Die is niet alleen irritant maar inderdaad ook vreemd. Je zou denken dat ze voor danseressen danseressen in zouden huren. Die dames lijken totaal niet te weten hoe ze dienen te bewegen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:56 schreef TLC het volgende:
Douwe sunweb bob met zijn gitaarke en eromheen allerlei vrouwen die spastisch zitten te dansen
Binnen niet al te lange tijd ben je er waarschijnlijk vanaf. Die reclame drijft op de 'zininin'-gimmick, maar dat werkt alleen bij kleine kinderen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:57 schreef DrMarten het volgende:
De Prijsvrij terror is weer begonnen.
Dat kind is de hoofdreden dat ik nooit iets bij die club zou boeken. Geen zininin
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:29 schreef Eightyone het volgende:
Als mensen al zo praten zijn ze normaal gesproken hooguit begin twintig, en volgens mij is het woord 'leipe' onder Gen Z amper nog in gebruik.
En dat 300 miljoen keer per avond.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:00 schreef Seeburg54 het volgende:
Dat ontevreden joch met zijn skateboard. Verhuizen naar een huisje aan zee, god wat een straf.
Van Amazon. Met zo'n zeiknummer erbij.
quote:Op maandag 26 mei 2025 19:57 schreef Bargehassus het volgende:
Die AI gegenereerde reclame, met een zwaar Amerikaans accent, over vastzittende ontlasting (You tube).
Geen YT reclame, hier. Lang leve Vivaldi.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:13 schreef Eightyone het volgende:
De nieuwe versie van de Raisin-reclame heeft dat ene vreemde verschijnsel dat de laatste tijd zo toeneemt (ook in veel YT-filmpjes), dat alle pauzes tussen de zinnen van de voice-over zijn weggemonteerd, waardoor ze heel haastig klinkt.
Let er maar eens op.
En dat zijn nog steeds Hans van Mierlo-imitaties van een spotje 55 jaar geleden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:49 schreef FlippingCoin het volgende:
zullen wel veeselijk irritante politieke reclames komen weer
Met die berekenende heks die met dat schijnheilige chipmunk-stemmetje opnieuw de vermoorde onschuld speelt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:49 schreef FlippingCoin het volgende:
zullen wel veeselijk irritante politieke reclames komen weer
Die met de muziek van The Hives bedoel je?quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Een IKEA-reclame. Een hele hoop lawaai. Waarom?
Ik zou het niet kunnen zeggen. Ik ben dan aan het hobbyen en registreer hoofdzakelijk enorme herrie.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:50 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Die met de muziek van The Hives bedoel je?
Bekijk deze YouTube-video
En die was alleen leuk bij de eerste keer, toen hij spontaan leek.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:30 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Binnen niet al te lange tijd ben je er waarschijnlijk vanaf. Die reclame drijft op de 'zininin'-gimmick, maar dat werkt alleen bij kleine kinderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |