* Geeft Luctor een duwtjequote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben vanaf nu alleen op kantoor. Wie komt er mij gezelschap houden?
Ik ben ook niet erg onder de indruk. Het is erg tam. Misschien beter met oordopjes.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oei die nieuwe van hem vind ik tegenvallen. Heeft hij hier nou 4 jaar lang op gebroed?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Wordt nog bekend gemaakt. Maar we mogen wel gokken op 90 tot 200 euro. Dat is nu de normale prijs voor zo'n grote show.quote:
En dan moet je nog hopen dat ze niet van die gare platinum tickets krijgt, met prijzen van 400 euro per stuk enzoquote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wordt nog bekend gemaakt. Maar we mogen wel gokken op 90 tot 200 euro. Dat is nu de normale prijs voor zo'n grote show.
En dan hebben we het nog niet eens over de hotelprijzen die er bovenop komen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan moet je nog hopen dat ze niet van die gare platinum tickets krijgt, met prijzen van 400 euro per stuk enzo![]()
Dat is bijvoorbeeld wat er nu nog voor Bruno Mars te koop is.
Ik zou wel eens willen zien hoeveel mensen nou eigenlijk wat precies verdienen aan zo'n concert. Met andere woorden, hoe zulke prijzen uit te leggen zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan moet je nog hopen dat ze niet van die gare platinum tickets krijgt, met prijzen van 400 euro per stuk enzo![]()
Vooruit dan. Ik zal het dit keer niet doen!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Je gaat ze toch niet wéér allemaal opkopen zodat iedereen teleurgesteld wordt hè
Ow, dat valt me op zich nog wel mee.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wordt nog bekend gemaakt. Maar we mogen wel gokken op 90 tot 200 euro. Dat is nu de normale prijs voor zo'n grote show.
Bruno Mars staat er ook 4 keer. Ik wist niet eens dat hij nog zo groot wasquote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb het nog bij de normale prijs gehouden. Omdat er maar 2 concertreeks zijn in heel Europa denk ik dat het nog veel duurder gaat uitpakken.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat valt me op zich nog wel mee.
Ja, dat is nieuw tegenwoordig. Al die grote artiesten gaan maar op een paar locaties optreden. Erg stomquote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het nog bij de normale prijs gehouden. Omdat er maar 2 concertreeks zijn in heel Europa denk ik dat het nog veel duurder gaat uitpakken.
En nu je het zo zegt. Je vraagt als artiest nogal wat van je fans. Die moeten helemaal naar een ander land komen om jou te zien spelen en daar een hoge prijs voor betalen (tickets, hotels, vervoer etc.) omdat jij niet naar hun land wilt komen omdat het beter is voor het milieu.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is nieuw tegenwoordig. Al die grote artiesten gaan maar op een paar locaties optreden. Erg stomRadiohead deed dat afgelopen najaar ook. Dat zou dan goed voor het milieu zijn, omdat ze niet telkens overal heen moeten reizen. Maar goed, al die fans moeten dan wel verder reizen.
Maar hoe ver je fans reizen is jouw schuld niet als artiestquote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En nu je het zo zegt. Je vraagt als artiest nogal wat van je fans. Die moeten helemaal naar een ander land komen om jou te zien spelen en daar een hoge prijs voor betalen (tickets, hotels, vervoer etc.) omdat jij niet naar hun land wilt komen omdat het beter is voor het milieu.
Ja zo kunnen de grote artiesten zich makkelijk dekken maar ze weten dondersgoed dat de grootste fans hun achterna reizen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 14:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar hoe ver je fans reizen is jouw schuld niet als artiestJij kan claimen groen bezig te zijn doordat jij minder reist (wat je ook geld en tijd scheelt), en op de rest heb je geen invloed
Het zou me zeker niet verbazen. Overigens zal het best wat schelen als je echt vrachtwagenladingen vol aan spullen mee hebt, maar dan nog moet je vooral lokale fans aantrekken om echt wat verschil te maken. En dan helpt het niet mee dat het soms goedkoper is om naar een ander land te vliegen en daar nog een nacht in een hotel te verblijven dan gewoon het concert te bezoeken dat het dichtst bij je huis in de buurt isquote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja zo kunnen de grote artiesten zich makkelijk dekken maar ze weten dondersgoed dat de grootste fans hun achterna reizen.
Nu is het niet echt duidelijk of Harry Styles het om deze reden maar twee steden aan doet maar het zou er wel iets mee te maken hebben.
Jij luistert de hele dag naar het oeuvre van Train?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:15 schreef Strani het volgende:
Ik ga nooit naar concerten en luister uit principe ook alleen naar streams die per trein of electrische bus vervoerd zijn.
Zdob si Zdub op repeat he ho let's go!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij luistert de hele dag naar het oeuvre van Train?
Dat was toch die prins die als "pensioenvoorziening" zo'n beetje alle huizen in Amsterdam had gekocht of zo?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:10 schreef Strani het volgende:
Oh ja en Bernhard Junior komt ook weer vrij, dames. Die blijft wel gewoon prins.
Dat is voor de liefhebsters van grote brillen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:10 schreef Strani het volgende:
Oh ja en Bernhard Junior komt ook weer vrij, dames. Die blijft wel gewoon prins.
Ja dus op zich een uitstekende investering voor de single ladies in deze SC.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat was toch die prins die als "pensioenvoorziening" zo'n beetje alle huizen in Amsterdam had gekocht of zo?
Ja, en hij heeft ook alle circuits in Zandvoort gekocht.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat was toch die prins die als "pensioenvoorziening" zo'n beetje alle huizen in Amsterdam had gekocht of zo?
Misschien een idee om @AgnesGru even voorrang te geven, die kon nog een huis gebruiken dacht ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dus op zich een uitstekende investering voor de single ladies in deze SC.
Hoewel hij na de scheiding wel wat minder huizen zal bezitten natuurlijk.
Vraag me af bij welk pensioenfonds hij dan zit.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft ook alle circuits in Zandvoort gekocht.
Ik heb een vaag vermoeden dat ze niet in gemeenschap van goederen waren getrouwd.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dus op zich een uitstekende investering voor de single ladies in deze SC.
Hoewel hij na de scheiding wel wat minder huizen zal bezitten natuurlijk.
quote:„We zullen Annette ook niet meer op Koningsdag zien, verwacht ik. En of ze een geldbedrag meekrijgt, is afhankelijk van de afspraken die ze zelf met Bernhard heeft gemaakt.”
Ik ga nog liever met Ed Sheeranquote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:10 schreef Strani het volgende:
Nee, dat is Clint Eastwood.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga nog liever met Ed Sheeran
[ afbeelding ]
Vooral eens met de hoofdlijnen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 14:59 schreef H_T het volgende:
Waarbij ik wel even wil opmerken dat de concerten die Guus Meeuwis in New York gaf debiel waren, net als de Nederlandse fans die er achteraan vlogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |