abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219926790
Nieuwe TT omdat de trauma aanval zo goed als verdwenen zijn.

Balans en stabiliteit is nu het doel waarbij het belangrijk is attent te blijven op mijn valkuilen waarvan de soms opborrelende gevoelens voor K het gevaarlijkst zijn.
Balans telt ook voor het werk ik werk veel extra bovenop mijn contracturen
Balans moet er ook zijn in de assertiviteit, soms is het slimmer dingen te laten gaa..

Namenlegenda

K = Kim
A = Alicia
L =.Lauren
pi_219926814
@ChildoftheStars

Ik vind het zo eerlijk gezegd prima, het kan op daten lijken wat we nu doen maar ik zie het gewoon als gezellige uitjes
pi_219927013
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 18:10 schreef Cupfighter het volgende:
@:Childofthestars

Ik vind het zo eerlijk gezegd prima, het kan op daten lijken wat we nu doen maar ik zie het gewoon als gezellige uitjes
Het was absoluut geen kritiek hoor

Als het goed is dan is het goed toch?
pi_219927208
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het was absoluut geen kritiek hoor

Als het goed is dan is het goed toch?
Zo zag ik het ook niet hoor
Ik moet mijn verstand goed van mijn gevoel blijven onderscheiden
pi_219929111
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 18:10 schreef Cupfighter het volgende:
het kan op daten lijken wat we nu doen maar ik zie het gewoon als gezellige uitjes
De scheidslijn is soms dun, niks mis mee.
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 18:55 schreef Cupfighter het volgende:
Ik moet mijn verstand goed van mijn gevoel blijven onderscheiden
Waarom zou je het krampachtig afhouden? Als jullie wat voor elkaar voelen en dat groeit, dan is dat toch prima?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219929617
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 23:08 schreef r_one het volgende:

[..]
De scheidslijn is soms dun, niks mis mee.
[..]
Waarom zou je het krampachtig afhouden? Als jullie wat voor elkaar voelen en dat groeit, dan is dat toch prima?
Omdat we het nu leuk hebben samen en dat niet wil verpesten door die stap te nemen, ze begint nu zelf ook wat iniatief te nemen wat ik wel fijn vind, alles heel langzaam opbouwen met haar , voorzichtigheid is belangrijk met haar dat voel ik goed aan, het is leuk zo , ik ben zeer tevreden met ons contact zo, mocht het uitgroeien tot meer dan zou dat mooi zijn maar als het blijft tot wat het nu is dan vind ik het ook prima, we zijn nu goede vrienden
pi_219931995
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 06:54 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Omdat we het nu leuk hebben samen en dat niet wil verpesten door die stap te nemen, ze begint nu zelf ook wat iniatief te nemen wat ik wel fijn vind, alles heel langzaam opbouwen met haar , voorzichtigheid is belangrijk met haar dat voel ik goed aan, het is leuk zo , ik ben zeer tevreden met ons contact zo, mocht het uitgroeien tot meer dan zou dat mooi zijn maar als het blijft tot wat het nu is dan vind ik het ook prima, we zijn nu goede vrienden
Duidelijk en mooi gezegd ^O^
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219941488
Vandaag zei iemand op de inloop tegen me dat ze het fijn vond om met mij een spel te spelen, ik zei dat het wederzijds was, we spelen veel rummicub samen en dat gast heel gemoedelijk en sportief
Toch leuk om te horen dat iemand mijn gezelschap waardeert

Een ander wil voor mij zorgen tot en met mijn dood, ook handig gezien mijn spierziekte die niet beter word, ze schrijft dat ik zo geen beroep hoef te doen op de zorg en er 24 uur voor mij is, het enige wat ze terug wil is wat liefde en aandacht, een aanbod wat niet te weigeren is toch
De vraag is alleen wie voor wie gaat zorgen als de dame in kwestie K is
pi_219943154
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 17:08 schreef Cupfighter het volgende:
Een ander wil voor mij zorgen tot en met mijn dood, ook handig gezien mijn spierziekte die niet beter word, ze schrijft dat ik zo geen beroep hoef te doen op de zorg en er 24 uur voor mij is, het enige wat ze terug wil is wat liefde en aandacht, een aanbod wat niet te weigeren is toch
De vraag is alleen wie voor wie gaat zorgen als de dame in kwestie K is
Dit klinkt heel vreemd, verdacht en ook niet realistisch!

En dit bericht komt van iemand waarvan je nu niet weet wie het is?

Ik zou zelf dat soort dingen nooit aan wie dan ook beloven. Niet omdat ik mensen graag in de steek laat, maar omdat ik niet in de toekomst kan kijken, dus ik weet niet of ik mijn beloften in de toekomst kan waarmaken. Als die persoon en niet bij heeft nagedacht of ze zo'n belofte kan waarmaken, ga er dan maar vanuit dat zij dat soort dingen zegt om jou over te halen in te gaan op haar wens.

Als het echt waar is wat je zegt, dan is het gegarandeerd K. en dan weet je zelf het antwoord hoe je daarop moet reageren.
pi_219943198
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:26 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Dit klinkt heel vreemd, verdacht en ook niet realistisch!

En dit bericht komt van iemand waarvan je nu niet weet wie het is?

Ik zou zelf dat soort dingen nooit aan wie dan ook beloven. Niet omdat ik mensen graag in de steek laat, maar omdat ik niet in de toekomst kan kijken, dus ik weet niet of ik mijn beloften in de toekomst kan waarmaken. Als die persoon en niet bij heeft nagedacht of ze zo'n belofte kan waarmaken, ga er dan maar vanuit dat zij dat soort dingen zegt om jou over te halen in te gaan op haar wens.

Als het echt waar is wat je zegt, dan is het gegarandeerd K. en dan weet je zelf het antwoord hoe je daarop moet reageren.
Het was wat sarcastisch geschreven van mij maar dat briefje is 100 procent van K, was ondertekend met je eeuwige liefje K
pi_219943336
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:31 schreef Cupfighter het volgende:
je eeuwige liefje K
Wat is 't toch ook een schatje O+
.
pi_219943544
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:55 schreef r_one het volgende:

[..]
Wat is 't toch ook een schatje O+
Een hartje van goud heeft ze
pi_219945127
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 21:37 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Een hartje van goud heeft ze
'denk eerder van beton
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219945513
quote:
99s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
'denk eerder van beton
Hmm nee ze kan echt heel lief zijn, ik weet ook bijna zeker dat ik als ik er op in zou gaan dat ze me gaat helpen waar mogelijk maar het heeft een prijs, mevrouw moet wel verwend worden en knalt daarbij elke mogelijke grens over
pi_219948157
Gesprek gehad met JL, met het binnendringen van het flatgebouw zou ik in de toekomst wat mee kunnen mocht ze dat nog een keer doen.
Voor de briefjes in de bus is het bijna onbegonnen werk om daar een zaak van te maken tenzij het echte dreigementen worden.
Het hinten naar Melanie is een twijfelgeval maar nog te mager om iets mee te doen
In alle gevallen zou er wat mee gedaan kunnen worden als ik er duidelijk psychisch leed van zou hebben, met het hinten naar Melanie zit ze daarmee wel op het randje maar het belemmert niet mijn functioneren in de maatschappij en dat moet duidelijk aantoonbaar zijn voor een rechter

Advies is alles bewaren en opschrijven wat ze doet, nergens op in gaan, op het moment dat ik haar vrijwillig binnenlaat of zelf contact ga zoeken met haar zijn de klachten weinig tot niets meer waard
Ook acties zoals foto’s sturen van andere dames met haar lingerie hoe ludiek dan ook horen daarbij, haar geen aandacht geven is en blijft de beste optie
pi_219949990
Misschien leest ze hier wel mee, want dan weet ze namelijk dat je nog heel erg met haar bezig bent.

Je zou aangifte kunnen doen als ze brandende strijkers door jouw brievenbus gooit, maar uiteraard doet de politie niks met briefjes met "Ik mis je!". Ik snap wel dat het jou triggert en dat jij bang bent dat het haar lukt om met haar acties jouw leven kapot te maken. Toch is de keus aan jou om het zover te laten komen.

Je kan er ook voor kiezen om helemaal geen aandacht te schenken aan haar en haar acties. Wat ze bij jou door de bus gooit, kan je net als reclame-folders direct bij het papier-afval gooien. Je weet dat hoe je ook op haar reageert - positief of negatief - ze jou hoe dan ook met narigheid en ellende opzadelt.

Misschien helpt het jou door te bedenken dat of je haar nou wilt straffen voor wat ze jou geflikt heeft of je maakt je juist zorgen om haar, want ze is overduidelijk niet gelukkig met zichzelf: in beide gevallen doe je er alleen maar goed aan door haar te negeren. Ik weet overigens dat het in de praktijk heel moeilijk kan zijn. Bij mij is het een proces van jaren geweest en ik merk wel dat ik wat resultaat heb bereikt, maar het is eigenlijk nog niet genoeg.
pi_219950393
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:40 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Hmm nee ze kan echt heel lief zijn, ik weet ook bijna zeker dat ik als ik er op in zou gaan dat ze me gaat helpen waar mogelijk maar het heeft een prijs, mevrouw moet wel verwend worden en knalt daarbij elke mogelijke grens over
o|O o|O o|O o|O o|O o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219950544
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 15:59 schreef Cupfighter het volgende:
Gesprek gehad met JL, met het binnendringen van het flatgebouw zou ik in de toekomst wat mee kunnen mocht ze dat nog een keer doen.
Voor de briefjes in de bus is het bijna onbegonnen werk om daar een zaak van te maken tenzij het echte dreigementen worden.
Het hinten naar Melanie is een twijfelgeval maar nog te mager om iets mee te doen
In alle gevallen zou er wat mee gedaan kunnen worden als ik er duidelijk psychisch leed van zou hebben, met het hinten naar Melanie zit ze daarmee wel op het randje maar het belemmert niet mijn functioneren in de maatschappij en dat moet duidelijk aantoonbaar zijn voor een rechter
Strafrechtelijk of civielrechtelijk?
quote:
Advies is alles bewaren en opschrijven wat ze doet,
Met welk doel?

Al met al weinig nieuws onder de zon dus.
Heb je er ook maar iets aan gehad (wat je nog niet wist)?

En je begeleider was ook mee?
De begeleider die vond dat je het gesprek met K aan moest gaan?
Wat vond hij/zij ervan?
.
pi_219950552
quote:
99s.gif Op woensdag 28 januari 2026 20:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
o|O o|O o|O o|O o|O o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
.
pi_219950559
Ik ga mijn best doen het onderwerp K zoveel mogelijk te laten rusten hier
Misschien is de aandacht die ik haar hier geef ik mijn topic ook niet gezond
pi_219950579
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 20:54 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga mijn best doen het onderwerp K zoveel mogelijk te laten rusten hier
Die intentie had je al, is niet nieuw.
.
pi_219950611
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 20:51 schreef r_one het volgende:

[..]
Strafrechtelijk of civielrechtelijk?
[..]
Met welk doel?

En je begeleider was ook mee?
De begeleider die vond dat je het gesprek met K aan moest gaan?
Wat vond hij/zij ervan?
Strafrechtelijk dacht ik

Doel om zoveel mogelijk te verzamelen denk ik

De begeleiding is het nu duidelijk dat een gesprek not done is
pi_219950620
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 20:56 schreef r_one het volgende:

[..]
Die intentie had je al, is niet nieuw.
Ik moet daar nog beter op letten van mezelf
Jullie mogen me op de vingers tikken als ik het teveel doe
pi_219950742
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 20:58 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Strafrechtelijk dacht ik

Doel om zoveel mogelijk te verzamelen denk ik

De begeleiding is het nu duidelijk dat een gesprek not done is
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 20:51 schreef r_one het volgende:
.
pi_219950768
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 21:07 schreef r_one het volgende:

[..]
[..]

Eerlijk gezegd niet
Ja sorry ik ben niet op mijn best nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')