De supergriep?quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:17 schreef Arizona het volgende:
Ziek.![]()
Echt griepachtige verschijnselen nu.
Ja dat is het 'm ook wel een beetje met dit soort dingen, opeens is elke trein die tegen een steentje rijdt wereldnieuws.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Al viel dit wel mee. Maar toch.
Beterschap!quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:17 schreef Arizona het volgende:
Ziek.![]()
Echt griepachtige verschijnselen nu.
Oeh ja, dan ben je wel erg ziek.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk het. Om je een idee te geven: ik kijk nu The Real Housewives of Beverly Hills
R.I.P. en sterkste aan de nabestaandenquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk het. Om je een idee te geven: ik kijk nu The Real Housewives of Beverly Hills
Ik zie het, verlies van smaak!quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ahh jammerquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:36 schreef AgnesGru het volgende:
Geen ander huis voor ons (voorlopig)
Jammerquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:36 schreef AgnesGru het volgende:
Ja. Denk veel. daar heeft de makelaar niks over los gelaten.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ahh jammer
Hoeveel biedingen waren er?
Wel kamer zegquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja. Denk veel. daar heeft de makelaar niks over los gelaten.
Ben wel benieuwd hoeveel we uiteindelijk overboden zijn.
quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:36 schreef AgnesGru het volgende:
Zie je nou wel dat je een priemgetal had moeten bieden!quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:36 schreef AgnesGru het volgende:
Dat was de trucquote:Op donderdag 22 januari 2026 23:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je een priemgetal had moeten bieden!
Oei die nieuwe van hem vind ik tegenvallen. Heeft hij hier nou 4 jaar lang op gebroed?quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:19 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoorde een paar weken terug Harry Styles op de radio en dacht 'Waarom horen we niets meer van Harry Styles? Waar is hij gebleven?'. Blijkbaar had ik wat voorgevoelens want hij is terug en niet zo'n beetje ook!
Of eindigen met 450. Dus als je een halve ton biedt 500.450. Dat zal de verkoper gegarandeerd fantastisch vinden.quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je een priemgetal had moeten bieden!
Ohh neequote:Op donderdag 22 januari 2026 19:36 schreef AgnesGru het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |