Ik kan die Aldi reclames goed hebben.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:19 schreef golfer het volgende:
Alle Aldi reclames met iemand die een BN-er ? zou moeten zijn.
Vind ze ook wel humor.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik kan die Aldi reclames goed hebben.
Is dat nog die vrouw met donker haar?quote:Op zondag 22 maart 2026 22:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik krijg vreselijke jeuk van die vrouw uit de Schoonenberg reclame.
Die gelukzalige tronie, dat perfecte leven en de oplossing voor geluk in alle situatie’s is haar hoorapparaat.
Zoals eerder gemeld: ik vind haar wel lekker.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:53 schreef Arjan456 het volgende:
Kruidvat reclame, wat een irritant wijf is dat.
Eens, die zijn ook wel grappig.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik kan die Aldi reclames goed hebben.
Die graait nu (waarschijnlijk in de weekenden en vakanties) een spaarpot bij elkaar waarmee ze later kan studeren, inclusief een royaal appartement midden in de stad.quote:
Maar ze is al verliefd op de kerstmanquote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zoals eerder gemeld: ik vind haar wel lekker.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 24 maart 2026 07:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die nieuwe Jumbo reclame met Rob Kemps. Het voelt echt nep aan. Ik heb liever familie Lammers terug.
Ik vind het minder erg dan verwacht. Want ik verwachtte drukte en herrie. Dus dan valt het mee.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:24 schreef Magica het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Verschrikkelijk![]()
Eerste keer vond ik het meh.quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het minder erg dan verwacht. Want ik verwachtte drukte en herrie. Dus dan valt het mee.
Nee, die zit lekker in het moment.quote:
Let er op NPO Radio 1 maar eens op, hoe veel reclames over geld gaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, en van de belastingdienst en dat soort meuk
En dat Vitaepro werkt helemaal niet! Ruud Gullit gebruikte het en daarna moest ie Sketchers dragen omdat ie niet meer kon bukken om z'n veters te strikkenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:08 schreef TLC het volgende:
Je hebt 4 van die oudjes en dan staat er bv eentje te boksen en n oud dame'tje heft met gewichtjes en dat allemaal dankzij viteapro
Hebben ze geldproblemen ? aangezien ze n stel zijnquote:Op zondag 29 maart 2026 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Meer een verbazing (ipv irritatie): is het een trend om voormalig tennisspelers in een reclame te zetten?Steffi Graf en nu weer André Agassi.
Oh dat wist ik niet. Grappig.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:21 schreef TLC het volgende:
[..]
Hebben ze geldproblemen ? aangezien ze n stel zijn
Die mogen best een balletje meeslaan.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Meer een verbazing (ipv irritatie): is het een trend om voormalig tennisspelers in een reclame te zetten?Steffi Graf en nu weer André Agassi.
Dus omdat ze een stel zijn, hebben ze mss geldproblemen?quote:Op zondag 29 maart 2026 20:21 schreef TLC het volgende:
[..]
Hebben ze geldproblemen ? aangezien ze n stel zijn
Nee omdat ze blijkbaar beide genoodzaakt zijn om in reclames mee te doen in een zelfde periodequote:Op maandag 30 maart 2026 14:14 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dus omdat ze een stel zijn, hebben ze mss geldproblemen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |