abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220067270
quote:
17s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Dus in die zin toeval dat doodgeboren baby Melanie heette en je latere vriendin ook?

Dat kan. Was de baby van jou?
Ja dat was best eng toeval

De baby was van mij
  woensdag 11 februari 2026 @ 19:51:13 #212
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220068024
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:23 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja dat was best eng toeval

De baby was van mij
Heb je dat goed kunnen verwerken? (zowel verlies dochter als suïcide Belinda)
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_220068228
quote:
17s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Heb je dat goed kunnen verwerken? (zowel verlies dochter als suïcide Belinda)
Ja dat heeft wel een flink tijd nodig gehad
  woensdag 11 februari 2026 @ 21:19:25 #214
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220069415
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:58 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja dat heeft wel een flink tijd nodig gehad
Heb je dat kunnen verwerken voordat Melanie in je leven kwam (als je vriendin)?
|| justdiggit.org ||
pi_220069470
quote:
17s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Heb je dat kunnen verwerken voordat Melanie in je leven kwam (als je vriendin)?
Ja gelukkig wel al was het wel even schrikken toen ze haar naam zei
  woensdag 11 februari 2026 @ 21:29:10 #216
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220069480
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja gelukkig wel al was het wel even schrikken toen ze haar naam zei
Ja, dat snap ik wel
|| justdiggit.org ||
pi_220072392
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Goede vraag, liefde is wat gevaarlijk tussen ons, het vonkje kan zomaar overslaan weer maar ik wil dit niet laten gebeuren, ik ga voor een vriendschap
Ik kwam gisteren toevallig deze plaatjes tegen en toen moest ik meteen aan jouw situatie denken.

pi_220073340

Nog een leuke. Uit 1993 zo te lezen, dus nieuw is het niet.
pi_220085026
K en ik hebben onze eerste afspraak gepland, volgende week zaterdag gaan we lunchen in de stad
  vrijdag 13 februari 2026 @ 14:23:29 #220
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220085446
Lol
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator vrijdag 13 februari 2026 @ 23:20:39 #221
441859 crew  Lenny77
pi_220091485
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 13:15 schreef Cupfighter het volgende:
K en ik hebben onze eerste afspraak gepland, volgende week zaterdag gaan we lunchen in de stad
:N

(Geen ander antwoord mogelijk)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220093657
L apte me net of ik zin had om de stad in te gaan, ik heb ja gezegd maar wel aangegeven dat ik regelmatig pauze nodig heb want het lopen gaat niet best de laatste paar dagen
pi_220094932
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 13:15 schreef Cupfighter het volgende:
Als je naar die plaatjes kijkt die ik heb gepost, kan je daaruit genoeg afleiden of je de juiste keus maakt of niet.

Als het jou om rust gaat: het levert jou wel de kans om op een rustige manier met haar te praten. Je zou tegen haar kunnen zeggen dat je zowel haar als jezelf het allerbeste gunt en dat het juist om die reden nodig is dat jullie elkaar voortaan met rust laten. Jullie hebben immers allebei ervaren dat jullie bij elkaar het slechte naar boven brengen. Alleen daaruit blijkt al dat jullie geen match zijn voor elkaar.

Dat jullie beiden zouden willen dat jullie gelukkig met elkaar kunnen worden, betekent niet dat dat realiseerbaar is.

Wat ook belangrijk is, is dat jij ruim 30 jaar ouder bent dan zij. Zij zit in een andere levensfase dan jij. Jij zegt zelf dat ze emotioneel labiel is. Als jij met haar een relatie probeert aan te gaan, denk je dan echt dat je daarmee iets constructiefs in haar leven toevoegt of denk je juist dat je misbruik maakt van haar situatie? Dat het jou helemaal niet is te doen om haar welzijn maar om jouw behoeftes?

Last but not least. Je begrijpt dat de politie je vanaf nu niet meer serieus kan nemen, toch? Als ze jou weer gaat stalken en lastigvallen, sta je er alleen voor.

Ik begrijp uit eigen ervaring dat het heel moeilijk kan zijn om je eenzaam en in de steek gelaten te voelen + het verlangen dat iemand jou uit de shit trekt. Dat laatste is een illusie waarmee je jezelf kapot kan maken.
pi_220095852
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 14:01 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Als je naar die plaatjes kijkt die ik heb gepost, kan je daaruit genoeg afleiden of je de juiste keus maakt of niet.

Als het jou om rust gaat: het levert jou wel de kans om op een rustige manier met haar te praten. Je zou tegen haar kunnen zeggen dat je zowel haar als jezelf het allerbeste gunt en dat het juist om die reden nodig is dat jullie elkaar voortaan met rust laten. Jullie hebben immers allebei ervaren dat jullie bij elkaar het slechte naar boven brengen. Alleen daaruit blijkt al dat jullie geen match zijn voor elkaar.

Dat jullie beiden zouden willen dat jullie gelukkig met elkaar kunnen worden, betekent niet dat dat realiseerbaar is.

Wat ook belangrijk is, is dat jij ruim 30 jaar ouder bent dan zij. Zij zit in een andere levensfase dan jij. Jij zegt zelf dat ze emotioneel labiel is. Als jij met haar een relatie probeert aan te gaan, denk je dan echt dat je daarmee iets constructiefs in haar leven toevoegt of denk je juist dat je misbruik maakt van haar situatie? Dat het jou helemaal niet is te doen om haar welzijn maar om jouw behoeftes?

Last but not least. Je begrijpt dat de politie je vanaf nu niet meer serieus kan nemen, toch? Als ze jou weer gaat stalken en lastigvallen, sta je er alleen voor.

Ik begrijp uit eigen ervaring dat het heel moeilijk kan zijn om je eenzaam en in de steek gelaten te voelen + het verlangen dat iemand jou uit de shit trekt. Dat laatste is een illusie waarmee je jezelf kapot kan maken.
Je hebt het hier al over een relatie, dat is al een flink stap verder dan ik denk, eerst is het maar even kijken of we vriendschappelijk met elkaar kunnen omgaan .
Uit jou plaatjes trek ik de conclusie een gewaagde keus te maken.

Ons leeftijdsverschil hoeft in een vriendschap geen probleem te zijn, in een relatie is dat anders, dat besef ik zeker wel

De politie kon toch al weinig of niets met mijn klachten dus daar verandert niet zo veel aan
pi_220096100
Het was gezellig met L in de stad waar een beetje een carnavalssfeer hangt maar het niet echt leeft, Nijmegen is geen carnavalsstad.
Ik vond het wel koud, gure wind staat er, niet bevordelijk voor mijn spieren
pi_220115984
Vanmorgen naar de inloop geweest, was weer gezellig, wat gekletst en een paar potjes rummicub gedaan,

Voor de rest een telefonisch afspraak met het ziekenhuis gehad, na alle onderzoeken is toch de conclussie dat het niet achteruit gaat
Het is zaak om toch elke dag voldoende beweging te hebben wat ik eigenlijk meestal ook wel heb, rollator kan een hulpmiddel zijn op slechte dagen
In maart heb ik nog een afspraken met de fysiotherapie in het ziekenhuis
Natuurlijk ben ik blij met stabiliteit alleen heb ik zellf het idee dat het minder gast
pi_220126574
Vannacht slecht geslapen door verkoudheid wat inmiddels een griepje is geworden, activiteiten voor morgen afgezegd,, morgen kijken of ik donderdag kan gaan werken
pi_220131420
Redelijk goed geslapen gelukkig dankzij paracetamol maar ik voel me nog niet bepaald fit en hoest veel, spieren in benen hebben er ook totaal geen zin in vandaag
pi_220135039
Als ik vannacht goed kan slapen ga ik werken, voor een verkoudheid ga ik me niet ziek melden morgen
pi_220139493
Ik ga zo werken, niet 100 procent fit maar ik werk ook maar 3 uurtjes en dat moet lukken
pi_220141895
Het werken viel mee alleen het op en neer fietsen naar het werk was minder in dit kut weer
pi_220143433
Het leven is vol met keuzes
Ieder zoekt zijn weg naar geluk
Wat jouw weg is hoeft mijn weg niet te zijn
Ik ben beoordeeld en veroordeeld om mijn keus
En ik snap dat mensen er zo tegen aankijken
Maar het is mijn leven en mijn keus

Dat er nu niemand meer reageert in mijn topic voelt kut
Ik kan er geen ander woord voor vinden
Het is ook mijn gevoel en daar moet ik mee leren omgaan
Ik kan niemand verplichten hier te posten
Maar het voelt wel zuur

Het is geen verwijt naar iemand
Niemand hoeft zich aangesproken te voelen
Misschien is het ook gewoon mijn eigen schuld
pi_220143508
Dat begrijp ik
Alleen ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, sorry :*
pi_220143533
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat begrijp ik
Alleen ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, sorry :*
Je hoeft geen sorry te zeggen
Ik vind het al erg fijn om te lezen dat je me begrijpt
pi_220143548
En het is geen kwestie van schuld of onschuld

Het is een complexe situatie en tja... jouw keuzes en ik begrijp ze wel. Keur ze niet af of goed, het is niet aan mij om er wat van te vinden

Ben alleen bang dat het heel destructief is wat je doet en dat maakt reageren moeilijk
Ik wil niet dat jij jezelf pijn doet en ik denk wel dat jij dat nu doet
pi_220143664
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 14:52 schreef Cupfighter het volgende:
Dat er nu niemand meer reageert in mijn topic voelt kut
Ik kan er geen ander woord voor vinden
Kan ik me voorstellen maar ik ben niet zo van de kusje-kroel-knuf-dagboektopics.
En na jouw keuze had ik al gepost dat ik afhaak.

Ik voel me ook niet aangesproken hoor maar even FYI :s)
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_220143757
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
En het is geen kwestie van schuld of onschuld

Het is een complexe situatie en tja... jouw keuzes en ik begrijp ze wel. Keur ze niet af of goed, het is niet aan mij om er wat van te vinden

Ben alleen bang dat het heel destructief is wat je doet en dat maakt reageren moeilijk
Ik wil niet dat jij jezelf pijn doet en ik denk wel dat jij dat nu doet
Kijk met dit soort reacties kan ik wel wat.

Ik laat het niet zo ver komen als in mijn relatie, toen kon ze echt doen met me wat ze wou, dat gaat niet meer, ik ben veranderd, scherper en assertiever en ja ook tegen haar
Het klinkt voor een buitenstaander misschien bizar maar ik doe mezelf meer pijn als ik dit niet probeer, ja ik volg nu meer mijn gevoel, dat mag ook een kans krijgen vind ik
En ja ik weet dat ik op mijn muil kan gaan maar dan weet ik dat en kan dit hoofdstuk afgesloten worden
pi_220143764
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:28 schreef r_one het volgende:

[..]
Kan ik me voorstellen maar ik ben niet zo van de kusje-kroel-knuf-dagboektopics.
En na jouw keuze had ik al gepost dat ik afhaak.

Ik voel me ook niet aangesproken hoor maar even FYI :s)
Van jou weet ik het en ik respecteer je keus hierin
pi_220143839
Ik heb de afgelopen dagen je reeks doorgelezen. Ik was in mijn hoofd al een post aan het schrijven. Over je vorderingen, over hoe goed je het hebt gedaan, over hoe sterk je bent in de Kim-situatie. Natuurlijk met vallen en opstaan, dat hoort erbij. Dit zijn geen simpele dingen.

En toen zag ik je laatste paar reacties. Je gaat proberen om een vriendschappelijke band op te bouwen met de stalker waar je nog verkikkerd op bent en haar ouders moedigen dit aan. Tja. Wat moet iemand hier dan over zeggen?

Ik kom niet vaak meer in R&P omdat in de meeste topics de users er een sport van maken om zo'n beetje elke TS af te branden en diens woorden in twijfel te trekken maar je maakt het me wel erg moeilijk hoor. Ik weet dat het veelvoorkomend is dat mensen naar mishandelende partners teruggaan en de daden van stalkers vergoelijken maar het is zo'n bizar verhaal. Stalker kan, superjonge stalker kan ook. Het wordt al lastiger als het slachtoffer een oudere man is met serieuze psychiatrische problemen én een slecht gebit. Maar goed, het kan zeer zeker dat K gewoon knettergek is (niet zoals jij zegt 'verwend'). Maar dat haar vriendin en haar ouders en jouw nieuwe platonische vriendin dit allemaal aanmoedigen vind ik op zijn zachtst gezegd heel bijzonder.
Spoilers!
pi_220143843
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:38 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Van jou weet ik het en ik respecteer je keus hierin
Als dit jouw weg naar balans is, zul je die moeten gaan. Ik heb wel mijn (heel) ernstige twijfels.
Ik oordeel dus wel maar veroordeel niet.
En zolang je met K aanpapt, heb ik niks toe te voegen.
Da's geen keus, da's een gegeven.

Ik ga je geen schouderklopje geven, ook al zou het vooralsnog niet verkeerd gaan (ja, da's wel een keus, mijn keus :P )..
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')