Goeie tip.quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel iets met de Jumbo zijn.
Ik ook niet. Meestal ken ik wel een hoop reclames.quote:
Ik weet ‘m. Het is van Sisi en te zien op programma’s via Kijk.quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook niet. Meestal ken ik wel een hoop reclames.
Deze?quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet ‘m. Het is van Sisi en te zien op programma’s via Kijk.
Een soort gele lul.quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja die!! Wat is dat nou voor beest?
Mja, we zullen het nooit weten.quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hahaha ik hou het op een verkeerd uitgevallen Zweedse muil.
Het is een fles Sissi,quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja die!! Wat is dat nou voor beest?
Misschien een nieuwe Teletubbie? SISI! OH OH!quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 15:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe Teletubbie? SISI! OH OH!
Kreeg een uitnodiging voor een bijeenkomst. Was van een goed doel, met ditmaal als doel je ervan te overtuigen je (vrij toe te delen hoeveelheid) geld aan hun na te laten.quote:Op donderdag 12 maart 2026 08:43 schreef Idisrom het volgende:
Al die zogenaamde goede doelen die zitten te azen op je testament. Nu weer het Rode Kruis.
Vroeger was het alleen in december dit irritante gesmeek om uitverkoren te zijn in je testament, maar nu gaan die reclames het hele jaar door.
Bij Pearle hangt een pamflet van een man die denkt nu alles goed te kunnen zien.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik krijg vreselijke jeuk van die vrouw uit de Schoonenberg reclame.
Die gelukzalige tronie, dat perfecte leven en de oplossing voor geluk in alle situatie’s is haar hoorapparaat.
Dat gaan we vieren !quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:37 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Bij Pearle hangt een pamflet van een man die denkt nu alles goed te kunnen zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |