abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219141111
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:59 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik snap je punt heel erg goed zelfs. De enige reden dan ik deze twee doelen wel ondersteun, is omdst ik a) meerdere mensen verloren ben aan kanker, en b) meerdere mensen (waaronder mijn moeder, haar vriend, haar broer en haar neef) aan suïcide ben verloren.
Jouw bijdrage is iets persoonlijks. Dat snap ik heus wel hoor. :*
Maar dit soort onderzoeken zou gewoon geld (heel veel geld) van onze overheid moeten krijgen. En niet afhankelijk zijn van gulle giften.
pi_219167549
Ik krijg deze nu steeds op npo start.
Bekijk deze YouTube-video
Ouders geven hun kinderen het liefst alle aandacht. Maar hebben vaak veel aan hun hoofd. Dan is het fijn als iemand even kan bij springen om zo de druk te verlagen. Dat kan op allerlei manieren: een hapje eten brengen bij een vriendin, je nichtje wegbrengen naar de voetbaltraining of even de hond van de buuf uitlaten. Want stress verminderen is heel belangrijk. Zo kunnen ouders weer opladen. Dat doet de kinderen ook goed.

Tyf op joh! Niet mijn probleem.
pi_219169291
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:41 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Eens. Ik vind trouwens spotjes waar aandacht wordt gevraagd (geëist?) voor allerlei aandoeningen en ziektes steeds irritanter worden.
Heel erg voor de direct betrokkenen maar waarom moet men er dan altijd met de pet rond?

Het is toch de taak van onze overheid om de (medische) wetenschap zoveel mogelijk subsidie te geven voor onderzoek.

Het is geen goed doel hé, zoals bijv. de dierenambulance of red het regenwoud.
In de (neo)liberale samenleving laten we primaire voorzieningen (gezondheidszorg, ov en deels ook onderwijs) zoveel mogelijk over aan de markt.
  maandag 3 november 2025 @ 19:59:09 #79
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219187070
Er lopen er, naast de comeback van het reumaspotje, nu ook van Dela en over Alzheimer.

Geen zin in. :{
pi_219207644
Dat zingende kind in de DELA reclame is er weer }:|
A mind with a heart of it's own
  donderdag 6 november 2025 @ 18:51:51 #81
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219207794
quote:
18s.gif Op donderdag 6 november 2025 18:30 schreef DrMarten het volgende:
Dat zingende kind in de DELA reclame is er weer }:|
Ja en meteen 10 keer zo erger. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_219215768
Kennen jullie die Rabobank regenboogrekening (radio)reclame?

"PAAAAAAAAAAAAP KIJK EENS ZE DOET HET EINDELIJK OP HET POTJEEEEEEE"
"OH WAT GOED NOU DAT IS 5 EURO IN HET SPAARPOTJE RIJKE STINKERD HAHAHA"

SPAAR SAMEN EEN POTJE VOOR LATER
DAN HEEFT JE KIND NET DAT BEETJE EXTRA
RABO REGENBOOGREKENING - VOOR KLEINTJES DIE STRAKS OP EIGEN BENEN STAAN

Die dus. Die krijg ik steeds op Spotify.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')