Na 1 januari is het gedaan met die onzin.quote:Op maandag 22 december 2025 11:47 schreef LatteMasijato het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal om te kotsen
Helder.quote:Op maandag 22 december 2025 14:04 schreef DrDentz het volgende:
Die waar een Marokkaans gezin met 2 kinderen en een zwangere vrouw te zien is en heel blij wordt gezegd "en voor de Achachbars (precieze naam ben ik vergeten), want die zijn binnenkort met 5" alsof we dat moeten vieren dat Marokkanen zich hier als de konijnen voortplanten en Europa via de baarmoeder veroveren en omvolken.
Mocro's kunnen er ook niets aan doen dat er geen vrouw in het westen te vinden is die zich met jou wil voortplanten hč, jaloezie is een slechte eigenschapquote:Op maandag 22 december 2025 14:04 schreef DrDentz het volgende:
Die waar een Marokkaans gezin met 2 kinderen en een zwangere vrouw te zien is en heel blij wordt gezegd "en voor de Achachbars (precieze naam ben ik vergeten), want die zijn binnenkort met 5" alsof we dat moeten vieren dat Marokkanen zich hier als de konijnen voortplanten en Europa via de baarmoeder veroveren en omvolken.
Toch op zn minst drie keer vaker geneukt dan jijquote:Op maandag 22 december 2025 14:04 schreef DrDentz het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |