten. Los van of ze dat van jou zou aanvaarden, je bent daarmee wel eerlijk en duidelijk + je komt dan op een assertieve manier voor jezelf op. Maar nu beschuldig je haar van iets wat zij jou helemaal niet heeft aangedaan, maar wat jij over jezelf afgeroepen hebt. Jij bent nu degene die projecteert, niet zij.

~~~~~

Ik wil overigens erkennen dat ik zeker begrijp dat het voor jou met al jouw shit waarmee je dealt, waarschijnlijk erg moeilijk en heel pijnlijk is. Welcome to humanity! Niemand hier doet het perfect.

Ik denk nog steeds dat je met jouw keuzes jezelf heel erg in de problemen gaat brengen, echter ik heb niet de verantwoordelijkheid voor jouw leven. Ik mag je niet mijn wil opdringen. Maar ik hoef je evenmin te steunen voor dingen waar ikzelf niet achtersta.
Ik noemde @Puzzie hypocriet omdat ze al vaker heeft aangegeven dit topic te negeren en dat nu wederom aan gaf, ze reageert inderdaad best vijandig waar ze een goede reden voor zal hebben, ik heb niks tegen haar, integendeel zelfs ik mag haar best wel maar hier in dit topic botsen we regelmatig
pi_220168279
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 17:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja oke. Je wordt al ik weet niet hoe lang door haar zeer frequent lastig gevallen, waarin ze schijnbaar echt onmogelijk tot rede te brengen is. Gesprekken met haar alleen helpen niet, gesprekken met haar ouders erbij helpen niet, negeren helpt niet, dreigen met aangifte helpt niet, daadwerkelijk de politie erbij betrekken helpt niet, maar nu is er 1 nieuw gesprekje geweest en ineens is ze het volkomen met je eens en kan ze er zelf ook meteen een punt achter zetten? En deze ontwikkeling komt toevallig net op het moment dat de kwestie-K door je recente beslissingen weinig reacties en aandacht meer wist te generen.
,
Enige nog aanwezige twijfel of dit scenario in werkelijkheid plaats vindt gaat wel door het putje zo.
Het is natuurlijk afwachten of ze me werkelijk me met rust gaat laten
Ik heb letterlijk een tekst uit dit forum gebruikt over de 50 plusser met een slecht gebit , drugsverleden, psychisch verleden en een progressieve spierziekte, ik heb een anti reclame over mezelf gemaakt, denk dat het hielp want ze viel een beetje stil
  zaterdag 21 februari 2026 @ 17:30:47 #263
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220168297
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 17:29 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb letterlijk een tekst uit dit forum gebruikt over de 50 plusser met een slecht gebit , drugsverleden, psychisch verleden en een progressieve spierziekte, ik heb een anti reclame over mezelf gemaakt, denk dat het hielp want ze viel een beetje stil
Maar al die dingen zijn toch niet nieuw voor haar?
|| justdiggit.org ||
pi_220168337
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 17:29 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Want dat waren allemaal nieuwe feiten voor haar?
Want ze is opeens blind en vergeetachtig?
pi_220168353
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 17:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 17:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Dat denk ik ook niet maar ze even door mijzelf naar voren laten brengen als een soort van meid run for your life was denk ik wel helpend
pi_220168362
quote:
Sorry Cup, ik geloof er nu ook bar weinig nog van. Ik denk dat Sarabi hier wel eens akelig dicht bij de waarheid kon zitten.

Kim die *huup huup barbatruuk* opeens 180 graden gedraaid is ….. neh :N
.
pi_220168377
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 17:33 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
[..]
Dat denk ik ook niet maar ze even door mijzelf naar voren laten brengen als een soort van meid run for your life was denk ik wel helpend
Deze meid is wel flink veranderd zeg
pi_220168387
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 17:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Want dat waren allemaal nieuwe feiten voor haar?
Want ze is opeens blind en vergeetachtig?
Blind in de vorm van alleen de leuke dingen zien van iemand
pi_220168421
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 17:35 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Blind in de vorm van alleen de leuke dingen zien van iemand
Jaja ….

:N nee dus
.
pi_220168470
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 17:34 schreef r_one het volgende:

[..]
Sorry Cup, ik geloof er nu ook bar weinig nog van. Ik denk dat Sarabi hier wel eens akelig dicht bij de waarheid kon zitten.

Kim die *huup huup barbatruuk* opeens 180 graden gedraaid is ….. neh :N
Nee, Kim wou nog steeds een relatie, en ik heb een andere strategie gebruikt om dit niet te laten gebeuren en dat was iets waar ze blijkbaar geen rekening mee had gehouden, of ze gedraaid is moet ik nog zien want het blijft Kim en of het stalken zal stoppen is afwachten
pi_220168914
Of het nou wel of niet waar is, zo te lezen is het allemaal afgesloten. TS schrijft een parttime baan te hebben waar hij het naar zijn zin heeft, heeft zijn therapie afgerond en Kim heeft op miraculeuze wijze opeens het licht gezien en laat TS vanaf nu met rust.

Ik denk dat niemand er meer beter van wordt om er energie aan te besteden, toch?
pi_220172157
Cup, ik vind het mooi dat je blijft delen. Ik denk dat de meeste (waaronder ik) gewoon niet weten wat er nog gezegd kan worden na jouw mededeling dat je weer met K hebt afgesproken.
Ik vermoed dat de meesten nu wachten hoe je date gaat zijn en hoe dit alles verder gaat verlopen.
pi_220172371
quote:
99s.gif Op zondag 22 februari 2026 01:29 schreef praadje het volgende:
Ik vermoed dat de meesten nu wachten hoe je date gaat zijn en hoe dit alles verder gaat verlopen.
#255 :{w
.
  zondag 22 februari 2026 @ 10:08:11 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220173086
quote:
Nou he, nu blijkt dat de stroom aandacht opdroogt krijgt het verhaal ineens een compleet andere wending en is het ineens klaar… :’)

Heel benieuwd wat de nieuwe storyline van het volgende seizoen gaat worden.
pi_220173221
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 10:08 schreef BE het volgende:

[..]
Nou he, nu blijkt dat de stroom aandacht opdroogt krijgt het verhaal ineens een compleet andere wending en is het ineens klaar… :’)

Nogmaals, het is afwachten of het klaar is, Kim heeft nu eenmaal een grillig karakter , ik had gisteren het idee dat ze nieuwe medicatie had, ze was erg timide voor haar doen
pi_220173565
quote:

[..]

Kim blijkt zwanger. Ofzo.

:s)
.
pi_220174055
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 10:24 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

ik had gisteren het idee dat ze nieuwe medicatie had, ze was erg timide voor haar doen
Ah kijk aan, maanden aan stalkgedoe hadden voorkomen kunnen worden door er gewoon andere pilletjes in te gooien.
pi_220174664
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 11:00 schreef r_one het volgende:

[..]
Kim blijkt zwanger. Ofzo.

:s)
Kan maar in ieder geval niet van mij
pi_220174742
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 06:51 schreef r_one het volgende:

[..]
#255 :{w
Oeps, gemist :@
pi_220174797
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 10:24 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nogmaals, het is afwachten of het klaar is, Kim heeft nu eenmaal een grillig karakter
Dus je laat het van haar afhangen of het wel of niet klaar is?

Als alles wat je verteld hebt, waar is, houdt het in dat je de verantwoordelijkheid van jouw welzijn af laat hangen van anderen. Net als iedereen heb je zelf een keuze met wie je wel en met wie je niet omgaat. Kies je ervoor om met mensen om te gaan die een grillig karakter hebben, dan kies je ervoor om jouw eigen leven door anderen kapot te laten maken.

Dat mensen met trauma's in een patroon vastzitten waarbij ze elke keer met mensen te maken krijgen die hen misbruiken en mishandelen, komt omdat ze als gevolg van die trauma's niet voldoende in staat zijn om zelf regie te behouden op hun eigen leven. Met andere woorden: het gaat niet om die andere mensen, het gaat om hen. Therapie zou als doel moeten hebben dat ze zichzelf (opnieuw) leren kennen en hun vaardigheden versterken om zelf hun leven te leiden op de manier zoals zij dat willen - binnen de mogelijkheden waartoe ze beschikking hebben overigens.

Nu lijkt het erop dat je in ieder geval gedeeltes van de verhalen die je hier hebt verteld, verzonnen hebt. Ik heb geen idee: ik ken jou niet, ik ken die Kim niet en ik ken de omgeving niet waarin zich dat allemaal zou moeten afspelen. In wezen maakt het denk ik niet zoveel uit m.b.t. de problematiek waar het nou eigenlijk om gaat.

Waar het om gaat, is dat jij je gelukkig kan voelen met jezelf en jouw leven kan leiden op de manier waarbij jij je het meest prettig voelt ... binnen de mogelijkheden van jouw situatie waartoe je beschikking hebt. Je bent niet de jongste meer, dus helaas is het zo dat kansen die je 30 jaar geleden wel gehad hebt, nu niet meer mogelijk zijn. Het is bijvoorbeeld eigenlijk niet meer mogelijk om intieme relaties aan te gaan met jonge meiden van twintig jaar, omdat zij in een andere fase zitten van hun leven dan jij. Een meid met de leeftijd van Kim die geinteresseerd is in een kerel van jouw leeftijd, heeft daddy-issues en dat gaat nooit leiden tot een gelijkwaardige relatie.

Sowieso denk ik dat het voor jouw situatie zoals die nu is onverstandig is voor jou om een intieme relatie met wie dan ook na te streven. Je bent namelijk zelf emotioneel nog niet stabiel genoeg. Uit jouw postgedrag blijkt dat je nog teveel bevestiging en goedkeuring nodig hebt van anderen m.b.t. jouw eigen leven. Dat is overigens geen oordeel maar een constatering. Het betekent dus evenmin dat je geen relatie zou mogen nastreven omdat ik zeg dat het onverstandig is. Ook daarin ligt de keus geheel bij jou. Maar zou je wel willen nadenken over het volgende?

Je kan zoals zoveel mensen blijven daten net zolang totdat je iemand gevonden hebt waarmee je gelukkig kan worden. Mensen die emotioneel instabiel zijn, doen dat vaak om het gevoel van eenzaamheid proberen te vermijden. Alleen in de praktijk lukt dat over het algemeen niet en voelen ze zich ook binnen hun relatie zich net zo eenzaam en in de steek gelaten, alleen ze hebben dan wel een excuus om het op hun partner te projecteren. Bijvoorbeeld een vrouw die mishandeld wordt door een narcistische partner: "Als ik mezelf blijf opofferen en begrip blijf tonen, geloof ik erin dat hij uiteindelijk wel verandert." Daarmee belazert zij zichzelf en doet ze in wezen hetzelfde als die narcistische partner. Het is namelijk niet haar taak om hem te veranderen, om hem te verlichten. Hij bepaalt zelf of hij wel of niet verandert: over het algemeen doen narcisten dat niet en geloven ze dat ze met hun leugens en manipulatie overal mee kunnen wegkomen. Dat kunnen ze vaak volhouden tot hun 60e of misschien wel tot hun 70e, maar daarna worden ze keihard met de realiteit geconfronteerd + ze zitten dan nog steeds vast in hun destructieve patroon en zijn door hun leeftijd niet flexibel genoeg meer om daaruit te komen.

Ik heb daarover pas een heel interessant interview over ontdekt door Gabor Maté. (Al heb ik sterk mijn vermoedens dat het door AI bewerkt is, omdat ik woorden als "super-empath" niet bepaald professioneel vind klinken.)

Bekijk deze YouTube-video
pi_220175035
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 12:54 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Dus je laat het van haar afhangen of het wel of niet klaar is?

Als alles wat je verteld hebt, waar is, houdt het in dat je de verantwoordelijkheid van jouw welzijn af laat hangen van anderen. Net als iedereen heb je zelf een keuze met wie je wel en met wie je niet omgaat. Kies je ervoor om met mensen om te gaan die een grillig karakter hebben, dan kies je ervoor om jouw eigen leven door anderen kapot te laten maken.

Dat mensen met trauma's in een patroon vastzitten waarbij ze elke keer met mensen te maken krijgen die hen misbruiken en mishandelen, komt omdat ze als gevolg van die trauma's niet voldoende in staat zijn om zelf regie te behouden op hun eigen leven. Met andere woorden: het gaat niet om die andere mensen, het gaat om hen. Therapie zou als doel moeten hebben dat ze zichzelf (opnieuw) leren kennen en hun vaardigheden versterken om zelf hun leven te leiden op de manier zoals zij dat willen - binnen de mogelijkheden waartoe ze beschikking hebben overigens.

Nu lijkt het erop dat je in ieder geval gedeeltes van de verhalen die je hier hebt verteld, verzonnen hebt. Ik heb geen idee: ik ken jou niet, ik ken die Kim niet en ik ken de omgeving niet waarin zich dat allemaal zou moeten afspelen. In wezen maakt het denk ik niet zoveel uit m.b.t. de problematiek waar het nou eigenlijk om gaat.

Waar het om gaat, is dat jij je gelukkig kan voelen met jezelf en jouw leven kan leiden op de manier waarbij jij je het meest prettig voelt ... binnen de mogelijkheden van jouw situatie waartoe je beschikking hebt. Je bent niet de jongste meer, dus helaas is het zo dat kansen die je 30 jaar geleden wel gehad hebt, nu niet meer mogelijk zijn. Het is bijvoorbeeld eigenlijk niet meer mogelijk om intieme relaties aan te gaan met jonge meiden van twintig jaar, omdat zij in een andere fase zitten van hun leven dan jij. Een meid met de leeftijd van Kim die geinteresseerd is in een kerel van jouw leeftijd, heeft daddy-issues en dat gaat nooit leiden tot een gelijkwaardige relatie.

Sowieso denk ik dat het voor jouw situatie zoals die nu is onverstandig is voor jou om een intieme relatie met wie dan ook na te streven. Je bent namelijk zelf emotioneel nog niet stabiel genoeg. Uit jouw postgedrag blijkt dat je nog teveel bevestiging en goedkeuring nodig hebt van anderen m.b.t. jouw eigen leven. Dat is overigens geen oordeel maar een constatering. Het betekent dus evenmin dat je geen relatie zou mogen nastreven omdat ik zeg dat het onverstandig is. Ook daarin ligt de keus geheel bij jou. Maar zou je wel willen nadenken over het volgende?

Je kan zoals zoveel mensen blijven daten net zolang totdat je iemand gevonden hebt waarmee je gelukkig kan worden. Mensen die emotioneel instabiel zijn, doen dat vaak om het gevoel van eenzaamheid proberen te vermijden. Alleen in de praktijk lukt dat over het algemeen niet en voelen ze zich ook binnen hun relatie zich net zo eenzaam en in de steek gelaten, alleen ze hebben dan wel een excuus om het op hun partner te projecteren. Bijvoorbeeld een vrouw die mishandeld wordt door een narcistische partner: "Als ik mezelf blijf opofferen en begrip blijf tonen, geloof ik erin dat hij uiteindelijk wel verandert." Daarmee belazert zij zichzelf en doet ze in wezen hetzelfde als die narcistische partner. Het is namelijk niet haar taak om hem te veranderen, om hem te verlichten. Hij bepaalt zelf of hij wel of niet verandert: over het algemeen doen narcisten dat niet en geloven ze dat ze met hun leugens en manipulatie overal mee kunnen wegkomen. Dat kunnen ze vaak volhouden tot hun 60e of misschien wel tot hun 70e, maar daarna worden ze keihard met de realiteit geconfronteerd + ze zitten dan nog steeds vast in hun destructieve patroon en zijn door hun leeftijd niet flexibel genoeg meer om daaruit te komen.

Ik heb daarover pas een heel interessant interview over ontdekt door Gabor Maté. (Al heb ik sterk mijn vermoedens dat het door AI bewerkt is, omdat ik woorden als "super-empath" niet bepaald professioneel vind klinken.)

Bekijk deze YouTube-video
Ik weet niet of zij daadwerkelijk gaat stoppen met haar gestalk dus daarom weet ik niet of het klaar is

En misschien heb je gelijk dat ik niet klaar ben voor een relatie en misschien word ik dat wel nooit, dan blijf ik lekker vrijgezel en ga af en toe de stad in met Lauren en geniet van de dingen die ik wel heb
pi_220176932
Ik heb voor het eerst sinds lange tijd weer eens vakantie aangevraagd en gekregen op het werk voor 2 weken eind mei begin juni, tactisch gepland want dan heb ik het mijn vakantiegeld binnen

Mijn plan is wat door het land te gaan reizen, in Zeeland ben ik bijvoorbeeld nooit geweest, Volendam bijvoorbeeld ook niet , misschien heeft iemand nog leuke tips, ik heb geen auto en ben afhankelijk van het OV
pi_220177723
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 12:33 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Kan maar in ieder geval niet van mij
Dat kun je je misschien niet meer herinneren, ze heeft GHB in je drankje gedaan :s)

ofzo.
.
pi_220177737
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 16:19 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn plan is wat door het land te gaan reizen, in Zeeland ben ik bijvoorbeeld nooit geweest, Volendam bijvoorbeeld ook niet , misschien heeft iemand nog leuke tips, ik heb geen auto en ben afhankelijk van het OV
@roos94
.
pi_220177744
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 17:18 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat kun je je misschien niet meer herinneren, ze heeft GHB in je drankje gedaan :s)

ofzo.
Dat gaat ook voor Kim te ver
pi_220177763
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 17:21 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat gaat ook voor Kim te ver
Seizoen #2 moet wel een beetje spannend worden hoor.
quote:
.
pi_220177768
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 17:23 schreef r_one het volgende:

[..]
[..]

_O-
pi_220177928
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 17:24 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
_O-
Who shot JR?
.
pi_220178937
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 17:23 schreef r_one het volgende:

[..]
[..]

tiktok
Hell To The Liars
pi_220182036
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 16:19 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds lange tijd weer eens vakantie aangevraagd en gekregen op het werk voor 2 weken eind mei begin juni, tactisch gepland want dan heb ik het mijn vakantiegeld binnen

Leuk, misschien even naar Travel gaan en daar om tips vragen. Goed dat je er even uit gaat ^O^
pi_220182635
quote:
99s.gif Op maandag 23 februari 2026 01:11 schreef praadje het volgende:

[..]
Leuk, misschien even naar Travel gaan en daar om tips vragen. Goed dat je er even uit gaat ^O^
Dank je wel, net een topic geopend daar
pi_220185819
Vandaag van 10 tot 15 uur op de inloop geweest, eerst een individueel gesprek gehad daarna creatief, toen spelletjes met een soepje tussendoor.
Kortom weer een mooi gevulde dag
pi_220193540
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:29 schreef Cupfighter het volgende:
Vandaag van 10 tot 15 uur op de inloop geweest, eerst een individueel gesprek gehad daarna creatief, toen spelletjes met een soepje tussendoor.
Kortom weer een mooi gevulde dag
Ik had het al een keer eerder gezegd. Het lijkt mij dat je met dat soort dagbesteding vooral te maken krijgt met mensen met psychische stoornissen. Zitten daar ook mensen met een verstandelijke beperking?

Ik heb door mijn eigen problematiek ook zelfs een groot deel van mijn leven daarmee te maken gehad. Vooral vanwege schaamte dat ik met mijn eigen issues geen gelijkwaardige contacten kan opbouwen met mensen zonder 'een psychische kwetsbaarheid': mensen die een normale fulltime baan hebben en verder hun zingeving zoeken zonder dat het iets te maken heeft met psychische problemen. Mijn sociale contacten bestonden verder alleen uit mensen met bijvoorbeeld borderline: heel vaak meegemaakt dat ik met iemand af sprak die dan vervolgens op het laatste moment af zei, want hij/zij zat dan in crisis. Het gebeurde overigens wel dat mensen zich daar vervolgens rot over voelden en dat bespraken met begeleiders, die dan vervolgens standaard als antwoord hadden dat die persoon niet zo streng voor zichzelf moest zijn en meer compassie voor zichzelf moest hebben.

Die Kim, werkte zij nou eerst daar als jouw begeleider? Was zij een betaalde kracht? Ik heb namelijk ook een paar keer een maatschappelijk begeleider gehad die niet helemaal spoorde. Iemand die eerst mooie praatjes en beloftes maakte en ook allemaal dingen voor mij regelde zoals een goedkopere zorgverzekeraar of uit ging zoeken of de gemeente bepaalde geldpotjes had die gunatig voor mij waren. Maar hij probeerde eigenlijk controle over mijn leven te krijgen. Beloftes kwam hij nooit na en dan maakte hij ervan dat ik niet voldoende had opgelet en hem verkeerd begrepen had. Toen ik daar uiteindelijk genoeg van had en met hem niks te maken wilde hebben en een andere begeleider wilde, werd ik overladen met apps en hij stond diverse keren onaangekondigd bij mij voor de deur "Ik dacht dat wij een afspraak hadden". Ik had het allemaal gemeld bij de instantie waarvoor hij werkte en ook bij de WMO: ik kon net zo goed tegen een boom ouwehoeren. Die persoon van de WMO snapte er allemaal niks van en ze ging zelfs mijn indicatie verlengen in de veronderstelling dat ze mij daarmee hielp. In het begin toen ik met die persoon te maken had, was ik blij met iemand die oprecht betrokken leek te zijn, alleen ze luisterde nooit of ze vond het te ingewikkeld wat ik haar probeerde uit te leggen. Ze zei heel vaak dat ik mij aan moest melden bij de GGZ. Als ik haar probeerde uit te leggen dat ik daar meerdere keren mee bezig was maar dat ik met mijn complexe problematiek elke keer afgewezen werd, snapte ze dat niet.

~~~~~

De omgeving en de mensen waarmee jij je inlaat, hebben heel veel invloed op jou. Sociale activiteiten en sociale contacten kunnen heel heilzaam werken, echter ik ben er zelf achtergekomen dat het belangrijk is om ze selectief uit te zoeken. Als je niet de juiste mensen vindt, kan je nog beter alleen op jezelf aangewezen zijn.

Hoe is dat bij jou eigenlijk?
pi_220193781
Er komen soms mensen met een verstandelijke beperking maar in principe komen die op andere dagdelen dan de inloop

Kim liep stage en was niet mijn begeleidster maar ik deelde wel heel veel met haar, er was van begin af aan een goede klik tussen ons twee

Ik heb behoefte aan gezelschap, ik kan best alleen zijn maar vind dat na 2 dagen best saai worden.
Ik hou van samen dingen doen of dat nu tekenen, zingen of een spelletje doen is maakt me weinig uit ben ik wel dol op spellen
Ik ben eigenlijk niet zo selectief in het zoeken van mensen
pi_220198391
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:09 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo selectief in het zoeken van mensen
Het blijft jouw keus met wie je wel en niet omgaat.

Het is zeker waar dat ieder mens en ook Kim goede kanten in zich heeft en dat je haar niet moet veroordelen als slecht mens omdat ze fouten heeft gemaakt.

Wel is het zo dat je bepaalde verwachtingen kan inschatten van mensen op basis van het gedrag wat je van hen kent. Je schreef zelf dat je bang bent dat Kim jou weer zou kunnen lastigvallen. En dat is nou precies de reden waarom je haar moet negeren. Zelfs als het zo is dat je hier in jouw topics dingen over haar hebt verzonnen, zou je je kunnen afvragen waarom je iemand in jouw leven toelaat die andersom een bedreiging is voor jouw gevoel van eigenwaarde.

Heb jij tijdens therapie daarover nog wat geleerd? Heeft jouw behandelaar jou dingen uitgelegd?
pi_220199948
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2026 11:47 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Het blijft jouw keus met wie je wel en niet omgaat.

Het is zeker waar dat ieder mens en ook Kim goede kanten in zich heeft en dat je haar niet moet veroordelen als slecht mens omdat ze fouten heeft gemaakt.

Wel is het zo dat je bepaalde verwachtingen kan inschatten van mensen op basis van het gedrag wat je van hen kent. Je schreef zelf dat je bang bent dat Kim jou weer zou kunnen lastigvallen. En dat is nou precies de reden waarom je haar moet negeren. Zelfs als het zo is dat je hier in jouw topics dingen over haar hebt verzonnen, zou je je kunnen afvragen waarom je iemand in jouw leven toelaat die andersom een bedreiging is voor jouw gevoel van eigenwaarde.

Heb jij tijdens therapie daarover nog wat geleerd? Heeft jouw behandelaar jou dingen uitgelegd?
Het is dubbel voor mij daar kwamen we tijdens mijn therapie achter, mijn eigenwaarde is niet hoog op moment dat een dame zoals Kim mij positieve aandacht geeft stijgt hij maar door haar acties daalt hij weer waardoor ik terug bij af ben
Mijn eigenwaarde omhoog halen is dan ook een van de belangrijkste zaken, zo heb ik vandaag maar weer eens even gebeld hoe het staat bij de tandarts wat betreft de renovatie van mijn gebit
Er staat op 10 maart nu een afspraak gepland om in ieder geval een begroting en plan te maken

[ Bericht 0% gewijzigd door Cupfighter op 25-02-2026 16:57:14 ]
pi_220200324
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 16:28 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is dubbel voor mij daar kwamen we tijdens mijn therapie achter, mijn eigenwaarde is niet hoog op moment dat een dame zoals Kim mij positieve aandacht geeft stijgt hij maar door haar acties daalt hij weer waardoor ik terug bij af ben
Mijn eigenwaarde omhoog halen is dan ook een van de belangrijkste zaken, zo heb ik vandaag maar weer eens even gebeld hoe het staat bij de tandarts wat betreft de renovatie van mijn gebit
Er staat op 10 maart nu een afspraak gepland om in ieder geval een begroting en plan te maken
Volgens mij geef je dan zelf het antwoord al: jouw gevoel van eigenwaarde gaat omhoog door jezelf positieve aandacht te geven en ook door om te gaan met mensen die je kan vertrouwen dat ze jou constructieve aandacht geven.

Maar dat is in de praktijk niet zo simpel. Als iemand jou afwijst, negeert of op een bepaalde manier mishandelt, doet dat heel zeer. En voelt het daarna zo goed dat uitgerekend die persoon je daarna positieve aandacht geeft. Daarom kunnen toxische relaties en vriendschappen met aantrekken en afstoten heel verslavend werken. Zoals ik het altijd ervaarde, voelde ik mezelf heel minderwaardig en de persoon die mij emotioneel mishandelde, stond voor mijn idee helemaal aan de andere kant van het spectrum.

Inmiddels denk ik daar godzijdank anders over, in die zin dat ik nu snap dat iemand die een ander slecht behandelt daartoe alleen maar gemotiveerd kan worden door zijn eigen onzekerheid. Iemand die oprecht sterk en zelfverzekerd is, voelt er geen enkele baat bij zijn energie te verspillen door een ander kapot te willen maken, want dat levert hem helemaal niks op waarmee hij zijn eigen leven leuker te maakt. Iemand die jou met opzettelijke intentie kwetst, heeft dat nodig om een bepaalde leegte in zichzelf te kunnen compenseren. Wat je bij mensen zoals Kim hebt kunnen constateren, is dat het bij haar een patroon is. Zelfs al zou je haar willen helpen, kan je dat eigenlijk alleen maar door haar te negeren. En dan zoekt ze waarschijnlijk een ander slachtoffer - die het uiteindelijk ook niet meer van haar pikt. Zelfs als jullie allebei uiteindelijk grip op jullie zelf hebben, dan is het verleden wat jullie met elkaar delen gefundeerd op ervaringen waarbij jullie elkaar kapot wilden maken - dus dat wil je dan achter je laten.
pi_220200540
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2026 17:34 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Volgens mij geef je dan zelf het antwoord al: jouw gevoel van eigenwaarde gaat omhoog door jezelf positieve aandacht te geven en ook door om te gaan met mensen die je kan vertrouwen dat ze jou constructieve aandacht geven.

Maar dat is in de praktijk niet zo simpel. Als iemand jou afwijst, negeert of op een bepaalde manier mishandelt, doet dat heel zeer. En voelt het daarna zo goed dat uitgerekend die persoon je daarna positieve aandacht geeft. Daarom kunnen toxische relaties en vriendschappen met aantrekken en afstoten heel verslavend werken. Zoals ik het altijd ervaarde, voelde ik mezelf heel minderwaardig en de persoon die mij emotioneel mishandelde, stond voor mijn idee helemaal aan de andere kant van het spectrum.

Inmiddels denk ik daar godzijdank anders over, in die zin dat ik nu snap dat iemand die een ander slecht behandelt daartoe alleen maar gemotiveerd kan worden door zijn eigen onzekerheid. Iemand die oprecht sterk en zelfverzekerd is, voelt er geen enkele baat bij zijn energie te verspillen door een ander kapot te willen maken, want dat levert hem helemaal niks op waarmee hij zijn eigen leven leuker te maakt. Iemand die jou met opzettelijke intentie kwetst, heeft dat nodig om een bepaalde leegte in zichzelf te kunnen compenseren. Wat je bij mensen zoals Kim hebt kunnen constateren, is dat het bij haar een patroon is. Zelfs al zou je haar willen helpen, kan je dat eigenlijk alleen maar door haar te negeren. En dan zoekt ze waarschijnlijk een ander slachtoffer - die het uiteindelijk ook niet meer van haar pikt. Zelfs als jullie allebei uiteindelijk grip op jullie zelf hebben, dan is het verleden wat jullie met elkaar delen gefundeerd op ervaringen waarbij jullie elkaar kapot wilden maken - dus dat wil je dan achter je laten.
Klopt

En ik kan Kim niet helpen, ik ben geen hulpverlener, elkaar met rust laten is de beste optir
pi_220201556
Wat zijn denk je jouw valkuilen waar je tegenaan kunt lopen? Door welke triggers kan je terugvallen in destructief gedrag? Lukt het jou zelf om dat te voorkomen of heb je daar ondersteuning bij nodig?
pi_220203322
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 19:58 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Wat zijn denk je jouw valkuilen waar je tegenaan kunt lopen? Door welke triggers kan je terugvallen in destructief gedrag? Lukt het jou zelf om dat te voorkomen of heb je daar ondersteuning bij nodig?
De meeste valkuilen voor mij liggen in contacten met vrouwen, dat ligt grotendeels niet aan de vrouwen maar aan mezelf, of ik stel me te kwetsbaar op of ik wil te graag een helpende hand bieden waardoor ik mezelf totaal vergeet.
Triggers, ik blijf verslaving gevoelig, ik heb heel veel manieren geleerd om te voorkomen dat ik naar de drugs grijp maar het blijft zeker een aandachtspunt, ik heb daar geen ondersteuning bij nodig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')