Heb het eens voorbij zien komen bij Snackspert, en zag dat het bezorg burgerrestaurant het op de menukaart had staan. Dus dacht probeer het eens.quote:
Zolang je maar niet die verkeerde hotdog hebt gegetenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb het eens voorbij zien komen bij Snackspert, en zag dat het bezorg burgerrestaurant het op de menukaart had staan. Dus dacht probeer het eens.
Die ziet er wel cool uit.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Speciaal voor jou; SCHIMMOLLOOT![]()
[ link | afbeelding ]
Oei succes, er staat wel een file van 20 kilometer bij Knooppunt Tandenpoets in de richting van Bed.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Speciaal voor jou; SCHIMMOLLOOT![]()
[ link | afbeelding ]
Heb jij loket II nog gezien de laatste tijd?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zeg daar ga ik toch niet over. Als ze een vrijgeleide A-38 hebben, praten we nergens meer over![]()
Oh, misschien sla ik het tandenpoetsen dan maar over vanavond.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei succes, er staat wel een file van 20 kilometer bij Knooppunt Tandenpoets in de richting van Bed.
Het moeten toch AI gegenereerde plaatjes zijn en geen echte foto'squote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:17 schreef Meke het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog twee geheel anonieme meeposters!
Zo goed is die AI dus alquote:Op zaterdag 24 januari 2026 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het moeten toch AI gegenereerde plaatjes zijn en geen echte foto's
Nee, deze komt gewoon uit het archief van @Strani en mij.quote:
Rookt @Strani vaak dubbele sigaren met een gebroken middelvinger?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 01:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, deze komt gewoon uit het archief van @:Strani en mij.
Opeens vraag ik me af waar de naam Hotdog vandaan komt. Het verhaal gaat dat het van een Duitse slager komt die de worstjes eerst 'Frankfurter' noemde. Later verander hij het naar 'Daschshund' omdat de worstjes leken op een teckel. Later bracht hij ze naar Amerika. Maar hoe het daar uiteindelijk op de naam 'Hotdog' kwam zijn er verschillende theorieën over waarvan weinig tot geen bewijs van is. Het echte verhaal is op de dag van vandaag niet bekend.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zolang je maar niet die verkeerde hotdog hebt gegeten
Dagelijks.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 01:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Rookt @:Strani vaak dubbele sigaren met een gebroken middelvinger?
En breekt hij die middelvinger zelf, of doet iemand anders dat voor hem?quote:
Ik wacht nog even.quote:
Gelukkig niet! Toch apart dat die tussen de gewone hotdogs lag in de supermarkt.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zolang je maar niet die verkeerde hotdog hebt gegeten
Die is tussen de kelderdeur blijven zitten toen die hem dicht smeet voor een Noor.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 01:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En breekt hij die middelvinger zelf, of doet iemand anders dat voor hem?
Welke zon?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:28 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen op deze zonovergoten zaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |