SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Kleine grote virusverspreiders.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 07:23 schreef Yesse het volgende:
Ik was nog steeds niet van mijn vorige verkoudheid af en nu lijkt het erop alsof de volgende zich weer heeft aangekondigd.. Grootste nadeel aan een kind hebben
Jep. Nu kunnen de mensen op kantoor er soms ook wat van. Dat je soms denkt; kun je op de ergste momenten niet even thuiswerken a.u.b.???quote:Op dinsdag 20 januari 2026 07:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kleine grote virusverspreiders.
Echt he, maar zij zijn onmisbaar op kantoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jep. Nu kunnen de mensen op kantoor er soms ook wat van. Dat je soms denkt; kun je op de ergste momenten niet even thuiswerken a.u.b.???
Vervelend! Ik heb sinds vannacht keelpijnquote:Op dinsdag 20 januari 2026 07:23 schreef Yesse het volgende:
Ik was nog steeds niet van mijn vorige verkoudheid af en nu lijkt het erop alsof de volgende zich weer heeft aangekondigd.. Grootste nadeel aan een kind hebben
Lekker zeehond stemmetje aan het einde van de dagquote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vervelend! Ik heb sinds vannacht keelpijn![]()
En ik moet de hele dag vergaderen
Ja en thuiswerken is zoooooo 2020quote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he, maar zij zijn onmisbaar op kantoor.![]()
Ja, echt hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 10:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lekker zeehond stemmetje aan het einde van de dag
[..]
Ja en thuiswerken is zoooooo 2020
Sterkte.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vervelend! Ik heb sinds vannacht keelpijn![]()
En ik moet de hele dag vergaderen
Of strategische zet om de nieuwe coalitie een rechts beleid te laten uitvoeren.quote:
Als de PVV centrumrechts beleid zou hebben bevorderd, zou bij de volgende verkiezingen er een rampzalige uitslag volgen, dus dat Wilders dat niet wil begrijp ik ook wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of strategische zet om de nieuwe coalitie een rechts beleid te laten uitvoeren.
Maar ja, Wilders was niet eens constructief toen zijn eigen partij in het kabinet zat, die wil eigenlijk niets behalve schreeuwenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als de PVV centrumrechts beleid zou hebben bevorderd, zou bij de volgende verkiezingen er een rampzalige uitslag volgen, dus dat Wilders dat niet wil begrijp ik ook wel.
En dat lukt hem al 25 jaar vrij goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar ja, Wilders was niet eens constructief toen zijn eigen partij in het kabinet zat, die wil eigenlijk niets behalve schreeuwen
Dat is wel duidelijk, en een hervorming van de partij kan ik me wel voorstellen. Maar na decennia schreeuwerige oppositie voeren, lijkt mij een plotselinge verandering naar een constructieve koers ook niet echt geloofwaardig, en ook gevaarlijk naar de toekomst, want de PVV-stemmer zou dat niet toejuichen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar ja, Wilders was niet eens constructief toen zijn eigen partij in het kabinet zat, die wil eigenlijk niets behalve schreeuwen
Gelukkig ging een van de 5 meetings niet doorquote:Op dinsdag 20 januari 2026 10:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lekker zeehond stemmetje aan het einde van de dag
[..]
Ja en thuiswerken is zoooooo 2020
Jaquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:19 schreef zorro28 het volgende:
@:Arizona ik kwam jou net tegen in de Lidl folder![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat zal helaas wel zo zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zal wel tijdelijk zijn, volgende keer stemmen de Wilders stemmers weer net zo vrolijk (of boos) op Wilders en hij zoekt gewoon een paar nieuwe poppetjes om die stoeltjes te vullen.
Oh vast, maar wie weet maakt het regeren net even makkelijker en duren de volgende verkiezingen nog even. Een mens mag hopenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zal wel tijdelijk zijn, volgende keer stemmen de Wilders stemmers weer net zo vrolijk (of boos) op Wilders en hij zoekt gewoon een paar nieuwe poppetjes om die stoeltjes te vullen.
Zeker, maar we hebben het over de streep getrokken.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar zal wel veel tijd bij komen.
Ja, mooi gedaanquote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker, maar we hebben het over de streep getrokken.
Goed gedaan
Welkom terug schimmel200quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:35 schreef zorro28 het volgende:
Het gaat niet zo lekker met de treinen in Spanje op dit moment![]()
Nee slechte week inderdaad. Ook zonde want Spanje investeert juist heel veel in het treinnetwerk en dit soort dingen helpen dan niet voor de reputatie ervan (hoewel het wel twee heel verschillende soorten incidenten zijn).quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:35 schreef zorro28 het volgende:
Het gaat niet zo lekker met de treinen in Spanje op dit moment![]()
Ja dat moet eigenlijk wel.quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vermoed dat Trump er achter zit.
Die man is chaos.quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat moet eigenlijk wel.
Ben overigens enorm benieuwd naar z'n speech van later vandaag. Zal wel weer chaos veroorzaken.
Hij zal wel weer wat mensen 'low IQ, noemen, want daar heeft die wel zicht op elke keer dat die in de spiegel kijkt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat moet eigenlijk wel.
Ben overigens enorm benieuwd naar z'n speech van later vandaag. Zal wel weer chaos veroorzaken.
Daar houden de Trump juichlaven wel van.quote:
Europese Trump juichlaven zijn wel sadomastischquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar houden de Trump juichlaven wel van.
Zeker. Al zijn ze vooral fan van totalitaire regimes die anderen dan henzelf onderdrukken.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Europese Trump juichlaven zijn wel sadomasochistisch
Bij het nieuws op de radio ging het per ongeluk ook mis. Maar het is ook veel te verwerken wat hij allemaal zei.quote:
“Zonder ons spraken jullie nu Duits” is op zich wel een bijzonder angstbeeld om te gebruiken in Zwitserland.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:24 schreef BillDauterive het volgende:
"Zonder ons spraken jullie Duits en een beetje Japans", sprak hij de Europese leiders toe.
Misschien dit jaar maar weer extra aandacht geven aan al die dappere Poolse en Canadese bevrijders en alle bevrijders uit al die andere landen waar we nooit iets van horen.
En die aandelen waren ook niet gedaald als je gewoon niets had gezegdquote:
Of we spraken nu Russisch en Rusland was dan nu nooit in oorlog met Oekraïne.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:24 schreef BillDauterive het volgende:
"Zonder ons spraken jullie Duits en een beetje Japans", sprak hij de Europese leiders toe.
Misschien dit jaar maar weer extra aandacht geven aan al die dappere Poolse en Canadese bevrijders en alle bevrijders uit al die andere landen waar we nooit iets van horen.
Ik moest hieraan denken in plaats van aan de helden van toenquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:24 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, het zijn wel meer de Russen dan de Amerikanen die Europa hebben bevrijd van Nazi-Duitsland. Alleen dat was aan het oostfront, en daar zijn geen spannende Hollywoodfilms over. 9 miljoen Russische militairen sneuvelden, tegen "maar" 250.000 Amerikanen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of we spraken nu Russisch en Rusland was dan nu nooit in oorlog met Oekraïne.
Het schijnt dat Putin daarom Schiermonnikoog wil gaan opeisen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou, het zijn wel meer de Russen dan de Amerikanen die Europa hebben bevrijd van Nazi-Duitsland. Alleen dat was aan het oostfront, en daar zijn geen spannende Hollywoodfilms over. 9 miljoen Russische militairen sneuvelden, tegen "maar" 250.000 Amerikanen.
70% van de FVD-stemmers zou in een land geregeerd door president Trump willen wonen. Ik vraag me toch af in welke filterbubbel je dan zit hoor. In elk geval een totaal andere dan ik.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Europese Trump juichlaven zijn wel sadomastisch
Omdat die dan denken dat alle problemen worden opgelost omdat alle buitenlanders het land uit worden gezet en alles wat ze woke vinden wordt gesloopt. En uiteraard alle linkse hobby's zoals universiteiten, wetenschap, mensenrechtenorganisaties etc. Los van dat iets dergelijks al een dubieuze gedachte is bij dergelijke mensen is het ook nog eens intens dom door te denken dat zij buiten schot blijven als anderen worden aangepakt. Maar ja het zijn schapen he (wat ze ons altijd verwijten).quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
70% van de FVD-stemmers zou in een land geregeerd door president Trump willen wonen. Ik vraag me toch af in welke filterbubbel je dan zit hoor. In elk geval een totaal andere dan ik.
In totaal 19% van de Nederlanders zou dat willen. Ik vind dat nog schrikbarend hoog eigenlijk.
Ja nee maar hij is gewoon super grappig en zegt wat hij denkt!!quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat die dan denken dat alle problemen worden opgelost omdat alle buitenlanders het land uit worden gezet en alles wat ze woke vinden wordt gesloopt. En uiteraard alle linkse hobby's zoals universiteiten, wetenschap, mensenrechtenorganisaties etc. Los van dat iets dergelijks al een dubieuze gedachte is bij dergelijke mensen is het ook nog eens intens dom door te denken dat zij buiten schot blijven als anderen worden aangepakt. Maar ja het zijn schapen he (wat ze ons altijd verwijten).
Ja en owning the libs!quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee maar hij is gewoon super grappig en zegt wat hij denkt!!
En hij maakt leuke Tiktoks!quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee maar hij is gewoon super grappig en zegt wat hij denkt!!
Een tweede Amerikaanse Burgeroorlog én de Derde Wereldoorlog, maar gelukkig niet één of twee transgender atleten in de topsport. Je moet wel je prioriteiten op orde hebben natuurlijk.quote:
En ook nog eens geen regenboog zebrapaden echt een paradijs op aarde moet dat zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een tweede Amerikaanse Burgeroorlog én de Derde Wereldoorlog, maar gelukkig niet één of twee transgender atleten in de topsport. Je moet wel je prioriteiten op orde hebben natuurlijk.
En low IQ Kambala, Kamola, Kampara Harris.quote:
Oh ja en crooked Hillary hoewel ik het wat dat betreft wel een beetje met 'm eens benquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
En low IQ Kambala, Kamola, Kampara Harris.
Ga je straks Lock her Up!, Lock her Up!, Lock her Up! zingenquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja en crooked Hillary hoewel ik het wat dat betreft wel een beetje met 'm eens ben
Daar sta ik al mee op en ik ga ermee naar bed!quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga je straks Lock her Up!, Lock her Up!, Lock her Up! zingen
Uiteraard. En daarna even bidden richting orange Donnie natuurlijk. En een aai over de buik van dikke boeddha Vance.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar sta ik al mee op en ik ga ermee naar bed!
Zonder Hillary was er nooit een president Trump geweest. Dan was het president Sanders geworden, daar ben ik van overtuigd. Dan had de wereld er wel even wat anders uitgezien zeg.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja en crooked Hillary hoewel ik het wat dat betreft wel een beetje met 'm eens ben
Dat lijkt mij dan weer erg sterk. Sanders zou verreweg de meest geschikte kandidaat zijn geweest. Maar die is voor de gemiddelde Amerikaan veel te 'radicaal' en 'sociaal'. Zeker voor de zwevende kiezer.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zonder Hillary was er nooit een president Trump geweest. Dan was het president Sanders geworden, daar ben ik van overtuigd. Dan had de wereld er wel even wat anders uitgezien zeg.
Maar wel goed dat je geweest bentquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben net weer terug van het baantjes zwemmen. Dat heb ik een paar maanden niet gedaan. Ik moet duidelijk weer op kracht komen als na 6 rondjes mijn armen al beginnen te verzuren
quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Trusten!
Morgen om 6:45 gaat ook hier de wekker weer
quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan weer erg sterk. Sanders zou verreweg de meest geschikte kandidaat zijn geweest. Maar die is voor de gemiddelde Amerikaan veel te 'radicaal' en 'sociaal'. Zeker voor de zwevende kiezer.
Maar het Democratische establishment is zoals we nu ook weer zien een absoluut drama en durfde het niet met hem aan. Een catastrofale fout waar we nog steeds de wrange vruchten van plukken.quote:The Bloomberg survey was only the latest in a string of polls putting Sanders way ahead of Trump and doing consistently better than Clinton against Trump and the other Republicans in a general election. According to RealClearPolitics, Sanders led Trump on average by 17.5 percentage points in national surveys in March. The U.S. senator from Vermont beat the real estate tycoon by 20 points in a CNN/ORC poll, 18 points in a poll for NBC News and The Wall Street Journal, 14 points in Fox News and Quinnipiac University polls and 15 points in a survey for CBS News and The New York Times.
Tja, het moet weer eens van Ajax komen...quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
PSV laat het weer ouderwets afweten in Europa.
Ja, wel opvallend dat sinds Ajax wint in de CL, dat psv het weer last afweten.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja, het moet weer eens van Ajax komen...
Ze maken ook al betere schoonmaakmiddelen dan PSVquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja, het moet weer eens van Ajax komen...
quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:17 schreef Arizona het volgende:
Ziek.![]()
Echt griepachtige verschijnselen nu.
Oh, en waarom is het dat uiteindelijk niet?quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom dacht ik dat een zwarte broek een goed idee was.
Morgen gewoon weer zonder broek.quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom dacht ik dat een zwarte broek een goed idee was.
Omdat je echt alles ziet op een zwarte broek.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, en waarom is het dat uiteindelijk niet?
Oh. Ja maar sommige dingen moet je eigenlijk sowieso ook niet op kantoor doen hè.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat je echt alles ziet op een zwarte broek.
Maar gisteren werkte ik thuis.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh. Ja maar sommige dingen moet je eigenlijk sowieso ook niet op kantoor doen hè.
Stigmata?quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat je echt alles ziet op een zwarte broek.
Die in Cartagena bedoel je?quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer al een incident op het spoor in Spanje.
De supergriep?quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:17 schreef Arizona het volgende:
Ziek.![]()
Ja dat is het 'm ook wel een beetje met dit soort dingen, opeens is elke trein die tegen een steentje rijdt wereldnieuws.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Al viel dit wel mee. Maar toch.
Beterschap!quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:17 schreef Arizona het volgende:
Ziek.![]()
Oeh ja, dan ben je wel erg ziek.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk het. Om je een idee te geven: ik kijk nu The Real Housewives of Beverly Hills
R.I.P. en sterkste aan de nabestaandenquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk het. Om je een idee te geven: ik kijk nu The Real Housewives of Beverly Hills
Ik zie het, verlies van smaak!quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ahh jammerquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:36 schreef AgnesGru het volgende:
Geen ander huis voor ons (voorlopig)
Jammerquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:36 schreef AgnesGru het volgende:
Ja. Denk veel. daar heeft de makelaar niks over los gelaten.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ahh jammer
Hoeveel biedingen waren er?
Wel kamer zegquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja. Denk veel. daar heeft de makelaar niks over los gelaten.
Ben wel benieuwd hoeveel we uiteindelijk overboden zijn.
quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:36 schreef AgnesGru het volgende:
Zie je nou wel dat je een priemgetal had moeten bieden!quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:36 schreef AgnesGru het volgende:
Dat was de trucquote:Op donderdag 22 januari 2026 23:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je een priemgetal had moeten bieden!
Oei die nieuwe van hem vind ik tegenvallen. Heeft hij hier nou 4 jaar lang op gebroed?quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:19 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoorde een paar weken terug Harry Styles op de radio en dacht 'Waarom horen we niets meer van Harry Styles? Waar is hij gebleven?'. Blijkbaar had ik wat voorgevoelens want hij is terug en niet zo'n beetje ook!
Of eindigen met 450. Dus als je een halve ton biedt 500.450. Dat zal de verkoper gegarandeerd fantastisch vinden.quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je een priemgetal had moeten bieden!
Ohh neequote:Op donderdag 22 januari 2026 19:36 schreef AgnesGru het volgende:
Lijkt me spannend om die te combinerenquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Lijkt me spannend om die te combineren
Ik ga de uitdaging graag aanquote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Ik zie dit gelijk voor me.
Hier is het code geel, maar spek- en spekglad. Onze straat is een ijsbaan. En hier net over de grens zijn scholen gesloten vanwege de gladheid.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:25 schreef NailQueen het volgende:
Die code oranje valt hier trouwens reuze mee. Een paar kleine wegen zijn glad maar voor de rest is het gewoon normaal weer.
Moet ik trouwens wel weer leren schaatsen, vroeger was ik daar heel bedreven in, maar de laatste keer dat ik het probeerde kwam ik niet vooruitquote:
Ik kan al niet eens erop blijven staan, laat staan bewegen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moet ik trouwens wel weer leren schaatsen, vroeger was ik daar heel bedreven in, maar de laatste keer dat ik het probeerde kwam ik niet vooruit
Met dweilpauzes na elke 6 games ofzo? Dat gaat niet opschieten vrees ikquote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Ik zie dit gelijk voor me.
Van die ballenjongens die naar de andere kant rennen en dan halverwege onderuit gaan. Het zou ook leuke beelden opleverenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Met dweilpauzes na elke 6 games ofzo? Dat gaat niet opschieten vrees ik
Moet je weer terug naar dubbelijzertjes of lukt het met normale schaatsen en een stoel ook wel?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moet ik trouwens wel weer leren schaatsen, vroeger was ik daar heel bedreven in, maar de laatste keer dat ik het probeerde kwam ik niet vooruit
Normale schaatsen zonder stoel moet zelfs wel lukken, maar ik denk dat ik wel weer op kunstschaatsen zou moeten beginnen. Niet met noren met lange ijzers, dan vrees ik voor ongelukkenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Moet je weer terug naar dubbelijzertjes of lukt het met normale schaatsen en een stoel ook wel?
Ik vind het wel lekkerquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oei die nieuwe van hem vind ik tegenvallen. Heeft hij hier nou 4 jaar lang op gebroed?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb geloof ik nooit op noren gestaan. Die lijken me ook ongeschikt voor tennissen op ijs. Dan kan je veel beter kunstschaatsen of ijshockeyschaatsen hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Normale schaatsen zonder stoel moet zelfs wel lukken, maar ik denk dat ik wel weer op kunstschaatsen zou moeten beginnen. Niet met noren met lange ijzers, dan vrees ik voor ongelukken.
Grote kans dat er ook veel scammers tussen zitten. Beter had hij dit op de 'Taylor Swift manier' gedaan. Eerst een loting voor de verkoop en daarna de echte verkoop. Zodat de echte fans meer kans hebben.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker
Gaan we nog proberen kaartjes te krijgen volgende week? Wij wel. Net als de rest van Europa
Mijn dochter wil heel graag, ze is de vorige keer ook geweest. Maar slechts 6 concerten voor het hele Europese vasteland... dat wordt een uitdagingquote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Grote kans dat er ook veel scammers tussen zitten. Beter had hij dit op de 'Taylor Swift manier' gedaan. Eerst een loting voor de verkoop en daarna de echte verkoop. Zodat de echte fans meer kans hebben.
Een concert van hem had ik best leuk gevonden maar ik wil de echte fans eerst een kans geven.
* Geeft Luctor een duwtjequote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben vanaf nu alleen op kantoor. Wie komt er mij gezelschap houden?
Ik ben ook niet erg onder de indruk. Het is erg tam. Misschien beter met oordopjes.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oei die nieuwe van hem vind ik tegenvallen. Heeft hij hier nou 4 jaar lang op gebroed?![]()
Wordt nog bekend gemaakt. Maar we mogen wel gokken op 90 tot 200 euro. Dat is nu de normale prijs voor zo'n grote show.quote:
En dan moet je nog hopen dat ze niet van die gare platinum tickets krijgt, met prijzen van 400 euro per stuk enzoquote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wordt nog bekend gemaakt. Maar we mogen wel gokken op 90 tot 200 euro. Dat is nu de normale prijs voor zo'n grote show.
En dan hebben we het nog niet eens over de hotelprijzen die er bovenop komen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan moet je nog hopen dat ze niet van die gare platinum tickets krijgt, met prijzen van 400 euro per stuk enzo![]()
Dat is bijvoorbeeld wat er nu nog voor Bruno Mars te koop is.
Ik zou wel eens willen zien hoeveel mensen nou eigenlijk wat precies verdienen aan zo'n concert. Met andere woorden, hoe zulke prijzen uit te leggen zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan moet je nog hopen dat ze niet van die gare platinum tickets krijgt, met prijzen van 400 euro per stuk enzo![]()
Vooruit dan. Ik zal het dit keer niet doen!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Je gaat ze toch niet wéér allemaal opkopen zodat iedereen teleurgesteld wordt hè
Ow, dat valt me op zich nog wel mee.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wordt nog bekend gemaakt. Maar we mogen wel gokken op 90 tot 200 euro. Dat is nu de normale prijs voor zo'n grote show.
Bruno Mars staat er ook 4 keer. Ik wist niet eens dat hij nog zo groot wasquote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb het nog bij de normale prijs gehouden. Omdat er maar 2 concertreeks zijn in heel Europa denk ik dat het nog veel duurder gaat uitpakken.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat valt me op zich nog wel mee.
Ja, dat is nieuw tegenwoordig. Al die grote artiesten gaan maar op een paar locaties optreden. Erg stomquote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het nog bij de normale prijs gehouden. Omdat er maar 2 concertreeks zijn in heel Europa denk ik dat het nog veel duurder gaat uitpakken.
En nu je het zo zegt. Je vraagt als artiest nogal wat van je fans. Die moeten helemaal naar een ander land komen om jou te zien spelen en daar een hoge prijs voor betalen (tickets, hotels, vervoer etc.) omdat jij niet naar hun land wilt komen omdat het beter is voor het milieu.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is nieuw tegenwoordig. Al die grote artiesten gaan maar op een paar locaties optreden. Erg stomRadiohead deed dat afgelopen najaar ook. Dat zou dan goed voor het milieu zijn, omdat ze niet telkens overal heen moeten reizen. Maar goed, al die fans moeten dan wel verder reizen.
Maar hoe ver je fans reizen is jouw schuld niet als artiestquote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En nu je het zo zegt. Je vraagt als artiest nogal wat van je fans. Die moeten helemaal naar een ander land komen om jou te zien spelen en daar een hoge prijs voor betalen (tickets, hotels, vervoer etc.) omdat jij niet naar hun land wilt komen omdat het beter is voor het milieu.
Ja zo kunnen de grote artiesten zich makkelijk dekken maar ze weten dondersgoed dat de grootste fans hun achterna reizen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 14:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar hoe ver je fans reizen is jouw schuld niet als artiestJij kan claimen groen bezig te zijn doordat jij minder reist (wat je ook geld en tijd scheelt), en op de rest heb je geen invloed
Het zou me zeker niet verbazen. Overigens zal het best wat schelen als je echt vrachtwagenladingen vol aan spullen mee hebt, maar dan nog moet je vooral lokale fans aantrekken om echt wat verschil te maken. En dan helpt het niet mee dat het soms goedkoper is om naar een ander land te vliegen en daar nog een nacht in een hotel te verblijven dan gewoon het concert te bezoeken dat het dichtst bij je huis in de buurt isquote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja zo kunnen de grote artiesten zich makkelijk dekken maar ze weten dondersgoed dat de grootste fans hun achterna reizen.
Nu is het niet echt duidelijk of Harry Styles het om deze reden maar twee steden aan doet maar het zou er wel iets mee te maken hebben.
Jij luistert de hele dag naar het oeuvre van Train?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:15 schreef Strani het volgende:
Ik ga nooit naar concerten en luister uit principe ook alleen naar streams die per trein of electrische bus vervoerd zijn.
Zdob si Zdub op repeat he ho let's go!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij luistert de hele dag naar het oeuvre van Train?
Dat was toch die prins die als "pensioenvoorziening" zo'n beetje alle huizen in Amsterdam had gekocht of zo?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:10 schreef Strani het volgende:
Oh ja en Bernhard Junior komt ook weer vrij, dames. Die blijft wel gewoon prins.
Dat is voor de liefhebsters van grote brillen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:10 schreef Strani het volgende:
Oh ja en Bernhard Junior komt ook weer vrij, dames. Die blijft wel gewoon prins.
Ja dus op zich een uitstekende investering voor de single ladies in deze SC.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat was toch die prins die als "pensioenvoorziening" zo'n beetje alle huizen in Amsterdam had gekocht of zo?
Ja, en hij heeft ook alle circuits in Zandvoort gekocht.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat was toch die prins die als "pensioenvoorziening" zo'n beetje alle huizen in Amsterdam had gekocht of zo?
Misschien een idee om @AgnesGru even voorrang te geven, die kon nog een huis gebruiken dacht ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dus op zich een uitstekende investering voor de single ladies in deze SC.
Hoewel hij na de scheiding wel wat minder huizen zal bezitten natuurlijk.
Vraag me af bij welk pensioenfonds hij dan zit.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft ook alle circuits in Zandvoort gekocht.
Ik heb een vaag vermoeden dat ze niet in gemeenschap van goederen waren getrouwd.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:„We zullen Annette ook niet meer op Koningsdag zien, verwacht ik. En of ze een geldbedrag meekrijgt, is afhankelijk van de afspraken die ze zelf met Bernhard heeft gemaakt.”
Ik ga nog liever met Ed Sheeranquote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:10 schreef Strani het volgende:
Nee, dat is Clint Eastwood.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga nog liever met Ed Sheeran
[ afbeelding ]
Vooral eens met de hoofdlijnen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 14:59 schreef H_T het volgende:
Waarbij ik wel even wil opmerken dat de concerten die Guus Meeuwis in New York gaf debiel waren, net als de Nederlandse fans die er achteraan vlogen
Er was weer iets gebeurd op het spoor in Spanje, bij Murcia, las ik. Wat zijn jullie allemaal aan het doen daarquote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:15 schreef Strani het volgende:
Ik ga nooit naar concerten en luister uit principe ook alleen naar streams die per trein of electrische bus vervoerd zijn.
Recordpoging denk ik, binnen een maand 1 treinincident voor elke keer dat Guus Kedeng kedeng zingt in dat lied.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er was weer iets gebeurd op het spoor in Spanje, bij Murcia, las ik. Wat zijn jullie allemaal aan het doen daar
Dat was die van gisteren bij Cartagena. Een klein treintje dat tegen de arm van een takelwagen was opgereden, dus puur toeval eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er was weer iets gebeurd op het spoor in Spanje, bij Murcia, las ik. Wat zijn jullie allemaal aan het doen daar
We gaan het voor je regelen!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga nog liever met Ed Sheeran
[ afbeelding ]
Nou nou, “”” puur toeval “””quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was die van gisteren bij Cartagena. Een klein treintje dat tegen de arm van een takelwagen was opgereden, dus puur toeval eigenlijk.
Ja Redefine plaatst ook dagelijks minstens vier twijfelachtige posts maar we houden het alsnog maar op toeval.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou nou, “”” puur toeval “””
Die kan zo in dat "AI hier hoe je FOK!kers voor je ziet" topicquote:
Bij Redefine is het ook Trumpiaans. Wij denken dat het een meesterstrateeg is, die ons probeert te misleiden.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja Redefine plaatst ook dagelijks minstens vier twijfelachtige posts maar we houden het alsnog maar op toeval.
Ja precies en dat dan uiteindelijk toch de realisatie komt dat er helemaal geen groter plan achter zit.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij Redefine is het ook Trumpiaans. Wij denken dat het een meesterstrateeg is, die ons probeert te misleiden.
Zo zeg, niet slecht, die NQ!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:48 schreef Meke het volgende:
Meteen even NQ gemaakt, alleen de ALLORA is verllora gegaan![]()
[ link | afbeelding ]
Nee alleen is die zesde vinger een beetje engquote:
Ach weet je, dat zie ik door de vingersquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee alleen is die zesde vinger een beetje engIk dacht dat AI dat inmiddels wel afgeleerd had
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach weet je, dat zie ik door de vingers
Er zijn mensen die hier dagelijks posten en nooit een eigen topic krijgen hèquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Speciaal voor jou; SCHIMMOLLOOT![]()
[ link | afbeelding ]
Ja zeg daar ga ik toch niet over. Als ze een vrijgeleide A-38 hebben, praten we nergens meer overquote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hier dagelijks posten en nooit een eigen topic krijgen hè
(Niet ik, voor de duidelijkheid)
Hou op hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:48 schreef Meke het volgende:
Meteen even NQ gemaakt, alleen de ALLORA is verllora gegaan![]()
[ link | afbeelding ]
Dat klinkt als iets dat illegaal zou moeten zijn maar best top kan zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
Ik had een cheeseburger met daarop een kaassoufflé. Wat een geweldige combi
Het is echt lekkerquote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets dat illegaal zou moeten zijn maar best top kan zijn
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
Ik had een cheeseburger met daarop een kaassoufflé. Wat een geweldige combi
Biedt inderdaad mogelijkheden, gezien het feit dat dochter een master in Amsterdam overweegt! Ik zal even met NM moeten overleggen natuurlijk, ik zal dan wel een jaar van mij leven moeten opofferenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb het eens voorbij zien komen bij Snackspert, en zag dat het bezorg burgerrestaurant het op de menukaart had staan. Dus dacht probeer het eens.quote:
Zolang je maar niet die verkeerde hotdog hebt gegetenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb het eens voorbij zien komen bij Snackspert, en zag dat het bezorg burgerrestaurant het op de menukaart had staan. Dus dacht probeer het eens.
Die ziet er wel cool uit.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:53 schreef Meke het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Oei succes, er staat wel een file van 20 kilometer bij Knooppunt Tandenpoets in de richting van Bed.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:53 schreef Meke het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Heb jij loket II nog gezien de laatste tijd?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zeg daar ga ik toch niet over. Als ze een vrijgeleide A-38 hebben, praten we nergens meer over![]()
Oh, misschien sla ik het tandenpoetsen dan maar over vanavond.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei succes, er staat wel een file van 20 kilometer bij Knooppunt Tandenpoets in de richting van Bed.
Het moeten toch AI gegenereerde plaatjes zijn en geen echte foto'squote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:17 schreef Meke het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog twee geheel anonieme meeposters!
Zo goed is die AI dus alquote:Op zaterdag 24 januari 2026 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het moeten toch AI gegenereerde plaatjes zijn en geen echte foto's
Nee, deze komt gewoon uit het archief van @Strani en mij.quote:
Rookt @Strani vaak dubbele sigaren met een gebroken middelvinger?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 01:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, deze komt gewoon uit het archief van @:Strani en mij.
Opeens vraag ik me af waar de naam Hotdog vandaan komt. Het verhaal gaat dat het van een Duitse slager komt die de worstjes eerst 'Frankfurter' noemde. Later verander hij het naar 'Daschshund' omdat de worstjes leken op een teckel. Later bracht hij ze naar Amerika. Maar hoe het daar uiteindelijk op de naam 'Hotdog' kwam zijn er verschillende theorieën over waarvan weinig tot geen bewijs van is. Het echte verhaal is op de dag van vandaag niet bekend.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zolang je maar niet die verkeerde hotdog hebt gegeten
Dagelijks.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 01:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Rookt @:Strani vaak dubbele sigaren met een gebroken middelvinger?
En breekt hij die middelvinger zelf, of doet iemand anders dat voor hem?quote:
Ik wacht nog even.quote:
Gelukkig niet! Toch apart dat die tussen de gewone hotdogs lag in de supermarkt.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zolang je maar niet die verkeerde hotdog hebt gegeten
Die is tussen de kelderdeur blijven zitten toen die hem dicht smeet voor een Noor.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 01:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En breekt hij die middelvinger zelf, of doet iemand anders dat voor hem?
Welke zon?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:28 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen op deze zonovergoten zaterdag
quote:
Die grote lichtgevende bal in de lucht.quote:De Zon (meestal geschreven als zon, met een kleine letter[1]) is de ster die het dichtst bij de aarde staat en het centrum van het zonnestelsel vormt. De zon is een middelgrote ster in een buitenste arm van het Melkwegstelsel. Vanaf de aarde gezien is de zon verreweg het helderste object aan de hemel; de zon bepaalt dan ook het gebruikelijke onderscheid tussen dag en nacht. De zon is verantwoordelijk voor het overgrote deel van de warmte in de aardatmosfeer en is de belangrijkste bron van energie voor het leven op aarde.
Met een kleine letter 1?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Die grote lichtgevende bal in de lucht.
Wel met een hoofdletter spatie, een kleine apostrof en een middelgroot haakje sluiten.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met een kleine letter 1?
In tegenstelling tot een hoofdletter 1?
Hier is de ijsregen overgegaan in regen. En het is zoals gebruikelijk, gewoon grijs.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:28 schreef Fred_B het volgende:
Tijd om terug te stelen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hier ook geen zon. Fred heeft hem gewoon gestolen
Ja, heerlijk zonnig vandaag.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:28 schreef Fred_B het volgende:
Een hooimadam? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stoofgerecht aan het stoven in een hooimadam.
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een hooimadam? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ik leer hier zoveel he
Wat een leuk dingquote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb hem helemaal in het roze, dan gekocht bij winkel paar dorpen verderop.
Ken je de hooikist wel?
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat een leuk ding![]()
Als het gerecht klaar is om te stoven, dan zet je de pan daar dus in? En dat in plaats van op het fornuis laten staan?
Niets daarvan, wij houden lekker alle zon voor onszelfquote:Op zaterdag 24 januari 2026 14:05 schreef NailQueen het volgende:
Het is buiten koud, nat en glad. Ik wilde even naar het overdekte winkelcentrum maar mijn auto is nog vastgevroren van vannacht
Dus @:Fred_B en @:Luctor.et.Emergo geef onmiddellijk de zon weer terug! Stelletje bandieten!
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 14:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niets daarvan, wij houden lekker alle zon voor onszelf
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 14:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niets daarvan, wij houden lekker alle zon voor onszelf
Als ik jullie was zou ik de komende tijd met 1 oog open slapenquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Ik zou de komende tijd met 1 oog open slapen
Wat grappig!quote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ken je de hooikist wel?
Nee ik denk dat je daarvoor H_T moet hebben, die bemant die meestalquote:Op vrijdag 23 januari 2026 23:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb jij loket II nog gezien de laatste tijd?
Er is een restaurant in Leiden (aan de Hooigrachtquote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat grappig!
Nee, hooikist heb ik ook nog nooit van gehoord
Ik vraag wel even aan de bode waar hij isquote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik denk dat je daarvoor H_T moet hebben, die bemant die meestal
Die stuurt me heel onbeleefd weg, volgens hem omdat ik hem de keel uithang met de haven!quote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vraag wel even aan de bode waar hij is
Laatste deur rechts!quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Die stuurt me heel onbeleefd weg, volgens hem omdat ik hem de keel uithang met de haven!
Er ís geen laatste deur rechts!quote:
Dit is slow cooking op de ouderwetse manier. Wat leuk dat je het zo doet.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Als je de rest van het avondeten wil klaar maken, dan zet je de pan weer op het vuur.
Ja als je Rene Froger verslaat ben je echt een hele grotequote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:14 schreef NailQueen het volgende:
Leuk feitje nog over Harry Styles. Zijn 6 concertenreeks is een record voor de Johan Cruijf Arena. Het record stond eerst op naam van... Rene Froger. Nou dat kan Harry toch mooi in zijn zak steken
https://www.rtl.nl/boulev(...)-record-harry-styles
Om over de mindere grote Robbie Williams en Bruno Mars maar te zwijgen. Die hebben ook maar vier keer de Johan Cruijff ArenA vol gekregen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja als je Rene Froger verslaat ben je echt een hele grote
En het is Johan Cruijff zelf nooit gelukt! Tijd om dat ding te hernoemenquote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Om over de mindere grote Robbie Williams en Bruno Mars maar te zwijgen. Die hebben ook maar vier keer de Johan Cruijff ArenA vol gekregen.
Als Ajax thuis speelt is het vaak de leegloop arena.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 19:57 schreef H_T het volgende:
[..]
En het is Johan Cruijff zelf nooit gelukt! Tijd om dat ding te hernoemen
Wel een leuk feitje voor een pubquiz.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:14 schreef NailQueen het volgende:
Leuk feitje nog over Harry Styles. Zijn 6 concertenreeks is een record voor de Johan Cruijf Arena. Het record stond eerst op naam van... Rene Froger. Nou dat kan Harry toch mooi in zijn zak steken
Zie je wel een oude man op een sexschommel?quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Zie je wel een oude man op een sexschommel?
@Strani , @Meke en @H_T hebben van je voorraad gesnoept.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 01:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Overigens
Douane onderschepte vorig jaar fors minder cocaïne in Nederlandse havens
Goed bezig @:Strani
Heel nietquote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
@:Strani , @:Meke en @:H_T hebben van je voorraad gesnoept.
Ik weet alleen wie Asterix en Obelix zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Heel niet![]()
Ken je Asterix en Obelix verwijzingen
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik weet alleen wie Asterix en Obelix zijnMaar nooit gelezen
Oooeh! Ik heb er ook eentje, zit een beetje in de prepare for war-eraquote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ken je de hooikist wel?
Is dat inclusief de Toppers of René solo?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:14 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:43 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Had ik niet achter je gezocht haha
Ik zag dat deze week de chocolade eitjes weer teruggekomen waren vanuit de fabriek ja. Even het kerstzakje vervangen door een paaszakje en door.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Aangezien Pasen volgens de supermarkt toch al dichtbij is: "1 ei is geen ei, 2 ei is een half ei, 3 ei is een paasei"
Volgens die logica, zolang ik steeds maar 1 glas wijn drink (1 glas wijn is geen glas wijn) heb ik niks gedronken en mag ik dus nog rijden, waar staat mijn auto ook alweer?
Ik heb niet veel kersteitjes gezien de laatste tijd.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag dat deze week de chocolade eitjes weer teruggekomen waren vanuit de fabriek ja. Even het kerstzakje vervangen door een paaszakje en door.
Die waren terug naar de fabriek voor het ompakken hequote:Op zondag 25 januari 2026 02:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb niet veel kersteitjes gezien de laatste tijd.
Benieuwd wanneer ze de eitjes 'feesteitjes' gaan noemen, zoals ook bij de stol is gebeurd.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag dat deze week de chocolade eitjes weer teruggekomen waren vanuit de fabriek ja. Even het kerstzakje vervangen door een paaszakje en door.
Waarschijnlijk wanneer ze mensen zover hebben dat ze chocolade eitjes ook bij andere feestdagen gaan vinden passen.quote:Op zondag 25 januari 2026 07:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer ze de eitjes 'feesteitjes' gaan noemen, zoals ook bij de stol is gebeurd.
Zou het wel voordeliger maken voor de producentenquote:Op zondag 25 januari 2026 07:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer ze de eitjes 'feesteitjes' gaan noemen, zoals ook bij de stol is gebeurd.
Chocolade Paasletters, niets mis mee.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou het wel voordeliger maken voor de producenten
Dan wordt de P ook wat meer verkocht.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Chocolade Paasletters, niets mis mee.
Dan is het wel raar dat het nog niet is gebeurd.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou het wel voordeliger maken voor de producenten
Je haalt er nog meer voordeel uit als je overstapt op grotere glazenquote:Op zondag 25 januari 2026 01:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Aangezien Pasen volgens de supermarkt toch al dichtbij is: "1 ei is geen ei, 2 ei is een half ei, 3 ei is een paasei"
Volgens die logica, zolang ik steeds maar 1 glas wijn drink (1 glas wijn is geen glas wijn) heb ik niks gedronken en mag ik dus nog rijden, waar staat mijn auto ook alweer?
Dus weer kansloos in de pan gehakt?quote:Op zondag 25 januari 2026 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dezelfde uitslag als de vorige keer tegen deze club.
Was je je magische kaarten vergeten?quote:
Allemaal de schuld van de clubgrensrechters denk ik.quote:Op zondag 25 januari 2026 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het al duidelijk waar echt de oorzaak ligt van jullie slechte prestaties? Of bij wie?
Vorig jaar hadden twee sterkere dames die we nu niet meer hebben. Dat is wel het grootste verschil met vorig jaar.quote:Op zondag 25 januari 2026 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het al duidelijk waar echt de oorzaak ligt van jullie slechte prestaties? Of bij wie?
Ja, die lagen thuis.quote:Op zondag 25 januari 2026 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was je je magische kaarten vergeten?
Oh. Hebben die dames een mooie transfer gemaakt? En kan jij dan niet de taak op je nemen het team de toekomst in te leiden?quote:Op zondag 25 januari 2026 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden twee sterkere dames die we nu niet meer hebben. Dat is wel het grootste verschil met vorig jaar.
Ja, die zijn weer teruggegaan waar ze vandaan kwamen.quote:Op zondag 25 januari 2026 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh. Hebben die dames een mooie transfer gemaakt? En kan jij dan niet de taak op je nemen het team de toekomst in te leiden?
Niet aan jou? Nou onderschat je jezelf hoorquote:Op zondag 25 januari 2026 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die zijn weer teruggegaan waar ze vandaan kwamen.
Nee, dat is niet aan mij.
Ja kijk, daar ga je.quote:
Dit was wel een hele vreemde wedstrijd. Ik denk wel dat de Seahawks het allemaal gaan winnen, maar we zullen zien.quote:
Volgens FOK in het NFL topic gaan de Seahawks vandaag niet eens winnen.quote:Op maandag 26 januari 2026 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit was wel een hele vreemde wedstrijd. Ik denk wel dat de Seahawks het allemaal gaan winnen, maar we zullen zien.
Oh nou ik ben benieuwd... 1st seed in de NFC word je ook niet zomaar. Maar alles kan natuurlijk.quote:Op maandag 26 januari 2026 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens FOK in het NFL topic gaan de Seahawks vandaag niet eens winnen.
Waarom niet 's ochtends buiten zetten?quote:Op zondag 25 januari 2026 23:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ik moet wennen aan de nieuwe afvalophaaldienst. Toen ik net naar buiten keek, zag ik allemaal papierbakken staan, dus moet ik er nog snel even uitBrr, het is al zo koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |