En die kerel zie je overal,op elke zender, altijd, en is ongetwijfeld inmiddels multimiljonair. Maar het was nóg niet genoeg voor hem. Ahold-Delhaize redde hem van van de dreigende armoede, met een oneindige reeks kutreclames. Hoera.quote:Op maandag 19 januari 2026 21:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De reclames van AH sinds die nieuwe manager. Krijg altijd jeuk als ik die gast zie.
Dacht een tijdje van Kevin Timmer/Daytrading verlost te zijn, toen hij opeens weer vol in beeld was. Z'n pogingen om vriendelijk te kijken zijn iets minder mislukt. Maar dan wel een heel lange reclame, dus huppa gelijk weer weggewerkt. Dan komt-ie terug met een kortere. De kortste variant 0:33 en de langste meen ik ruim 6 minuten. AH kan heel duidelijk zijn met de instandhouding van z'n naamsbekendheid in 6 seconden! Coolblue is vaak 15 sec.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:01 schreef TLC het volgende:
De stortvloed ineens aan beleggingsreclames met onder andere die vreselijke die altijd afsluit met 'baby'![]()
Ik ben je fucking baby niet
Goed leeggeknepen is niet hetzelfde als schoongemaakt. .quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:40 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ter promotie van het schoon weggooien van je PMD-afval
Ik heb niet echt een hekel aan ze en het is duidelijk dat geen tekst haar eigen tekst is. Het zijn korte video's, die je kan negeren door een andere kant op te kijken.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:33 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat Leo Alkemade ervoor heeft gezorgd dat meer mensen een hekel hebben gekregen aan zijn dochter dan aan hemzelf.
De laatste is best grappig. Hij doet volslagen idioot. De volwassene probeert hem te negeren en dan stuit hij op een klein kind waarvan de moeder iets verderop staat. Ze heeft zo te zien duidelijk kritiek op zijn rare gedrag. Na een zeer korte woordwisseling slaat hij snel een zijstraatje in.quote:Op maandag 19 januari 2026 21:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De reclames van AH sinds die nieuwe manager. Krijg altijd jeuk als ik die gast zie.
Ja, die halen 'gewoon even' 24mio op per jaar?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 07:10 schreef pmponer het volgende:
De dierenlot meuk, om je kapot te ergeren, steek dat geld in het beter maken van de dieren
Ipv om geld te schooien
kennelijk werkt het goed, als je kijkt naar hun eigen cijfers
https://77340757.flowpaper.com/Jaarverslag2024/#page=86
Kennelijk, en de stijging tov het jaar ervoor is niet mals te noemen. Kennelijk gaat het nog heel goed in Nederland.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 07:14 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, die halen 'gewoon even' 24mio op per jaar?
Iets van 70 % wordt gebruikt voor marketing geloof ik? Het is gewoon een verdienmodel voor marketeers.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 07:10 schreef pmponer het volgende:
De dierenlot meuk, om je kapot te ergeren, steek dat geld in het beter maken van de dieren
Ipv om geld te schooien
kennelijk werkt het goed, als je kijkt naar hun eigen cijfers
https://77340757.flowpaper.com/Jaarverslag2024/#page=86
Vooral die pixels als ze gaat streaken.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:21 schreef Writersright het volgende:
Die irritante reclame met die (HAK?) vrouw van Ziggo.
Dan kunnen we dit topic wel opdoeken.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 03:05 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een hekel aan ze en het is duidelijk dat geen tekst haar eigen tekst is. Het zijn korte video's, die je kan negeren door een andere kant op te kijken.
Doe is nog erger dan Piekema iddquote:Op maandag 19 januari 2026 21:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is dat eentje van madmuscles? Met wild zwiepende poppetjes die oefeningen voordoen, zoals je vroeger in je ondergoed voor het geopende raam staand ochtengymnastiek voor de man moest doen? Met een geplastificeerde vrouw, die zowel een obese vader als veel te dikke echtgenoot heeftquote:Op dinsdag 20 januari 2026 10:36 schreef King_Merc het volgende:
Youtube ai meuk “Tai chi walking”
En die crypto gast…
Al die KWF reclames zijn cringe.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 19:07 schreef Eightyone het volgende:
Er is iets aan die zangeres in dat KWF-spotje dat me irriteert. Haar ademhaling of zo.
Bekijk deze YouTube-video
Dacht eerst dat het Johan Derksen was.quote:Op maandag 26 januari 2026 15:46 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Alles met die vermenselijkte dieren. Nu weer een van de ANWB reclame geloof ik met zo'n pratende hond, vreselijk kinderlijk
En heeel lang duurtquote:Op dinsdag 20 januari 2026 07:27 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kennelijk, en de stijging tov het jaar ervoor is niet mals te noemen. Kennelijk gaat het nog heel goed in Nederland.
Maar ik vind het vooral een schijt lange reclame die momenteel veel te veel op tv is.
Klinkt ook zo goedkoop.quote:
Echt eh. Geen enkele zin zou door een kind zijn bedacht.quote:Op maandag 26 januari 2026 21:45 schreef Eightyone het volgende:
Het idee dat we naar een groots actrice in de dop zitten te kijken heb ik iig niet.
Nog los van die vreemde zinnetjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:31 schreef Poefbank het volgende:
Hij is terug
en brood ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:31 schreef Poefbank het volgende:
Hij is terug
Wat een stel mongolen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Is het nou Najib?quote:
Geen idee, maar ik hoop van wel.quote:
Kopstem met extra valse lucht 'voor de emotie'.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 19:07 schreef Eightyone het volgende:
Er is iets aan die zangeres in dat KWF-spotje dat me irriteert. Haar ademhaling of zo.
Dure Temu/shein uitstraling reclame.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:31 schreef BragilLarabla het volgende:
Vrouw staat te wachten op een perron in de regen:
• Man stapt uit en zij bestelt meteen scheerapparaat, omdat ze z'n baard niet leuk vind.
• Het regent dus, maar ook direct (impulsief) regenschoenen bestellen.
Volgende shot:
• Man in geen velden of wegen te bekennen. Tsja, dat gebeurd er als je binnen 1 seconde al je eigen mening door gaat drukken!
• Neemt regenschoenen in ontvangst, terwijl inmiddels de zon al weer schijnt.
Nee, goeie reclame Amazon (sowieso al een bedrijf dat je moet mijden als de pest), nu zit ze achter met twee producten waar ze niets aan heeft. Briljant verzonnen daar!
Hier ook meer radio-reclame dan tv.quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik luister tegenwoordig veel meer radio (op het werk) dan dat ik tv kijk. Mijn ergernmeer rissen gaan dan ook vooral over radiocommercials. Zeker als die gewoon veel te lang op de radio hoorbaar blijven. Ik word zo onderhand echt moe van die Indeed-commercials.
De ene draait om Emma: "Een instant-zen arrangement dat kan over drie weken pas weer."
De andere draait om een vrouwelijke chef: "Succes Klaas, we gaan jouw ervaring en kennis erg missen."
Die ene van Douwe Egberts - "moet je kijken, leuke gast. Ja, I know "- en die andere - "Heb jij er ook eentje rondrennen? Ja, die andere stuiterbal" - mogen ook wel weg. Verzin wat nieuws.
Ik ga nooit meer naar de Jumbo. De ene keer waar je weg, de ander keer wordt je doof geschreeuwdquote:
Het ergste van de Jumbo is; ze verkopen momenteel geen hazelnoot paaseitjes.quote:Op maandag 2 februari 2026 09:23 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer naar de Jumbo. De ene keer waar je weg, de ander keer wordt je doof geschreeuwd
Beleggen toch?quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:09 schreef Eightyone het volgende:
"Tik... tok... het is alweer februari."
https://huurzonderwoz.petities.nl/quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:47 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Hier ook meer radio-reclame dan tv.
Afgelopen week een reclame op de radio gehoord over iets van huren&huurtoeslag.
Dacht eerst dat het een grapje was, de man praat als een Jiskefet-type, maar blijkbaar is het serieus..
(Hij praat alsof hij elk moment in huilen uit kan barsten..)
Ik heb dus geen idee om welk bedrijf het gaat, tot zover de miskleun van dit reclame-bedrijf.
Die zie je niet alleen op FOK! hoor. Ik zie ze regelmatig op Facebook voorbij komen, of in de mail. Je doet nu alsof FOK! die ads uitzoekt om aan jou te showen, maar dat is niet zo.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:02 schreef TLC het volgende:
De adds soms op Fok
"80+ kg ? Stop dit in je schoenen, op dag 3 zakte mn lievelingsbroek al af"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, die zielige huisjesmelkers reclame.quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://huurzonderwoz.petities.nl/
Federatie Huurders in de Commerciele Sector
Jij bedoelt deze volgens mij, althans de reclame die er voor gemaakt wordt.
En vooral dat huppelende gezinnetje met die neppe glimlachende gezichtenquote:Op maandag 16 februari 2026 23:55 schreef Dutch_view het volgende:
De ASR reclame met dat zinnetje "Nu later en altijd"Laat dat mens de schurft krijgen die dat inspreekt/ zingt
verschrikkelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:59 schreef soapie het volgende:
En die met die blinde darmonsteking..... (je zou het ze bijna gunnen..)
Wat is een darmontsteking die blind is? Heb je dan ook ontstekingen die kunnen zien?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:59 schreef soapie het volgende:
Blijf die reclame van Leo Alkemade met det k*tkind vreselijk vinden.
Ga het zelf eens proberen, dat trainingsschema van 'Juti'. En wat ze verder zoal moet laten om eretitels te kunnen behalen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 09:24 schreef TLC het volgende:
'maar Juti...'
Kutreclames met niks zeggende 'sporters'
Nee schaatsen is geen sport
Deze krijg je ook ALTIJD te zien als je een stream vd Olympische Spelen via NOS wil bekijken.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:59 schreef soapie het volgende:
Blijf die reclame van Leo Alkemade met det k*tkind vreselijk vinden.
Nee, bridgen bv vind ik ook geen sport maar ook dat ga ik niet zelf eerst proberen, ik hoef sowieso niet eerst wat zelf te proberen om mijn eigen mening te hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2026 09:41 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ga het zelf eens proberen, dat trainingsschema van 'Juti'. En wat ze verder zoal moet laten om eretitels te kunnen behalen.
Dat zou nog best tegen kunnen vallen.
En waarom is schaatsen volgens jou geen sport?quote:Op woensdag 18 februari 2026 12:11 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee, bridgen bv vind ik ook geen sport maar ook dat ga ik niet zelf eerst proberen, ik hoef sowieso niet eerst wat zelf te proberen om mijn eigen mening te hebben
Waarom niet voor laag opgeleiden?quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:09 schreef Kanaroe het volgende:
Op de radio : "Promovendum, verzekeringen voor hoger opgeleiden"
Elders vermommen ze dat tegenwoordig als 'daten voor hbo'ers en academici'.quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:09 schreef Kanaroe het volgende:
Dat hoor ik al bijna 10 jaar. Ik vraag mij dan ook af, wie is een hoog opgeleide, en wat bepaalt dat zo'n iemand beter isquote:Op donderdag 19 februari 2026 11:09 schreef Kanaroe het volgende:
En ondertussen mogen ze je niet op opleidingsniveau weigeren, dus slaat het nergens op.quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:09 schreef Kanaroe het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2026 13:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waarom niet voor laag opgeleiden?
quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Elders vermommen ze dat tegenwoordig als 'daten voor hbo'ers en academici'.
Ik ben niet de doelgroep, maar snap de onderliggende boodschap heus wel.
Het roept zoveel vragen opquote:Op donderdag 19 februari 2026 14:34 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat hoor ik al bijna 10 jaar. Ik vraag mij dan ook af, wie is een hoog opgeleide, en wat bepaalt dat zo'n iemand beter is
Zal wel weer iets voor intelligente mensen zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:42 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het roept zoveel vragen op
Ben je beter, rijker, meer waard, een ander soort mens dan de niet-hoogopgeleide?
Hoogstirritant!
Ze mogen je niet weigeren, doen ze ook niet, maar je betaalt wel meer dan een hbo'er/wo'erquote:Op donderdag 19 februari 2026 14:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En ondertussen mogen ze je niet op opleidingsniveau weigeren, dus slaat het nergens op.
Liselot moet gewoon lekker naar school toe gaan.quote:
Dat doet ze vast ook.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Liselot moet gewoon lekker naar school toe gaan.
Mag het hopen voor haar.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:46 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat doet ze vast ook.
Met op de achtergrond een bankrekening die zich langzaamaan vult voor een latere studie.
Nobody puts baby in a commercialquote:Op woensdag 4 februari 2026 12:09 schreef Eightyone het volgende:
"Tik... tok... het is alweer februari."
Ah, ben dus niet de enige die zich daar aan zit te ergeren.quote:Op zondag 22 februari 2026 18:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die PLUS reclames met tieners die alle boodschappen meteen uit de tas pakken terwijl ze op hun telefoon kijken ook wel treurig, alsof dat normaal is, zo respectloos zijn tov je ouders en vanalles meenemen naar je hol. Ga zelf werken voor je chipszakken!
Ik wil inderdaad graag dat mensen werk voor me verrichten. Ik zoek nog een schoonmaker.quote:Op zondag 22 februari 2026 18:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die PLUS reclames met tieners die alle boodschappen meteen uit de tas pakken terwijl ze op hun telefoon kijken ook wel treurig, alsof dat normaal is, zo respectloos zijn tov je ouders en vanalles meenemen naar je hol. Ga zelf werken voor je chipszakken!
Vitaepro.quote:Op woensdag 25 februari 2026 13:30 schreef TLC het volgende:
ViteaPro zal toch wel werken ? Anders zou Ruud Gullit het toch niet gebruiken ?
Evaluatie gezondheidsclaim is lopende... al jarenquote:Op woensdag 25 februari 2026 13:30 schreef TLC het volgende:
Met die alpen zusjes? Die zijn best lekker en dom.quote:
Sowieso al die reclames met kutkinderen die de boel lopen af te breken. Er is ook zo'n reclame met zo'n springend pleurismeisje dat op alle lichtknoppen loopt te rammen terwijl de tv op teringherrie staat. En zo'n stemmetje dat die theeleebberende moeder influistert "had zij maar een uitknopje".quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:14 schreef Seeburg54 het volgende:
Dat kutkind die op die pannen staat te rammen. En de ouders kijken vertederd toe. Geef dat jong gewoon een draai om zijn oren met zijn teringherrie.
Vreselijk, dat gedram van ze. Nu ook in Max Magazine, met zo'n formuliertje om het eens goedkoop te proberen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 13:30 schreef TLC het volgende:
Ik haat al die reclames.quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:33 schreef V. het volgende:
[..]
Sowieso al die reclames met kutkinderen die de boel lopen af te breken. Er is ook zo'n reclame met zo'n springend pleurismeisje dat op alle lichtknoppen loopt te rammen terwijl de tv op teringherrie staat. En zo'n stemmetje dat die theeleebberende moeder influistert "had zij maar een uitknopje".
NEE, schijtwijf, opvoeden dat gebroed van je
Of die ouders die terwijl hun kinderen het huis afbreken in hun auto gaan rijden om tot rust te komen. HOE DAN?
Of die dochter die met een dekbed om aan de ontbijttafel zit. HOEZO?
Vraag mij steeds af waar zij haar telefoon heeft verstopt.quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:25 schreef Seeburg54 het volgende:
Begin me nu ook te ergeren aan die Amazon reclame. Die tut die een gozer staat af te lebberen in de regen. Irritante muziek, en na 20x op een avond is het wel klaar.
Vooral dat geblurde: als ze dat nou niet zouden doen...quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:53 schreef Regilio_ het volgende:
Elise Schaap met die Ziggo reclame. Echt, pleur op.
Amazon dient sowieso geboycot te worden.quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:25 schreef Seeburg54 het volgende:
Begin me nu ook te ergeren aan die Amazon reclame. Die tut die een gozer staat af te lebberen in de regen. Irritante muziek, en na 20x op een avond is het wel klaar.
Die Carlo begint zo'n vermoeiende vent te worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:20 schreef TLC het volgende:
Carlo fucking Boszhard weer met die achterlijke Moulin Rouggggge radiospotstyf op ik wil dat niet eens kijken
Viel mij ook al op. Wat een sjaak.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 23:53 schreef TLC het volgende:
Die Dettol reclame waarbij een vent een rauw stukje kippenvlees wegdoet met n doekje en gelijk met datzelfde doekje de hele aanrecht doet![]()
![]()
![]()
Hallo voedselvergiftiging
Wel leuk om te horen dat een bn'er het Rode Kruis in zijn testament heeft laten zetten, ik zou zeggen steek een veer in zijn reetquote:Op donderdag 12 maart 2026 08:43 schreef Idisrom het volgende:
Al die zogenaamde goede doelen die zitten te azen op je testament. Nu weer het Rode Kruis.
Vroeger was het alleen in december dit irritante gesmeek om uitverkoren te zijn in je testament, maar nu gaan die reclames het hele jaar door.
De voice-over is al net zo erg.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 23:53 schreef TLC het volgende:
Die Dettol reclame waarbij een vent een rauw stukje kippenvlees wegdoet met n doekje en gelijk met datzelfde doekje de hele aanrecht doet![]()
![]()
![]()
Hallo voedselvergiftiging
Is er eindelijk een woord dat we wel van r verstaan, is t weer niet goedquote:Op maandag 16 maart 2026 18:15 schreef Eightyone het volgende:
"Papáááá!!!!" "Ik ben heel even weg."
Geniet ervan.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is er eindelijk een woord dat we wel van r verstaan, is t weer niet goed
Ben benieuwd hoe ze dit in beeld gaan brengen in die realistische soap van de Jumbo reclame.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:59 schreef Eightyone het volgende:
Geen Frank Lammers meer in de Jumbo-reclames: https://www.nu.nl/media/6(...)-jumbo-reclames.html
Misschien is hij wel vreemd gegaan met die vrouw uit de Kruidvatreclamesquote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:24 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dit in beeld gaan brengen in die realistische soap van de Jumbo reclame.
Komt hij te overlijden? Gaat de vrouw uit de Jumbo reclame vreemd met Rob Kemps?
Zolang die 2 in die reclames zitten is het nooit goed.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is er eindelijk een woord dat we wel van r verstaan, is t weer niet goed
Bij dezen, zonder het gezien te hebben, is de nieuwe reclame met Rob Kemps alvast genomineerd voor de irritantste reclame van het jaarquote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:59 schreef Eightyone het volgende:
Geen Frank Lammers meer in de Jumbo-reclames: https://www.nu.nl/media/6(...)-jumbo-reclames.html
AIquote:Op maandag 16 maart 2026 20:19 schreef golfer het volgende:
Alle Aldi reclames met iemand die een BN-er ? zou moeten zijn.
Die meisje doen het ook heel natuurlijk. Komt iig niet geforceerd over.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb er één die ik wel leuk vind: die twee goedlachse meisjes op dat hek met “Alle lof voor Almhof!” En dat merk maakt heerlijke zuivel, dus dat klopt wel.
Dat is veruit het beste nieuws dat ik deze week gehoord hebquote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:59 schreef Eightyone het volgende:
Te ver naar links, of rechtsquote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:24 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dit in beeld gaan brengen in die realistische soap van de Jumbo reclame.
Komt hij te overlijden? Gaat de vrouw uit de Jumbo reclame vreemd met Rob Kemps?
Maar ook geen leuke mama meerquote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:59 schreef Eightyone het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2026 18:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb er één die ik wel leuk vind: die twee goedlachse meisjes op dat hek met “Alle lof voor Almhof!” En dat merk maakt heerlijke zuivel, dus dat klopt wel.
https://www.instagram.com/mylenerosanneofficialquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:28 schreef V. het volgende:
[..]
Die meisje doen het ook heel natuurlijk. Komt iig niet geforceerd over.
Sowieso die hele reclame.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind deze framing vrij bijzonder, volgens mij zien mensen met drugslabs er vaker uit als deze vader dan als die deftige man met grijze haren.
Vast uit de Verisure acteursbakquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:55 schreef Eightyone het volgende:
"Is het een nepagent of is het o.k.?"
Die actrice lijkt bij het lokale amateurtoneel gevonden. Verder goed dat ze die reclame maken.
Ik kan die Aldi reclames goed hebben.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:19 schreef golfer het volgende:
Alle Aldi reclames met iemand die een BN-er ? zou moeten zijn.
Vind ze ook wel humor.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik kan die Aldi reclames goed hebben.
Is dat nog die vrouw met donker haar?quote:Op zondag 22 maart 2026 22:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik krijg vreselijke jeuk van die vrouw uit de Schoonenberg reclame.
Die gelukzalige tronie, dat perfecte leven en de oplossing voor geluk in alle situatie’s is haar hoorapparaat.
Zoals eerder gemeld: ik vind haar wel lekker.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:53 schreef Arjan456 het volgende:
Kruidvat reclame, wat een irritant wijf is dat.
Eens, die zijn ook wel grappig.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik kan die Aldi reclames goed hebben.
Die graait nu (waarschijnlijk in de weekenden en vakanties) een spaarpot bij elkaar waarmee ze later kan studeren, inclusief een royaal appartement midden in de stad.quote:
Maar ze is al verliefd op de kerstmanquote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zoals eerder gemeld: ik vind haar wel lekker.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 24 maart 2026 07:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die nieuwe Jumbo reclame met Rob Kemps. Het voelt echt nep aan. Ik heb liever familie Lammers terug.
Ik vind het minder erg dan verwacht. Want ik verwachtte drukte en herrie. Dus dan valt het mee.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:24 schreef Magica het volgende:
[..]
Verschrikkelijk![]()
Eerste keer vond ik het meh.quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het minder erg dan verwacht. Want ik verwachtte drukte en herrie. Dus dan valt het mee.
Nee, die zit lekker in het moment.quote:
Let er op NPO Radio 1 maar eens op, hoe veel reclames over geld gaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, en van de belastingdienst en dat soort meuk
En dat Vitaepro werkt helemaal niet! Ruud Gullit gebruikte het en daarna moest ie Sketchers dragen omdat ie niet meer kon bukken om z'n veters te strikkenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:08 schreef TLC het volgende:
Je hebt 4 van die oudjes en dan staat er bv eentje te boksen en n oud dame'tje heft met gewichtjes en dat allemaal dankzij viteapro
Hebben ze geldproblemen ? aangezien ze n stel zijnquote:Op zondag 29 maart 2026 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Meer een verbazing (ipv irritatie): is het een trend om voormalig tennisspelers in een reclame te zetten?Steffi Graf en nu weer André Agassi.
Oh dat wist ik niet. Grappig.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:21 schreef TLC het volgende:
[..]
Hebben ze geldproblemen ? aangezien ze n stel zijn
Die mogen best een balletje meeslaan.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Meer een verbazing (ipv irritatie): is het een trend om voormalig tennisspelers in een reclame te zetten?Steffi Graf en nu weer André Agassi.
Dus omdat ze een stel zijn, hebben ze mss geldproblemen?quote:Op zondag 29 maart 2026 20:21 schreef TLC het volgende:
[..]
Hebben ze geldproblemen ? aangezien ze n stel zijn
Nee omdat ze blijkbaar beide genoodzaakt zijn om in reclames mee te doen in een zelfde periodequote:Op maandag 30 maart 2026 14:14 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dus omdat ze een stel zijn, hebben ze mss geldproblemen?
Omdat die Andy een droogkloterig gevoel voor humor heeft en Melissa nog steeds de bitch uit de achterbuurt is.quote:
Ik stoor me wel aan die Graf-reclame (...)quote:Op zondag 29 maart 2026 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Dat die zaak überhaupt nog bestaat...quote:Op maandag 20 april 2026 17:47 schreef Näsenbar het volgende:
Seats.
Sofas.
Seats!
Sofas!
Seats and sofas!![]()
9 van de 10 mensen die in beeld komen bij Opsporing Verzocht kunnen dat ook zeggenquote:Op maandag 20 april 2026 18:14 schreef Martinello het volgende:
We rijden wel auto, maar we hebben er geen!”
quote:Op maandag 20 april 2026 21:02 schreef TLC het volgende:
[..]
9 van de 10 mensen die in beeld komen bij Opsporing Verzocht kunnen dat ook zeggen
Een datingapp voor rijke mensen ja.quote:Op donderdag 23 april 2026 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
Het is geen irritatie reclame maar ik verbaas me over het nieuwe (?) logo van de Postcode Loterij. Lijkt wel een datingapp.
Want alleen rijke mensen hebben een postcode.quote:Op donderdag 23 april 2026 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Een datingapp voor rijke mensen ja.
Audi RS6 jeweettogquote:Op maandag 20 april 2026 21:02 schreef TLC het volgende:
[..]
9 van de 10 mensen die in beeld komen bij Opsporing Verzocht kunnen dat ook zeggen
Ja, de allerarmsten wonen onder een brug.quote:Op donderdag 23 april 2026 10:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want alleen rijke mensen hebben een postcode.
Die is volgens mij zelfs AI. Die kunstkoppen.quote:Op donderdag 23 april 2026 13:58 schreef SEMTEX het volgende:
Was die nieuwe van Trivago al genoemd met die drie gasten in het zand? Trivago zit sterk in mijn allergie.
Maar dat zeggen ze bij alle musicals dat ze stoppen, de ellende alleen is dat ze dat nooit doen.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:00 schreef DrMarten het volgende:
Er is een nieuwe schreeuwerige reclame over die Moulin Rouge musical. Nu gelukkig wel met de aankondiging dat die ellende definitief stopt.
Die leus is minstens zo erg: "The power of postcodes". Echt: gooi jezelf weg of zo.quote:Op donderdag 23 april 2026 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
Het is geen irritatie reclame maar ik verbaas me over het nieuwe (?) logo van de Postcode Loterij. Lijkt wel een datingapp.
Degenen die dat bedacht en goedgekeurd hebben, mogen wat mij betreft een Mexicaanse kartel behandeling krijgen.quote:Op vrijdag 24 april 2026 12:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die leus is minstens zo erg: "The power of postcodes". Echt: gooi jezelf weg of zo.
Daar heeft de Tweede Kamer geen ruk mee te maken. Dan moet je bij je gemeente zijn, want dan klopt hun GBA niet.quote:Op zondag 26 april 2026 21:35 schreef Klik het volgende:
De meest hardnekkige reclame van het bedrijf Tweede Kamer
[ afbeelding ]
Edit: al 10x verhuisd maar ze blijven het sturen
Over 6 maanden gaan ze weer zo een brief sturen, gok ik zo.quote:Op zondag 26 april 2026 22:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Daar heeft de Tweede Kamer geen ruk mee te maken. Dan moet je bij je gemeente zijn, want dan klopt hun GBA niet.
Als je al 10x een stempas voor de tweedekamerverkiezingen van 2023 hebt gehad, is er iets goed mis inderdaad!quote:Op zondag 26 april 2026 21:35 schreef Klik het volgende:
De meest hardnekkige reclame van het bedrijf Tweede Kamer
[ afbeelding ]
Edit: al 10x verhuisd maar ze blijven het sturen
Inderdaad heel erg irritant en als je ze moet geloven val je kilo´s af in zeer korte tijd. Sterker nog, je krijgt er een totaal ander figuur van!quote:Op maandag 27 april 2026 08:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet op tv, maar ik geloof dat YT me erg graag aan de Tai Chi wil hebben dmv AI gegenereerde buffed asians
Het moet er kennelijk op lijken alsof die panelen zóveel hitte afgeven dat je er van gaat zweten!quote:Op maandag 27 april 2026 11:41 schreef V. het volgende:
Die man van Zonneplan... waarom hebben ze zijn hoofd ingesmeerd met vaseline?
Vooral dat de reclame zo lang duurt.quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Bente in de reclame voor Vodafone met een tenenkrommende Nederlandse tekst op de melodie van 'You're The One That I Want' uit Grease…
Vreselijk.quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Bente in de reclame voor Vodafone met een tenenkrommende Nederlandse tekst op de melodie van 'You're The One That I Want' uit Grease…
Hij draagt slip-in schoenen van Sketchers, omdat hij niet meer kan bukken om zijn veters te strikken.quote:Op woensdag 29 april 2026 15:01 schreef TLC het volgende:
Ik wil van Gullit eigenlijk best weten of dat ViteaPro nu echt werkt
Of hij faked zijn stramme rug om maar gratis schoenen te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 29 april 2026 15:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij draagt slip-in schoenen van Sketchers, omdat hij niet meer kan bukken om zijn veters te strikken.
Dus tja
Misschien hebben ze er nog wat aan.quote:Op donderdag 23 april 2026 12:58 schreef V. het volgende:
Die verschrikkelijke incontinentieverband-reclame van die twee yoga-ende wijven.
"Ssssst, ik laat me gaan..."
Gadver.
quote:
Zij is nooit grappig.quote:
Echt die belabberde tekst, die matige zang... Damn...quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooral dat de reclame zo lang duurt.
Toevallig wel ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jij hebt vast een vriendin die veel grappiger is?
Sowieso reclamemakers die populaire hits of filmmuziek gebruiken om een artikel te verkopen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooral dat de reclame zo lang duurt.
Dat doet toch bijna elke reclamemaker? Het gaat juist om de herkenbaarheid van het deuntje, dat trekt de aandacht.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Sowieso reclamemakers die populaire hits of filmmuziek gebruiken om een artikel te verkopen.
Bente Snel! Hihaho!quote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:17 schreef Eightyone het volgende:
Die zenuwachtige sneller-dan-snel-reclame van Vodafone is ook niet best.
Het deuntje is nog matig gezongen ook. Met Bente heb ik weinig, maar zij kan beter.
Die vind ik juist leuk (vergeleken andere reclames).quote:Op maandag 4 mei 2026 12:04 schreef camilero het volgende:
Wat mij irriteert is de overdaad aan infantiele reclames (ja, ik weet het, pleonasme...) met zogenaamd grappige pratende dieren
Eens. AI-slop.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:04 schreef camilero het volgende:
Wat mij irriteert is de overdaad aan infantiele reclames (ja, ik weet het, pleonasme...) met zogenaamd grappige pratende dieren
Dries Roelvink?quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zoek die reclame met zo’n niet-bestaand knalgeel beest die met zijn hand rondjes draait op zijn buik, wat murmelt en hij is elke avond op de tv.
Oh, dan zal het wel iets met de Jumbo zijn.quote:
Goeie tip.quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel iets met de Jumbo zijn.
Ik ook niet. Meestal ken ik wel een hoop reclames.quote:
Ik weet ‘m. Het is van Sisi en te zien op programma’s via Kijk.quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook niet. Meestal ken ik wel een hoop reclames.
Deze?quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet ‘m. Het is van Sisi en te zien op programma’s via Kijk.
Een soort gele lul.quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja die!! Wat is dat nou voor beest?
Mja, we zullen het nooit weten.quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hahaha ik hou het op een verkeerd uitgevallen Zweedse muil.
Het is een fles Sissi,quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja die!! Wat is dat nou voor beest?
Misschien een nieuwe Teletubbie? SISI! OH OH!quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 15:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe Teletubbie? SISI! OH OH!
Kreeg een uitnodiging voor een bijeenkomst. Was van een goed doel, met ditmaal als doel je ervan te overtuigen je (vrij toe te delen hoeveelheid) geld aan hun na te laten.quote:Op donderdag 12 maart 2026 08:43 schreef Idisrom het volgende:
Al die zogenaamde goede doelen die zitten te azen op je testament. Nu weer het Rode Kruis.
Vroeger was het alleen in december dit irritante gesmeek om uitverkoren te zijn in je testament, maar nu gaan die reclames het hele jaar door.
Bij Pearle hangt een pamflet van een man die denkt nu alles goed te kunnen zien.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik krijg vreselijke jeuk van die vrouw uit de Schoonenberg reclame.
Die gelukzalige tronie, dat perfecte leven en de oplossing voor geluk in alle situatie’s is haar hoorapparaat.
Dat gaan we vieren !quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:37 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Bij Pearle hangt een pamflet van een man die denkt nu alles goed te kunnen zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |