Dacht dat Jürgen alle borstels had versleten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik zag vanochtend dat de Trivago reclame is aangepast. Jürgen is weggeborsteld...
Hoi ChipsZak, ik zoek nog vijf mensen die met mij mee willen traden.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er gebruik van maken en eentje kopen om die gast die steeds wil dat ik mijn date afzeg om te trrreeden traden tot stilte te manen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zijn kleinzoon, lieverd. Zoon + Jumbo caissière uit een paar reclames geleden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:45 schreef BragilLarabla het volgende:
Ik weet niet of die irritant is (ja ook), maar die van Jumbo vind ik wel erg eng.
Die vetzak/viespeuk zit boven achter een gesloten deur met een (ontvoerd?) minderjarig jongetje op z'n kamer te spelen. En als die kinderlokker z'n vrouw de trap op hoort lopen is het opeens een "theekransje" geworden.
Ik vraag me werkelijk af of iemand daar met hersens die reclames verzint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |