Jouw bijdrage is iets persoonlijks. Dat snap ik heus wel hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik snap je punt heel erg goed zelfs. De enige reden dan ik deze twee doelen wel ondersteun, is omdst ik a) meerdere mensen verloren ben aan kanker, en b) meerdere mensen (waaronder mijn moeder, haar vriend, haar broer en haar neef) aan suïcide ben verloren.
In de (neo)liberale samenleving laten we primaire voorzieningen (gezondheidszorg, ov en deels ook onderwijs) zoveel mogelijk over aan de markt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Eens. Ik vind trouwens spotjes waar aandacht wordt gevraagd (geëist?) voor allerlei aandoeningen en ziektes steeds irritanter worden.
Heel erg voor de direct betrokkenen maar waarom moet men er dan altijd met de pet rond?
Het is toch de taak van onze overheid om de (medische) wetenschap zoveel mogelijk subsidie te geven voor onderzoek.
Het is geen goed doel hé, zoals bijv. de dierenambulance of red het regenwoud.
Ja en meteen 10 keer zo erger.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:30 schreef DrMarten het volgende:
Dat zingende kind in de DELA reclame is er weer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |