Beleggen toch?quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:09 schreef Eightyone het volgende:
"Tik... tok... het is alweer februari."
https://huurzonderwoz.petities.nl/quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:47 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Hier ook meer radio-reclame dan tv.
Afgelopen week een reclame op de radio gehoord over iets van huren&huurtoeslag.
Dacht eerst dat het een grapje was, de man praat als een Jiskefet-type, maar blijkbaar is het serieus..
(Hij praat alsof hij elk moment in huilen uit kan barsten..)
Ik heb dus geen idee om welk bedrijf het gaat, tot zover de miskleun van dit reclame-bedrijf.
Die zie je niet alleen op FOK! hoor. Ik zie ze regelmatig op Facebook voorbij komen, of in de mail. Je doet nu alsof FOK! die ads uitzoekt om aan jou te showen, maar dat is niet zo.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:02 schreef TLC het volgende:
De adds soms op Fok
"80+ kg ? Stop dit in je schoenen, op dag 3 zakte mn lievelingsbroek al af"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, die zielige huisjesmelkers reclame.quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://huurzonderwoz.petities.nl/
Federatie Huurders in de Commerciele Sector
Jij bedoelt deze volgens mij, althans de reclame die er voor gemaakt wordt.
En vooral dat huppelende gezinnetje met die neppe glimlachende gezichtenquote:Op maandag 16 februari 2026 23:55 schreef Dutch_view het volgende:
De ASR reclame met dat zinnetje "Nu later en altijd"Laat dat mens de schurft krijgen die dat inspreekt/ zingt
verschrikkelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:59 schreef soapie het volgende:
En die met die blinde darmonsteking..... (je zou het ze bijna gunnen..)
Wat is een darmontsteking die blind is? Heb je dan ook ontstekingen die kunnen zien?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:59 schreef soapie het volgende:
Blijf die reclame van Leo Alkemade met det k*tkind vreselijk vinden.
Ga het zelf eens proberen, dat trainingsschema van 'Juti'. En wat ze verder zoal moet laten om eretitels te kunnen behalen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 09:24 schreef TLC het volgende:
'maar Juti...'
Kutreclames met niks zeggende 'sporters'
Nee schaatsen is geen sport
Deze krijg je ook ALTIJD te zien als je een stream vd Olympische Spelen via NOS wil bekijken.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:59 schreef soapie het volgende:
Blijf die reclame van Leo Alkemade met det k*tkind vreselijk vinden.
Nee, bridgen bv vind ik ook geen sport maar ook dat ga ik niet zelf eerst proberen, ik hoef sowieso niet eerst wat zelf te proberen om mijn eigen mening te hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2026 09:41 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ga het zelf eens proberen, dat trainingsschema van 'Juti'. En wat ze verder zoal moet laten om eretitels te kunnen behalen.
Dat zou nog best tegen kunnen vallen.
En waarom is schaatsen volgens jou geen sport?quote:Op woensdag 18 februari 2026 12:11 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee, bridgen bv vind ik ook geen sport maar ook dat ga ik niet zelf eerst proberen, ik hoef sowieso niet eerst wat zelf te proberen om mijn eigen mening te hebben
Waarom niet voor laag opgeleiden?quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:09 schreef Kanaroe het volgende:
Op de radio : "Promovendum, verzekeringen voor hoger opgeleiden"
Elders vermommen ze dat tegenwoordig als 'daten voor hbo'ers en academici'.quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:09 schreef Kanaroe het volgende:
Dat hoor ik al bijna 10 jaar. Ik vraag mij dan ook af, wie is een hoog opgeleide, en wat bepaalt dat zo'n iemand beter isquote:Op donderdag 19 februari 2026 11:09 schreef Kanaroe het volgende:
En ondertussen mogen ze je niet op opleidingsniveau weigeren, dus slaat het nergens op.quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:09 schreef Kanaroe het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2026 13:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waarom niet voor laag opgeleiden?
quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Elders vermommen ze dat tegenwoordig als 'daten voor hbo'ers en academici'.
Ik ben niet de doelgroep, maar snap de onderliggende boodschap heus wel.
Het roept zoveel vragen opquote:Op donderdag 19 februari 2026 14:34 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat hoor ik al bijna 10 jaar. Ik vraag mij dan ook af, wie is een hoog opgeleide, en wat bepaalt dat zo'n iemand beter is
Zal wel weer iets voor intelligente mensen zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:42 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het roept zoveel vragen op
Ben je beter, rijker, meer waard, een ander soort mens dan de niet-hoogopgeleide?
Hoogstirritant!
Ze mogen je niet weigeren, doen ze ook niet, maar je betaalt wel meer dan een hbo'er/wo'erquote:Op donderdag 19 februari 2026 14:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En ondertussen mogen ze je niet op opleidingsniveau weigeren, dus slaat het nergens op.
Liselot moet gewoon lekker naar school toe gaan.quote:
Dat doet ze vast ook.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Liselot moet gewoon lekker naar school toe gaan.
Mag het hopen voor haar.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:46 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat doet ze vast ook.
Met op de achtergrond een bankrekening die zich langzaamaan vult voor een latere studie.
Nobody puts baby in a commercialquote:Op woensdag 4 februari 2026 12:09 schreef Eightyone het volgende:
"Tik... tok... het is alweer februari."
Ah, ben dus niet de enige die zich daar aan zit te ergeren.quote:Op zondag 22 februari 2026 18:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die PLUS reclames met tieners die alle boodschappen meteen uit de tas pakken terwijl ze op hun telefoon kijken ook wel treurig, alsof dat normaal is, zo respectloos zijn tov je ouders en vanalles meenemen naar je hol. Ga zelf werken voor je chipszakken!
Ik wil inderdaad graag dat mensen werk voor me verrichten. Ik zoek nog een schoonmaker.quote:Op zondag 22 februari 2026 18:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die PLUS reclames met tieners die alle boodschappen meteen uit de tas pakken terwijl ze op hun telefoon kijken ook wel treurig, alsof dat normaal is, zo respectloos zijn tov je ouders en vanalles meenemen naar je hol. Ga zelf werken voor je chipszakken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |