Dat lijkt mij dan weer erg sterk. Sanders zou verreweg de meest geschikte kandidaat zijn geweest. Maar die is voor de gemiddelde Amerikaan veel te 'radicaal' en 'sociaal'. Zeker voor de zwevende kiezer.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zonder Hillary was er nooit een president Trump geweest. Dan was het president Sanders geworden, daar ben ik van overtuigd. Dan had de wereld er wel even wat anders uitgezien zeg.
Maar wel goed dat je geweest bentquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben net weer terug van het baantjes zwemmen. Dat heb ik een paar maanden niet gedaan. Ik moet duidelijk weer op kracht komen als na 6 rondjes mijn armen al beginnen te verzuren
quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Trusten!
Morgen om 6:45 gaat ook hier de wekker weer
quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan weer erg sterk. Sanders zou verreweg de meest geschikte kandidaat zijn geweest. Maar die is voor de gemiddelde Amerikaan veel te 'radicaal' en 'sociaal'. Zeker voor de zwevende kiezer.
Maar het Democratische establishment is zoals we nu ook weer zien een absoluut drama en durfde het niet met hem aan. Een catastrofale fout waar we nog steeds de wrange vruchten van plukken.quote:The Bloomberg survey was only the latest in a string of polls putting Sanders way ahead of Trump and doing consistently better than Clinton against Trump and the other Republicans in a general election. According to RealClearPolitics, Sanders led Trump on average by 17.5 percentage points in national surveys in March. The U.S. senator from Vermont beat the real estate tycoon by 20 points in a CNN/ORC poll, 18 points in a poll for NBC News and The Wall Street Journal, 14 points in Fox News and Quinnipiac University polls and 15 points in a survey for CBS News and The New York Times.
Tja, het moet weer eens van Ajax komen...quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
PSV laat het weer ouderwets afweten in Europa.
Ja, wel opvallend dat sinds Ajax wint in de CL, dat psv het weer last afweten.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja, het moet weer eens van Ajax komen...
Ze maken ook al betere schoonmaakmiddelen dan PSVquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja, het moet weer eens van Ajax komen...
quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:17 schreef Arizona het volgende:
Ziek.![]()
Echt griepachtige verschijnselen nu.
Oh, en waarom is het dat uiteindelijk niet?quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom dacht ik dat een zwarte broek een goed idee was.
Morgen gewoon weer zonder broek.quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom dacht ik dat een zwarte broek een goed idee was.
Omdat je echt alles ziet op een zwarte broek.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, en waarom is het dat uiteindelijk niet?
Oh. Ja maar sommige dingen moet je eigenlijk sowieso ook niet op kantoor doen hè.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat je echt alles ziet op een zwarte broek.
Maar gisteren werkte ik thuis.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh. Ja maar sommige dingen moet je eigenlijk sowieso ook niet op kantoor doen hè.
Stigmata?quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat je echt alles ziet op een zwarte broek.
Die in Cartagena bedoel je?quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer al een incident op het spoor in Spanje.
De supergriep?quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:17 schreef Arizona het volgende:
Ziek.![]()
Ja dat is het 'm ook wel een beetje met dit soort dingen, opeens is elke trein die tegen een steentje rijdt wereldnieuws.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Al viel dit wel mee. Maar toch.
Beterschap!quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:17 schreef Arizona het volgende:
Ziek.![]()
Oeh ja, dan ben je wel erg ziek.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk het. Om je een idee te geven: ik kijk nu The Real Housewives of Beverly Hills
R.I.P. en sterkste aan de nabestaandenquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk het. Om je een idee te geven: ik kijk nu The Real Housewives of Beverly Hills
Ik zie het, verlies van smaak!quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ahh jammerquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:36 schreef AgnesGru het volgende:
Geen ander huis voor ons (voorlopig)
Jammerquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:36 schreef AgnesGru het volgende:
Ja. Denk veel. daar heeft de makelaar niks over los gelaten.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ahh jammer
Hoeveel biedingen waren er?
Wel kamer zegquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja. Denk veel. daar heeft de makelaar niks over los gelaten.
Ben wel benieuwd hoeveel we uiteindelijk overboden zijn.
quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:36 schreef AgnesGru het volgende:
Zie je nou wel dat je een priemgetal had moeten bieden!quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:36 schreef AgnesGru het volgende:
Dat was de trucquote:Op donderdag 22 januari 2026 23:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je een priemgetal had moeten bieden!
Oei die nieuwe van hem vind ik tegenvallen. Heeft hij hier nou 4 jaar lang op gebroed?quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:19 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoorde een paar weken terug Harry Styles op de radio en dacht 'Waarom horen we niets meer van Harry Styles? Waar is hij gebleven?'. Blijkbaar had ik wat voorgevoelens want hij is terug en niet zo'n beetje ook!
Of eindigen met 450. Dus als je een halve ton biedt 500.450. Dat zal de verkoper gegarandeerd fantastisch vinden.quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je een priemgetal had moeten bieden!
Ohh neequote:Op donderdag 22 januari 2026 19:36 schreef AgnesGru het volgende:
Lijkt me spannend om die te combinerenquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Lijkt me spannend om die te combineren
Ik ga de uitdaging graag aanquote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Ik zie dit gelijk voor me.
Hier is het code geel, maar spek- en spekglad. Onze straat is een ijsbaan. En hier net over de grens zijn scholen gesloten vanwege de gladheid.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:25 schreef NailQueen het volgende:
Die code oranje valt hier trouwens reuze mee. Een paar kleine wegen zijn glad maar voor de rest is het gewoon normaal weer.
Moet ik trouwens wel weer leren schaatsen, vroeger was ik daar heel bedreven in, maar de laatste keer dat ik het probeerde kwam ik niet vooruitquote:
Ik kan al niet eens erop blijven staan, laat staan bewegen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moet ik trouwens wel weer leren schaatsen, vroeger was ik daar heel bedreven in, maar de laatste keer dat ik het probeerde kwam ik niet vooruit
Met dweilpauzes na elke 6 games ofzo? Dat gaat niet opschieten vrees ikquote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Ik zie dit gelijk voor me.
Van die ballenjongens die naar de andere kant rennen en dan halverwege onderuit gaan. Het zou ook leuke beelden opleverenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Met dweilpauzes na elke 6 games ofzo? Dat gaat niet opschieten vrees ik
Moet je weer terug naar dubbelijzertjes of lukt het met normale schaatsen en een stoel ook wel?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moet ik trouwens wel weer leren schaatsen, vroeger was ik daar heel bedreven in, maar de laatste keer dat ik het probeerde kwam ik niet vooruit
Normale schaatsen zonder stoel moet zelfs wel lukken, maar ik denk dat ik wel weer op kunstschaatsen zou moeten beginnen. Niet met noren met lange ijzers, dan vrees ik voor ongelukkenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Moet je weer terug naar dubbelijzertjes of lukt het met normale schaatsen en een stoel ook wel?
Ik vind het wel lekkerquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oei die nieuwe van hem vind ik tegenvallen. Heeft hij hier nou 4 jaar lang op gebroed?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb geloof ik nooit op noren gestaan. Die lijken me ook ongeschikt voor tennissen op ijs. Dan kan je veel beter kunstschaatsen of ijshockeyschaatsen hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Normale schaatsen zonder stoel moet zelfs wel lukken, maar ik denk dat ik wel weer op kunstschaatsen zou moeten beginnen. Niet met noren met lange ijzers, dan vrees ik voor ongelukken.
Grote kans dat er ook veel scammers tussen zitten. Beter had hij dit op de 'Taylor Swift manier' gedaan. Eerst een loting voor de verkoop en daarna de echte verkoop. Zodat de echte fans meer kans hebben.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker
Gaan we nog proberen kaartjes te krijgen volgende week? Wij wel. Net als de rest van Europa
Mijn dochter wil heel graag, ze is de vorige keer ook geweest. Maar slechts 6 concerten voor het hele Europese vasteland... dat wordt een uitdagingquote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Grote kans dat er ook veel scammers tussen zitten. Beter had hij dit op de 'Taylor Swift manier' gedaan. Eerst een loting voor de verkoop en daarna de echte verkoop. Zodat de echte fans meer kans hebben.
Een concert van hem had ik best leuk gevonden maar ik wil de echte fans eerst een kans geven.
* Geeft Luctor een duwtjequote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben vanaf nu alleen op kantoor. Wie komt er mij gezelschap houden?
Ik ben ook niet erg onder de indruk. Het is erg tam. Misschien beter met oordopjes.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oei die nieuwe van hem vind ik tegenvallen. Heeft hij hier nou 4 jaar lang op gebroed?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Wordt nog bekend gemaakt. Maar we mogen wel gokken op 90 tot 200 euro. Dat is nu de normale prijs voor zo'n grote show.quote:
En dan moet je nog hopen dat ze niet van die gare platinum tickets krijgt, met prijzen van 400 euro per stuk enzoquote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wordt nog bekend gemaakt. Maar we mogen wel gokken op 90 tot 200 euro. Dat is nu de normale prijs voor zo'n grote show.
En dan hebben we het nog niet eens over de hotelprijzen die er bovenop komen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan moet je nog hopen dat ze niet van die gare platinum tickets krijgt, met prijzen van 400 euro per stuk enzo![]()
Dat is bijvoorbeeld wat er nu nog voor Bruno Mars te koop is.
Ik zou wel eens willen zien hoeveel mensen nou eigenlijk wat precies verdienen aan zo'n concert. Met andere woorden, hoe zulke prijzen uit te leggen zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan moet je nog hopen dat ze niet van die gare platinum tickets krijgt, met prijzen van 400 euro per stuk enzo![]()
Dat is bijvoorbeeld wat er nu nog voor Bruno Mars te koop is.
Vooruit dan. Ik zal het dit keer niet doen!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Je gaat ze toch niet wéér allemaal opkopen zodat iedereen teleurgesteld wordt hè
Ow, dat valt me op zich nog wel mee.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wordt nog bekend gemaakt. Maar we mogen wel gokken op 90 tot 200 euro. Dat is nu de normale prijs voor zo'n grote show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |