Lijkt me spannend om die te combinerenquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Lijkt me spannend om die te combineren
Ik ga de uitdaging graag aanquote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Ik zie dit gelijk voor me.
Hier is het code geel, maar spek- en spekglad. Onze straat is een ijsbaan. En hier net over de grens zijn scholen gesloten vanwege de gladheid.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:25 schreef NailQueen het volgende:
Die code oranje valt hier trouwens reuze mee. Een paar kleine wegen zijn glad maar voor de rest is het gewoon normaal weer.
Moet ik trouwens wel weer leren schaatsen, vroeger was ik daar heel bedreven in, maar de laatste keer dat ik het probeerde kwam ik niet vooruitquote:
Ik kan al niet eens erop blijven staan, laat staan bewegen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moet ik trouwens wel weer leren schaatsen, vroeger was ik daar heel bedreven in, maar de laatste keer dat ik het probeerde kwam ik niet vooruit
Met dweilpauzes na elke 6 games ofzo? Dat gaat niet opschieten vrees ikquote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Ik zie dit gelijk voor me.
Van die ballenjongens die naar de andere kant rennen en dan halverwege onderuit gaan. Het zou ook leuke beelden opleverenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Met dweilpauzes na elke 6 games ofzo? Dat gaat niet opschieten vrees ik
Moet je weer terug naar dubbelijzertjes of lukt het met normale schaatsen en een stoel ook wel?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moet ik trouwens wel weer leren schaatsen, vroeger was ik daar heel bedreven in, maar de laatste keer dat ik het probeerde kwam ik niet vooruit
Normale schaatsen zonder stoel moet zelfs wel lukken, maar ik denk dat ik wel weer op kunstschaatsen zou moeten beginnen. Niet met noren met lange ijzers, dan vrees ik voor ongelukkenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Moet je weer terug naar dubbelijzertjes of lukt het met normale schaatsen en een stoel ook wel?
Ik vind het wel lekkerquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oei die nieuwe van hem vind ik tegenvallen. Heeft hij hier nou 4 jaar lang op gebroed?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb geloof ik nooit op noren gestaan. Die lijken me ook ongeschikt voor tennissen op ijs. Dan kan je veel beter kunstschaatsen of ijshockeyschaatsen hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Normale schaatsen zonder stoel moet zelfs wel lukken, maar ik denk dat ik wel weer op kunstschaatsen zou moeten beginnen. Niet met noren met lange ijzers, dan vrees ik voor ongelukken.
Grote kans dat er ook veel scammers tussen zitten. Beter had hij dit op de 'Taylor Swift manier' gedaan. Eerst een loting voor de verkoop en daarna de echte verkoop. Zodat de echte fans meer kans hebben.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker
Gaan we nog proberen kaartjes te krijgen volgende week? Wij wel. Net als de rest van Europa
Mijn dochter wil heel graag, ze is de vorige keer ook geweest. Maar slechts 6 concerten voor het hele Europese vasteland... dat wordt een uitdagingquote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Grote kans dat er ook veel scammers tussen zitten. Beter had hij dit op de 'Taylor Swift manier' gedaan. Eerst een loting voor de verkoop en daarna de echte verkoop. Zodat de echte fans meer kans hebben.
Een concert van hem had ik best leuk gevonden maar ik wil de echte fans eerst een kans geven.
* Geeft Luctor een duwtjequote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben vanaf nu alleen op kantoor. Wie komt er mij gezelschap houden?
Ik ben ook niet erg onder de indruk. Het is erg tam. Misschien beter met oordopjes.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oei die nieuwe van hem vind ik tegenvallen. Heeft hij hier nou 4 jaar lang op gebroed?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Wordt nog bekend gemaakt. Maar we mogen wel gokken op 90 tot 200 euro. Dat is nu de normale prijs voor zo'n grote show.quote:
En dan moet je nog hopen dat ze niet van die gare platinum tickets krijgt, met prijzen van 400 euro per stuk enzoquote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wordt nog bekend gemaakt. Maar we mogen wel gokken op 90 tot 200 euro. Dat is nu de normale prijs voor zo'n grote show.
En dan hebben we het nog niet eens over de hotelprijzen die er bovenop komen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan moet je nog hopen dat ze niet van die gare platinum tickets krijgt, met prijzen van 400 euro per stuk enzo![]()
Dat is bijvoorbeeld wat er nu nog voor Bruno Mars te koop is.
Ik zou wel eens willen zien hoeveel mensen nou eigenlijk wat precies verdienen aan zo'n concert. Met andere woorden, hoe zulke prijzen uit te leggen zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan moet je nog hopen dat ze niet van die gare platinum tickets krijgt, met prijzen van 400 euro per stuk enzo![]()
Dat is bijvoorbeeld wat er nu nog voor Bruno Mars te koop is.
Vooruit dan. Ik zal het dit keer niet doen!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Je gaat ze toch niet wéér allemaal opkopen zodat iedereen teleurgesteld wordt hè
Ow, dat valt me op zich nog wel mee.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wordt nog bekend gemaakt. Maar we mogen wel gokken op 90 tot 200 euro. Dat is nu de normale prijs voor zo'n grote show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |