Het was absoluut geen kritiek hoorquote:Op zondag 25 januari 2026 18:10 schreef Cupfighter het volgende:
@:Childofthestars
Ik vind het zo eerlijk gezegd prima, het kan op daten lijken wat we nu doen maar ik zie het gewoon als gezellige uitjes
Zo zag ik het ook niet hoorquote:Op zondag 25 januari 2026 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was absoluut geen kritiek hoor
Als het goed is dan is het goed toch?
De scheidslijn is soms dun, niks mis mee.quote:Op zondag 25 januari 2026 18:10 schreef Cupfighter het volgende:
het kan op daten lijken wat we nu doen maar ik zie het gewoon als gezellige uitjes
Waarom zou je het krampachtig afhouden? Als jullie wat voor elkaar voelen en dat groeit, dan is dat toch prima?quote:Op zondag 25 januari 2026 18:55 schreef Cupfighter het volgende:
Ik moet mijn verstand goed van mijn gevoel blijven onderscheiden
Omdat we het nu leuk hebben samen en dat niet wil verpesten door die stap te nemen, ze begint nu zelf ook wat iniatief te nemen wat ik wel fijn vind, alles heel langzaam opbouwen met haar , voorzichtigheid is belangrijk met haar dat voel ik goed aan, het is leuk zo , ik ben zeer tevreden met ons contact zo, mocht het uitgroeien tot meer dan zou dat mooi zijn maar als het blijft tot wat het nu is dan vind ik het ook prima, we zijn nu goede vriendenquote:Op zondag 25 januari 2026 23:08 schreef r_one het volgende:
[..]
De scheidslijn is soms dun, niks mis mee.
[..]
Waarom zou je het krampachtig afhouden? Als jullie wat voor elkaar voelen en dat groeit, dan is dat toch prima?
Duidelijk en mooi gezegdquote:Op maandag 26 januari 2026 06:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Omdat we het nu leuk hebben samen en dat niet wil verpesten door die stap te nemen, ze begint nu zelf ook wat iniatief te nemen wat ik wel fijn vind, alles heel langzaam opbouwen met haar , voorzichtigheid is belangrijk met haar dat voel ik goed aan, het is leuk zo , ik ben zeer tevreden met ons contact zo, mocht het uitgroeien tot meer dan zou dat mooi zijn maar als het blijft tot wat het nu is dan vind ik het ook prima, we zijn nu goede vrienden
Dit klinkt heel vreemd, verdacht en ook niet realistisch!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:08 schreef Cupfighter het volgende:
Een ander wil voor mij zorgen tot en met mijn dood, ook handig gezien mijn spierziekte die niet beter word, ze schrijft dat ik zo geen beroep hoef te doen op de zorg en er 24 uur voor mij is, het enige wat ze terug wil is wat liefde en aandacht, een aanbod wat niet te weigeren is toch
De vraag is alleen wie voor wie gaat zorgen als de dame in kwestie K is
Het was wat sarcastisch geschreven van mij maar dat briefje is 100 procent van K, was ondertekend met je eeuwige liefje Kquote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:26 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Dit klinkt heel vreemd, verdacht en ook niet realistisch!
En dit bericht komt van iemand waarvan je nu niet weet wie het is?
Ik zou zelf dat soort dingen nooit aan wie dan ook beloven. Niet omdat ik mensen graag in de steek laat, maar omdat ik niet in de toekomst kan kijken, dus ik weet niet of ik mijn beloften in de toekomst kan waarmaken. Als die persoon en niet bij heeft nagedacht of ze zo'n belofte kan waarmaken, ga er dan maar vanuit dat zij dat soort dingen zegt om jou over te halen in te gaan op haar wens.
Als het echt waar is wat je zegt, dan is het gegarandeerd K. en dan weet je zelf het antwoord hoe je daarop moet reageren.
Wat is 't toch ook een schatjequote:
'denk eerder van betonquote:
Hmm nee ze kan echt heel lief zijn, ik weet ook bijna zeker dat ik als ik er op in zou gaan dat ze me gaat helpen waar mogelijk maar het heeft een prijs, mevrouw moet wel verwend worden en knalt daarbij elke mogelijke grens overquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hmm nee ze kan echt heel lief zijn, ik weet ook bijna zeker dat ik als ik er op in zou gaan dat ze me gaat helpen waar mogelijk maar het heeft een prijs, mevrouw moet wel verwend worden en knalt daarbij elke mogelijke grens over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Strafrechtelijk of civielrechtelijk?quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:59 schreef Cupfighter het volgende:
Gesprek gehad met JL, met het binnendringen van het flatgebouw zou ik in de toekomst wat mee kunnen mocht ze dat nog een keer doen.
Voor de briefjes in de bus is het bijna onbegonnen werk om daar een zaak van te maken tenzij het echte dreigementen worden.
Het hinten naar Melanie is een twijfelgeval maar nog te mager om iets mee te doen
In alle gevallen zou er wat mee gedaan kunnen worden als ik er duidelijk psychisch leed van zou hebben, met het hinten naar Melanie zit ze daarmee wel op het randje maar het belemmert niet mijn functioneren in de maatschappij en dat moet duidelijk aantoonbaar zijn voor een rechter
Met welk doel?quote:Advies is alles bewaren en opschrijven wat ze doet,
quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Die intentie had je al, is niet nieuw.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:54 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga mijn best doen het onderwerp K zoveel mogelijk te laten rusten hier
Strafrechtelijk dacht ikquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Strafrechtelijk of civielrechtelijk?
[..]
Met welk doel?
Al met al weinig nieuws onder de zon dus.
Heb je er ook maar iets aan gehad (wat je nog niet wist)?
En je begeleider was ook mee?
De begeleider die vond dat je het gesprek met K aan moest gaan?
Wat vond hij/zij ervan?
Ik moet daar nog beter op letten van mezelfquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:56 schreef r_one het volgende:
[..]
Die intentie had je al, is niet nieuw.
quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Strafrechtelijk dacht ik
Doel om zoveel mogelijk te verzamelen denk ik
De begeleiding is het nu duidelijk dat een gesprek not done is
quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:51 schreef r_one het volgende:
Al met al weinig nieuws onder de zon dus.
Heb je er ook maar iets aan gehad (wat je nog niet wist)?
Is niet erg. We zijn geduldigquote:Op woensdag 28 januari 2026 21:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet
Ja sorry ik ben niet op mijn best nu
Het JL kan ook geen ijzer met handen breken.quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:17 schreef Cupfighter het volgende:
Was gewoon een kut dag zo
Had er wat meer van verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is trouwens klinkklare onzin![]()
Klopt het ligt ook niet aan hunquote:Op woensdag 28 januari 2026 21:25 schreef r_one het volgende:
[..]
Het JL kan ook geen ijzer met handen breken.
(had je in de loop van de tijd / topics daar ook al een paar keer voorzichtig op proberen voor te bereiden, geen hoge verwachtingen van een gesprek met het JL te moeten hebben)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |