Zijn er geen tv-reclames met taalfouten?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gilette met die voetbal vader en zoon. Het zal wel een of andere bekende voetballer zijn, maar ik ken hem niet.
Ja, die heeft een grafstem gekregen.quote:
Copywriters zijn intelligenter dan de gemiddelde FOKker.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:01 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Zijn er geen tv-reclames met taalfouten?
Ja, maar dan leg de lat ook wel héél laag.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Copywriters zijn intelligenter dan de gemiddelde FOKker.
*kras kras*. WTF, hoezo neem je die als commentaar idd.quote:
Schijnbaar kan Ziggo niet beter krijgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
*kras kras*. WTF, hoezo neem je die als commentaar idd.
Ja, maar ze zeggen het er toch netjes bij?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:49 schreef DrMarten het volgende:
Die vitaepro reclames met die toevoeging "evaluatie gezondheidsclaim is lopende" moeten ze ook afschaffen.
Zo komen met iets op de markt waarvan de werking dus niet bewezen is. Dat hebben ze dan een aantal maanden op de radio, vervolgens hoor je er niks meer van en komen ze weer met een net iets ander middeltje met dezelfde toevoeging.
Oftewel, er komt nooit een keer een positieve evaluatie voor die kwakzalverij
Dat is wel 1 van de bekendste Nederlandse voetballers jaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gilette met die voetbal vader en zoon. Het zal wel een of andere bekende voetballer zijn, maar ik ken hem niet.
Hij wint het onmogelijk van de stem van Vodafone, die ook nog Mr. Marvis en Matt Sleeps doet (en onlangs een tijdje De Volkskrant)quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:47 schreef Writersright het volgende:
Niet specifiek een reclame, maar die stem van van Maarten Wansink (oa Bol, ook die van een biermerk) duikt veel te vaak op. Volgens mij een enorm aardige kerel en ik waardeer zijn acteerwerk maar als je hem constant hoort wordt het aardig vervelend.
En dan trekt ze ook nog de oplader uit de telefoon.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:29 schreef DJ11 het volgende:
En dan ook nog even deze reclame, met die meid die ik nooit kon verstaan. Ik dacht altijd dat ze het had over "de kerstkoopgids", of zoiets.Blijkt dat ze zegt: "de kaartverkoop begint"...
"The power of postal codes" klonk zeker niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:18 schreef CarbonC het volgende:
Ik zag net dat de oer-Nederlandse Postcodeloterij een nieuwe leus heeft: "the power of postcodes"
Echt: gooi jezelf weg
Niet alles hoeft in het Engels.
Tja, totaal onlogisch ook. Als je die kaartverkoop zo belangrijk vindt, zorg je er toch voor dat je er vantevoren voor klaar zit?quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:29 schreef DJ11 het volgende:
En dan ook nog even deze reclame, met die meid die ik nooit kon verstaan. Ik dacht altijd dat ze het had over "de kerstkoopgids", of zoiets.Blijkt dat ze zegt: "de kaartverkoop begint"...
Bekijk deze YouTube-video
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |