Vitaepro.quote:Op woensdag 25 februari 2026 13:30 schreef TLC het volgende:
ViteaPro zal toch wel werken ? Anders zou Ruud Gullit het toch niet gebruiken ?
Evaluatie gezondheidsclaim is lopende... al jarenquote:Op woensdag 25 februari 2026 13:30 schreef TLC het volgende:
Met die alpen zusjes? Die zijn best lekker en dom.quote:
Sowieso al die reclames met kutkinderen die de boel lopen af te breken. Er is ook zo'n reclame met zo'n springend pleurismeisje dat op alle lichtknoppen loopt te rammen terwijl de tv op teringherrie staat. En zo'n stemmetje dat die theeleebberende moeder influistert "had zij maar een uitknopje".quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:14 schreef Seeburg54 het volgende:
Dat kutkind die op die pannen staat te rammen. En de ouders kijken vertederd toe. Geef dat jong gewoon een draai om zijn oren met zijn teringherrie.
Vreselijk, dat gedram van ze. Nu ook in Max Magazine, met zo'n formuliertje om het eens goedkoop te proberen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 13:30 schreef TLC het volgende:
Ik haat al die reclames.quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:33 schreef V. het volgende:
[..]
Sowieso al die reclames met kutkinderen die de boel lopen af te breken. Er is ook zo'n reclame met zo'n springend pleurismeisje dat op alle lichtknoppen loopt te rammen terwijl de tv op teringherrie staat. En zo'n stemmetje dat die theeleebberende moeder influistert "had zij maar een uitknopje".
NEE, schijtwijf, opvoeden dat gebroed van je
Of die ouders die terwijl hun kinderen het huis afbreken in hun auto gaan rijden om tot rust te komen. HOE DAN?
Of die dochter die met een dekbed om aan de ontbijttafel zit. HOEZO?
Vraag mij steeds af waar zij haar telefoon heeft verstopt.quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:25 schreef Seeburg54 het volgende:
Begin me nu ook te ergeren aan die Amazon reclame. Die tut die een gozer staat af te lebberen in de regen. Irritante muziek, en na 20x op een avond is het wel klaar.
Vooral dat geblurde: als ze dat nou niet zouden doen...quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:53 schreef Regilio_ het volgende:
Elise Schaap met die Ziggo reclame. Echt, pleur op.
Amazon dient sowieso geboycot te worden.quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:25 schreef Seeburg54 het volgende:
Begin me nu ook te ergeren aan die Amazon reclame. Die tut die een gozer staat af te lebberen in de regen. Irritante muziek, en na 20x op een avond is het wel klaar.
Die Carlo begint zo'n vermoeiende vent te worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:20 schreef TLC het volgende:
Carlo fucking Boszhard weer met die achterlijke Moulin Rouggggge radiospotstyf op ik wil dat niet eens kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |