Dit is slow cooking op de ouderwetse manier. Wat leuk dat je het zo doet.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Als je de rest van het avondeten wil klaar maken, dan zet je de pan weer op het vuur.
Ja als je Rene Froger verslaat ben je echt een hele grotequote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:14 schreef NailQueen het volgende:
Leuk feitje nog over Harry Styles. Zijn 6 concertenreeks is een record voor de Johan Cruijf Arena. Het record stond eerst op naam van... Rene Froger. Nou dat kan Harry toch mooi in zijn zak steken
https://www.rtl.nl/boulev(...)-record-harry-styles
Om over de mindere grote Robbie Williams en Bruno Mars maar te zwijgen. Die hebben ook maar vier keer de Johan Cruijff ArenA vol gekregen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja als je Rene Froger verslaat ben je echt een hele grote
En het is Johan Cruijff zelf nooit gelukt! Tijd om dat ding te hernoemenquote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Om over de mindere grote Robbie Williams en Bruno Mars maar te zwijgen. Die hebben ook maar vier keer de Johan Cruijff ArenA vol gekregen.
Als Ajax thuis speelt is het vaak de leegloop arena.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 19:57 schreef H_T het volgende:
[..]
En het is Johan Cruijff zelf nooit gelukt! Tijd om dat ding te hernoemen
Wel een leuk feitje voor een pubquiz.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:14 schreef NailQueen het volgende:
Leuk feitje nog over Harry Styles. Zijn 6 concertenreeks is een record voor de Johan Cruijf Arena. Het record stond eerst op naam van... Rene Froger. Nou dat kan Harry toch mooi in zijn zak steken
Zie je wel een oude man op een sexschommel?quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Zie je wel een oude man op een sexschommel?
@Strani , @Meke en @H_T hebben van je voorraad gesnoept.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 01:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Overigens
Douane onderschepte vorig jaar fors minder cocaïne in Nederlandse havens
Goed bezig @:Strani
Heel nietquote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
@:Strani , @:Meke en @:H_T hebben van je voorraad gesnoept.
Ik weet alleen wie Asterix en Obelix zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Heel niet![]()
Ken je Asterix en Obelix verwijzingen
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik weet alleen wie Asterix en Obelix zijnMaar nooit gelezen
Oooeh! Ik heb er ook eentje, zit een beetje in de prepare for war-eraquote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb hem helemaal in het roze, dan gekocht bij winkel paar dorpen verderop.
Ken je de hooikist wel?
Is dat inclusief de Toppers of René solo?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:14 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:43 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Had ik niet achter je gezocht haha
Bekijk deze YouTube-video
Ik zag dat deze week de chocolade eitjes weer teruggekomen waren vanuit de fabriek ja. Even het kerstzakje vervangen door een paaszakje en door.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Aangezien Pasen volgens de supermarkt toch al dichtbij is: "1 ei is geen ei, 2 ei is een half ei, 3 ei is een paasei"
Volgens die logica, zolang ik steeds maar 1 glas wijn drink (1 glas wijn is geen glas wijn) heb ik niks gedronken en mag ik dus nog rijden, waar staat mijn auto ook alweer?
Ik heb niet veel kersteitjes gezien de laatste tijd.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag dat deze week de chocolade eitjes weer teruggekomen waren vanuit de fabriek ja. Even het kerstzakje vervangen door een paaszakje en door.
Die waren terug naar de fabriek voor het ompakken hequote:Op zondag 25 januari 2026 02:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb niet veel kersteitjes gezien de laatste tijd.
Benieuwd wanneer ze de eitjes 'feesteitjes' gaan noemen, zoals ook bij de stol is gebeurd.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag dat deze week de chocolade eitjes weer teruggekomen waren vanuit de fabriek ja. Even het kerstzakje vervangen door een paaszakje en door.
Waarschijnlijk wanneer ze mensen zover hebben dat ze chocolade eitjes ook bij andere feestdagen gaan vinden passen.quote:Op zondag 25 januari 2026 07:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer ze de eitjes 'feesteitjes' gaan noemen, zoals ook bij de stol is gebeurd.
Zou het wel voordeliger maken voor de producentenquote:Op zondag 25 januari 2026 07:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer ze de eitjes 'feesteitjes' gaan noemen, zoals ook bij de stol is gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |