Er was weer iets gebeurd op het spoor in Spanje, bij Murcia, las ik. Wat zijn jullie allemaal aan het doen daarquote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:15 schreef Strani het volgende:
Ik ga nooit naar concerten en luister uit principe ook alleen naar streams die per trein of electrische bus vervoerd zijn.
Recordpoging denk ik, binnen een maand 1 treinincident voor elke keer dat Guus Kedeng kedeng zingt in dat lied.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er was weer iets gebeurd op het spoor in Spanje, bij Murcia, las ik. Wat zijn jullie allemaal aan het doen daar
Dat was die van gisteren bij Cartagena. Een klein treintje dat tegen de arm van een takelwagen was opgereden, dus puur toeval eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er was weer iets gebeurd op het spoor in Spanje, bij Murcia, las ik. Wat zijn jullie allemaal aan het doen daar
We gaan het voor je regelen!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga nog liever met Ed Sheeran
[ afbeelding ]
Nou nou, “”” puur toeval “””quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was die van gisteren bij Cartagena. Een klein treintje dat tegen de arm van een takelwagen was opgereden, dus puur toeval eigenlijk.
Ja Redefine plaatst ook dagelijks minstens vier twijfelachtige posts maar we houden het alsnog maar op toeval.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou nou, “”” puur toeval “””
Bekijk deze YouTube-video
Die kan zo in dat "AI hier hoe je FOK!kers voor je ziet" topicquote:
Bij Redefine is het ook Trumpiaans. Wij denken dat het een meesterstrateeg is, die ons probeert te misleiden.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja Redefine plaatst ook dagelijks minstens vier twijfelachtige posts maar we houden het alsnog maar op toeval.
Ja precies en dat dan uiteindelijk toch de realisatie komt dat er helemaal geen groter plan achter zit.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij Redefine is het ook Trumpiaans. Wij denken dat het een meesterstrateeg is, die ons probeert te misleiden.
Zo zeg, niet slecht, die NQ!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:48 schreef Meke het volgende:
Meteen even NQ gemaakt, alleen de ALLORA is verllora gegaan![]()
[ link | afbeelding ]
Nee alleen is die zesde vinger een beetje engquote:
Ach weet je, dat zie ik door de vingersquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee alleen is die zesde vinger een beetje engIk dacht dat AI dat inmiddels wel afgeleerd had
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach weet je, dat zie ik door de vingers
Er zijn mensen die hier dagelijks posten en nooit een eigen topic krijgen hèquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Speciaal voor jou; SCHIMMOLLOOT![]()
[ link | afbeelding ]
Ja zeg daar ga ik toch niet over. Als ze een vrijgeleide A-38 hebben, praten we nergens meer overquote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hier dagelijks posten en nooit een eigen topic krijgen hè
(Niet ik, voor de duidelijkheid)
Hou op hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:48 schreef Meke het volgende:
Meteen even NQ gemaakt, alleen de ALLORA is verllora gegaan![]()
[ link | afbeelding ]
Dat klinkt als iets dat illegaal zou moeten zijn maar best top kan zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
Ik had een cheeseburger met daarop een kaassoufflé. Wat een geweldige combi
Het is echt lekkerquote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets dat illegaal zou moeten zijn maar best top kan zijn
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
Ik had een cheeseburger met daarop een kaassoufflé. Wat een geweldige combi
Biedt inderdaad mogelijkheden, gezien het feit dat dochter een master in Amsterdam overweegt! Ik zal even met NM moeten overleggen natuurlijk, ik zal dan wel een jaar van mij leven moeten opofferenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dus op zich een uitstekende investering voor de single ladies in deze SC.
Hoewel hij na de scheiding wel wat minder huizen zal bezitten natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |