Chocolade Paasletters, niets mis mee.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou het wel voordeliger maken voor de producenten
Dan wordt de P ook wat meer verkocht.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Chocolade Paasletters, niets mis mee.
Dan is het wel raar dat het nog niet is gebeurd.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou het wel voordeliger maken voor de producenten
Je haalt er nog meer voordeel uit als je overstapt op grotere glazenquote:Op zondag 25 januari 2026 01:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Aangezien Pasen volgens de supermarkt toch al dichtbij is: "1 ei is geen ei, 2 ei is een half ei, 3 ei is een paasei"
Volgens die logica, zolang ik steeds maar 1 glas wijn drink (1 glas wijn is geen glas wijn) heb ik niks gedronken en mag ik dus nog rijden, waar staat mijn auto ook alweer?
Dus weer kansloos in de pan gehakt?quote:Op zondag 25 januari 2026 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dezelfde uitslag als de vorige keer tegen deze club.
Was je je magische kaarten vergeten?quote:
Allemaal de schuld van de clubgrensrechters denk ik.quote:Op zondag 25 januari 2026 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het al duidelijk waar echt de oorzaak ligt van jullie slechte prestaties? Of bij wie?
Vorig jaar hadden twee sterkere dames die we nu niet meer hebben. Dat is wel het grootste verschil met vorig jaar.quote:Op zondag 25 januari 2026 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het al duidelijk waar echt de oorzaak ligt van jullie slechte prestaties? Of bij wie?
Ja, die lagen thuis.quote:Op zondag 25 januari 2026 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was je je magische kaarten vergeten?
Oh. Hebben die dames een mooie transfer gemaakt? En kan jij dan niet de taak op je nemen het team de toekomst in te leiden?quote:Op zondag 25 januari 2026 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden twee sterkere dames die we nu niet meer hebben. Dat is wel het grootste verschil met vorig jaar.
Ja, die zijn weer teruggegaan waar ze vandaan kwamen.quote:Op zondag 25 januari 2026 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh. Hebben die dames een mooie transfer gemaakt? En kan jij dan niet de taak op je nemen het team de toekomst in te leiden?
Niet aan jou? Nou onderschat je jezelf hoorquote:Op zondag 25 januari 2026 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die zijn weer teruggegaan waar ze vandaan kwamen.
Nee, dat is niet aan mij.
Ja kijk, daar ga je.quote:
Dit was wel een hele vreemde wedstrijd. Ik denk wel dat de Seahawks het allemaal gaan winnen, maar we zullen zien.quote:
Volgens FOK in het NFL topic gaan de Seahawks vandaag niet eens winnen.quote:Op maandag 26 januari 2026 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit was wel een hele vreemde wedstrijd. Ik denk wel dat de Seahawks het allemaal gaan winnen, maar we zullen zien.
Oh nou ik ben benieuwd... 1st seed in de NFC word je ook niet zomaar. Maar alles kan natuurlijk.quote:Op maandag 26 januari 2026 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens FOK in het NFL topic gaan de Seahawks vandaag niet eens winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |