Lies is er vandoor met een of andere vent en heeft de kids aan hun lot achtergelatenquote:Op maandag 22 juni 2026 18:15 schreef Eightyone het volgende:
Is Kruidvat gestopt met de reclames met Lies? Ze is opvallend stilletjes.
De verhaaltjes leken wel steeds vergezochter, dat wel.
Ik zag deze week nog een geprinte of digitale advertentie met haar foto en ik zag op TV ook nog de ingekorte commercial waar ze samen met die volwassen man met een stel kinderen op kamp is.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:15 schreef Eightyone het volgende:
Is Kruidvat gestopt met de reclames met Lies? Ze is opvallend stilletjes.
De verhaaltjes leken wel steeds vergezochter, dat wel.
deze is echt verschrikkelijk ja! ik hoorde die gisteren voor het eerst en moest er bijna van jankenquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:29 schreef DJ11 het volgende:
Er is een nieuwe radioreclame van Amazon Prime met één of andere vent die als een soort musicalster zingt dat hij "niet kan stoppen met zingen"
Echt bloedirritant.Graag de stembanden operatief verwijderen.
Gisteren dook opeens die ene op de camping weer op. Die met die vervelende vrouw.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zag deze week nog een geprinte of digitale advertentie met haar foto en ik zag op TV ook nog de ingekorte commercial waar ze samen met die volwassen man met een stel kinderen op kamp is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |