Wellicht omdat ze dat zelf zo wilde ? Loretta was een enorme voorvechster voor dierenwelzijnquote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Er is een reclame met de onlangs overleden Loretta Schrijver. Wat raar.
Dat zou kunnen. Ik had even niet meegekregen waar de reclame voor was.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Wellicht omdat ze dat zelf zo wilde ? Loretta was een enorme voorvechster voor dierenwelzijn
Ik vind het wel erg knap dat Vattenval zich in de gedachten van de klanten weet te verplaatsen, ik denk ook altijd Fuck als ik de rekening komt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:54 schreef timmmmm het volgende:
Die Vattenfall reclames met Samuel L Jackson.
Wat gênant, laat iemand heel vaak fuck zeggen en dan is het een goeie reclame?
Het ergste is nog dat ie op de helft van de kanalen gecensureerd wordt. Betaal je een godsvermogen om een A-lister die bekend staat om 'motherfucking' zijn catchphrase te laten zeggen, wordt ie nog gebliept ookquote:Op donderdag 28 augustus 2025 00:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg knap dat Vattenval zich in de gedachten van de klanten weet te verplaatsen, ik denk ook altijd Fuck als ik de rekening komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |