abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2025 @ 14:12:31 #226
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218442697
Gilette met die voetbal vader en zoon. Het zal wel een of andere bekende voetballer zijn, maar ik ken hem niet.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_218443133
quote:
18s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 14:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gilette met die voetbal vader en zoon. Het zal wel een of andere bekende voetballer zijn, maar ik ken hem niet.
Zijn er geen tv-reclames met taalfouten?
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218443323
De ESPN reclame met van der Vaart :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 7 augustus 2025 @ 15:27:14 #229
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218443378
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:19 schreef TLC het volgende:
Ja, die heeft een grafstem gekregen. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 7 augustus 2025 @ 17:51:26 #230
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218444381
quote:
12s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:01 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Zijn er geen tv-reclames met taalfouten?
Copywriters zijn intelligenter dan de gemiddelde FOKker.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_218444505
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Copywriters zijn intelligenter dan de gemiddelde FOKker.
Ja, maar dan leg de lat ook wel héél laag. ;)
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:06:06 #232
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218448814
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:19 schreef TLC het volgende:
*kras kras*. WTF, hoezo neem je die als commentaar idd.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_218449465
Die vitaepro reclames met die toevoeging "evaluatie gezondheidsclaim is lopende" moeten ze ook afschaffen.
Zo komen met iets op de markt waarvan de werking dus niet bewezen is. Dat hebben ze dan een aantal maanden op de radio, vervolgens hoor je er niks meer van en komen ze weer met een net iets ander middeltje met dezelfde toevoeging.
Oftewel, er komt nooit een keer een positieve evaluatie voor die kwakzalverij :')
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 13:12:35 #234
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218450505
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:06 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
*kras kras*. WTF, hoezo neem je die als commentaar idd.
Schijnbaar kan Ziggo niet beter krijgen. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218450572
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 10:49 schreef DrMarten het volgende:
Die vitaepro reclames met die toevoeging "evaluatie gezondheidsclaim is lopende" moeten ze ook afschaffen.
Zo komen met iets op de markt waarvan de werking dus niet bewezen is. Dat hebben ze dan een aantal maanden op de radio, vervolgens hoor je er niks meer van en komen ze weer met een net iets ander middeltje met dezelfde toevoeging.
Oftewel, er komt nooit een keer een positieve evaluatie voor die kwakzalverij :')
Ja, maar ze zeggen het er toch netjes bij? O-)
pi_218459007
Niet specifiek een reclame, maar die stem van van Maarten Wansink (oa Bol, ook die van een biermerk) duikt veel te vaak op. Volgens mij een enorm aardige kerel en ik waardeer zijn acteerwerk maar als je hem constant hoort wordt het aardig vervelend.
pi_218464505
quote:
18s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 14:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat is wel 1 van de bekendste Nederlandse voetballers ja :D

Wel een slechte reclame trouwens, daar kun je meer van maken
pi_218464910
Als je vanaf een uur of 6 in de ochtend de tv aan hebt op een willekeurige commerciele zender tot aan pak hem beet 11 uur in de avond zie je gemiddeld zo'n 3 reclameblokken per uur voorbijkomen met vrijwel altijd dezelfde commercials. Je ziet momenteel dus gemiddeld meer dan 50 keer per dag dat vreselijke paardengebit van Jurgen Klopp voorbijkomen in die stuitend irritante Trivago reclame.

Naast het feit dat het irritant is, is het ook nog eens pure misleidende reclame, want hotels boeken via Trivago is helemaal niet goedkoper, je bent gewoon stukken beter af als je gewoon boekt op de site van het hotel zelf. Daarnaast doet men in die reclame ook nog eens alsof 155 euro voor een overnachting een koopje is en dat is natuurlijk gewoon je reinste kolder. Dat dit soort oplichterspraktijken ook nog eens doodleuk een platform krijgt op TV is helemaal bij de beesten af en het maakt de commerciele zenders onderdeel van het probleem.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218470197
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:47 schreef Writersright het volgende:
Niet specifiek een reclame, maar die stem van van Maarten Wansink (oa Bol, ook die van een biermerk) duikt veel te vaak op. Volgens mij een enorm aardige kerel en ik waardeer zijn acteerwerk maar als je hem constant hoort wordt het aardig vervelend.
Hij wint het onmogelijk van de stem van Vodafone, die ook nog Mr. Marvis en Matt Sleeps doet (en onlangs een tijdje De Volkskrant)

Een grappige combi is trouwens ook wel dat de stem van Robijn dezelfde is als die van de nieuwste wervingscampagne van Defensie, onmiskenbaar Gijs Scholten van Aschat.

[ Bericht 10% gewijzigd door DJ11 op 10-08-2025 17:31:20 ]
pi_218470252
Qua irritatie valt -ie wel mee, maar... ik ben nu al veel te lang samen met de frisdrank-reclame van Rivella. Ja, prima hoor, maarre... er zijn gewoon geen verrassingen meer. - Psssshhh - Zo voorspelbaar.

Bekijk deze YouTube-video

En dan ook nog even deze reclame, met die meid die ik nooit kon verstaan. Ik dacht altijd dat ze het had over "de kerstkoopgids", of zoiets. :? Blijkt dat ze zegt: "de kaartverkoop begint"...

zondag 10 augustus 2025 @ 19:30:51 #241
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218470971
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 17:29 schreef DJ11 het volgende:

En dan ook nog even deze reclame, met die meid die ik nooit kon verstaan. Ik dacht altijd dat ze het had over "de kerstkoopgids", of zoiets. :? Blijkt dat ze zegt: "de kaartverkoop begint"...

En dan trekt ze ook nog de oplader uit de telefoon. :D
pi_218488654
Ik zag net dat de oer-Nederlandse Postcodeloterij een nieuwe leus heeft: "the power of postcodes" :')
Echt: gooi jezelf weg :r
Niet alles hoeft in het Engels.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 21:35:03 #243
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218488873
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:18 schreef CarbonC het volgende:
Ik zag net dat de oer-Nederlandse Postcodeloterij een nieuwe leus heeft: "the power of postcodes" :')
Echt: gooi jezelf weg :r
Niet alles hoeft in het Engels.
"The power of postal codes" klonk zeker niet goed genoeg.
pi_218491885
Durex reclame over het voelen van de lichaamstemperatuur van je partner.

Is gewoon cringe.
oehh .. al je zintuigen staan op scherp
pi_218493024
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 17:29 schreef DJ11 het volgende:

Tja, totaal onlogisch ook. Als je die kaartverkoop zo belangrijk vindt, zorg je er toch voor dat je er vantevoren voor klaar zit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')