Zeker. Al zijn ze vooral fan van totalitaire regimes die anderen dan henzelf onderdrukken.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Europese Trump juichlaven zijn wel sadomasochistisch
Bij het nieuws op de radio ging het per ongeluk ook mis. Maar het is ook veel te verwerken wat hij allemaal zei.quote:
“Zonder ons spraken jullie nu Duits” is op zich wel een bijzonder angstbeeld om te gebruiken in Zwitserland.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:24 schreef BillDauterive het volgende:
"Zonder ons spraken jullie Duits en een beetje Japans", sprak hij de Europese leiders toe.
Misschien dit jaar maar weer extra aandacht geven aan al die dappere Poolse en Canadese bevrijders en alle bevrijders uit al die andere landen waar we nooit iets van horen.
En die aandelen waren ook niet gedaald als je gewoon niets had gezegdquote:
Of we spraken nu Russisch en Rusland was dan nu nooit in oorlog met Oekraïne.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:24 schreef BillDauterive het volgende:
"Zonder ons spraken jullie Duits en een beetje Japans", sprak hij de Europese leiders toe.
Misschien dit jaar maar weer extra aandacht geven aan al die dappere Poolse en Canadese bevrijders en alle bevrijders uit al die andere landen waar we nooit iets van horen.
Ik moest hieraan denken in plaats van aan de helden van toenquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:24 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, het zijn wel meer de Russen dan de Amerikanen die Europa hebben bevrijd van Nazi-Duitsland. Alleen dat was aan het oostfront, en daar zijn geen spannende Hollywoodfilms over. 9 miljoen Russische militairen sneuvelden, tegen "maar" 250.000 Amerikanen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of we spraken nu Russisch en Rusland was dan nu nooit in oorlog met Oekraïne.
Het schijnt dat Putin daarom Schiermonnikoog wil gaan opeisen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou, het zijn wel meer de Russen dan de Amerikanen die Europa hebben bevrijd van Nazi-Duitsland. Alleen dat was aan het oostfront, en daar zijn geen spannende Hollywoodfilms over. 9 miljoen Russische militairen sneuvelden, tegen "maar" 250.000 Amerikanen.
70% van de FVD-stemmers zou in een land geregeerd door president Trump willen wonen. Ik vraag me toch af in welke filterbubbel je dan zit hoor. In elk geval een totaal andere dan ik.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Europese Trump juichlaven zijn wel sadomastisch
Omdat die dan denken dat alle problemen worden opgelost omdat alle buitenlanders het land uit worden gezet en alles wat ze woke vinden wordt gesloopt. En uiteraard alle linkse hobby's zoals universiteiten, wetenschap, mensenrechtenorganisaties etc. Los van dat iets dergelijks al een dubieuze gedachte is bij dergelijke mensen is het ook nog eens intens dom door te denken dat zij buiten schot blijven als anderen worden aangepakt. Maar ja het zijn schapen he (wat ze ons altijd verwijten).quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
70% van de FVD-stemmers zou in een land geregeerd door president Trump willen wonen. Ik vraag me toch af in welke filterbubbel je dan zit hoor. In elk geval een totaal andere dan ik.
In totaal 19% van de Nederlanders zou dat willen. Ik vind dat nog schrikbarend hoog eigenlijk.
Ja nee maar hij is gewoon super grappig en zegt wat hij denkt!!quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat die dan denken dat alle problemen worden opgelost omdat alle buitenlanders het land uit worden gezet en alles wat ze woke vinden wordt gesloopt. En uiteraard alle linkse hobby's zoals universiteiten, wetenschap, mensenrechtenorganisaties etc. Los van dat iets dergelijks al een dubieuze gedachte is bij dergelijke mensen is het ook nog eens intens dom door te denken dat zij buiten schot blijven als anderen worden aangepakt. Maar ja het zijn schapen he (wat ze ons altijd verwijten).
Ja en owning the libs!quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee maar hij is gewoon super grappig en zegt wat hij denkt!!
En hij maakt leuke Tiktoks!quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee maar hij is gewoon super grappig en zegt wat hij denkt!!
Een tweede Amerikaanse Burgeroorlog én de Derde Wereldoorlog, maar gelukkig niet één of twee transgender atleten in de topsport. Je moet wel je prioriteiten op orde hebben natuurlijk.quote:
En ook nog eens geen regenboog zebrapaden echt een paradijs op aarde moet dat zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een tweede Amerikaanse Burgeroorlog én de Derde Wereldoorlog, maar gelukkig niet één of twee transgender atleten in de topsport. Je moet wel je prioriteiten op orde hebben natuurlijk.
En low IQ Kambala, Kamola, Kampara Harris.quote:
Oh ja en crooked Hillary hoewel ik het wat dat betreft wel een beetje met 'm eens benquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
En low IQ Kambala, Kamola, Kampara Harris.
Ga je straks Lock her Up!, Lock her Up!, Lock her Up! zingenquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja en crooked Hillary hoewel ik het wat dat betreft wel een beetje met 'm eens ben
Daar sta ik al mee op en ik ga ermee naar bed!quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga je straks Lock her Up!, Lock her Up!, Lock her Up! zingen
Uiteraard. En daarna even bidden richting orange Donnie natuurlijk. En een aai over de buik van dikke boeddha Vance.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar sta ik al mee op en ik ga ermee naar bed!
Zonder Hillary was er nooit een president Trump geweest. Dan was het president Sanders geworden, daar ben ik van overtuigd. Dan had de wereld er wel even wat anders uitgezien zeg.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja en crooked Hillary hoewel ik het wat dat betreft wel een beetje met 'm eens ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |